Rok výroby:1993Typ motoru:1,8 16VStav km při koupi:130 000 kmStav km nyní:200 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:13. 4. 2008
Při 180 tis Km kompletní výměna brzd , chladiče a tlumičů , spojky , na vozidle se začala projevovat koroze - zadní lemy , prahy ... Běžné provozní věci ( olej , filtry ... ).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jinak mě vozidlo uchvátilo od samého začátku, jeho nadčasový design, opravdu prostorný kufr ( po rozložení zadních sedadel se vejdou dovnitř vchodové dveře a páté dveře jdou zavřít ... ), opravdu výborný motor 1,8 GLSi - benzín, 94 Kw je dostačující , velmi prostorné jak vpředu tak i vzadu, plná elektrická výbava , na svoji dobu velice komfortní, spolehlivé a hlavně tiché, hlučnost se začíná projevovat až při rychlostech nad 160 km/h, velice dobře drží stopu, celkově se chová velmi klidně...
Při vysokých rychlostech brzdy velmi rychle vadnou , zde to soudruzi Japonci moc nedomysleli - max. rychlost 205 km/h a vzadu bubnové brzdy, vpředu sice kotouče , ale velikostí vhodné tak na bobika ... Je to asi jedna z mála slabin, u verzí s dvoulitrovým motorem je to už lepší ... Průměrná spotřeba se pohybovala kolem 8 L, od výměny do výměny cca 2L oleje ...
Velice dobrá přístupnost při jakékoli práci na motoru , jinak se na vozidle během velice krátké doby začala projevovat docela silně koroze, určitě bych doporučoval nezanedbávat pravidelnou údržbu hlavně nástřik dutin , spodku atd ...
Toto vozidlo můžu jenom doporučit a teď už vím, že rčení "Japonec až na konec " se vůbec nezakládá na pravdě, dostupnost a ceny náhradních dílů je velice dobrá ( spojková sada 5300,- kč ! ).
To ´rčení´ je dobré, ono to neznamená, že japonec je vrak, ono to znamená, že človek vyskúša všetko možné, ale nakoniec zistí že japonec je najlepší. Viď. môj prípad Honda Legend 3,2 V6 r.v. 1993, to auto je nezničiteľné, ani nechcem vedieť koľko má vlastne nabehané, ale všetko šlape ako hodinky, že sem-tam odíde nejaká blbosť ako termosnímač alebo termostat, to je OK, veď už má niečo za sebou a na iných značkách by sa to menilo už možno aj viackrát a presne ako sa tu píše, ak si človek pozisťuje ceny aj inde ako v origo servise, tak je príjemne prekvapený. Napríklad predné kotúče v Honda 10000Sk, v neautorizovanom, taktiež origo ale 5500Sk aj s obloženiami. Japoncom zdar.
Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Galant
To ´rčení´ je dobré, ono to neznamená, že japonec je vrak, ono to znamená, že človek vyskúša všetko možné, ale nakoniec zistí že japonec je najlepší. Viď. môj prípad Honda Legend 3,2 V6 r.v. 1993, to auto je nezničiteľné, ani nechcem vedieť koľko má vlastne nabehané, ale všetko šlape ako hodinky, že sem-tam odíde nejaká blbosť ako termosnímač alebo termostat, to je OK, veď už má niečo za sebou a na iných značkách by sa to menilo už možno aj viackrát a presne ako sa tu píše, ak si človek pozisťuje ceny aj inde ako v origo servise, tak je príjemne prekvapený. Napríklad predné kotúče v Honda 10000Sk, v neautorizovanom, taktiež origo ale 5500Sk aj s obloženiami. Japoncom zdar.
14.04.2008 | 13:13:29 | Svoro Reagovat