Recenze Mitsubishi Lancer 2.0D
“Mitsubishi(míšavpliši) Lancer(Lenoch) s právem náležejícími třemi diamanty na kapotě.”

Autor recenze: svlastik (31 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1994 Typ motoru: Stav km při koupi:270 000 km Stav km nyní:271 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 8. 8. 2011

Hodnocení inzerátu: 10 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Mitsubishi Colt 1.6 Fiat Punto 1.1 55S Opel Omega 3.0 MV6 BMW 525 2.5 TDS Škoda Octavia 1.9 Tdi BMW 525 2.5 TDS Lada 2103 1500 Audi 80 1.6 Fiat Bravo 1.9D Alfa Romeo 164 3.0 Ford Sierra 2.3 benzin

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

-ložná plocha v rovině
-spolehlivost
-velmi nízká cena pořízení a nedráždění okolí
-jednoduchost prvků

Slabé stránky

-dostupnost dílů pouze originál
-velmi drahý autorizovaný servis
-nebrat diesel

Závady a opravy na autě

Ojeté a technicky udržované. Závady na které jsem prozatím přišel, ulomené zadní špunty pro sklopení sedaček, koroze, lehký únik z olejového víka, mírně jetá převodovka a spojka. Velmi slabý kroutící moment motoru, tedy asi tlak ve válcích a tedy i vyšší spotřeba nafty, kvůli šlapání na plno. Měl by brát od 5-8 litrů, bere od 7-10l.
Lajdácky odflinknuté opravy koroze, auto zřejmě bylo bourané, nelícuje přední nárazník. Volant mírně tahá na stranu, vypadá to, že je hnutý přední nosník karoserie. Ještě jsem se nekoukal na rampu.
Cinká výfuk při vytáčení, zřejmě dobře neuchycen ke karoserii, chybějící vlnovec.
Při předávání prý vadné brzdy, časem se na to před větší dálkou kouknu.
Auto je už babička na své roky tedy v dobře udržovaném stavu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

I když jej mám jen chvilku a píšu recenzi, píšu ji spíše z pocitu jízdních a užitných vlastností.
Začněme motorem: Je to přímý vstřik čerpadlo tryska, můj osobní kandidát na nejslabší motor, který jsem měl. Dal jsem mu přezdívku Míša LENOCH. :D Tento motor má sice plynové lanko, ale od plynového vede k elektronickému potenciometru a od něj vede ke vstřikovacímu čerpadlu. Což znamená přebytečná elektronika. Dále tento motor má EGR ventil. Chybí lambda sonda. Naštěstí od toho japončíci upustili. Motor startuje na škrt za tepla i za studena.
Převodovka: je stejná jako z benzínu, takže převody jsou na diesla delší, dobré na dálku a zároveň projížděním mimo město. Tady vidím prvotní problém slabšího výkonu. Motor hodnotím za pět. Lepší volba měla padnout na 1.6 81kW, který není k sehnání. :(
Brzdy: vepředu kotouče, vzadu bubny, jsou velmi účinné líbí se mi jejich efekt i citlivost, velmi rád si na to zvykám. Auto je lehké, brzdy jsou efektivní, nejsou stavěné na trvalé brždění u verze kombi, tedy sportovní jízdu. Jinak na jedničku.
Řízení: reid je bezvadný, dá se dobře parkovat, má tužší odezvu a není přeposilovaný, je stavěný tak jako kdyby posilovač dělal svojí práci a zároveň jako by jste o něm nevěděl. Na jedničku
Podvozek: tuhý a úměrný pohodlí nízké střední třídy, drží stopu a odezva od kvality cesty, pokud přirovnávám, nejblíže je Vectra A verze GT jen Lancer je o něco víc měkkčí držení stopy i přes jemně opotřebené tlumiče má mírně nad bývalkou Audi 80 coupé. Lze brzdit i v zatáčce na mokru. Zadní náprava je jednoduchá a nečekejte nějaké nároky. Na druhou stranu ceny spotřebních dílů z internetových obchodů, jsou nízké a v porovnání konkurence dělá tento podvozek v poměru cena výkon velice dobré jméno. Z aut co jsem měl, dávám za 2 plus. Za jedna pouze BMW. Ještě poznámka, rozteč kol je 4x100, rozteč je stejná i u nového modelu. Takže kola pasují z Favorita a z Kadetta atd. ceny kol jsem sehnal přes aukro 3 stejné celoročky s velmi dobrým vzorkem za 150,- i s diskama. Dále disk 100kč/ks jako nový. Ostatní díly, které nejsou v nabídce klasických e-shopů jsou nesehnatelné, pouze originál.
Interiér a výbava: velice přehledný míša v plyši pohodlný, mám skoro plnou výbavu. Vše co potřebuju a hledal jsem hlavně v autě výbavu. Elektrické okna, zrcátka i vyhřívané, elektrický šíbr, klimatizace(při zavření oken, při 35°C je max. o 5°C méně v autě), dodělávaný teploměr venek, vnitřek, tažné zařízení, zadní okna v černé fólii, proti nakouknutí.
Palubovka velice milá, přehledná, zaoblená, číslice sympatické, ukazatel, vody, oleje, otáčkoměr, rychloměr, Vepředu šuplík na nápoje, prostřední box mezi sedačkami za ručkou na doklady, boční kapsy ve dveřích leda na sešity, přihrádka na doklady rozměru A5. Audio, pouze přední reproduktory, v základu má Mitsubishi velmi nekvalitní audio, lze si ale pohrát a dolělat to. Naopak Rádio velice dobře chytá stanice, anténa je chytře umístěna nad řidičovými dveřmi ve sloupku, takže se může vysunout a zasunout při používání.
Kufr, data objemu momentálně nemám, ale verze kombi nemá schod, rovná podlaha, velmi dobře se nakládá, ložná plocha je celkem nízko položená díky absenci místa rezervy. Rezerva umístěna pod podlahou zvenku. Dále při sklopení zadních sedaček, je taktéž rovná podlaha. Blbě řešená roletka kufru, nacvakává se i na zadní sedačky, ty mívají ulomené packy. BMW kombík to má precizně napasované. V kufru málo kapes na odkládání, chybí místo na nářadí, BMW mělo spoustky kastlíků a skrýš pro nářadí v pátých dveřích. Zadní sedačky nemají prostřední opěradlo. Sedačky jsou nečekaně tvrdší od Colta, Místa je taktak vzadu, celkem lze pohodlně jet ve 4 osobách. Jízda v autě neunavuje do 300km. Dávám za 2 mínus. Nejlbíže je i v tomhle možné přirovnat Vectře A, se kterou jsem se občas povozil.
Auto jsem pořídil za 14tisíc a to splnilo mé očekávání, až na tu vysokou spotřebu v naftě. Je to adekvátní náhrada za Škodu Felici, kterou bych za takovou sumu ve stejné výbavě určitě nesehnal.
Mezi adepty bylo hledat vůz pokud možno největší a v co nejnižší třídě s uvedenou výbavou, klima, tažné, kombi, s co nejnižší spotřebou u tohodle chybí pouze xenony). Cenově jsem vyhlížel po vozu do 50 tisíc, na tohle jsem narazil a měl na to hodinu na rozmyšlenou, neváhal jsem a prozatím spokojenost.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 10


Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Lancer

Vložit komentář

Auto

Tak auto jsem poslal do vrakáče, protože jsem narazil na jiný vůz o něco novější a koupil si jej a s tímhle jsem to už nechtěl řešit jak spotřebu, tak lenivost motoru a navíc motor celkově začal zlobit a chtěl jít na opravu.
Hold jsem to přechválil. Bude mi chybět, kombík, tažné a tak o něco trošku lepší spolehlivost a jízdní vlastnosti. Tyto vozy tohoto ročníku patří už spíše do vrakáče a nedoporučil bych jej kupovat, neboť díly jsou neúměrně drahé a servis to samé. Je spousta porovnatelných evropských vozů v téhle třídě. Vlastně vůz jsem kupoval protože jsem potřeboval kombíka s tažným na stěhování a koupě byla uspěchaná.

28.05.2012 | 07:27:42 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat