Rok výroby:2007Typ motoru:1584Stav km při koupi:8 kmStav km nyní:14 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPrůměrná spotřeba:8,5 l/100 kmVloženo:17. 1. 2008
Oproti předchozí felicii má tento vůz optickou mouchu. Obsah kufru je v objemu srovnatelný, opticky se však jeví menší. Musel jsem se naučit rovnat náklad jinak.
Přes relativně nízký počet ujetých kilometrů mi předchozí felicie (sloužila dpobře) připadá jako traktor kombinovaný s žebřiňákem. V tomhle kombíku s přídomkem sport si ještě stále po 8 měsících provozu připadám jako v autě, které zkonstroval někdo, kdo zná slovanský typ chlapa (mohutný a tlustý).
Mohu se nádherně rozvalit a i vzadu, nic a nikde netlačí. Nechá si líbit téměř jakékoliv zacházení neboli plížení městem v koloně, na druhou stranu na volné silnici jde ochotně za plynen, skoro se mi chce věřit, že i rád.
Podle údaje výrobce má maximálku 181 km/hod. Povedlo se mi jej nechtěně otestovat na dlouhé trati s plným obsazením 5ti cestujících a plným kufrem zavazadel o odhadnuté hmotnosti cca 120 kg. Těch 5 lidí mělo v součtu hmotost kolem 500 kg. Sešlápnutý plyn tak na 85% probudil motor a rychlost se vyšplhala až na 190 km/hod. a to dlouhodobě. Dál pokoušet rychlostní limit jsem si za dané situace netroufl.
Tzv. normovaná spotřeba 7 l/100 km dle výrobce byla v daném okamžiku fikce, avšak matematický model nevyšel. Čmelák bumbal 10 l/100. Velmi mile mě překvapil.
Protože vůz jsem koupil zcela nový mám zatím 2 výhrady potažmo nevýhody.
Motor při rychlosti zhruba 100 až 130 dost slušně vyje a je dle mého soudu extrémě hlučný v interieru vozidla. Po překročení rychlosti 130 pak překvapivě motor ztichne a jízda je opět velmi příjemná i když rychlá.
Zcela zřejmou je pak nevýhoda v podobě cen náhradních dílů, které atakují hranici na úrovni tzv. VIP značek.
Celkově však řečeno jde o autíčko, které překonává má očekávání, které jsem měl při koupi.
Komentáře uživatelů k recenzi Mitsubishi Lancer