Rok výroby:1992Typ motoru:1800 / CA18DETStav km při koupi:120 000 kmStav km nyní:150 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:11 l/100 kmVloženo:11. 10. 2006
Při správné údržbě je poruchovost stejná jako u každého japonského vozu. Moje poruchy . . . . 1) Prasklé lágry na klice, za důsledku použiťí přípravku XERAMIC 2) Odešlo turbo , za důsledku mnou špatně dotažené "WasteGate"
Tudíž při kvalitní údržbě je auto bez poruch.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vzhled auta je bezvadný, na svůj rok byl až nečekaně výstřední zvlášť cos e interiérů týče - ten je designově opravdu povedený a ergonomicky též !
Auto je se sériovým podvozkem komfortní díky své délce a velkému rozvoru i rozchodu, ale i přes komfort je podvozek bezvadně sedí na silnici.
Zavazadlový prostor je dostatečne velký až po vyndání zadního plata, s platem je vysoký cca 40cm tudíž větší věci se tam nevejdou.
Co se vybavenosti týče tak ta je na ten rok excelentní, ABS, imobilizér, servo, el. okna+zrcátka, klimatizace .. . . scházejí zde pouze airbagy které jsou až od vezre S14. ----------------------- Výkon motoru je bez komentáře, sériové 200SX v dobrém stavu dosahuje i 180 koní (169 oficiálně) , zrychlení jsem naměřil 6,2 na 100Km/h a maximální rychlost podle tachoměru jsem měl 245 ale šlo by za 250 tachometrových. Motor má příjemný zvuk a se zdravím výfukem není nijak moc hlučné, při použiťí laděného auto neni na dlouhé cesty :) . Startování je i v nejtužších mrazech bez jediného problému, přes zimu 2005 jsem s autem nejezdil a po cca 4 měsících auto chytlo na 1/4 otáčky což jsem u jiného auta nikdy neviděl !
Koroze karosérie je dle původu a stáří vozu, u většiny se již koroze projevuje ale při kvalitní péči je vše v pořádku, každe 200sx ale koroduje pod spojlerem na kufru a při netěsnosti výfukového potrubí na levém prahu. ---------------------------
Jízdní vlastnosti jsou bezvadné ale potřebují zkušeného řidiče jinak je oněch 180k na zadní nápravě nebezpečné. Spotřeba bych dal tak 8 / 14 / 12 (mimo město / město / kombinace ) ale vše záleží na "noze" .... dá se s ním jezdit i za 20 při velmi ostré jízdě ale naopak při klidné jízde někam dál i za 7 litrů. Provozní náklady jsou tedy cca střední, ani malé ani velké. ------------------------- Vozidlo jsem koupil před cca. 2mi lety za cenu 65 tis a mohu garantovat že za tuto cenu nenajdete lepší sportovní vůz s takovýmto designem a výkonem, jediný vůz který je schopen konkurovat je Fiat Coupé 2,0Turbo ovšem ten je cenově kolem 200tis a jeho spolehlivost je mnohem horší jak u japonských vozů. Na vozidle není snad nic co by se mi nelíbilo. Prostornost na předních sedadlech je výborná i pro lidi okolo 180cm , na zadních sedadlech je naopak dost málo místa a to hlavně na hlavutudíž osobu se 180cm tam vézt nejlépe jen jednu :)
Pokud se tedy rozhodujete o koupi tohoto vozu tak mohu jen doporučit, ale stejně tak vám doporučím před koupí nechat vůz zkontrolovat v servisu popř. ho sám zkouknout minimálně sundat přívod k torbu a otestovat vůle ( 0,5mm do stran ještě jde) , kouknout víčkem od oleje na stav vaček jestly nejsou vydřené ,zadní kotouče mohou být orezlé (běžná závada) , zkontrolovat těsnost výfuku a korozi prahů, po zahřáťí nesmí nikde nic klepat, pro zkušenější je ještě vhodno změřit tlaky válců a tlak turba.
Když jsem sháněl něco na lepší svezení, byl jsem si 200sx s13 vyzkoušet. Měla motor po kompletní generálce a táhla teda jak šílená když zabralo turbo, byl tam turboefekt opravdu poznat. Na konec jsem sice koupil Subaru Impreza GT 2.0Turbo, sice taky jede, ale v 200sx byl zátah víc cítit a to mi ji tenkrát borec nabízel za směšný peníze ale kosmeticky nebyla dokonala
Kamarád tohoto nádherného sporťáčka má a párkrát mi ho půjčil.Auto jelo bezvadně a málem sem mu sedačku sežvejkal zadkem,jak sem byl z toho auta po.... Jede to bohově a měl sem z toho auta naléžitý respekt
no jak to tady pročítám, tak ti kritici co se jim zdá že to nejede bych postavil v sérii v těch jejich jako bourákách vedle dvoukila v sérii a myslim že výsledek je jasnej! eště se mi nestalo aby mě někdo z níže popisovanejch aut předjel! a melte si co chcete! ten kdo má, ví!!!
SX je sic starsi ale stale pekne auto ale i tak bych se priklonil k nazoru ze turbo na tomto motoru moc nepoznate aby ste ho poznali museli byste si oupit nove a to neni zadna levna zalezitost. Toto auto me dalo asi stejne jizdni zazitky jako honda civic type-r 96. Za penize za ktere se da sehnat toto auto bych si spise koupil MR2.
Kecy kecy a kecy! Nevim čím a nebo ským jste to jeli, ale 200sx jede parádně když se o ní člověk dobře stará, navíc při úpravách na stage1 (kde jsou finanční nároky fakt minimální) je z tohohle sporťáčku fakt slušný dělo, za ty prachy přímo úžasný.
cau ja tenhle vuz vlastnim a nemuzu si ho vynachvalit!ty keci s tim probem nebo a4 ci mazdou si chlapci nechte pri oblbovani slecinek.bouzel jste si jeste asi nevsimli ze svet se toci kolem nissanu! a podle toho co tu pisete jste jeste nikdo z vas v tomhle voze nesedel.
Jel jsem par Sxkama a mam stejnej nazor! Kde jsou ty dvoukila co jedou? ted o vikendu jsem jedno zkousel a no tak pokouselo se to jet no, ale treba moje sestnactka turbo mazda, ve spod lina mrcha, po natlaceni celkem starosti s urizenim a to to byla 4x4 ikdyz notne upravena. jinak je sx fajn kara za ty prachy ale sehnat zdravej kus je asi uz nemozny. takze jdu do S14
Tak by mě zajímalo kde sou ty sx-ka co "jedou". V pár s13 už mě kámoši svezli a prostě to "nejelo". Turbo v žádnym nebylo poznat. Podle budíku tlačilo 0,7 - 0,9bar, ale nic. To moje atmosferická celica 115kW jela líp. Jezdil jsem v A4 1.8T. Turbo už mělo to nejlepší za sebou, ale auto furt moc pěkně tlačilo do sedaček. K tomu se ty S13-ky v kterých jsem jel já ani nepřiblížily - čekal jsem od nich o hodně víc. Asi už jen hrstka má po těch letech funkční turbo a já neměl štěstí v takovém jet
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan 200 SX
200sx s13
Když jsem sháněl něco na lepší svezení, byl jsem si 200sx s13 vyzkoušet. Měla motor po kompletní generálce a táhla teda jak šílená když zabralo turbo, byl tam turboefekt opravdu poznat. Na konec jsem sice koupil Subaru Impreza GT 2.0Turbo, sice taky jede, ale v 200sx byl zátah víc cítit a to mi ji tenkrát borec nabízel za směšný peníze ale kosmeticky nebyla dokonala
22.03.2012 | 15:15:28 | Já | 81.19.8.* Reagovat
200sx s13
Kamarád tohoto nádherného sporťáčka má a párkrát mi ho půjčil.Auto jelo bezvadně a málem sem mu sedačku sežvejkal zadkem,jak sem byl z toho auta po....
Jede to bohově a měl sem z toho auta naléžitý respekt
26.01.2011 | 23:10:17 | Hamby Reagovat
200sx s13
no jak to tady pročítám, tak ti kritici co se jim zdá že to nejede bych postavil v sérii v těch jejich jako bourákách vedle dvoukila v sérii a myslim že výsledek je jasnej! eště se mi nestalo aby mě někdo z níže popisovanejch aut předjel! a melte si co chcete! ten kdo má, ví!!!
28.09.2010 | 14:06:37 | mravenec Reagovat
Nazor Autotronika
SX je sic starsi ale stale pekne auto ale i tak bych se priklonil k nazoru ze turbo na tomto motoru moc nepoznate aby ste ho poznali museli byste si oupit nove a to neni zadna levna zalezitost. Toto auto me dalo asi stejne jizdni zazitky jako honda civic type-r 96. Za penize za ktere se da sehnat toto auto bych si spise koupil MR2.
11.12.2009 | 21:22:39 | Reagovat
??????????!!!!
Kecy kecy a kecy! Nevim čím a nebo ským jste to jeli, ale 200sx jede parádně když se o ní člověk dobře stará, navíc při úpravách na stage1 (kde jsou finanční nároky fakt minimální) je z tohohle sporťáčku fakt slušný dělo, za ty prachy přímo úžasný.
28.10.2008 | 19:31:51 | Reagovat
jim kazama
cau ja tenhle vuz vlastnim a nemuzu si ho vynachvalit!ty keci s tim probem nebo a4 ci mazdou si chlapci nechte pri oblbovani slecinek.bouzel jste si jeste asi nevsimli ze svet se toci kolem nissanu! a podle toho co tu pisete jste jeste nikdo z vas v tomhle voze nesedel.
13.07.2008 | 15:59:38 | jan Reagovat
???
Jel jsem par Sxkama a mam stejnej nazor! Kde jsou ty dvoukila co jedou? ted o vikendu jsem jedno zkousel a no tak pokouselo se to jet no, ale treba moje sestnactka turbo mazda, ve spod lina mrcha, po natlaceni celkem starosti s urizenim a to to byla 4x4 ikdyz notne upravena. jinak je sx fajn kara za ty prachy ale sehnat zdravej kus je asi uz nemozny. takze jdu do S14
12.11.2007 | 06:41:52 | Ultima Reagovat
konkurent
noo este jedneho konkurenta poznaaam Ford probe 2.2 GT Turbo.
22.08.2007 | 18:48:50 | Reagovat
turbo
Tak by mě zajímalo kde sou ty sx-ka co "jedou". V pár s13 už mě kámoši svezli a prostě to "nejelo". Turbo v žádnym nebylo poznat. Podle budíku tlačilo 0,7 - 0,9bar, ale nic. To moje atmosferická celica 115kW jela líp. Jezdil jsem v A4 1.8T. Turbo už mělo to nejlepší za sebou, ale auto furt moc pěkně tlačilo do sedaček. K tomu se ty S13-ky v kterých jsem jel já ani nepřiblížily - čekal jsem od nich o hodně víc. Asi už jen hrstka má po těch letech funkční turbo a já neměl štěstí v takovém jet
07.05.2007 | 13:19:03 | laďa Reagovat