Rok výroby:2000Typ motoru:2,0Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:270 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:13. 11. 2006
Maxima 2,O QX , je vyborné auto, měl jsem jí čtyři roky a neměla žadnou poruchu. Je to super auto !!!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Na Maximu musím psát jen samou chválu, je to moc pohodlné auto z kterého po 500 ujetých kilkometrech v kuse vylezete odpočatí. Spotřeba u dvoulitru je kolem 8 litrů, což nemá chybu. Za celou dobu jsem neměl na Maximě žádnou závadu, jen jsem měnil součástky, které se opotřebovávají, brzdové destičky, filtry, tlumiče, olej.
To auto nemá chybu, má u mne jednicku s hvezdickou!
To si delas prdel o tom, ze Maxima je pohodlne auto ? Maximu jsem mel par mesicu, motor 3,0 je super a ne nadarmo byl v USA nekolikrat po sobe vyhlasen motorem roku, ale pohodli nebo spise nepohodli tak to je des.O pohodli se zde neda vubec mluvit protoze sedadla vice nez hrozne jako v nejakem zebrinaku a po nekolika malo kilometrech na nich stravenych bych sel radeji pesky jak jsem byl pokazde rozlamany a zniceny.Vazne des.. Pred tim jsem mel Saaba 9-5 z kterym se maxima nemuze vubec srovnavat a nyni mam Laexus LS400 a ten take nema chybu, ale Maxima uz nikdy vice !
06.08.2012 | 00:14:31 | George
| 85.237.227.*Reagovat
Kvalita provedeni v necem dobra, v necem ne
Mel cca 1,5 roku Nissan Maxima 3,0 l, r.v. 1999, manual, koupen ojety v 95.000 km po 1.majiteli, servisni knizka, max. vybava. Souhlasim s Vami, ze Maxima je vcelku povedene auto (nadcasovy design karoserie, interier, vybava, vyborny a vcelku usporny motor). Horsi je to ale s provedenim a tim i se spolehlivosti manualni prevodovky pro 3,0 l motor (nepresne a tuzsi razeni).Ve 120.000 km jsem menil komplet spojku a obe vodici loziska poloos v diferencialu. Byly uz tak vybehana, ze pri vyssich rychlostech se poloosy rozvibrivaly o simeringy dostatecne netesnily-protekal olej. Loziska v originalu staly obe cca 7.000 Kc, ale mely vuli uz jako nove, stejne nekvalitni bylo i spojkove lozisko a s tim menene tycky stabilizatoru. Rozebrany diferencial a prevodovka mela temer vsude vule a celkove provedeni je velmi nekvalitni. Tyto vyse popisovane problemy ma dle vyjadreni znackoveho servisu vetsina 3,0 l Maxim a Nissan vseobecne prevodovky moc neumi. Verze s automatem prodavana hlavne v US ale i u nas tyto problemy pry nema. Chapal bych to u auta nizsi tridy ale u "vlajkove lodi" Nissanu me to velmi zarazilo. Na Maxime z roku 1999 je na nekterych detailech (cast sedadel je kuze-a jeste ne moc kvalitni, cast ale kozenka) videt, ze se tovarna snazilo vyrobit na prvni pohled kvalitni auto a pritom co nejvic usetrit.
Presne jak rikas. Kvalita materialu v Maxime je opravdu mizerna a prevodovky taky stoji za hovno, ale jinak je maxima co se tyce jizdnich vlasnosti a spolehlivosti povedeny auto. Na to,ze je byla maxima vlajkovou lodi Nissanu tak to neni vubec znat.
06.08.2012 | 00:18:15 | George
| 85.237.227.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Maxima
Maxima je zebrinak
To si delas prdel o tom, ze Maxima je pohodlne auto ? Maximu jsem mel par mesicu, motor 3,0 je super a ne nadarmo byl v USA nekolikrat po sobe vyhlasen motorem roku, ale pohodli nebo spise nepohodli tak to je des.O pohodli se zde neda vubec mluvit protoze sedadla vice nez hrozne jako v nejakem zebrinaku a po nekolika malo kilometrech na nich stravenych bych sel radeji pesky jak jsem byl pokazde rozlamany a zniceny.Vazne des..
Pred tim jsem mel Saaba 9-5 z kterym se maxima nemuze vubec srovnavat a nyni mam Laexus LS400 a ten take nema chybu, ale Maxima uz nikdy vice !
06.08.2012 | 00:14:31 | George | 85.237.227.* Reagovat
Kvalita provedeni v necem dobra, v necem ne
Mel cca 1,5 roku Nissan Maxima 3,0 l, r.v. 1999, manual, koupen ojety v 95.000 km po 1.majiteli, servisni knizka, max. vybava. Souhlasim s Vami, ze Maxima je vcelku povedene auto (nadcasovy design karoserie, interier, vybava, vyborny a vcelku usporny motor). Horsi je to ale s provedenim a tim i se spolehlivosti manualni prevodovky pro 3,0 l motor (nepresne a tuzsi razeni).Ve 120.000 km jsem menil komplet spojku a obe vodici loziska poloos v diferencialu. Byly uz tak vybehana, ze pri vyssich rychlostech se poloosy rozvibrivaly o simeringy dostatecne netesnily-protekal olej. Loziska v originalu staly obe cca 7.000 Kc, ale mely vuli uz jako nove, stejne nekvalitni bylo i spojkove lozisko a s tim menene tycky stabilizatoru. Rozebrany diferencial a prevodovka mela temer vsude vule a celkove provedeni je velmi nekvalitni. Tyto vyse popisovane problemy ma dle vyjadreni znackoveho servisu vetsina 3,0 l Maxim a Nissan vseobecne prevodovky moc neumi. Verze s automatem prodavana hlavne v US ale i u nas tyto problemy pry nema. Chapal bych to u auta nizsi tridy ale u "vlajkove lodi" Nissanu me to velmi zarazilo. Na Maxime z roku 1999 je na nekterych detailech (cast sedadel je kuze-a jeste ne moc kvalitni, cast ale kozenka) videt, ze se tovarna snazilo vyrobit na prvni pohled kvalitni auto a pritom co nejvic usetrit.
14.11.2006 | 21:25:05 | Tomas Reagovat
RE: Kvalita provedeni v necem dobra, v necem ne
Presne jak rikas. Kvalita materialu v Maxime je opravdu mizerna a prevodovky taky stoji za hovno, ale jinak je maxima co se tyce jizdnich vlasnosti a spolehlivosti povedeny auto. Na to,ze je byla maxima vlajkovou lodi Nissanu tak to neni vubec znat.
06.08.2012 | 00:18:15 | George | 85.237.227.* Reagovat