Rok výroby:1995Typ motoru:2l,sr20seStav km při koupi:150 000 kmStav km nyní:158 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 měsícePrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:8. 11. 2007
No...hmmm...ked som ho kupoval tak som vedel, ze nieje v najlepsiom stave...kolisali otacky,deravy vyfuk,nefungovali brzdy,absolutne,lahko odrety pravy zadny bok...pri zadnych dverach...ale potreboval som narychlo auto a tak som ho kupil tusim za 250libier...cca 10000Sk.
Po par dnoch sa mi zlomila v strede poloosa,samozrejme pri prudkom pohynani...po jej naprave cca95libier sa mi to stalo o tyzden opat, ale z druhou poloosou,nedala sa napravit, kupil som novu...cca120libier Motor pracoval nespravne cely cas..iba za studena isiel ako blesk...ved to ma nejakych 132koni ak sa nemylim.
Asi po dvoch mesiacoch mi motor totalne odisiel... Chybou bolo, ze ten najblizsi piest ku retazi prisiel o loziko ako sa napaja ku klukovej hriadeli.A ojnica bola natolko poskodena ze som predvcerom kupil novu..138libier Musel som kupit taktiez kompletne vsetky loziska do motora...cize na klukovku a na piesty...hmm niesom mechanik,nepoznam velmi tie odborne nazvy ale v motoroch sa trochu vyznam...tie loziska ma stali okolo 100libier plus samozrejme tesnenie motora a vyfukovych zvodov.
Ked to zhodnotim tak som kupil uplneho srota.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Hoci som na primere jazdil malo...lebo sa mi hned rozsypala...som z nou nadmieru spokojny.Jej jazdne vlastnost to je proste parada.Skvele vyvazena na SRi podvozku sa stava z rodinneho auta skoro rydzi sportiak po malych upravach...no financne narocnych...
Neviem aku to ma spotrebu...velmi ma to nezaujima,na spotrebu si prilis nepotrpim...moje predosle bolo 3.5 od BMW a ten mi jedol pri nonstop sportovom mode...hmm...no vela.Jazdil som s nim kombinovane kazdy den a slo to vysoko ponad 20l.
Cize so spotrebou primery som velice spokojny...papa mi to okolo 10l.Cital som na vasich strankach od neviem koho ze tie motory sr20de co mam ja su velmi spolahlive...tak sa trosku smejem.Viem ze to je z mojej strany velmi subjektivne ale zatial ma ten motor o svojich kvalitach prezitia velmi neuspokojil...klakol mi pri 150tis.
No ale soferovat najsilnejsiu SRi Primeru ktoru mam,no bude hotova tak o tyzden,je lahodka...ide ako vlak po kolajniciach v zakrute obieham aj svalnatejie auta a vyskieram sa im.
Ma skvelu akceleraciu a ten vysokootackovy motor...myslim, ze sa to splha az ku 7000otackam a stale to proste akceleruje. Nemam s nou problem uplne novemu 2l bavoraku vycistit zuby na semaforoch. Co tam do komfortu..iba predne el. okna, manualny siber a spatne zrkadla,central. Interier je v sportovom duchu...sedacky,volant,paka....
Z exterieru...seriove lemu prahov,zadny spojler,sportovy predny a zadny naraznik,elektony od nissana...
Celkom pohladne auto uz z fabriky... Vedel by som si predtavit aj z este trosku silnejsim motorom,tym 150konovim co je v GT..ale proste ten podvozoch je genialny...
Pocul som od par ludi co maju tie SRicka,ze najlepsi model je ten moj z 1995 P10 a ze svoju P11SRi by v momente menili za P10...tak som rad.. Ak to zhrniem tak asi jednoslovny...spokojnost
Tieto auta su velmy spolahlive az na tie poloosi.. ak sa oto clovek stara vydrzi to velmi vela.. a hlavne ten motor.. skor ti zhnie kasna ako keby nemal ist motor.. maly sme jednu taku p10 kompletne prehnita.. a mala nabehanych uz dobrych 300 tisic ale ked sa tomu slaplo isla jak utrhnuta z retazi.. A to bol len sr20di motor... Takze Japan For Ever
Necuduj sa, ze to auto je srot, ked si ho taky VEDOME kupil. Na tvojom mieste je kritizovanie toho auta uplne neobjektivne, pretoze si vedel, ze to auto je proste vo velmi zlom stave. Takze hodnotenie KO. Nechapem este aj to, ze preco si ho kupil za 250 libier v takom zalostnom stave (asi celych jeho bolestivych 150tis. km sa onho nikto nestaral, chudak auto) a za nove diely si zaplatil cca tolko co za cele auto. Nebolo by vyhodnejsie kupit hned za 500 libier ale povedzme o 5 rokov starsiu Primeru? Ta by bola urcite MINIMALNE v dobrom stave. Kazdopadne drzim ti palce, nech mas radost s auticka, ak nebolo burane, tak po tychto opravach + par mensich urcite ho das dokopy a budes si uz len jazdit blahom ;-)
P.S. Mal som 4 japonske auta roznych znaciek a ani jedno ma nesklamalo. Preto do konca mojho zivota budem verny len japoncom.
Vie mi niekto poradit, co mam skontrolovat alebo kupit, lebo mi brzdi iba prava strana a este k tomu velmi slabo.ABS je ok.Pytal som sa v nissane kolko stoji cela ta mechanika...brzdovy valcek a tie veci...a chcu okolo 150libier a to je trosku vela....
Ta cena mela svuj duvod- spatny technicky stav. Pred tebou to mel asi dobrej reznik. A ty motory jsou spolehlive. Po precteni toho, ze ti klekl po 150 tis. km..to se zase musim smat ja :-) Tocenka jako prase. A poloosy u ni praskaj, to mas recht. Celkove ale hodne povedene auto.
Nissan do cca polovice roku 2000 su absolutne spolahlive a v mnohych technickych rieseniach hodne nadcasove auta. Ale ked niekto kupi auto za par stoviek tak mu snad musi byt jasne ako sa k nemu predosli majitelia spravali a v akom je stave. Inak su to fajn stroje,jazdne vlastnosti paradne,benzinove motori sa daju krasne vysoko tocit a ani vela nezeru a este k tomu su aj hodne spolahlive ako aj cele auto.Dnes sa uz take drziaky bohuzial velmi nevyrabaju.
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Primera
Tieto auta su velmy spolahlive az na tie poloosi.. ak sa oto clovek stara vydrzi to velmi vela.. a hlavne ten motor.. skor ti zhnie kasna ako keby nemal ist motor.. maly sme jednu taku p10 kompletne prehnita.. a mala nabehanych uz dobrych 300 tisic ale ked sa tomu slaplo isla jak utrhnuta z retazi.. A to bol len sr20di motor... Takze Japan For Ever
25.12.2009 | 18:19:40 | Peto Reagovat
necuduj sa
Necuduj sa, ze to auto je srot, ked si ho taky VEDOME kupil. Na tvojom mieste je kritizovanie toho auta uplne neobjektivne, pretoze si vedel, ze to auto je proste vo velmi zlom stave. Takze hodnotenie KO. Nechapem este aj to, ze preco si ho kupil za 250 libier v takom zalostnom stave (asi celych jeho bolestivych 150tis. km sa onho nikto nestaral, chudak auto) a za nove diely si zaplatil cca tolko co za cele auto. Nebolo by vyhodnejsie kupit hned za 500 libier ale povedzme o 5 rokov starsiu Primeru? Ta by bola urcite MINIMALNE v dobrom stave. Kazdopadne drzim ti palce, nech mas radost s auticka, ak nebolo burane, tak po tychto opravach + par mensich urcite ho das dokopy a budes si uz len jazdit blahom ;-)
P.S. Mal som 4 japonske auta roznych znaciek a ani jedno ma nesklamalo. Preto do konca mojho zivota budem verny len japoncom.
10.11.2007 | 13:47:35 | Chocholousek Reagovat
Vie mi niekto poradit, co mam skontrolovat alebo kupit, lebo mi brzdi iba prava strana a este k tomu velmi slabo.ABS je ok.Pytal som sa v nissane kolko stoji cela ta mechanika...brzdovy valcek a tie veci...a chcu okolo 150libier a to je trosku vela....
09.11.2007 | 14:15:28 | tommit2 Reagovat
Ta cena mela svuj duvod- spatny technicky stav. Pred tebou to mel asi dobrej reznik. A ty motory jsou spolehlive. Po precteni toho, ze ti klekl po 150 tis. km..to se zase musim smat ja :-) Tocenka jako prase. A poloosy u ni praskaj, to mas recht. Celkove ale hodne povedene auto.
09.11.2007 | 10:24:32 | diego Reagovat
Nissan
Nissan do cca polovice roku 2000 su absolutne spolahlive a v mnohych technickych rieseniach hodne nadcasove auta. Ale ked niekto kupi auto za par stoviek tak mu snad musi byt jasne ako sa k nemu predosli majitelia spravali a v akom je stave. Inak su to fajn stroje,jazdne vlastnosti paradne,benzinove motori sa daju krasne vysoko tocit a ani vela nezeru a este k tomu su aj hodne spolahlive ako aj cele auto.Dnes sa uz take drziaky bohuzial velmi nevyrabaju.
09.11.2007 | 09:34:47 | Roman Reagovat