Recenze Nissan Primera 2.0TD P11
“Prostor,nízká spotřeba ,japonská spolehlivost,není vyroben ve francii! Původního majitele znám takže vím o čem mluvím.”
Rok výroby:1998Typ motoru:1974 TDStav km při koupi:250 000 kmStav km nyní:250 300 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:6-7 l/100 kmVloženo:21. 12. 2006
Auto je velmi ,prostorné ,na TD 66kw a svou velikost i živé a výborně sedí v zatáčkách,pěkný interiér a dobře vybavené.Je ho potřeba semtam více vytáčet do otáček,ale to není na škodu,protože motor je usilovný dříč.
Tento kus přímo byl používán jako služební a jezdilo se s ním po Praze,byl však do svých 200000km pravidelně servisován v autorizovaném servise,v autě nic nevrže přes nerovnosti si to jen tak prosviští není na něm žádná koroze asi z 95%,bytelné auto.
Mám auto dva roky najeto 198000 a nebyly s ním větší problémy, až na opravy opotřebením.Rameno, Hemakloub na p.kole. vybrující řadící páka (ale to budou jen unavené silenbloky) a utřesenym kablíku na stop ventilu( který mě pěkně vyděsil než jsem na něj přišel :-D ) jsem měnil jen základní věci..
- Rychlejší opotřebení řemenu. hlavně u alternátoru - Poloosy rádi praskají p.poloosa vyměněna a l.poloosa mi před týdnem odešla taky. - Vyšší spotřeba paliva 7-8l.
+ I dvoumertový chlap se dobře naskládá za volant. + dobré jízdní vlastnosti. v zatáčkách sedí jako přibitý. + pořizovací cena ojetiny v slušném stavy.
Je to dobré auto. jen škoda že nemám kombi, moc by se šiklo :-D dávám 7 z 10 ...
10.03.2013 | 19:18:35 | J. H.
| 88.146.182.*Reagovat
300 000 km
290 000 výměna rozvodů,zadní kotouče desky ,odešel snímač ABS na levém kole ,díl stojí 1800 kč jezdím bez pojistky ,brzdí to i tak dobře nechám vyměnit až bude čas.stále spokojenost.
takže točím 268 000km ,výměna jednoho klínového řemene a oprava zasekávající se brzdy na levém předním kole ,na další 2 roky provedená STK.Auto už odvezlo tolik tun všeho možného,že si ho opravdu chválím ,vybavené za 85 000kč a vše odveze.
sem tam si vrzne v prudkých zatáčkách sedadlo řidiče.Sedadla jsou pevná výborně tvarovaná i s možností nastavení páteře ,člověk je v nich doslova přikurtovaný a jsou pohdlná.Je však na ně vyvíjen enormní tlak v zatáčkách ,proto to vrzání ,ale není to aspon na tom kusu nijak hrozné vážím 100kg.
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Primera
Primera
Mám auto dva roky najeto 198000 a nebyly s ním větší problémy, až na opravy opotřebením.Rameno, Hemakloub na p.kole. vybrující řadící páka (ale to budou jen unavené silenbloky) a utřesenym kablíku na stop ventilu( který mě pěkně vyděsil než jsem na něj přišel :-D ) jsem měnil jen základní věci..
- Rychlejší opotřebení řemenu. hlavně u alternátoru
- Poloosy rádi praskají p.poloosa vyměněna a l.poloosa mi před týdnem odešla taky.
- Vyšší spotřeba paliva 7-8l.
+ I dvoumertový chlap se dobře naskládá za volant.
+ dobré jízdní vlastnosti. v zatáčkách sedí jako přibitý.
+ pořizovací cena ojetiny v slušném stavy.
Je to dobré auto. jen škoda že nemám kombi, moc by se šiklo :-D dávám 7 z 10 ...
10.03.2013 | 19:18:35 | J. H. | 88.146.182.* Reagovat
300 000 km
290 000 výměna rozvodů,zadní kotouče desky ,odešel snímač ABS na levém kole ,díl stojí 1800 kč jezdím bez pojistky ,brzdí to i tak dobře nechám vyměnit až bude čas.stále spokojenost.
10.03.2011 | 05:11:47 | radas Reagovat
jezdíme stále
takže točím 268 000km ,výměna jednoho klínového řemene a oprava zasekávající se brzdy na levém předním kole ,na další 2 roky provedená STK.Auto už odvezlo tolik tun všeho možného,že si ho opravdu chválím ,vybavené za 85 000kč a vše odveze.
17.09.2008 | 11:17:22 | radas Reagovat
stále v poho miláček
výměna klínového řemenu pro alternátor =400 kč i s prací ,4 krát plně naložen u vody ,no zatím 9000km a v poho.
14.09.2007 | 03:06:07 | radas Reagovat
5000 km
tak prvních 5000km za mnou kromě základní údržby bez poruch
14.06.2007 | 08:01:08 | radas Reagovat
prvních 3000km
zatím v poho bez poruch,bez jediné investice
28.02.2007 | 09:42:31 | radas Reagovat
Jo proste super auto. Tak at slouži
02.01.2007 | 18:25:00 | jarda Reagovat
sedadlo řidiče
sem tam si vrzne v prudkých zatáčkách sedadlo řidiče.Sedadla jsou pevná výborně tvarovaná i s možností nastavení páteře ,člověk je v nich doslova přikurtovaný a jsou pohdlná.Je však na ně vyvíjen enormní tlak v zatáčkách ,proto to vrzání ,ale není to aspon na tom kusu nijak hrozné vážím 100kg.
21.12.2006 | 23:40:43 | radas Reagovat