Rok výroby:1997Typ motoru:1.6/66kwStav km při koupi:264 500 kmStav km nyní:270 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7,3 l/100 kmVloženo:19. 8. 2009
Spotřební záležitosti + koroze, částečně nefungující elektronika, praskání od přední nápravy při plném rejdu, nefungoval klíč na zámku 5. dveří, při opravách začala zlobit elektronika
Hodnocení a zkušenosti s autem
Po nešťastném rozloučení se se Subaru jsem hledal nějaký levný "dopravník" na stavbu. Zakoupil jsem tedy přes inzerát ojetý kombík dovezený z DE, ještě vyrobený v JAP. Cesta po dálnici proběhla na jedničku, první moucha se projevila v přeposilovaném řízení, na něž bylo potřeba si zvyknout. Při následné geometrii jsem byl upozorněn na zamaskovanou korozi, která se naplno projevila po zimě. Přehodnocení finanční situace mělo za následek investici do oprav: *výměna prahů + zavaření několika solidních děr+kousek dveří *výměna oleje+svíček *preventivní výměna homokinetického kloubu (chyba byla jinde) *prostříknutí el. kontaktů *oprava zámku 5. dveří *výměna pojistek
Auto vypadalo, jako by s ním někdo jezdil v kamenolomu, při očesání jsem zjistil, že bylo pravděpodobně bouráno.
Po těchto opravách usedám za volant s jistotou, že auto v pohodě dojede a nerozpadne se :) Výhody: + nízký obsah = nízké PR + velké auto i kufr (po sklopení sedaček rovná podlaha) + velmi dobrý motor, libuje si ve vysokých otáčkách, spotřeba do 7,5 dlouhodobě + velmi solidní jízdní vlastnosti (Impreza to není, ale také pěkně držíí na silnici + nikoho nezajímá - je to "ošklivka"
Nevýhody: - slabý výkon v kopcích i při akceleraci (doporučuji silnější 74kW verzi nebo rovnou 2,0 - rozdíl ve spotřebě je prý minimální) - absence jakékoli výbavy - nevěřil jsem, že existuje tak očesané jap. auto = chybí el. okna (nevadí) a klimatizace (vadí) - přeposilované řízení - méně komunikativní plyn, brzdy i volant (srovnávám se Subem)
Souhrn: Primeru W10 považuji za ideálního pracanta: nastartuje, dojede, odveze, neodmlouvá. Nezajímá nenechavce, zároveň je to ale také zastaralé auto se svými bolístkami. Nicméně bude ještě nějaký čas sloužit a to je důvod, proč ji mám
na STK na válcovce přestaly fungovat zadní brzdy. Trubky od brzd. válce nesnesly testované zatížení a rupnuly. Ze servisu volali, že kromě jedné jsou všechny na odpis - tudíž výměna všech (pro jistotu).
Ja osobne jsem mel na mysli spise Lentilky od firmy Nestle ktere jsou u nas myslim nejrozsirenejsi.Lentilky od M&M´s nepoznam.Ale to sem nepatri.Tohle je forum o autech nikoli o pitomostech...
Chtěl bych se pana jazykovedce jamiesona zeptat, jak přišel na to, že slovo lentilky se píše s velkým písmenem na začátku. Pokud budu psát např. o lentilkách od výrobce M&M´s, tak tam velký L asi nebude...
Jseš hodně puntičkářskej ! Tak budu i já ! Co jsou to "lentilky" ? Jsou to Lentilky ! Názvy se píšou s velkým začátečným písmenem.To by měl takovej inteligent jako ty vědět, ne ?
A ten největší blbec(viď Jamie) jezdí v 12 let starém pašíku, vydělává prej 6ti místné sumy a je tak blbej že předčí všechny majitele škodáren o 100 světelných let :-))))))
no, Primera je to i podle VIN z r. v. 97 (přelomový rok pro řadu 10/11) a nejslabší motory se montovaly pro některé země (PR se někde počítá z výkonu a ne z obsahu). Takže přímo tohoto bych se bál nejméně. Potvrzuji, že rezaví jen na místech, kde se o něco ťuklo, jinak i po kroupách kde nic tu nic. Ale auto na výstavu to není :-D PR uvádím vždycky k poměru toho kterého modelu. Takže, pokud se dělala s 1.6 a 2.0, tak zmíním jako výhodu, že člověk ušetří tisícovku na PR ročně :-D Samozřejmě s odstupem času se na tuto problematiku dívám jinak. Ale někteří lidé na to slyší. Jen dodám, že to za to v případě Primery (kombi) nestojí. Prostě nejede
Tady souhlasim s Anonymem.Chlape, nekteri lide jsou blbci a mysli si, ze kdyz koupi auto so zdvihovym objemem do 1350ccm (treba vysavac HTP :-), ze jsou kingove, protoze to nebude nic zrat, ma to malou pojistku a bla, bla, bla...Tak to je se vsim.A tady se dostavame k jedne podstatne veci : 1.Blbec si musi koupit auto do 1350ccm (vyse je uvedene proc) 2.Blbec si musi koupit znacku Skoda protoze si mysli ze ma levne dily 3.Blbec si musi koupit Skodovku taky proto, ze si mysli, ze mu ji kazdy levne a kdekoli opravy (uz vidim ozraleho Frantu z hospody v Horni Dolni jak se hrabe ve Fabce, natoz pak v takovem Superbu, to ale popira 1. bod :-)) 4.Povetsine si blbec vybere kombi protoze kdyz pojede jednou za rok na dovolenou na severni Čechy, bude mit prostor pro konzervy z Tesca 5.Blbec si vybere Škodovku taky proto, protoze rika, ze ma narodne citeni a ze podporuje domaci prumysl (to je ale nesmysl, jelikoz vse zhrabne vsemoznej Helmut) 6.Zaver : Blbec bydlici v ČR (nebo i SR) si vybere Fabii kombi 1,2 HTP.Nevadi mu ze se ty auta kradou, nevadi ze nejedou, nevadi ze maji otresny zvuk, nevadi ze jsou predrazene...Hlavne at jsou NOVE !!! To, ze se pri ceste na dovolenou bude mackat jak homouš, to vetsinou nedomysli...
jen se pořád směji , jak lidé přemýšlejí o povinném ručení:-))já platím na 2,0 16v 4098korun:) na 1,4 bych platil asi tak 3000. Tisíc korun rozdíl ZA ROK je pro někoho položka???????????jestli jo, tak jste socky, a jezděte na kole...
riadne omladenú Primeru... V 1997 bol už novší model/ od 1996, s výkonom 1,6 l / 74-77 ? kw/. Je pravda, že tieto Nissany už veľmi hrdzavejú, iba ak sú nedotknuté, tak sú OK. Po Subaru už ťažko niečo vyskúšate niečo lepšie, ale osobne považujem Primeru za najkomunikatívnejšie auto s predným pohonom... 2.0, al. také GT.... , lahoda na dušu.... Mám tu recenziu na 2.0, 92, 95 r.v., dodnes spomínam na najlepšie ovládateľné autíčko so smútkom, ukradli ho...Teraz čo vyrába NIssan v osobákoch je des a hrôza. Taká Tilda... . Nehovoriac o tom, že v 1995-1999 roku náhradné diely stáli zlomok ceny dnešných. Kupoval som kamarátovi naftový filter do X-traila, 2006, 107 EUR + DPH !!! Až ma vykotilo....majú aj za 46 + DPH, ale ten samozrejme nepasuje. A v druhovýrobe ceny podobné, o pár EUR nižšie.../ Do Peugeota mi bolo ľúto dať za 30 EUR... , s DPH...
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Primera
Doplnění informací
na STK na válcovce přestaly fungovat zadní brzdy. Trubky od brzd. válce nesnesly testované zatížení a rupnuly. Ze servisu volali, že kromě jedné jsou všechny na odpis - tudíž výměna všech (pro jistotu).
04.09.2009 | 12:47:02 | Lado Reagovat
Ja osobne jsem mel na mysli spise Lentilky od firmy Nestle ktere jsou u nas myslim nejrozsirenejsi.Lentilky od M&M´s nepoznam.Ale to sem nepatri.Tohle je forum o autech nikoli o pitomostech...
25.08.2009 | 18:04:44 | jamieson Reagovat
Chtěl bych se pana jazykovedce jamiesona zeptat, jak přišel na to, že slovo lentilky se píše s velkým písmenem na začátku. Pokud budu psát např. o lentilkách od výrobce M&M´s, tak tam velký L asi nebude...
25.08.2009 | 17:12:41 | teoretik Uwe Filtr Reagovat
Jseš hodně puntičkářskej ! Tak budu i já ! Co jsou to "lentilky" ? Jsou to Lentilky ! Názvy se píšou s velkým začátečným písmenem.To by měl takovej inteligent jako ty vědět, ne ?
21.08.2009 | 17:45:06 | jamieson Reagovat
Pythagoras Jamie-píše se Pythagoras. Copak prej jdeš na noční? Do Tesca k pokladně hlídat, aby ti "alofoci" nekradli lentilky z regálu :-))))))????
21.08.2009 | 17:39:24 | Reagovat
Anonym jezdi na kole (pripadne rukou po...), bere podporu a je tak blbej, ze se Pytagoras v hrobe obraci :-)
21.08.2009 | 17:30:19 | jamieson Reagovat
A ten největší blbec(viď Jamie) jezdí v 12 let starém pašíku, vydělává prej 6ti místné sumy a je tak blbej že předčí všechny majitele škodáren o 100 světelných let :-))))))
21.08.2009 | 17:23:57 | Reagovat
reakce
no, Primera je to i podle VIN z r. v. 97 (přelomový rok pro řadu 10/11) a nejslabší motory se montovaly pro některé země (PR se někde počítá z výkonu a ne z obsahu). Takže přímo tohoto bych se bál nejméně. Potvrzuji, že rezaví jen na místech, kde se o něco ťuklo, jinak i po kroupách kde nic tu nic. Ale auto na výstavu to není :-D
PR uvádím vždycky k poměru toho kterého modelu. Takže, pokud se dělala s 1.6 a 2.0, tak zmíním jako výhodu, že člověk ušetří tisícovku na PR ročně :-D Samozřejmě s odstupem času se na tuto problematiku dívám jinak. Ale někteří lidé na to slyší. Jen dodám, že to za to v případě Primery (kombi) nestojí. Prostě nejede
21.08.2009 | 13:36:34 | Lado Reagovat
Tady souhlasim s Anonymem.Chlape, nekteri lide jsou blbci a mysli si, ze kdyz koupi auto so zdvihovym objemem do 1350ccm (treba vysavac HTP :-), ze jsou kingove, protoze to nebude nic zrat, ma to malou pojistku a bla, bla, bla...Tak to je se vsim.A tady se dostavame k jedne podstatne veci : 1.Blbec si musi koupit auto do 1350ccm (vyse je uvedene proc) 2.Blbec si musi koupit znacku Skoda protoze si mysli ze ma levne dily 3.Blbec si musi koupit Skodovku taky proto, ze si mysli, ze mu ji kazdy levne a kdekoli opravy (uz vidim ozraleho Frantu z hospody v Horni Dolni jak se hrabe ve Fabce, natoz pak v takovem Superbu, to ale popira 1. bod :-))
4.Povetsine si blbec vybere kombi protoze kdyz pojede jednou za rok na dovolenou na severni Čechy, bude mit prostor pro konzervy z Tesca
5.Blbec si vybere Škodovku taky proto, protoze rika, ze ma narodne citeni a ze podporuje domaci prumysl (to je ale nesmysl, jelikoz vse zhrabne vsemoznej Helmut)
6.Zaver : Blbec bydlici v ČR (nebo i SR) si vybere Fabii kombi 1,2 HTP.Nevadi mu ze se ty auta kradou, nevadi ze nejedou, nevadi ze maji otresny zvuk, nevadi ze jsou predrazene...Hlavne at jsou NOVE !!! To, ze se pri ceste na dovolenou bude mackat jak homouš, to vetsinou nedomysli...
21.08.2009 | 08:15:46 | jamieson Reagovat
jen se pořád směji , jak lidé přemýšlejí o povinném ručení:-))já platím na 2,0 16v 4098korun:) na 1,4 bych platil asi tak 3000. Tisíc korun rozdíl ZA ROK je pro někoho položka???????????jestli jo, tak jste socky, a jezděte na kole...
20.08.2009 | 23:34:31 | Reagovat
No neviem, ale asi ste kúpili
riadne omladenú Primeru... V 1997 bol už novší model/ od 1996, s výkonom 1,6 l / 74-77 ? kw/.
Je pravda, že tieto Nissany už veľmi hrdzavejú, iba ak sú nedotknuté, tak sú OK. Po Subaru už ťažko niečo vyskúšate niečo lepšie, ale osobne považujem Primeru za najkomunikatívnejšie auto s predným pohonom... 2.0, al. také GT.... , lahoda na dušu.... Mám tu recenziu na 2.0, 92, 95 r.v., dodnes spomínam na najlepšie ovládateľné autíčko so smútkom, ukradli ho...Teraz čo vyrába NIssan v osobákoch je des a hrôza. Taká Tilda... . Nehovoriac o tom, že v 1995-1999 roku náhradné diely stáli zlomok ceny dnešných.
Kupoval som kamarátovi naftový filter do X-traila, 2006, 107 EUR + DPH !!! Až ma vykotilo....majú aj za 46 + DPH, ale ten samozrejme nepasuje. A v druhovýrobe ceny podobné, o pár EUR nižšie.../ Do Peugeota mi bolo ľúto dať za 30 EUR... , s DPH...
20.08.2009 | 21:45:21 | ľuboš Reagovat
Dobra a jasna recenze..
20.08.2009 | 11:00:47 | Berzerk Reagovat