Rok výroby:1992Typ motoru:1.6Stav km při koupi:95 000 kmStav km nyní:120 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:7,2 l/100 kmVloženo:26. 11. 2005
Auto nemělo žádné velké závažné poruchy, pouze běžné výměny olejů, destiček, filtrů apod.
Také musím zmínit častější korozi lemů a prahů.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto má velice dobré jízdní vlastnosti, na zimních 13" pneumatikách sice trochu nestabilní, ale za to v letním období na 15" je to mnohem lepší.
I přes výměnu svíček a kabelů, vůz občas při vytočení motoru, těsně před zařazením (třeba z 2 na 3 ), jako by malinko škubne, ale nedávno jsem zjistil, že to není problém jenom můj...
Dobrý den.Mám podobný problém se svým vozem.Kolísavé otačky a velká spotřeba paliva.Nikdo to nedokáže opravit.Jezdím na lpg a spotřeba kolem 14litrů.Dokaže někdo poradit co stím?Autoservisi nezabírají.Děkuji Drahoslav.
Pokud máte na voze jednobodové vstřikování MonoJetronic nebo MonoMotronic, tak problém se škubáním a nestálostí otáček spočívá ve vícerozávadách. Prvním hlavním problémem je např. zanesený palivový filtr, tlak v centrálním vstřikovači je nastaven na 1 MPa. Pokud je zanesený filtr, výkonové čerpadlo benzin neprotlačí. Životnost filtru je okolo 60tis., ale se špatným palivem se zanáší rychleji. Další návaznou chybou je špatná funkce lambda sondy,nevyhřívaná vydrží max. 80000(ideální podmínky).Pokud funguje špatně,řídící jednotka dodává t.z.v. referenční hodnotu, ale otáčky lítají nahoru dolu. Dost často odchází teplotní čidla(lze zjistit jedině měřením a odpovídajím hodnotám odporu). U zdravého auta, např. po ubrání plynu, dochází ke krátkodobému zvýšení otáček-škubnutí(ochrana katalyzátoru) řízené řídící jednotkou a to je normální. Kolísání otáček může souviset i s netěsností potrubí,i výfuku. MonoJetronic nebo MonoMotronic nemá váhu vzduchu, je řízeno pouze lambdasondou. MonoJetronic nebo MonoMotronic. Váhu vzduchu mají vícebodové systémy L,LH,LE,LU,KE.
To co popisuješ je asi problém více aut s jednobodovým vstřikováním. Dělal mi to služební forman. Ve škoda-servisu za boha na nic nemohli přijít. Měnili, čistili, měřili a nic. Totéž bylo u pežota 205. Taky na nic nepřišli. Dokonce mi vyměnili celou škrtící klapku za 13 000 a malinko se to zlepšilo, ale pořád to mělo občas "díru". Ale to, co to dělá Milhauzzovi vypadá spíš jako zásah omezovače otáček. Jinak by to nedělalo jen ve vysokých otáčkách.
S majitelem souhlasím. Již 3 měsíce bojuji se škubáním a nestálostí otáček. Sice mám 66kw 1 bod 1,6, ale todle mě už žere pěkně nervy. Otáčky přebuzené, žere to mnoho a nikdo to nedokáže opravit. 5x na diagnostice v 5 servisech. V nissanu nedokázali taky přesně určit příčinu. Měněno skoro všecko co jen jde a má spojitost s palivyvým systémem (filtry, kabely, svíčky, rozdělovač atd..). Věcko proměřeno,ale prd z toho. Myslím si, že zde publikované námitky jsou relevantní.Celkově jsem do aua proinvestoval cca 15t a stale nic, nepočítaje, že nákupni cena auta byla poměrně yvsoká.. no přece je to držák, žekl jsem si taky a tak jsem s klidným svědomím byl schopen uvalit tolika peněz protože jsem věřil, že auto bude "bez investic" a spolehlivé - chyba. doporučím s plynem a při zkušební jízdě s autem dělat husarské kousky (lechtat plyn, pridat mu naplno a jet bez rádia).. hawk :)
Co zkusit vyčistit čističem brzd váhu vzduchu? Nebo vyměnit? A co zajít na diagnostiku? I třeba neznačkovýho, přístroje mají všude. Já osobně bych s tím teda jezdit nemohl, nedalo by mi to spát. Rozhodně to dělat nemá... natož u japonců...brrrr
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Primera
Kdybys jezdil jen na benzín, tak jednoznačně lambda. S tím plynem by ti to měli porychtovat tam, kde ti to montovali.
20.06.2010 | 15:16:51 | Stan Reagovat
Nevím si rady
Dobrý den.Mám podobný problém se svým vozem.Kolísavé otačky a velká spotřeba paliva.Nikdo to nedokáže opravit.Jezdím na lpg a spotřeba kolem 14litrů.Dokaže někdo poradit co stím?Autoservisi nezabírají.Děkuji Drahoslav.
20.06.2010 | 13:10:24 | Drahoslav Reagovat
Servisy jsou na nic
Pokud máte na voze jednobodové vstřikování MonoJetronic nebo MonoMotronic, tak problém se škubáním a nestálostí otáček spočívá ve vícerozávadách. Prvním hlavním problémem je např. zanesený palivový filtr, tlak v centrálním vstřikovači je nastaven na 1 MPa. Pokud je zanesený filtr, výkonové čerpadlo benzin neprotlačí. Životnost filtru je okolo 60tis., ale se špatným palivem se zanáší rychleji. Další návaznou chybou je špatná funkce lambda sondy,nevyhřívaná vydrží max. 80000(ideální podmínky).Pokud funguje špatně,řídící jednotka dodává t.z.v. referenční hodnotu, ale otáčky lítají nahoru dolu. Dost často odchází teplotní čidla(lze zjistit jedině měřením a odpovídajím hodnotám odporu). U zdravého auta, např. po ubrání plynu, dochází ke krátkodobému zvýšení otáček-škubnutí(ochrana katalyzátoru) řízené řídící jednotkou a to je normální. Kolísání otáček může souviset i s netěsností potrubí,i výfuku. MonoJetronic nebo MonoMotronic nemá váhu vzduchu, je řízeno pouze lambdasondou. MonoJetronic nebo MonoMotronic. Váhu vzduchu mají vícebodové systémy L,LH,LE,LU,KE.
25.01.2009 | 18:25:01 | Fitipaldi Reagovat
JouiCZ
To co popisuješ je asi problém více aut s jednobodovým vstřikováním. Dělal mi to služební forman. Ve škoda-servisu za boha na nic nemohli přijít. Měnili, čistili, měřili a nic. Totéž bylo u pežota 205. Taky na nic nepřišli. Dokonce mi vyměnili celou škrtící klapku za 13 000 a malinko se to zlepšilo, ale pořád to mělo občas "díru". Ale to, co to dělá Milhauzzovi vypadá spíš jako zásah omezovače otáček. Jinak by to nedělalo jen ve vysokých otáčkách.
15.01.2009 | 21:11:43 | Standa Reagovat
pozor pozor
S majitelem souhlasím. Již 3 měsíce bojuji se škubáním a nestálostí otáček. Sice mám 66kw 1 bod 1,6, ale todle mě už žere pěkně nervy. Otáčky přebuzené, žere to mnoho a nikdo to nedokáže opravit. 5x na diagnostice v 5 servisech. V nissanu nedokázali taky přesně určit příčinu. Měněno skoro všecko co jen jde a má spojitost s palivyvým systémem (filtry, kabely, svíčky, rozdělovač atd..). Věcko proměřeno,ale prd z toho. Myslím si, že zde publikované námitky jsou relevantní.Celkově jsem do aua proinvestoval cca 15t a stale nic, nepočítaje, že nákupni cena auta byla poměrně yvsoká.. no přece je to držák, žekl jsem si taky a tak jsem s klidným svědomím byl schopen uvalit tolika peněz protože jsem věřil, že auto bude "bez investic" a spolehlivé - chyba. doporučím s plynem a při zkušební jízdě s autem dělat husarské kousky (lechtat plyn, pridat mu naplno a jet bez rádia).. hawk :)
15.01.2009 | 20:25:12 | Joui Reagovat
Škubnutí? co váha vzduchu
Co zkusit vyčistit čističem brzd váhu vzduchu? Nebo vyměnit? A co zajít na diagnostiku? I třeba neznačkovýho, přístroje mají všude. Já osobně bych s tím teda jezdit nemohl, nedalo by mi to spát. Rozhodně to dělat nemá... natož u japonců...brrrr
23.05.2006 | 12:11:17 | Jirka Reagovat
Škubnutí při vytočení nad 6000 ot/min. může být od omezovače ....
23.12.2005 | 00:31:10 | Rebel73 Reagovat