Rok výroby:1998Typ motoru:1998/SR20DE IIStav km při koupi:172 000 kmStav km nyní:197 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:30. 9. 2007
Je to proste skvelé auto. Som vysadený na japonské autá. Primeru som kupoval od strašného pedanta, ktorý sa o auto vzorovo staral a zato som mu nesmierne vďačný. Keď som ho zbadal, vedel som, že skončí u mňa. fajn bolo aj to, že mojej polovičke sa v momente rozžiarli oči keď ju uvidela. Auto funguje dodnes ako hodinky, bez problémov.
Samozrejmosťou je pravidelný servis. Pravdou je, že som do auta značne investoval a urobil som si z neho nenapadnú beštiu. Auto zvonku v podstate nudné, zvnútra sa ale cítim veľmi pohodlne, bezpečne a aj plasty majú solídne vypracovanie. Často spomínané vrzganie palubovky sa u mňa našťastie nedeje. Občas vrzne sedačka vodiča, ale nemožem čakať od 9 ročného auta s takmer 200.000km, že bude tichučké.
Spolahlivosť japonských aut je neotrasiteľná. Ja sa naviac teším z perfektného podvozka a úžasného motora. Záťah za 3500 ot. sprevádzaný zvukom sania je úžasný. Prejazdy zákrut s týmto podvozkom až bolia. Nie preto, že je tvrdý, ale pretože drží a priečne zrýchlenie dosahuje skoro 1G, čo je skvelé číslo u sérioveho auta v tejto triede.
Toto auto možem vrele doporučit. Aj napriek objemu a výkonu je to pomerne úsporne auto. Dokážem jazdit od 6,7 - 9l. Pri dlhých jazdách po dialnici sa spotreba točí okolo 7l a rýchlosť 140-150kmh. Klíma veľmi spotrebu nezvyšuje, ale jej zapnutie je cítiť poklesom výkonu.
Po dnešnom teste imprezy combi a legacy autback možem skonštatovať,že primera GT je fakt skvelé vozenie.moje ďalšie auto ani jedno z týchto asi nebude.radšej pojdem do nejakého menšieho SUV,alebo si primeru nechám až do smrti
Japončíci jsou lakomci, je tolik zajímavých aut, které si nechávají jen pro sebe. Imprezu neee, ne že by se mi nezamlouvala, ale když už kombíka, tak s kufrem větším, než má verze sedan :)) a navíc ji živit... Spíš přemýšlím o modeu ST, ale rozhodně netrvám jen na sportovnějších verzích stěhováků, protože auto pro srandu už mám - kdo ví, v čem nakonec budu drandit.
do europy sa urcite nevozila,ale japonsku je taka verzia.neviem ci to bola seria,ale bola 4x4 s benzinovym 2.0l turbomotorom.pre teba by mohla byt zaujimava Impreza Combi.na tu by som sa nechal zlomit aj ja
Opravdu dobré auto za slušné peníze. V kombíku se GT asi nedělalo, že? Škoda, do mého seznamu kandidátů na nový starý kombajn by se primera GT zařadila určitě hodně vysoko.
Ďakujem za Vaše komentáre. Pre anonyma. Všetko je na predaj Pravdou je, že som s touto myšlienkou koketoval, no potom som od nej upustil.Nevedel som si totiž vybrať iné auto.GT nasadilo latku veľmi vysoko,či už interiérom,podvozkom,motorom...fakt si neviem nájst adekvátnu náhradu.A peniaze ktoré som do auta investoval mi nikto nezaplatí a tiež pochybujem, že by niekto bol ochotný akceptovat moju cenu okolo 190.000,- SKK.
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Primera
Zajímalo by mě co znamená označení motoru SR20DE ta římská II na konci. díky
12.12.2011 | 18:23:38 | Duff | 94.113.86.* Reagovat
Dotaz
Primerka je nadherna, stale este nie je na predaj?
24.02.2009 | 11:25:11 | w8jiro Reagovat
Test
Po dnešnom teste imprezy combi a legacy autback možem skonštatovať,že primera GT je fakt skvelé vozenie.moje ďalšie auto ani jedno z týchto asi nebude.radšej pojdem do nejakého menšieho SUV,alebo si primeru nechám až do smrti
14.10.2007 | 15:12:39 | Bruni Reagovat
Japončíci jsou lakomci, je tolik zajímavých aut, které si nechávají jen pro sebe.
Imprezu neee, ne že by se mi nezamlouvala, ale když už kombíka, tak s kufrem větším, než má verze sedan :)) a navíc ji živit... Spíš přemýšlím o modeu ST, ale rozhodně netrvám jen na sportovnějších verzích stěhováků, protože auto pro srandu už mám - kdo ví, v čem nakonec budu drandit.
05.10.2007 | 10:12:09 | Chiquita Reagovat
to Chiquita
do europy sa urcite nevozila,ale japonsku je taka verzia.neviem ci to bola seria,ale bola 4x4 s benzinovym 2.0l turbomotorom.pre teba by mohla byt zaujimava Impreza Combi.na tu by som sa nechal zlomit aj ja
04.10.2007 | 22:01:24 | Bruni Reagovat
Opravdu dobré auto za slušné peníze. V kombíku se GT asi nedělalo, že? Škoda, do mého seznamu kandidátů na nový starý kombajn by se primera GT zařadila určitě hodně vysoko.
04.10.2007 | 20:05:50 | Chiquita Reagovat
to Zdenda
este som nebol s autom na brzde ale malo byt to byt cca 175PS.kamos bol so svojou almerou GTi s rovnakymi dielmi.ja mam dokonca o nieco lepsie zvody
04.10.2007 | 19:24:38 | Bruni Reagovat
Pekny auto, zajimalo by me, kolik to ma koniku. Diky za odpoved
04.10.2007 | 15:51:07 | Zdenda Reagovat
Ďakujem za Vaše komentáre.
Pre anonyma. Všetko je na predaj Pravdou je, že som s touto myšlienkou koketoval, no potom som od nej upustil.Nevedel som si totiž vybrať iné auto.GT nasadilo latku veľmi vysoko,či už interiérom,podvozkom,motorom...fakt si neviem nájst adekvátnu náhradu.A peniaze ktoré som do auta investoval mi nikto nezaplatí a tiež pochybujem, že by niekto bol ochotný akceptovat moju cenu okolo 190.000,- SKK.
04.10.2007 | 10:09:40 | Bruni Reagovat
Náhodou pro majitele Primery,nebyla by na prodej??
02.10.2007 | 00:11:22 | Reagovat
štěstí
a taky štěstí na slušnýho prodejce a majitele
01.10.2007 | 23:52:35 | KubikCv Reagovat
to Bruni
Máš moc pěkný,rychlý,a kvalitní auto..tak ať ti pěkně slouží dál..
01.10.2007 | 23:40:44 | Gusta Reagovat