Rok výroby:1999Typ motoru:2.0Stav km při koupi:106 000 kmStav km nyní:120 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:8,5 l/100 kmVloženo:8. 8. 2007
Auto do 3500 ot.za min.se chová jako rodinné,ale po překročení 4000 ot.za min.je jako dělo.Je neskutečné jak sedí v zatáčkách.A to jsem jezdil i s výkonějšími vozy.Prostorné,ale co se týká zav.prostoru jsou na tom konkurenti lépe-a to mám kombi cca 450lt.Pro rodinu,ale dostačující.
Další+,žádný řemen,ale řetěz,který je bez údržby,pouze včasná vým.oleje.Máme ho přes rok a auto je vcelku spolehlivé-výfuk atd,ale to většina aut z tohoto r.v.Vadilo,že zde není kontrolka rozsvícených světel-pouze dálka.V chladu se ozívá řetěz při nastartování,ale to je normální.Kotoučové brzdy v předu i v zadu jsou dvouokruhové.P 11 jsou u nás nedoceněny a spolehlivost je stejná jako u Mazdy 626,ale výrazněji levnější při koupi.Někdo má námytky k hlučnosti řetězů,ale žádné auto není bez chyby.
Design auta přežije další roky.Jediné co vadí,a to ne mně,ale všem,je spojení renault-nissan.Spojení kundatry s Nissanem je sice ekonomickým tahem,ale ne technologickým.---Nemám rád žabožrouty...
V tuto dobu doporučuji koupi vozu Primera,protože nic lepšího nekoupíte.
Ahoj , já mám jedna šestku primerku 98 rok.Musím říct, že je to zlatý auto..za 3 roky v mém vedení sem měnil jen jednu pojistku..5 kč.. :) Co se týče komfortu..auuuu bože senzace... Dnes mám za sebou 700km v kuse Příbram - Kroměříš...cestovní rychlost..160-200...v kuse Praha Brno...a tobyste se divili jak řidiči v Passatech čučeli...co je to předjíždí..ve 200km_žádný hluk..člověk si může skvěle povídat...a sedí to lépe než passat, je to moje 6 auto a můžu říci, že nejlepší...plná výbava...spotřeba do 7 litrů...Výkon...nooooo chtělo by to dvoulitra...ten má lepší motor,ale na obyčejné cestování Jedna šest stačí :-) Před půl rokem jsem koupil Oktávku 2002...SENZACE CENA 180 TISÍC sráč, sráč sráč...do půl roku..vodní pumpa, táhla řazení, rozvodák, váha vzduchu, kotouče , destičky, eletrika v háji...bože...zbavuji se toho jak můžu....a kupuju p11 dvoulitra..facelift...sport edition..dnes za 90 tis...kč..ochcávka ať jde do kytek...i celé koncernové společnosti.Kdo se sveze v Nissanu nechce už sednout o třídu níž...Měl jsem i půl roku superba...bože horší než ta oktávka...Češi kdo jezdí v těhle šuntech..nezávidím vá to..na vozy od těchto koncernů platí nahoře huj, dole fuj.!!!!
Už delší dobu zvažuji, že bych koupil Primeru P11, mohl by mi někdo vysvětlit rozdíly výbavách: myslím, že se dělaly verze GLX, SLX, SE a GT. GT je jasné, to je nějaká brutální pila s vytuněným motorem, ale co ten zbytek?
jazdim na firemnej 1.8 pri 350000km menena retaz ,bola vytahana na jednotke to najviac trhalo s autom...inac na nic vaznejsie co by sa menilo si nepamatam jazdi dalej...Je to pohodlne auto ale lenive ,podla mna ma zbytocne tak robene prevodove stupne do rychla.
no primeru jsem zatím neměl možnost vyzkoušet,ale s fauwečkama mám docela dost zkušeností.Bohužel musím konstatovat,že čím více je koncern koncernový,tím více jde kvalita do háje.Konkrétně tedy jmenované passaty ale i golfy.Ve firmě jich máme docela pár kousků a držíme je jen kvůli německému vedení.Úmrtnost tedy četnost závad mají vyšší než blahých časů feldy a pak octvie.Pokud tedy máte přátelé silné finanční zázemí určitě si pořiďte něco od vw.Navíc si troufám říci,jak tak sleduji ceny ojetin,že za stejnou cenu seženete mladšího nissana než passata a navíc v plné výbavě.Ceny sevisu jsou dnes už srovnatelné napříč značkami a "japonec až nakonec" už dávno neplatí.Spolehlivostí a dílenským zpracováním má koncern co dohánět.Mimochodem víte,že slavný vw touareg se montuje v Bratislavě - jo přesně tam,kde se montovala i fáčka.......
Nekdy je velmi obtizne urcit, kolik toho ma takovej motor vubec za sebou (tacho stavem bych se taky v techto koncinach moc nezabyval, pokud navic kupujete z bazaru, je stoceni tacha da se rict jiste...) Japonske motory jsou k neutahani a zvladnou velkou porci km. Mely by dostavat jen ten nejlepsi a predepsany olej. Hlavne by motor olej nemel "zrat".
Japonská auta jsou velmi kvalitní, jako celek. Jen pozor na havarované vozy, jenž bývají opravené často jen aby drželi pohromadě. Také bych se zaměřil na větší kubatury, z důvodu "vylítání" motoru. Menší objemy se rádi vytáčí a pak to taky podle toho vypadá. O standartním stahování km je zbytečné se vůbec vyjadřovat.
Plne souhlasim, jen doporucuji take Nissan Almera (do r.v. 1999 - N15 !!!!!!). Mam sedan, r.v. 1998, 140 kkm. Zatim nic nezrezlo, vse original (tliumice-kazdorocne testovany, baterie, vyfuk, ...). Mam ji od r. 2000, pri koupi mela 20 kkm. Z poruch odesla zarovka osvetleni kufru (spis jsem ji urazil), jinak nic. Jizdni vlastnosti dtto Primera, jen je celkove mensi. Japonec ne nakonec, ale na zacatek.
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Primera
prýma
Ahoj , já mám jedna šestku primerku 98 rok.Musím říct, že je to zlatý auto..za 3 roky v mém vedení sem měnil jen jednu pojistku..5 kč.. :)
Co se týče komfortu..auuuu bože senzace...
Dnes mám za sebou 700km v kuse Příbram - Kroměříš...cestovní rychlost..160-200...v kuse Praha Brno...a tobyste se divili jak řidiči v Passatech čučeli...co je to předjíždí..ve 200km_žádný hluk..člověk si může skvěle povídat...a sedí to lépe než passat, je to moje 6 auto a můžu říci, že nejlepší...plná výbava...spotřeba do 7 litrů...Výkon...nooooo chtělo by to dvoulitra...ten má lepší motor,ale na obyčejné cestování Jedna šest stačí :-)
Před půl rokem jsem koupil Oktávku 2002...SENZACE CENA 180 TISÍC sráč, sráč sráč...do půl roku..vodní pumpa, táhla řazení, rozvodák, váha vzduchu, kotouče , destičky, eletrika v háji...bože...zbavuji se toho jak můžu....a kupuju p11 dvoulitra..facelift...sport edition..dnes za 90 tis...kč..ochcávka ať jde do kytek...i celé koncernové společnosti.Kdo se sveze v Nissanu nechce už sednout o třídu níž...Měl jsem i půl roku superba...bože horší než ta oktávka...Češi kdo jezdí v těhle šuntech..nezávidím vá to..na vozy od těchto koncernů platí nahoře huj, dole fuj.!!!!
02.05.2009 | 14:13:23 | šimi Reagovat
Verze výbavy
Už delší dobu zvažuji, že bych koupil Primeru P11, mohl by mi někdo vysvětlit rozdíly výbavách: myslím, že se dělaly verze GLX, SLX, SE a GT. GT je jasné, to je nějaká brutální pila s vytuněným motorem, ale co ten zbytek?
22.02.2008 | 15:29:07 | Martin Reagovat
jazdim na firemnej 1.8 pri 350000km menena retaz ,bola vytahana na jednotke to najviac trhalo s autom...inac na nic vaznejsie co by sa menilo si nepamatam jazdi dalej...Je to pohodlne auto ale lenive ,podla mna ma zbytocne tak robene prevodove stupne do rychla.
25.12.2007 | 23:53:30 | Reagovat
to miki
no primeru jsem zatím neměl možnost vyzkoušet,ale s fauwečkama mám docela dost zkušeností.Bohužel musím konstatovat,že čím více je koncern koncernový,tím více jde kvalita do háje.Konkrétně tedy jmenované passaty ale i golfy.Ve firmě jich máme docela pár kousků a držíme je jen kvůli německému vedení.Úmrtnost tedy četnost závad mají vyšší než blahých časů feldy a pak octvie.Pokud tedy máte přátelé silné finanční zázemí určitě si pořiďte něco od vw.Navíc si troufám říci,jak tak sleduji ceny ojetin,že za stejnou cenu seženete mladšího nissana než passata a navíc v plné výbavě.Ceny sevisu jsou dnes už srovnatelné napříč značkami a "japonec až nakonec" už dávno neplatí.Spolehlivostí a dílenským zpracováním má koncern co dohánět.Mimochodem víte,že slavný vw touareg se montuje v Bratislavě - jo přesně tam,kde se montovala i fáčka.......
02.09.2007 | 10:25:28 | Reagovat
to Diego
Se zimákama na plechu 120000,-
29.08.2007 | 23:40:54 | Reagovat
to miki
muzes napsat na kolik te Primka vysla? ;-)
10.08.2007 | 07:57:36 | diego Reagovat
Nekdy je velmi obtizne urcit, kolik toho ma takovej motor vubec za sebou (tacho stavem bych se taky v techto koncinach moc nezabyval, pokud navic kupujete z bazaru, je stoceni tacha da se rict jiste...) Japonske motory jsou k neutahani a zvladnou velkou porci km. Mely by dostavat jen ten nejlepsi a predepsany olej. Hlavne by motor olej nemel "zrat".
10.08.2007 | 07:55:58 | diego Reagovat
Japonská auta jsou velmi kvalitní, jako celek. Jen pozor na havarované vozy, jenž bývají opravené často jen aby drželi pohromadě. Také bych se zaměřil na větší kubatury, z důvodu "vylítání" motoru. Menší objemy se rádi vytáčí a pak to taky podle toho vypadá. O standartním stahování km je zbytečné se vůbec vyjadřovat.
10.08.2007 | 07:33:39 | Radek Reagovat
Proč jiné?
Pro anoyma.Koupíš jiné a třeba lepší,ale za ty peníze je to nedocenitelné,zkus Passata a jiné a uvidíš ty rozdíly a přečti si recenze o Primerách.
09.08.2007 | 23:35:50 | miki Reagovat
Almara
Plne souhlasim, jen doporucuji take Nissan Almera (do r.v. 1999 - N15 !!!!!!). Mam sedan, r.v. 1998, 140 kkm. Zatim nic nezrezlo, vse original (tliumice-kazdorocne testovany, baterie, vyfuk, ...). Mam ji od r. 2000, pri koupi mela 20 kkm. Z poruch odesla zarovka osvetleni kufru (spis jsem ji urazil), jinak nic. Jizdni vlastnosti dtto Primera, jen je celkove mensi. Japonec ne nakonec, ale na zacatek.
09.08.2007 | 14:45:24 | Almara Reagovat
a proč myslíš že nic lepšího nekoupíme ?????
09.08.2007 | 11:15:08 | Reagovat