Rok výroby:2002Typ motoru:2,2/93Stav km při koupi:130 000 kmStav km nyní:153 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:10. 12. 2008
Moje závady u Primery P12: - výměna gufera na levé poloose - teče olej se servořízení kolem hřídele směrem ke sloupku řízení - nevím zatím jak tento problém řešit - el.stahování levého okna dveří, ulomené plastové vodící elementy, nové cca 7000,-Kč, zatím jsem je opravil, ale nevím jaká bude jejich další životnost
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jedná se o celkem dobré auto, závěs pro příves do 1500kg, pohodlné,prostorné, bezpečné, dobrá výbava, špatný přístu k předním světlometům při výměně žárovky, zhorsění je v povrchové úpravě spodní části vozidla zvláště díly ošetřené zinkováním (proti starším Primerám např. P10), motor při tažení přívesu - karavanu také nic moc
dole na samom spodku je pisane, ze japonske auto je LEN auto vyrobene v japonsku... Ja mam Toyotu Avensis 2005 a je vyrobena kde? V Nemecku! Takze vlastne podla toho nazoru NEMAM japonske auto. Ach ,aka skoda... A ja ze ano!
Tak něco málo jsme se dozvěděli, ale je to slabé. Ale co chceš po maníkovi, co najede 23 tis. za tři roky? Navíc koupil auto se 130 tis., takže původní majitel zaplatil leasing a zbavil se auta, do kterého po tu dobu nedal ani korunu a do servisu si jezdil jen pro razítka. Takových je ale fůra a pak se všichni diví, že musí do auta jako druzí majitelé sypat krupici. Ale když měl před tím p10, tak musel vědět, do čeho jde, tak je to jeho smůla. Toho auta se už nezbaví.
Tak tohle byla jedna z nejhorších recenzí, jakou jsem tady četl. Když už někdo chcete napsat recenzi, tak by to mělo lidem, kteří v tom autě nikdy neseděli říct, jak se v tom sedí, jezdí, kvalita materiálů, co motory, převodovky, řízení. A ne, že má pár závad po 160 tis. Taky otázka, jak se k tomu pan spisovatel choval. Fakt děs. Nechci Japonce hájit, sice jednoho doma mám, ale po 160 tis. se asi vyskytnou závady na kdejakém autě, zvláště kříženým s renckem. P12 na P11 nikdy mít nebude, o čemž svědčí i její slabá prodejnost a na silnicích je vidět jen zřídka. Z této recenze jsme se opravdu moc nedověděli, škoda.
P 10, 2.0 benzín. Nedam dopustiť. Tvrdé, fantasticky ovládateľné, s dobrým motorom a spoľahlivé. Až mi tú druhu ukradli. Nissan sa bol nútený spojiť s Renaultom, lebo mu hrozil krach. Teraz už nehrozí, ale vyrába bezpohlavné autá.Ani terénne už nie sú to, čo voľakedy. A Renault SUV, tak to je už rovnaká sranda ako P 4007 a podobne. Vlastne už všetky značky sa odklonili od pôvodného zamerania...každý robí všetko a nič poriadne...
Po ránu jsem v ráži Nisan byl nejspolehlivější auto na světě (primera) ale po "spolupráci" s renaultem je na posledních místech. Opakuji: je to pseudojaponec frantíco ho zkur....
Paroubku zklidni hormon nebo ti buchne "hercna" - ostatně škoda by to nebyla...je fak že výčet závad po 150 000Km je na JAPONCE trochu dlouhý. A hle i modla, zaklínadlo, a nadauto má celkem totožné problémy jako Fabie.
Anonyme ty nic netušící hovado,Nissan je napůl rencek,proto ty poruchy. pravý japonec je toyota,a mazda,blbe. Nevíš nic a do všeho kecáš. Kvalitní japonec je jen z JAPONSKA a ne vyrobený jinde ve světě, tam je ten rozdíl ty úchyle.Kolik jich máš doma a s kolika jsi jezdil ?
Kde je ta přetřásaná spolehlivost japonců? Tady ji teda nevidím. Všechny tyto díly by přece měly u japonců vydržet nejméně 30 let nebo 2 000 000 Km no ne?????
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Primera
svíčky
Ado ... a říkají ti něco žhavící svíčky u dieslu ?? :-))
10.05.2011 | 16:23:40 | Ise Reagovat
Tie stare sviecky uz boli asi pokazene nie? A vobec aj ostatni si skontrolujte na svojich diesloch, ci mate este funkcne sviecky !
01.07.2009 | 07:48:11 | Ado Reagovat
P12
Mam P12 ,05.2004 5dv 1.9 DCI 88 KW, Supr auto. Najeto 150 000. Menil jsem svicky, pak jen olej a obcas zarovka. Velke, pohodlne auto, obrovsky, krasne pristupny kufr. Jezdime dlouhe cesty (1000 km), pohoda, muzu jen doporucit
29.06.2009 | 12:37:43 | Jarda Reagovat
japonske auto
dole na samom spodku je pisane, ze japonske auto je LEN auto vyrobene v japonsku... Ja mam Toyotu Avensis 2005 a je vyrobena kde? V Nemecku! Takze vlastne podla toho nazoru NEMAM japonske auto. Ach ,aka skoda... A ja ze ano!
05.03.2009 | 18:54:49 | sitnan Reagovat
Tak něco málo jsme se dozvěděli, ale je to slabé. Ale co chceš po maníkovi, co najede 23 tis. za tři roky? Navíc koupil auto se 130 tis., takže původní majitel zaplatil leasing a zbavil se auta, do kterého po tu dobu nedal ani korunu a do servisu si jezdil jen pro razítka. Takových je ale fůra a pak se všichni diví, že musí do auta jako druzí majitelé sypat krupici. Ale když měl před tím p10, tak musel vědět, do čeho jde, tak je to jeho smůla. Toho auta se už nezbaví.
14.12.2008 | 18:16:43 | black Reagovat
Mizerné
Tak tohle byla jedna z nejhorších recenzí, jakou jsem tady četl. Když už někdo chcete napsat recenzi, tak by to mělo lidem, kteří v tom autě nikdy neseděli říct, jak se v tom sedí, jezdí, kvalita materiálů, co motory, převodovky, řízení. A ne, že má pár závad po 160 tis. Taky otázka, jak se k tomu pan spisovatel choval. Fakt děs. Nechci Japonce hájit, sice jednoho doma mám, ale po 160 tis. se asi vyskytnou závady na kdejakém autě, zvláště kříženým s renckem. P12 na P11 nikdy mít nebude, o čemž svědčí i její slabá prodejnost a na silnicích je vidět jen zřídka. Z této recenze jsme se opravdu moc nedověděli, škoda.
14.12.2008 | 18:07:58 | Stan Reagovat
Nissan GT-R..., hmmm, vozítko, co si koupí pár bláznů. A ty jsi slyšel Navaře s motorem Renault 2.5dCi a zadíráním na klice?
14.12.2008 | 16:59:01 | Radek Reagovat
re: ľuboš
A o Nissane GT-R si už niečo počul?
13.12.2008 | 23:48:23 | Angel_M Reagovat
Mal som 2 Primery,
P 10, 2.0 benzín. Nedam dopustiť. Tvrdé, fantasticky ovládateľné, s dobrým motorom a spoľahlivé. Až mi tú druhu ukradli. Nissan sa bol nútený spojiť s Renaultom, lebo mu hrozil krach. Teraz už nehrozí, ale vyrába bezpohlavné autá.Ani terénne už nie sú to, čo voľakedy. A Renault SUV, tak to je už rovnaká sranda ako P 4007 a podobne. Vlastne už všetky značky sa odklonili od pôvodného zamerania...každý robí všetko a nič poriadne...
12.12.2008 | 22:43:22 | ľuboš Reagovat
To víš
Po ránu jsem v ráži Nisan byl nejspolehlivější auto na světě (primera) ale po "spolupráci" s renaultem je na posledních místech. Opakuji: je to pseudojaponec frantíco ho zkur....
12.12.2008 | 21:20:37 | Paroubek a spol Reagovat
Paroubku zklidni hormon nebo ti buchne "hercna" - ostatně škoda by to nebyla...je fak že výčet závad po 150 000Km je na JAPONCE trochu dlouhý. A hle i modla, zaklínadlo, a nadauto má celkem totožné problémy jako Fabie.
12.12.2008 | 18:19:25 | jerry Reagovat
Nissan je super značka,ale je fakt že na tech novějšich se podepisuju spoluprace s renaultem,nechapu jak se mužou japonci spojit s takovyma sračema...
12.12.2008 | 13:58:00 | Reagovat
Ignorante
Anonyme ty nic netušící hovado,Nissan je napůl rencek,proto ty poruchy. pravý japonec je toyota,a mazda,blbe. Nevíš nic a do všeho kecáš. Kvalitní japonec je jen z JAPONSKA a ne vyrobený jinde ve světě, tam je ten rozdíl ty úchyle.Kolik jich máš doma a s kolika jsi jezdil ?
12.12.2008 | 06:12:00 | Paroubek a spol Reagovat
Kde je ta přetřásaná spolehlivost japonců? Tady ji teda nevidím. Všechny tyto díly by přece měly u japonců vydržet nejméně 30 let nebo 2 000 000 Km no ne?????
12.12.2008 | 00:27:50 | Reagovat