Rok výroby:1991Typ motoru:GA14DS - 1,4 benzinStav km při koupi:140 000 kmStav km nyní:235 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 letPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:4. 3. 2007
Auto je velmi spolehlivé. Jediný problém jsem zatím zaznamenal s elektrikou, kdy mi nejdřív odmítalo službu levé světlo a když už se to podařilo spravit, tak zase nefungovalo nastavování světel.
Teď už je všechno v pohodě. Občas se mi stávalo, že mi při jízdě zhasnul zničeho nic motor (nepříjemné hlavně, když jedete do zatačky a vypne se posilovač :D), ale i tohle se podařilo úspěšně vyřešit. Takže můžu říct, že mě auto nenechalo nikdy "ve štychu."
Jediný problém se kterým bojuju, je koroze a vyrezlý kloub tlumiče pátých dveří.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nenápadné auto. Žádný výstřel moderní techniky - jediná vymoženost je posilovač řízení. Ale má to i výhody - nemá se co pokazit :D Co musím se svými dvěma metry výšky a sty kily váhy ocenit je dostatek prostoru i v tak malém autě. Pravda se sezením na zadních sedadlech už to je trochu horší, ale i tak jsme zvládli cestu z Čech do Nizozemska (i jiných zemí) v pěti lidech a dodnes v něm jezdíme na zápasy basketbalu i když už ne na takové vzdálenosti :D Navíc jsem tímto autem už pár lidí přestěhoval, zásoboval hospodu, převezl kde co a že se tam těch věcí vleze. Na svou "malost" překvapivě velké auto.
Interiér je jednoduchý, ale všechno je po ruce a konec konců... v jednoduchosti je síla. Horší je to se spracovaním. Téměř čtvrt milionu najetých kilometrů se podepsalo vrzáním všech plastů v interieru.
Sedačky by mohly být lepší. Mám rád trochu rychlejší zatáčky (snížený podvozek Weitec a 15" kola k tomu tak trochu vybízejí) a nějak mě nechtějí držet. Navíc opěrka je pro mě hrozně nízko, ale to se zase při mojí výšce není čemu divit.
Z malých aut jediné, které přichází vzhledem k mým tělesným rozměrům v úvahu. Naprostá spokojenost a to i se spotřebou. Nejvíc jsem zaznamenal 9l/100km, ale to jsem měl pedál "přibitý" k podlaze. Při těžší noze si vezme 6,5l, jinak není problém se dostat pod 6l a na delší vzdálenosti teměř na hranici 5l.
Auto jsem koupil před 2 lety za 35 tisíc, vzhledem k tomu, že v tu dobu tolik stál i Favorit, byla volba jednoduchá. Japonské auto s věčným motorem a minimem poruch..
Mám konkrétně 1,4l 5.5kW, 1993, 5dv, najeto 156 000km. Musím se přiznat, že teď, po dvou letech bezproblémového ježdění se mi nějak zvedla spotřeba - a to na nauvěřitelných 10l na sto ( když jsem ho koupil, jezdil jsem za 7,4l). Evidentně jde o špatné seřízení vstřikování, takže mne v brzké době čeká návštěva servisu a oprava kolem 10tisíc. Ale celkově si myslím, že je to spíš vyjímka, která potvrzuje pravidlo, že Sunny je bezproblémové vozidlo.
Koroze je přiměřená věku a určitě menší než u Favorita. V zadu je sice trochu míň místa, ale to mi nevadí, většinou jezdím jen s přítelkyní.
Doporučuju všem, kteří chtějí za málo peněz slušné svezení bez strachu, že kdykoliv můžou zůstat někdě viset kvůli poruše..
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Sunny
moje zkušenost s Nissanem Sunny 1,4
Auto jsem koupil před 2 lety za 35 tisíc, vzhledem k tomu, že v tu dobu tolik stál i Favorit, byla volba jednoduchá. Japonské auto s věčným motorem a minimem poruch..
Mám konkrétně 1,4l 5.5kW, 1993, 5dv, najeto 156 000km.
Musím se přiznat, že teď, po dvou letech bezproblémového ježdění se mi nějak zvedla spotřeba - a to na nauvěřitelných 10l na sto ( když jsem ho koupil, jezdil jsem za 7,4l). Evidentně jde o špatné seřízení vstřikování, takže mne v brzké době čeká návštěva servisu a oprava kolem 10tisíc. Ale celkově si myslím, že je to spíš vyjímka, která potvrzuje pravidlo, že Sunny je bezproblémové vozidlo.
Koroze je přiměřená věku a určitě menší než u Favorita. V zadu je sice trochu míň místa, ale to mi nevadí, většinou jezdím jen s přítelkyní.
Doporučuju všem, kteří chtějí za málo peněz slušné svezení bez strachu, že kdykoliv můžou zůstat někdě viset kvůli poruše..
26.01.2008 | 14:46:37 | Negrus Reagovat