Rok výroby:1993Typ motoru:1.6 16vStav km při koupi:149 000 kmStav km nyní:155 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 měsícePrůměrná spotřeba:7-12 l/100 kmVloženo:12. 4. 2006
Moje auto má poruchy: -težké dovíraní zadních dveří - skratujuce elektrické okna, vodičove bez problemu, ostatne se spoušteji samé od sebe, ješte že se daji vypnout - topení funguje jenom na nejsilnější 4stupen
HROZIVA KOROZE LEMU BLATNIKU, A VÝFUKU (ale je pravda že tam mam ješte original 13ti letý)
S tymito poruchami jsem už auto koupil, a předchozí majitel o nej pečoval jako o svého psa, ale byl to první majitel, takže jsem do toho šel.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to velmi živé a občas i žíznive auto. V serii ma 102 koniku, na 3.stupni od 3000 ot. jede jako blázen, musím se držet volantu abych ostal na silnici. často jezdim Praha - Košice a zpátky, na dalnici dlouhodobě 170km/h bez problémů, ale jel jsem s nim i 200km/h, dle tacho, průmerna spotřeba 7l pri obsazeni 4 osobami, takže velmi slušne.
Spotřeba po Praze 8-12l. Motor mi zatím (za 5 000 km) nesežral ani kapku oleje, v zimě startoval jak nový, a často musím prohrabnout plyn, abych vědel že běží, tak je tichý. Od nova mám namontované startování a zhasínání motoru na dálkovem ovládači, spolu s centrálem a alarmem, zatím vše funguje perfektně.
Místa je tam tak akorat pro 4 dospělý, naštěstí jsem ještě vzadu neseděl. Se svým červenym šípem jsem velmi spokojny, a určitě bych šel už jenom do japonce a samozrejme do PORSCHE.
regulaci topení musíte zapájet něčím jiným než cínem.já to cínem udělal a moc dlouho to nevydrželo,odpory to ohřály a cín roztavily.jinak 1.6 SLX kombi r.v.1991,najeto 250000 a bez poruch.skvělý auto!
ano mam stejny vuz 1,6 16V motor ga16ds zda se mi ze mi basti o neco priznivejsi zatim sem snad pres 10 nesel ale pod 8 taky ne :D
co se tyce regulace ventilace tento problem maji i N15 almery a mozna casem budou mit i N16 maji to tam udelane stejne pokud umite aspon prumerne pajet muzete si to opravit sami a vsecko bude fungovat jediny problem co jsem ja zaznamenal je koroze zadnich blatniku vsecko az na ne drzi zatim mam novy jeden a brzy pujde asi i druhy, jinak pokud nekoupite nerez vyfuk tak replika vydrzi tak 2roky nez se na ni nejaka uhnije 3roky max
vyhodou sou brzdy pokud mate lepsi verzi s ABS mate v zadu kotouce, ja jsem nechal vymenit komplet koutouce, desticky vyslo me to asi na 10 i s praci..... po vymene brzdovky a uriznuti zadnich zarezlych omezovacu brzdneho ucinku a odpojeni abs auto brzdi jako blazen.... ale dost odchazeji pneu kdyz si nedavate pozor
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Sunny
topení
regulaci topení musíte zapájet něčím jiným než cínem.já to cínem udělal a moc dlouho to nevydrželo,odpory to ohřály a cín roztavily.jinak 1.6 SLX kombi r.v.1991,najeto 250000 a bez poruch.skvělý auto!
05.06.2007 | 10:44:13 | honza Reagovat
Ano
ano mam stejny vuz 1,6 16V motor ga16ds
zda se mi ze mi basti o neco priznivejsi zatim sem snad pres 10 nesel ale pod 8 taky ne :D
co se tyce regulace ventilace tento problem maji i N15 almery a mozna casem budou mit i N16 maji to tam udelane stejne
pokud umite aspon prumerne pajet muzete si to opravit sami
a vsecko bude fungovat
jediny problem co jsem ja zaznamenal je koroze zadnich blatniku
vsecko az na ne drzi zatim mam novy jeden a brzy pujde asi i druhy, jinak pokud nekoupite nerez vyfuk tak replika vydrzi tak 2roky nez se na ni nejaka uhnije 3roky max
vyhodou sou brzdy pokud mate lepsi verzi s ABS mate v zadu kotouce, ja jsem nechal vymenit komplet koutouce, desticky
vyslo me to asi na 10 i s praci.....
po vymene brzdovky a uriznuti zadnich zarezlych omezovacu brzdneho ucinku a odpojeni abs auto brzdi jako blazen.... ale dost odchazeji pneu kdyz si nedavate pozor
10.09.2006 | 15:23:52 | Aluz Reagovat