Rok výroby:1993Typ motoru:2.0 16V SR 20DEStav km při koupi:132 200 kmStav km nyní:143 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?9 měsícůPrůměrná spotřeba:8,8 l/100 kmVloženo:5. 2. 2007
Předchozí auto:Peugeot 205 GTI ,1,4 i ,1.1GT 1.9D 309Renault R21 NEVADA 1,7 GTX,TOYOTA CELICA 90-2.0 GTI ,HONDA PRELUDE 2:0 16V 4WSNissan N 14 GTINissan S13
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Muj sunny gti neměl žadne problemy, jen kolísajici volnoběch a to spůsobený montáží sportovního vzduchoveho filtru.
PORUCHY:
1x žárovka H4
1x Brzdová žárovka
Prasklá prachovka kloubu poloosy-běžne opotřebení
Hodnocení a zkušenosti s autem
S vozem sem byl maximalně spokojen co se tyče motorycké stránky ,jak pružností tak ochotným vytáčením motoru až k hranici omezovače otaček (7800ot/min).
V mém případě sem vyměnil sériove tlumiče a pružiny za sportovní a snížené o 45mm což velmy prospělo celkovému choováni vozu a stabilitě ve vysokých rychlostech.
Po úpravach podvozku jsem se rozhodl také provést zvýšená výkonu motoru, a to Sportovním vzduch. Filtrem a take upravou dalších komponentu, což mělo za ná zvýšeni výkonu až na 119kw.
Jedná se o velmi bytý a pohyblivý vůz co nabýdne velmi slušné sportovní svezení za nízkou pořizovací cenu. Jediné co mě působilo špatný dojem byl:
Vrzající interiér, malá palivová nádrž a nepřesné řazení, což se projevilo občasným nedořazením či špatným přeřazením, ale tento problém jsem vyřešil výměnou silentbloků na táhle řazení.
V závěru bych toto auto doporučil pro motor, který snese i hrubé zachazení a sportovní nároky řidiče. A není nikterak náročné na ůdržbu, avšak při sportovním používání jako jsou hobby vrchy či sprinty doporučuju měnit motorový olej co 7 000km.
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Sunny