Rok výroby:1991Typ motoru:2.0GTiStav km při koupi:189 000 kmStav km nyní:205 000 kmZpůsob řazení:manuálPrůměrná spotřeba:7 - 13 l/100 kmVloženo:29. 12. 2003
Setkal jsem se se zajímavou záhadou a to že držely otáčky motoru na 1500 (místo 800)a to pořád dokud jsem nezastavil. Když jsem se rozjel třeba s kopce bez zařazení pouze jsem pustil brzdu, tak se po čase zase zvedly otáčky na oněch 1500, v Nissanu mi neporadili, tak nevím.
Jinak bezproblémové auto, bez koroze.
Hodnocení a zkušenosti s autem
2.0 GTi dělá se 3dv a 5dv, já vlastnil 5dv. Zrychlení 8s, maximálka někde nad 220, ale na úkor spotřeby, ta nebyla malá.
Jinak variabilní vůz i pro rodinu, sériově tuhý podvozek, výbava pěkná, můj vůz max vč. klima. Kdo se chce svézt a potřebuje i někoho vozit a nevadí mu vyšší spotřeba (cca 12l) a dražší náhradní díly, může klidně sáhnout po 2.0GTi.
Zdravim,je to uz hodne stary prispevok,ale napisem aj ja svoj poznatok.Mal som to auto a nie raz,jedno 5dv GTI a 2x 3dv GTI.K tym otackam co tu pisete,pri jazde sa automaticky dvihnu,asi kvoli lepsiemu zaradovaniu rychlosti,je to bezne u kazdeho auta,len vacsinou sa dvihnu tak na 1200ot.Bolo to velmi spolahlive auto a kym tam nieje spraveny zasah do vyfuku,ci ine sviecky a filter,da sa zajazdit aj v meste do 9 litrov uplne v pohode.Pri razantnej jazde,alebo v zime to je viac ,cca 11,no mimo mesta pri 130kmh som spravil 6.8 l .POdla mna je to jedno z naj GTI aut 90tych rokov.
Přečetl jsem si se zájmemem vaší recenzi a zaujalo mě vaše pojednání o spotřebě. Mám Sanyho z roku 92, řízený karburátor 1,6. Auto za cenu za kterou jsem ho pořídil je po všech stránkách nadprůměrné bohužel, ale i co se týká spotřeby. Mám stejný problém s otáčkami. Když je auto studené jsou otáčky na nebo i pod 800 a při zahřátém motoru vylézají k 1200 až 1400. Udělal jsem možná chybu, že jsem autu dopřál přestavbu na plyn. Razantně se zvedla spotřeba z původních 10 l na 13 a to se opravdu snažím jezdit šetrně. Mrzí mě to, protože jinak jsem s ním moc spokojen. V dílně kde mi montovali LPG tvrdí, že je to nevhodná kombinace pro můj vůz. Řízené karburátory znamenaly mezistupeň před vstřik. čerpadly pro snížení emisí a neosvědčilo se to. Byl jsem nějakou dobu v Austrálii, tam jsem najel víc než 16000 km s podobným autem Ford Laser 1,6 se stejnou karburací. Ale byla to vlasteně Mazda vyráběná pod značkou Ford a v karoserii Eskorda v Austrálii. Taky 16 ventil s řízeným karburátorem. Když jsem auto honil, vzalo si max 8,5 l, jinak jezdilo za 7. Proto to nevzdávám a hledám, někoho kdo by téhle problematice rozuměl. Máte li nějakou radu nebo novou zkušenost budu moc rád. Díky J.
Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Sunny
GTI
Zdravim,je to uz hodne stary prispevok,ale napisem aj ja svoj poznatok.Mal som to auto a nie raz,jedno 5dv GTI a 2x 3dv GTI.K tym otackam co tu pisete,pri jazde sa automaticky dvihnu,asi kvoli lepsiemu zaradovaniu rychlosti,je to bezne u kazdeho auta,len vacsinou sa dvihnu tak na 1200ot.Bolo to velmi spolahlive auto a kym tam nieje spraveny zasah do vyfuku,ci ine sviecky a filter,da sa zajazdit aj v meste do 9 litrov uplne v pohode.Pri razantnej jazde,alebo v zime to je viac ,cca 11,no mimo mesta pri 130kmh som spravil 6.8 l .POdla mna je to jedno z naj GTI aut 90tych rokov.
25.06.2008 | 00:06:59 | soda Reagovat
prosba o radu
Přečetl jsem si se zájmemem vaší recenzi a zaujalo mě vaše pojednání o spotřebě.
Mám Sanyho z roku 92, řízený karburátor 1,6. Auto za cenu za kterou jsem ho pořídil je po všech stránkách nadprůměrné bohužel, ale i co se týká spotřeby.
Mám stejný problém s otáčkami. Když je auto studené jsou otáčky na nebo i pod 800 a při zahřátém motoru vylézají k 1200 až 1400. Udělal jsem možná chybu, že jsem autu dopřál přestavbu na plyn. Razantně se zvedla spotřeba z původních 10 l na 13 a to se opravdu snažím jezdit šetrně.
Mrzí mě to, protože jinak jsem s ním moc spokojen. V dílně kde mi montovali LPG tvrdí, že je to nevhodná kombinace pro můj vůz. Řízené karburátory znamenaly mezistupeň před vstřik. čerpadly pro snížení emisí a neosvědčilo se to.
Byl jsem nějakou dobu v Austrálii, tam jsem najel víc než 16000 km s podobným autem Ford Laser 1,6 se stejnou karburací. Ale byla to vlasteně Mazda vyráběná pod značkou Ford a v karoserii Eskorda v Austrálii. Taky 16 ventil s řízeným karburátorem. Když jsem auto honil, vzalo si max 8,5 l, jinak jezdilo za 7.
Proto to nevzdávám a hledám, někoho kdo by téhle problematice rozuměl.
Máte li nějakou radu nebo novou zkušenost budu moc rád. Díky J.
12.10.2005 | 07:13:32 | Jarda Reagovat