Rok výroby:2009Typ motoru:1.2 16VStav km při koupi:0 kmStav km nyní:61 350 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?11 měsícůPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:30. 8. 2010
Problém s čidlem teploty - display ukazuje nesmyslné hodnoty
Problém s motorem, který po raním startu cuká i v létě
Rychlé sjíždění destiček vpředu – 30000km
Relativní nespolehlivost
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je služební a mám ho k trvalému užívání. Abych začal nějak hezky, tak musím říct že vzhledově je auto docela povedené. Co se týká podvozku ten je velmi příjemný a pohodlný. Na to, jak je auto relativně malé, tak se tam vejde poměrně dost. Dokonce i jízda ve čtyřech lidech není uplně úmorná přetlačovaná. Bohužel tím všechny klady končí. Dnes už má po necelém roce najeto cca 61300 km. Od začátku se řeší problém s cukáním a dušení motoru při ranních startech a to i v létě. Dále sedadlo řidiče je výškově stavitelné, jenže nastavené vydrží tak maximálně jeden den. Rano když sednu do auta tak sedím doslova na podlaze a zase musím zvedat. Občas musím zvedat i v průběhu dne. Podotýkám že sedadlo komplet vyměnili v necelých 10000 km O opravu motoru se už pokoušely několikrát, ale zatím marně. Vyměnili všechno možné. Začalo to řídící jednotkou, a pak to pokračovalo komfortní jednotkou, modulem zapalování a čidlem teploty. Přesně ve 30000 km, kdy druhý den ráno mělo jít auto na garanční prohlídku "umřelo". Shodou okolností to bylo v den, kdy jsme ráno letěly rodit do porodnice a odpoledne už jsem odtamtud neodjel. Následoval odvoz odtahovkou do servisu. Předal jsem jim seznam všech zmiňovaných závad a začaly to řešit. Po týdnu se mi vrátilo auto, které sice jelo, ale rozhodně to nebylo super. Krom toho mi značkový servis poškodil gps přihlašování do knihy jízd. Prostě utrhaly dráty od čtečky a bylo jim to jedno. Při předání vozu jsem si toho všiml protože nešla načíst jízda. Majitel servisu mi v 17:00 oznámil že vzhledem k tomu že už tam nikoho nemá, tak ať s tím přijedu v pondělí. To je prosím chování autorizovaného servisu. Dále bylo celé auto docela pěkně zamazané od oleje a maziv. Sedačky mírně, ale volant a podlaha to stálo za to. V životě mě ten servis už neuvidí i kdybych to měl v případě nepojízdnosti odtlačit za hranice města. Dále se v dalším průběhu kilometrů opět začal projevovat problém s čidlem teploty. Občas to na display psalo F, občas třeba - 40 stupňů. Nejhorší to bylo v těch vedrech v létě, kdy kvůli tomu nejela klimatizace a ještě to foukalo do vozu ohřátý vzduch. Když jsem čidlo z nárazníku sundal a odpojil rozsvítilo se na displey obligátní F a klima jela. Bohužel při deštích, či ranní rose se teplota stejně nesmyslně ukazovala. S blížícím se 60000 km proběhem začal motor vydávat podivné zvuky, nejčastěji kolem 2500 a 3500 ot/min - podobný zvuk vydávala felicie když jí chrastil řetěz Na závěr bych řekl, že dnešní vozidla nejsou stavěná na vůbec žádnou výdrž. Neumím si představit že toto auto bude muset být v provozu ještě 2 roky. Je to hrozná olejnička, kdy olej teče kolem všeho možného, žere to snad i trávu kolem silnice a pořád v tom něco drnčí.
Tak tady je to jak cerna kronika Opel corsa.Vlastnim 2008 1,2 a sem zklamany ohledne spotreby.Recenze pisou 5l ale to asi vypadl nekdo s vlaku.Ja v lete mel 5,7l a ted v zime 6,6 coz me zarazilo dech.Doufam se dal nedockam toho co se tu pise.
Dobrý den, koupili jsme v roce 2013 nový Opel Corsa 1,2. Auto bylo v pořádku, do 1. servisní prohlídky a výměny oleje. Od té doby píská brzdový pedál při uvolnění sešlápnutí. Při stahování,přední okna drhnou, řadící páka jde ztuha a čidlo na déšť .... stěrače si stírají , jak chtějí. Když mají stírat pomalu, stírají rychle a když mají stírat rychle tak také nestírají vůbec. Nyní mám najeto po třech letech asi 45.000 km. V motoru mi občas něco píská a nikdo to neumí spravit. Nejprve se zvuk ozýval po ujetí asi 20 km a jen když jsem neměla zařazenou rychlost. V poslední době píská i při studeném motoru a při zařazené rychlosti. Ale zvuk se ozývá jen někdy. Ne stále. Špatně se mi s autem jezdí, protože vím, že není v pořádku. Prosím, jestli víte radu, poraďte.
Tak jsme se konečně dočkaly a corsy byly všechny u nás vyřazeny. Všechny měly kolem 200000 km. Vozy to byly totálně vyrachtaný, neuvěřitelný. Spotřeba byla u všech vozů přes 8 litrů. Nyní máme Hyundai i30. Hlavně to má 1600ccm. I když corsa bla celkem lehká, tak to že tam bylo jen 1200ccm bylo prostě znát. To není auto na dálnice. Tímto uzavírám recenzi
14.05.2014 | 21:08:24 | Petr
| 85.207.106.*Reagovat
RE: corsa
No Corsy měly krásný nájezd a za ty prachy pohoda ne. :D
Jinak už to vidím, hodí se nějak v servisu do kupy, vyvezou na východ s čistopisem stočí kilometry třeba na Slovensko a prodají za tržní cenu ojetin. :D Stejně tak jak to dělají Němci, kteří takhle po 2-3letech vyřazují služební vozy a ty se ukazují u nás se stočenými km u nás s čistopisem. Akurát v Reichu maj víc nalítáno za jeden rok a firem jsou TISÍCE a aut je desetitisíce, tedy je to tak velký trh, že jsou schopní vyjetými auty zahltit na trhu ojetin nejen nás, ale mnohem větší zem a to poláky. :)
Z toho vyplývá, že je při pořízení ojetiny nutný se vyhýbat úplně modelům a značkám, které si vybírají firmy jako služební auta. :D
nevím, jak ostatní, ale já mám corsu c 1.2 55kw easytronic už pátým rokem. Kupováno jako 5-ti leté v 80000km. nyní má najeto 185000km a závady zatím žádné. Jako závady nepočítám běžnou údržbu a opotřebení jako baterie, olej, filtry, výměna výfuku, brzd. Nyní dělám poprvé výměnu řetězu a rozvody. Spotřeba 5,6 / 100km. Corsa jezdí celý rok léto, zima a ani jednou se nestalo, že bych nedojel.
26.11.2013 | 12:09:11 | roman
| 86.49.151.*Reagovat
corsa
Tak další skvělá závada. Vozidlo je r.v. říjen 2009. a stále se jedná o motorizaci 1.2. Asi 2 dny jsem pozoroval smrad v autě, byl to smrad spalin. No už to nešlo vydržet a když jsem stál na fimrě tak jsem konečně zvednul kapotu. A tam na mě čekalo překvápko. U klapky jsou dvě gumové hadice, jedna silnější a jedna slabší. Ta silnější je připojena někde za hlavou a ta slabší je připojena dole u svodů. Obě hadice byly uplně podélně po celé délce prasklé, skoro jako by je někdo rozřízl nožem. Motor měl díky tomu i horší chod na volnoběh.
07.07.2013 | 09:45:00 | Petr
| 85.207.106.*Reagovat
corsa
Na prohlídky se jezdilo do auto staiger a jezdilo se standartně po 30000km. To že mizel olej nikoho u opla nezajímalo, protože to bylo stále v pohodě, protože oni mají limit 0.75l na 1000km, což bohužel s odřenýma ušima vycházelo. Při každé garančce se jim to říkalo. Mimochodem se nám teď u dvou cors stala identická závada a to že čidlo tlaku oleje začlo protékat a olez z motoru za jízdy zmizel. Bohužel nic se nerozsvítí dokud není pozdě a tak jedno auto se zadřelo a u druhého se podařilo toho všimnout díky smradu ze spáleného oleje. Jo a nad čím se musim pousmát je to že žádná corsa na firmě už nemá ve spolujezdcoví cloně zrcátko, případně když byly i u řidiče, tak taky nejsou, všechny normálně upadly a už tam nedrží, mimochodem jedná se o 12 cors r.v. od 2009 do dnes. Nejlepší je když zrcátko upadne na dálnici za jízdy
22.06.2013 | 23:37:31 | Petr
| 85.207.106.*Reagovat
Moje zkušennost
Musím se taky přihlásit. Pán je buď opravdu koncernista, škodofil nebo nejezdí na prohlídky. Já měl Corsu 2009, po 4 letech 100 000 KM a krom dětských nemocí jen olej a benzín. A pokud jezdí jak píše tak díry od kamínků má každé, opravdu každé auto a pokud sou hluboké tak reznou všechny auta. A zkušenosti z ostatníma značkama mám, mohu srovnávat. Drobnosti jsou všude stejné, Opel ale obrovsky přidal na kvalitě a je to fakt vidět. Srovnávat lze s auty o hodně peněz dražšíma. Známí mají auta Ford, Seat, Škoda ... Kupovaná nová, kvalita o dost níž než Opel. Škoda je u nás klasický model "všichni včetně Světa motoru chválí" ale ono není co. VW je dobrý, ale motor TSI je opravdu nespolehlivý. Korea je dnes dobrá, ale zpracování je pořád horší. Nevím jen co poslední zcela nové modely. Takže shrnutí: Opel bych srovnával pouze s VW, zbytek je horší...
Psal jsem tu před 2 lety při stavu 46000km. Situace se nezměnila. Každý rok měním olej a filtr, kotouče s deskama měněny při 70000. Nyní má Corsa 89000 a celkově bez závad až na pravý světlo, kde už jsem měnil 4x halogenku. Výměnu kotoučů s deskama nepočítám za závadu, to je normál spotřebák. Výfuk původní,rovodový řetěz lehce chrastí - měl by se měnit při 60t. Bez koroze,jen ramena chytily lehkou lišku. Prostě spolehlivý auto.
Tak ohledně toho roku jsem si myslel, že se polepšily, no ale tady to vypadá, že to bude stejný jako z minula, ty koroze a tak Opel prostě v tom vede. Jinak jestli vám vadí takové blbinky, tak na koreu úplně zapoměňte, tam si na takové odlupování laku a takové věci, to je jako přejít z bláta do louže. Nevím co doporučit za nové auto. U nás jsou služební Fabky 1.2TSi, a jezdí zatím bez problémů, ale takový nájezdy nemají. A jezdí do servisu jen na prohlídky. Myslím, že 1 závada tam byla, ale bohužel si nepamatuji jaká. Já s tím nejezdím.
Tak co to tady vidím, si myslím, že se trošku Opelu škodí. Tak prvně otázka, pokud tedy najíždíte s Oplem takové kilometry, pravděpodobně je to nízkoobsahové vozidlo co jste tedy měnil za oleje a filtry a jak často. Pokud najedete 60tkm ročně. Pak se tam hodí longlife oleje v plný syntetice, které sice ukazujou, že snesou až 40tkm , ale je lepší je měnit častěji, takže na oleji jste byli určitě minimálně 2x za rok, že ano, a pokud jste měli jiný olej tak alespoň ale minimálně 3x za rok, z toho 1x měnili i olejový filtr ale minimálně, jinak první rok měnili olej 5x že ano. Protože první se čístí po 5tkm, další co 10tkm a pak už normálka. Pak ta převodovka, říká se, že jsou bezúdržbové, ale chce to zjistit i tam se kontroluje a nebo mění olej, pokud se tam dá dostat, tak určitě se tam olej přilívá a v tak levných autech bezúdržbové převodovky, to pochybuji. Pokud se udělá první 100tkm, tak tam už se začíná řešit i kompletní prohlídka. Tedy kontrola motoru a seřízení, nejen rozvody, ale i čidla atd.. Mě se tady zdá, že jste tady jezdili a jezdili. Znám, že lidi na to mají, třeba majitel Porsche si prostě odrovnal motor a vyměnil ho, protože ho to vyšlo levněji, než jezdit pravidelně na prohlídky do autorizovaného servisu. Tady ta cena za opravu, to snad nemyslíte vážně, jako že vám naúčtujou za opravu pomalu skoro za cenu nového vozu nebo jak? Navíc tento motor je tak nízkoobsahový a pokud žere olej, tak je třeba ho kontrolovat před každou jízdou, a jestli žere olej, tak je v háji a měl jít okamžitě na prohlídku nebo generálkovat a takhle daleko by jste se nedostali a ne dojezd až na doraz. Protože tam stačí, když chybí několik deci a už se přidírá.
Takže nakonec toto je cifra která už navždy zůstane na tachometru. V autorizovaném servisu nacenily opravu na 174000 kč. To je opravdu přespříliš za opravu převodovky. Tudíž vozidlo je odepsáno a putuje do šrotu. Mimochodem auto je na odpis celé protože i ta závada na motoru je prý nějaká vážnější. Tímto tento příběh končí
07.11.2012 | 22:04:00 | Petr
| 37.188.227.*Reagovat
RE: 194450
hochu ty nás tady krmíš až to není hezký. Ceníková cena převodovky na 1.2 59kw je 27909 bez dph. Práce je někde kolem 6 hodin,takže jestli by si řekli 40000 tak je to moc. Navíc bazarová převodovka se pohybuje kolem 6000 a trochu zručný mechanik to zvládne sám v garáži. Tak než příště napíšeš zase nějakej nesmysl, zamysli se, jestli to kafe už není silný až moc. Čavas
Nevím kde jste přišel k těm cifrám, ale bohužel to co jsem psal byla realita, kterou nám dal autorizovaný servis auto staiger na papíře. A tu cifru jsem tenkrát viděl na vlastní oči. Co jsem pak zjistil, tak auto se jako vrak prodalo nějakému servisu tam u nás poblíž. Mimochodem, auto prý jezdí, a převodovku sehnali z vrakoviště a stejně stála oprava skoro 50000 kč.
07.07.2013 | 10:00:06 | Petr
| 85.207.106.*Reagovat
194450
Tak auto zřejmě na nějaký čas dojezdilo. Uplně se rozsypala převodovka a převody vylezly bokem. Motor má problém s elektronikou, blbě to spaluje. Jinak spojka je zatím dobrá a komprese taky. Pravděpodobně bude oprava cenově nad náklady toho vozu takže poslední rok asi přečká na špalkách, protože je na ní již 4letý leasing. Po 3 letech je to vrak, který je nebezpečný. Převodovka se mi totiž rozsypala na okruhu za tunelem zrovna v levém pruhu, tak sem byl rád že sem to nějak dostal do odstavnýho.
02.11.2012 | 10:31:43 | Petr
| 37.188.226.*Reagovat
170000
Vozidlo má najeto už 170000km. V září mu budou 3 roky. Na autě se už rozsypala přední náprava, kdy se musela téměř celá zrepasovat. Dále odešla řídící jednotka. Auto za 14 dní sežere 1litr oleje, pokud je nájezd větší tak až litr a půl. Teď už se do toho investovat nebude. Uvidí se v září. Buď bude způsobilé provozu, nebo půjde do šrotu. Je to asi 14 dní co se vezla jedna corsa 4 roky stará taky do šrotu. Člověk si řiká dyť je to skoro nové auto, ale při spočítání nákladů za opravy aby bylo v dobrém stavu, tak je jasný že dávat do toho cca 100000kč je nesmysl. Tak už ji schroupali drtící kameny. Ta moje skončí zřejmě uplně stejně. Je pravda že šéf začíná uvažovat o jiné strategii. Prý snad kia. To je ještě horší
24.06.2012 | 09:11:03 | Petr
| 85.160.227.*Reagovat
pokračování závad
Po dvou letech a pár měsících provozu jsem zjistil, že haubna ze spodu ze předu je pěkně zrezivělá, defakto je to už na skrz jen to není shora vidět. Komplet celý lak je oťukaný všude možně od kamínků, na některých místech se pěkně odlupuje a samozřejmě rezne. V servisu ještě před koncem záruky na vůz sdělili že prorezivění karoserie se řeší až když je to naskrz, na to je záruka 5 let. Myslím že felicie vydržely mnohonásobně více
08.01.2012 | 22:02:15 | Petr
| 212.80.64.*Reagovat
Opravdu volkswagen nemám. Kéž by. To to auto není stavěný na 60000 km nájezd ročně. Nyní už má 100000. Odlupuje se na ní lak. Přední kapota a blatníky jsou uplně oprýskané, lak se odlupuje v místě lemu zadního blatníku kde se přechází na nárazník. Takový šlendriján už jsem dlouho neviděl. Podotýkám že auto mám bez škrábnutí.
Já vlastním Corsu 3 roky,najeto pouze 46000 a jediná závada se kterou jsem se setkal,je že se zaseknul prostřední pás vzadu a nešel vůbec vytáhnout. Jedu dokonce ještě na původních brzdových destičkách. Moje jediná údržba je jednou ročně vyměnit olej s filtrem. To je všechno. Takže pán píšící recenzi je asi závistivej majitel folksvágnu
Vzhledem k tomu že to je služební, tak asi těžko můžu rozhodovat o tom co se s autem stane. Jinak už žere olej asi tak, že týdně se dolívá nejméně 1 litr oleje. Začíná se sypat elektrika, kdy různě přestávají, nebo blikají podsvícení a různé kontrolky, dále stále častěji praskají žárovky v předních světlech. Nyní má auto najeto zhruba 80000 km. Kupodivu mi zatím drží ložiska, na ostatních corsách co se kupovali ve stejný čas tak už jsou dávno nové.
No tvá recenze mi připadá mírně řečeno scestná. Nebo jsi natrefil na sakra špatný kus. V tom případě už jsi měl mít nové auto nebo zpět peníze, seš asi trouba, když si při tolika závadách neumíš sjednat pořádek. Já mám s Corsama dobrou zkušenost. Nemyslím si, že dnešní auta nic nevydrží. Když bych měl popsat zkušenosti s některým z těch "papírových", tak mamka má Thálku, nový model, nahrkala už nějakých 60 tkm, auto jede jako hodinky. Vzhledem k tomu, že hrká asi 100 tkm za rok, tak jsem zvědavý, jak na tom ta Thálka bude při 200 tkm. Jestli bude všechno sloužit jak má, jdu do Thálie. Když si do ní člověk sedne, připadá si jako v plnohodnotném autě. Ono je jedno, jaké si člověk dnes koupí auto. Auto jak auto, všechny jezdí, všechny člověka dovezou kam chce. Jen některé stojí víc, některé míň....no a občas člověk natrefí na zmetek, je to jen technika.
Uživatel vozu má tu smůlu, že mu zaměstnavatel nekoupí vozidlo adekvátní průběhu kilometrů, tj. 70000km ročně, ale na 7000km ročně. Z toho důvodu to daný vůz nevydrží a sere se.
...a zase sme u toho.Koupit nový auto za "X" tisíc,a postupně vychytávat mouchy,nebo koupit 2 roky starou ojetinku o "X" tisíc levnější,která už má mouchy tak nějak vychytaný....
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Corsa
Td25
Tak tady je to jak cerna kronika Opel corsa.Vlastnim 2008 1,2 a sem zklamany ohledne spotreby.Recenze pisou 5l ale to asi vypadl nekdo s vlaku.Ja v lete mel 5,7l a ted v zime 6,6 coz me zarazilo dech.Doufam se dal nedockam toho co se tu pise.
15.01.2017 | 21:44:36 | sytu | 37.48.45.* Reagovat
RE: Td25
To mě přijde jako naprosto reálná spotřeba , a celkem v pohodě.
02.06.2019 | 23:06:01 | sumi | 85.71.12.* Reagovat
Opel Corsa 1,2
Dobrý den,
koupili jsme v roce 2013 nový Opel Corsa 1,2. Auto bylo v pořádku, do 1. servisní prohlídky a výměny oleje. Od té doby píská brzdový pedál při uvolnění sešlápnutí. Při stahování,přední okna drhnou, řadící páka jde ztuha a čidlo na déšť .... stěrače si stírají , jak chtějí. Když mají stírat pomalu, stírají rychle a když mají stírat rychle tak také nestírají vůbec. Nyní mám najeto po třech letech asi 45.000 km. V motoru mi občas něco píská a nikdo to neumí spravit. Nejprve se zvuk ozýval po ujetí asi 20 km a jen když jsem neměla zařazenou rychlost. V poslední době píská i při studeném motoru a při zařazené rychlosti. Ale zvuk se ozývá jen někdy. Ne stále. Špatně se mi s autem jezdí, protože vím, že není v pořádku. Prosím, jestli víte radu, poraďte.
11.05.2016 | 08:30:53 | | 147.251.94.* Reagovat
corsa
Tak jsme se konečně dočkaly a corsy byly všechny u nás vyřazeny.
Všechny měly kolem 200000 km. Vozy to byly totálně vyrachtaný, neuvěřitelný. Spotřeba byla u všech vozů přes 8 litrů. Nyní máme Hyundai i30. Hlavně to má 1600ccm. I když corsa bla celkem lehká, tak to že tam bylo jen 1200ccm bylo prostě znát. To není auto na dálnice. Tímto uzavírám recenzi
14.05.2014 | 21:08:24 | Petr | 85.207.106.* Reagovat
RE: corsa
No Corsy měly krásný nájezd a za ty prachy pohoda ne. :D
Jinak už to vidím, hodí se nějak v servisu do kupy, vyvezou na východ s čistopisem stočí kilometry třeba na Slovensko a prodají za tržní cenu ojetin. :D
Stejně tak jak to dělají Němci, kteří takhle po 2-3letech vyřazují služební vozy a ty se ukazují u nás se stočenými km u nás s čistopisem.
Akurát v Reichu maj víc nalítáno za jeden rok a firem jsou TISÍCE a aut je desetitisíce, tedy je to tak velký trh, že jsou schopní vyjetými auty zahltit na trhu ojetin nejen nás, ale mnohem větší zem a to poláky. :)
Z toho vyplývá, že je při pořízení ojetiny nutný se vyhýbat úplně modelům a značkám, které si vybírají firmy jako služební auta. :D
15.05.2014 | 11:34:53 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: corsa
To by mne zajímaly ty korejský Hnůjdaje... ? Jinak na dálnici se bere turbo diesel :) Corsa je super auto pro mamky do města.
02.06.2019 | 23:08:24 | sumi | 85.71.12.* Reagovat
corsa
nevím, jak ostatní, ale já mám corsu c 1.2 55kw easytronic už pátým rokem. Kupováno jako 5-ti leté v 80000km. nyní má najeto 185000km a závady zatím žádné. Jako závady nepočítám běžnou údržbu a opotřebení jako baterie, olej, filtry, výměna výfuku, brzd. Nyní dělám poprvé výměnu řetězu a rozvody. Spotřeba 5,6 / 100km. Corsa jezdí celý rok léto, zima a ani jednou se nestalo, že bych nedojel.
26.11.2013 | 12:09:11 | roman | 86.49.151.* Reagovat
corsa
Tak další skvělá závada. Vozidlo je r.v. říjen 2009. a stále se jedná o motorizaci 1.2. Asi 2 dny jsem pozoroval smrad v autě, byl to smrad spalin. No už to nešlo vydržet a když jsem stál na fimrě tak jsem konečně zvednul kapotu. A tam na mě čekalo překvápko. U klapky jsou dvě gumové hadice, jedna silnější a jedna slabší. Ta silnější je připojena někde za hlavou a ta slabší je připojena dole u svodů. Obě hadice byly uplně podélně po celé délce prasklé, skoro jako by je někdo rozřízl nožem. Motor měl díky tomu i horší chod na volnoběh.
07.07.2013 | 09:45:00 | Petr | 85.207.106.* Reagovat
corsa
Na prohlídky se jezdilo do auto staiger a jezdilo se standartně po 30000km. To že mizel olej nikoho u opla nezajímalo, protože to bylo stále v pohodě, protože oni mají limit 0.75l na 1000km, což bohužel s odřenýma ušima vycházelo. Při každé garančce se jim to říkalo. Mimochodem se nám teď u dvou cors stala identická závada a to že čidlo tlaku oleje začlo protékat a olez z motoru za jízdy zmizel. Bohužel nic se nerozsvítí dokud není pozdě a tak jedno auto se zadřelo a u druhého se podařilo toho všimnout díky smradu ze spáleného oleje. Jo a nad čím se musim pousmát je to že žádná corsa na firmě už nemá ve spolujezdcoví cloně zrcátko, případně když byly i u řidiče, tak taky nejsou, všechny normálně upadly a už tam nedrží, mimochodem jedná se o 12 cors r.v. od 2009 do dnes. Nejlepší je když zrcátko upadne na dálnici za jízdy
22.06.2013 | 23:37:31 | Petr | 85.207.106.* Reagovat
Moje zkušennost
Musím se taky přihlásit. Pán je buď opravdu koncernista, škodofil nebo nejezdí na prohlídky. Já měl Corsu 2009, po 4 letech 100 000 KM a krom dětských nemocí jen olej a benzín. A pokud jezdí jak píše tak díry od kamínků má každé, opravdu každé auto a pokud sou hluboké tak reznou všechny auta.
A zkušenosti z ostatníma značkama mám, mohu srovnávat. Drobnosti jsou všude stejné, Opel ale obrovsky přidal na kvalitě a je to fakt vidět. Srovnávat lze s auty o hodně peněz dražšíma.
Známí mají auta Ford, Seat, Škoda ... Kupovaná nová, kvalita o dost níž než Opel. Škoda je u nás klasický model "všichni včetně Světa motoru chválí" ale ono není co. VW je dobrý, ale motor TSI je opravdu nespolehlivý. Korea je dnes dobrá, ale zpracování je pořád horší. Nevím jen co poslední zcela nové modely.
Takže shrnutí: Opel bych srovnával pouze s VW, zbytek je horší...
02.06.2013 | 20:25:43 | Hk | 94.113.156.* Reagovat
kvalita
Psal jsem tu před 2 lety při stavu 46000km. Situace se nezměnila. Každý rok měním olej a filtr, kotouče s deskama měněny při 70000. Nyní má Corsa 89000 a celkově bez závad až na pravý světlo, kde už jsem měnil 4x halogenku. Výměnu kotoučů s deskama nepočítám za závadu, to je normál spotřebák. Výfuk původní,rovodový řetěz lehce chrastí - měl by se měnit při 60t. Bez koroze,jen ramena chytily lehkou lišku. Prostě spolehlivý auto.
15.02.2013 | 22:32:51 | mulah | 109.80.41.* Reagovat
Karoserie
Tak ohledně toho roku jsem si myslel, že se polepšily, no ale tady to vypadá, že to bude stejný jako z minula, ty koroze a tak Opel prostě v tom vede. Jinak jestli vám vadí takové blbinky, tak na koreu úplně zapoměňte, tam si na takové odlupování laku a takové věci, to je jako přejít z bláta do louže. Nevím co doporučit za nové auto. U nás jsou služební Fabky 1.2TSi, a jezdí zatím bez problémů, ale takový nájezdy nemají. A jezdí do servisu jen na prohlídky. Myslím, že 1 závada tam byla, ale bohužel si nepamatuji jaká. Já s tím nejezdím.
08.11.2012 | 06:43:59 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
Opel
Tak co to tady vidím, si myslím, že se trošku Opelu škodí. Tak prvně otázka, pokud tedy najíždíte s Oplem takové kilometry, pravděpodobně je to nízkoobsahové vozidlo co jste tedy měnil za oleje a filtry a jak často. Pokud najedete 60tkm ročně. Pak se tam hodí longlife oleje v plný syntetice, které sice ukazujou, že snesou až 40tkm , ale je lepší je měnit častěji, takže na oleji jste byli určitě minimálně 2x za rok, že ano, a pokud jste měli jiný olej tak alespoň ale minimálně 3x za rok, z toho 1x měnili i olejový filtr ale minimálně, jinak první rok měnili olej 5x že ano. Protože první se čístí po 5tkm, další co 10tkm a pak už normálka. Pak ta převodovka, říká se, že jsou bezúdržbové, ale chce to zjistit i tam se kontroluje a nebo mění olej, pokud se tam dá dostat, tak určitě se tam olej přilívá a v tak levných autech bezúdržbové převodovky, to pochybuji. Pokud se udělá první 100tkm, tak tam už se začíná řešit i kompletní prohlídka. Tedy kontrola motoru a seřízení, nejen rozvody, ale i čidla atd.. Mě se tady zdá, že jste tady jezdili a jezdili. Znám, že lidi na to mají, třeba majitel Porsche si prostě odrovnal motor a vyměnil ho, protože ho to vyšlo levněji, než jezdit pravidelně na prohlídky do autorizovaného servisu. Tady ta cena za opravu, to snad nemyslíte vážně, jako že vám naúčtujou za opravu pomalu skoro za cenu nového vozu nebo jak?
Navíc tento motor je tak nízkoobsahový a pokud žere olej, tak je třeba ho kontrolovat před každou jízdou, a jestli žere olej, tak je v háji a měl jít okamžitě na prohlídku nebo generálkovat a takhle daleko by jste se nedostali a ne dojezd až na doraz. Protože tam stačí, když chybí několik deci a už se přidírá.
08.11.2012 | 06:33:54 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
194450
Takže nakonec toto je cifra která už navždy zůstane na tachometru. V autorizovaném servisu nacenily opravu na 174000 kč. To je opravdu přespříliš za opravu převodovky. Tudíž vozidlo je odepsáno a putuje do šrotu. Mimochodem auto je na odpis celé protože i ta závada na motoru je prý nějaká vážnější. Tímto tento příběh končí
07.11.2012 | 22:04:00 | Petr | 37.188.227.* Reagovat
RE: 194450
hochu ty nás tady krmíš až to není hezký.
Ceníková cena převodovky na 1.2 59kw je 27909 bez dph. Práce je někde kolem 6 hodin,takže jestli by si řekli 40000 tak je to moc. Navíc bazarová převodovka se pohybuje kolem 6000 a trochu zručný mechanik to zvládne sám v garáži.
Tak než příště napíšeš zase nějakej nesmysl, zamysli se, jestli to kafe už není silný až moc. Čavas
15.02.2013 | 22:38:49 | mulah | 109.80.41.* Reagovat
RE: 194450
Nevím kde jste přišel k těm cifrám, ale bohužel to co jsem psal byla realita, kterou nám dal autorizovaný servis auto staiger na papíře. A tu cifru jsem tenkrát viděl na vlastní oči. Co jsem pak zjistil, tak auto se jako vrak prodalo nějakému servisu tam u nás poblíž. Mimochodem, auto prý jezdí, a převodovku sehnali z vrakoviště a stejně stála oprava skoro 50000 kč.
07.07.2013 | 10:00:06 | Petr | 85.207.106.* Reagovat
194450
Tak auto zřejmě na nějaký čas dojezdilo. Uplně se rozsypala převodovka a převody vylezly bokem. Motor má problém s elektronikou, blbě to spaluje. Jinak spojka je zatím dobrá a komprese taky. Pravděpodobně bude oprava cenově nad náklady toho vozu takže poslední rok asi přečká na špalkách, protože je na ní již 4letý leasing. Po 3 letech je to vrak, který je nebezpečný. Převodovka se mi totiž rozsypala na okruhu za tunelem zrovna v levém pruhu, tak sem byl rád že sem to nějak dostal do odstavnýho.
02.11.2012 | 10:31:43 | Petr | 37.188.226.* Reagovat
170000
Vozidlo má najeto už 170000km. V září mu budou 3 roky. Na autě se už rozsypala přední náprava, kdy se musela téměř celá zrepasovat. Dále odešla řídící jednotka. Auto za 14 dní sežere 1litr oleje, pokud je nájezd větší tak až litr a půl. Teď už se do toho investovat nebude. Uvidí se v září. Buď bude způsobilé provozu, nebo půjde do šrotu. Je to asi 14 dní co se vezla jedna corsa 4 roky stará taky do šrotu. Člověk si řiká dyť je to skoro nové auto, ale při spočítání nákladů za opravy aby bylo v dobrém stavu, tak je jasný že dávat do toho cca 100000kč je nesmysl. Tak už ji schroupali drtící kameny. Ta moje skončí zřejmě uplně stejně. Je pravda že šéf začíná uvažovat o jiné strategii. Prý snad kia. To je ještě horší
24.06.2012 | 09:11:03 | Petr | 85.160.227.* Reagovat
pokračování závad
Po dvou letech a pár měsících provozu jsem zjistil, že haubna ze spodu ze předu je pěkně zrezivělá, defakto je to už na skrz jen to není shora vidět. Komplet celý lak je oťukaný všude možně od kamínků, na některých místech se pěkně odlupuje a samozřejmě rezne. V servisu ještě před koncem záruky na vůz sdělili že prorezivění karoserie se řeší až když je to naskrz, na to je záruka 5 let. Myslím že felicie vydržely mnohonásobně více
08.01.2012 | 22:02:15 | Petr | 212.80.64.* Reagovat
Opravdu volkswagen nemám. Kéž by. To to auto není stavěný na 60000 km nájezd ročně. Nyní už má 100000. Odlupuje se na ní lak. Přední kapota a blatníky jsou uplně oprýskané, lak se odlupuje v místě lemu zadního blatníku kde se přechází na nárazník. Takový šlendriján už jsem dlouho neviděl. Podotýkám že auto mám bez škrábnutí.
19.03.2011 | 10:49:58 | Petr Reagovat
spokojenost
Já vlastním Corsu 3 roky,najeto pouze 46000 a jediná závada se kterou jsem se setkal,je že se zaseknul prostřední pás vzadu a nešel vůbec vytáhnout. Jedu dokonce ještě na původních brzdových destičkách. Moje jediná údržba je jednou ročně vyměnit olej s filtrem. To je všechno. Takže pán píšící recenzi je asi závistivej majitel folksvágnu
15.02.2011 | 22:58:49 | mulah Reagovat
Vzhledem k tomu že to je služební, tak asi těžko můžu rozhodovat o tom co se s autem stane. Jinak už žere olej asi tak, že týdně se dolívá nejméně 1 litr oleje. Začíná se sypat elektrika, kdy různě přestávají, nebo blikají podsvícení a různé kontrolky, dále stále častěji praskají žárovky v předních světlech. Nyní má auto najeto zhruba 80000 km. Kupodivu mi zatím drží ložiska, na ostatních corsách co se kupovali ve stejný čas tak už jsou dávno nové.
28.11.2010 | 00:40:55 | petr Reagovat
scestná recenze
No tvá recenze mi připadá mírně řečeno scestná. Nebo jsi natrefil na sakra špatný kus. V tom případě už jsi měl mít nové auto nebo zpět peníze, seš asi trouba, když si při tolika závadách neumíš sjednat pořádek. Já mám s Corsama dobrou zkušenost. Nemyslím si, že dnešní auta nic nevydrží. Když bych měl popsat zkušenosti s některým z těch "papírových", tak mamka má Thálku, nový model, nahrkala už nějakých 60 tkm, auto jede jako hodinky. Vzhledem k tomu, že hrká asi 100 tkm za rok, tak jsem zvědavý, jak na tom ta Thálka bude při 200 tkm. Jestli bude všechno sloužit jak má, jdu do Thálie. Když si do ní člověk sedne, připadá si jako v plnohodnotném autě. Ono je jedno, jaké si člověk dnes koupí auto. Auto jak auto, všechny jezdí, všechny člověka dovezou kam chce. Jen některé stojí víc, některé míň....no a občas člověk natrefí na zmetek, je to jen technika.
22.10.2010 | 12:28:09 | ww Reagovat
Auto Trend Kolín
06.09.2010 | 12:33:10 | Petr Reagovat
Nechápu
Pro autora recenze : tohle je přece stránka pro nás všechny,motoristy.Tak proč tajit špatný servis a nezveřejnit jeho identitu ????????
03.09.2010 | 12:36:21 | zima24 Reagovat
Asi bych souhlasil se Svorem, že relativně nejjistější je japonská značka. I když i tam je potřeba obezřetnosti, vyrábí se to různě po Evropě.
03.09.2010 | 09:59:37 | Itall Reagovat
Opel forum
Tenhle server preferuju ja
03.09.2010 | 08:03:32 | Reagovat
spolehlivost
S každým autem můžou být problémy,obyčejnou Fabii nevyjímaje.
02.09.2010 | 22:23:08 | ju Reagovat
keby mal obycajnu fabiu tak by bolo bez problemov lenze niektori ludia nechcu koncern ibe zo zaujatosti tak budu vyberat ford psa opel a ine nezmysly.
02.09.2010 | 10:22:45 | nstar Reagovat
Ta ojetina bude v tomto případě mít najeto 140 000 km,no potěš Pánbůch.Auta s najetými více než 100 OOOkm nebrat.
01.09.2010 | 20:19:26 | Reagovat
Pořád dokola
Uživatel vozu má tu smůlu, že mu zaměstnavatel nekoupí vozidlo adekvátní průběhu kilometrů, tj. 70000km ročně, ale na 7000km ročně. Z toho důvodu to daný vůz nevydrží a sere se.
01.09.2010 | 18:38:49 | Radek Reagovat
...a zase sme u toho.Koupit nový auto za "X" tisíc,a postupně vychytávat mouchy,nebo koupit 2 roky starou ojetinku o "X" tisíc levnější,která už má mouchy tak nějak vychytaný....
01.09.2010 | 13:16:11 | Reagovat
Tak mi bylo oznámeno že prý tam byly blbě nacvaklý nějaký piny v konektoru na RJ. Radost s takovým vozidlem. Sedačku opět mění
01.09.2010 | 12:50:12 | Petr Reagovat
For Anonym 23:40
To sú kecy, netreba veriť všetkému čo čítaš.
01.09.2010 | 10:30:30 | Matúš Reagovat
Vyber si nejakého japonca a máš kľud. Len nie Nissan.
01.09.2010 | 07:01:38 | Svoro Reagovat
Tak nevím co si vybrat. Francouzi sou sračky, opel s fordem taky. Tak co? Snad ne koncernovou sračku.
31.08.2010 | 23:40:55 | Reagovat
Opel a ford se můžou vzít za ruce a jít do.... indie :-)
31.08.2010 | 21:21:34 | Reagovat
Kromě auta máš problémy s měkým a tvrdým y.
31.08.2010 | 14:23:27 | Reagovat