Rok výroby:2000Typ motoru:2,2Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:90 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?8 letPrůměrná spotřeba:8,3 l/100 kmVloženo:21. 3. 2008
Jediná závada - byla provedena výměna váhy vzduchu ve 23 000 km. Jinak absolutně bez závad !!!
Ostatní náklady byly do spotřebních materiálů, jako jsou motor. oleje a filtry, vzduch. filtry, palivové filtry, brzdové destičky, nová baterie a sada pneumatik.
Dodnes nebyla doplňována chladící kapalina, převodové oleje, brzdová kapalina.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Rychlá svižná a při tom velice úsporná. Průměrná spotřeba 8,3 L / 100 km dlouhodobě. Kvalitní provedení a použité materiály posledního modelu Frontery která byla vyráběna ve V. Británii dělají z tohoto vozu i po 8 letech a 90 000 ujetých km velice zánovní vozidlo.
Vzhled vozu je velice atraktivní i v dnešní době. Brzdy vozu včetně ABS jsou velice dobré a účinné. V zimním období i v silných 20 ° mrazech na horské chalupě vůz velice dobře startoval i projížděl i 5O cm vysokým sněhem. Vůz je v plné výbavě dle mé objednávky a jeho cena byla v době pořízení 1250000 Kč.
Jsem první majitel. Čekal jsem na nástupce legedární Frontetry - Opel ANTARA. Po zkušební jízdě s Antarou v délce cca 25 km jsem byl dosti zklamán.Postrádal jsem např. 6. st. převodovku, kterou by si již zasloužila velice výkoná Frontera. Slabší výkon a svižnost byly další slabou stránkou Antary.
Proto se domnívám, že Atara v žádném případě nedosáhne takové popularity a prodejů jako Frontera.
Velký a široký úsměv jsi vyvolal na mé tváři. Aspoň se tu člověk zasměje. Prý "Ford je na špici spolehlivosti", nebo "opel se zlepšil". Hovno hovno, zlatá rybko. Nic se nezlepšilo a Ford je spotřebák na použij a zahoď. Tvoje obhajování tohoto automobilového hnusu je dojemné, ale nic nezmění. Nejsem vůbec zastáncem koncernu, NAOPAK, ale v tomto případě platí stonásobně ZLATÝ VW, ŠKODA, AUDI, a taky HONDA, TOYOTA, MITSUBISHI, ba dokonce i takovým PSA bych vysekl poklonu, oproti těm napodobeninám aut značky Ford a Opel. Tomu spotřebáku pro instalatéry, kterej po použití znehodnotí.
Souhlasim s Jirkou-větší sračku si s tý svojí huby vypustit nemohl!Coapk máš za auto, "anonyme" ?! Ale je pravda,že můžeš napsat cokoliv... -takže se vlastně ani nenamáhej,protože ti to tady stejně nikdo neuvěří...!
Ty už to nehul.Pravda je,že co jsi tu napsal je nesmysl.Ford je jednoznačně nadprůměrně spolehlivá značka a designově je na špici,Opel se taky hodně zlepšil a Renault je tak někde pod průměrem.Frontera nemá zrovna dobrou pověst,ale doby Kadettu a Astry F jsou dávno pryč.
Pravda je ta, že značky Opel, Ford a Renault jsou největší sráče, ať si říká kdo chce co chce. Je to mezi auty takovej póvl, takovej šunt, suterén, že se divím, že jako značka ještě vůbec existují. Lacině vyrobené, ochcané kde se dá, poruchové, hnusné a bezcenné. Renault alespoň "umí" design, ale Opel a Ford je hnus skrz naskrz. Tfuj!
Před časem jsem prováděl nějaké měření v budově policie. Přijel jsem Fronterou, jak jinak. Přitom jsem mluvil se starším pánem, policejním automechanikem, kterému už prošla rukama řada těchto aut. Jeho názor byl, že hlavní příčinou vyřazení Frontery jako typu byla především neznalost toho, co Frontera potřebuje. Jednlo se o několik typických závad, v podstatě banálních, jako byl např. problém s konektory palivové pumpy nebo s konektory spínací skříňky. Vedení policie trvalo na používání originálních součástek (včetně konektorů), opravy a servisní prohlídky musel zpočátku provádět výhradně značkový servis, který ovšem má vždy své předpisy a musí se řídit pokyny výrobce, i když třeba jeho mechanici by dokázali opravu provést podle svého a lépe. Pak se pravidelně poruchový díl opět nahradil pravidelně poruchovým dílem. To byl celý problém. Onomu pánovi trvalo hodně dlouho, než si u nadřízených vymohl, že může provést pár oprav podle svých představ. Udělal to, a ejhle - Frontera se náhle stala mimořádně spolehlivým vozítkem. Ovšem to už bylo pozdě. Dodávám, že policie používala výhradně dlouhou verzi s motorem 2.4i.
Moja Fronterka je výborná,som druhý majitel a bola mojim snom.Prejazdila kopce,doliny, dostala zabrať. Nešomre,jazdí ako nová(2001),145 000 km.Bežná starostlivosť,olej,brzdovka,žiarovky a pod.Chýba mi však manuál v slovenčine alebo v češtine,bol by som šťastný ak by mi niekto pomohol zohnať manuál Teraz som menil predné gulové čapy z mojho rozhodnutia. Je to duch terénnych ciest.Majme ich radi a držme ich.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Frontera
20:18
Ty se směješ,protože jseš zhulenej.Spotřebák jsou všechny auta.http://news.auto.cz/aktuality/auto-bild-tuv-report-2010-vozy-stari-2-3-roky.html
16.02.2010 | 21:00:14 | Jirka Reagovat
Opel
Opel a Ford není o nic horší než ty tvoje zlaté značky.Vzhled neřeš- každý má jiný vkus.
16.02.2010 | 20:37:31 | Reagovat
Jirka
Velký a široký úsměv jsi vyvolal na mé tváři. Aspoň se tu člověk zasměje. Prý "Ford je na špici spolehlivosti", nebo "opel se zlepšil". Hovno hovno, zlatá rybko. Nic se nezlepšilo a Ford je spotřebák na použij a zahoď. Tvoje obhajování tohoto automobilového hnusu je dojemné, ale nic nezmění. Nejsem vůbec zastáncem koncernu, NAOPAK, ale v tomto případě platí stonásobně ZLATÝ VW, ŠKODA, AUDI, a taky HONDA, TOYOTA, MITSUBISHI, ba dokonce i takovým PSA bych vysekl poklonu, oproti těm napodobeninám aut značky Ford a Opel. Tomu spotřebáku pro instalatéry, kterej po použití znehodnotí.
16.02.2010 | 20:18:04 | Reagovat
50cm sněhu, při standartním podvozku, je nesmysl i na zimním obutí. To projede horkotěžko Landcruiser i s uzávěrkama. Ale na polňačku fajn auto.
16.02.2010 | 19:05:32 | Radek Reagovat
Anonym 18:14
Souhlasim s Jirkou-větší sračku si s tý svojí huby vypustit nemohl!Coapk máš za auto, "anonyme" ?! Ale je pravda,že můžeš napsat cokoliv... -takže se vlastně ani nenamáhej,protože ti to tady stejně nikdo neuvěří...!
16.02.2010 | 18:38:09 | pozorovatel Reagovat
Ty už to nehul.Pravda je,že co jsi tu napsal je nesmysl.Ford je jednoznačně nadprůměrně spolehlivá značka a designově je na špici,Opel se taky hodně zlepšil a Renault je tak někde pod průměrem.Frontera nemá zrovna dobrou pověst,ale doby Kadettu a Astry F jsou dávno pryč.
16.02.2010 | 18:32:24 | Jirka Reagovat
Pravda je ta, že značky Opel, Ford a Renault jsou největší sráče, ať si říká kdo chce co chce. Je to mezi auty takovej póvl, takovej šunt, suterén, že se divím, že jako značka ještě vůbec existují. Lacině vyrobené, ochcané kde se dá, poruchové, hnusné a bezcenné. Renault alespoň "umí" design, ale Opel a Ford je hnus skrz naskrz. Tfuj!
16.02.2010 | 18:14:36 | Reagovat
Frontera u policie
Před časem jsem prováděl nějaké měření v budově policie. Přijel jsem Fronterou, jak jinak. Přitom jsem mluvil se starším pánem, policejním automechanikem, kterému už prošla rukama řada těchto aut. Jeho názor byl, že hlavní příčinou vyřazení Frontery jako typu byla především neznalost toho, co Frontera potřebuje. Jednlo se o několik typických závad, v podstatě banálních, jako byl např. problém s konektory palivové pumpy nebo s konektory spínací skříňky. Vedení policie trvalo na používání originálních součástek (včetně konektorů), opravy a servisní prohlídky musel zpočátku provádět výhradně značkový servis, který ovšem má vždy své předpisy a musí se řídit pokyny výrobce, i když třeba jeho mechanici by dokázali opravu provést podle svého a lépe. Pak se pravidelně poruchový díl opět nahradil pravidelně poruchovým dílem. To byl celý problém. Onomu pánovi trvalo hodně dlouho, než si u nadřízených vymohl, že může provést pár oprav podle svých představ. Udělal to, a ejhle - Frontera se náhle stala mimořádně spolehlivým vozítkem. Ovšem to už bylo pozdě.
Dodávám, že policie používala výhradně dlouhou verzi s motorem 2.4i.
16.02.2010 | 13:38:34 | Milan Reagovat
Kdysi Frontery nakoupila policie ČR. Poté si stěžovali na nespolehlivost a poruchovost a postupně je vyřazovali. Tak kde je pravda?
22.01.2010 | 22:53:46 | Reagovat
rozprávka
Moja Fronterka je výborná,som druhý majitel a bola mojim snom.Prejazdila kopce,doliny, dostala zabrať.
Nešomre,jazdí ako nová(2001),145 000 km.Bežná starostlivosť,olej,brzdovka,žiarovky a pod.Chýba mi však manuál v slovenčine alebo v češtine,bol by som šťastný ak by mi niekto pomohol zohnať manuál
Teraz som menil predné gulové čapy z mojho rozhodnutia. Je to duch terénnych ciest.Majme ich radi a držme ich.
22.01.2010 | 22:49:02 | Voloďka Reagovat