Rok výroby:1991Typ motoru:2.0 16V/benzínStav km při koupi:91 500 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:18.5 l/100 kmVloženo:10. 3. 2005
Kloub poloosy u převodovky (vina bývalého majitele, jezdil s prasklou manžetou).
Snímač otáček (vyhrátý kabel).
Podsvícení palubní desky (nezjištěno, stále nesvítí).
Převodovky (vysvětleno níže).
Brzdy (extrémní zátěž).
Ložisko v zadním pravém kole.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Toto bude trošku odlišná recenze od všech ostatních, neboť se nejedná o seriový vůz, ale o závoďák, používaný na závodech do vrchu a na okruzích. A jelikož nároky v těchto podmínkách jsou enormní, porouchávají se věci, které jsou obvykle v naprosté pohodě. Ale stejně jich moc není.
Co se týče převodovek, už jsme měnily 3, tato zatím drží. Pokaždé odcházejí synchrony, nejčastěji na 3.stupni. Záběr motoru (z Opelu Calibra 2.0 16V) je enormní a s krátkou převodovkou (asi) z Opelu Kadett D dělá ohromné divy. Na suchu při brutálním zacházení dokáže protočit kola v zatáčce i při přeřazení ze 3. na 4.stupeň. Nejčastěji se mění brzdy, ať destičky nebo kotouče. Kotouče používáme závodní Brembo a destičky Ferodo DS2500. Většinou po jedom závodě na okruhu nebo sezóně kopců se mění celý komplet, včetně manžetek na pístcích ap.
Maximální rychlost se pohybuje s krátkou převodovkou na hranici 200km/h, s dlouhou přes 225km/h (naměřeno). Průměrná spotřeba na okruhu při ostrém závodě 18.5l/100km, což je perfektní s ohledem na podmínky provozu.
Auto je maximálně odlehčené, s ochraným rámem uvnitř a duralovou lyžinou pod motorem. Podvozek Weitec, laminátové díly karoserie, sportovní skořepinová sedačka a 4bodové bezp.pásy. Motor sériový, upravený jen výfuk (60mm trubka) a sání (KN filtr)
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Kadett