Rok výroby:1995Typ motoru:3.0 V6 211koníStav km při koupi:160 000 kmStav km nyní:171 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:11 l/100 kmVloženo:26. 4. 2008
Cca na 163000km lehlo palivové čerpadlo (při startování na pumpě Shell na D11).
Cca 167000 vypadlý klínek ze zadní brzdy (oprava za babku).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto již nemám, ale krásné vzpomínky na něj mě vedli k napsání této recenze. Auto bylo splněním mého snu, mít auto se zadním náhonem a solidním výkonem, což těch 211 koní podle mě je:)
Omega je nesmírně pohodlné auto, ale jízdními vlastnostmi zůstává hodně za vozy značky BMW. Je to ideální společník pro zdolávání dálničních maratonů. Měl jsem auto se sekvenčním vstřikem LPG, takže jsem byl de facto ubráněn řešení výčitek ze spotřeby, která se umí u třílitrového šestiválu, při sportovních ambicích řidiče vyšplhat hravě přes 20 litříků na 100km :) Samozřejmě pokud jsem chtěl vytáhnout z auta max. přepínal jsem na benzín. Ale na LPG se dalo jet po dálnici klidně 245km/h (tachometrových). Opravdu, za vloženou investici mám zážitky na celý život.
Pocit,když si ve stokilometrové rychlosti podřadíte na trojku a do sto šedesáti, než přeřadíte na čtyřku vás síla motoru zaryje do sedačky je značně návykový:) Největší problém, který jsem s autem měl, bylo jezdit jako člověk:) Párkrát jsem se ocitl sám na klesání na dálnici D 11 kousek před HK úplně sám a to byla příležitost k testování maximálky, má MV6tka na benzín bez velkého přemlouvání přetočila tachometr cejchovaný do 260 km/h.
Prostě letadlo za cenu feliny s uřvanou jednatrojkou:) Problémem byla spolehlivost, člověk musí být u takto staré omegy pořád ve střehu a dobře poslouchat, co mu auto říká. Takové zanedbané rozvody a jejich napínací kladky, dokáží udělat pěknou paseku:) Teď jezdím s novým fiátkem který má výkon 55 koní, jezdím za 5litrů na 100, nebojím se o body, ale pořád vzpomínám na ten pekelný zvuk rozvášněného motoru MV 6:)
Pro toho, kdo si umí leccos opravit sám, nebo má dostatek financí na opravy je MV6 skvělá volba:) Ostatní ať pátrají po zachovalém kousku se serviskou a rozumným počtem najetých kilometrů, takových je ale v ČR jak šafránu:)
Cau Cendo!! :-) prave si prochazim recenze na MV6 najedu na Tvoji a podle fota zjistim ze ctu recenzi na Omegu kterou mam v garazi!! :-D jsem jeden z dalsich vlastniku tohoto perfektniho auta...muj mail je KMND@seznam.cz tak se kdyztak ozvi...dik mej se Mara
Opravdu český národ to je ale banda... místo aby dotyčný řekl že prostě nemá na nic jinýho, než jezdit s pumpou na hnojnici ( Felicia ). tak radši kidá kecy, na co auto s vysokým obsahem.. fakt je mi ho líto...
třeba na to, že omega se při takové rychlosti tak trochu jinak ovládá než Felda.. Když se dívám na D1 na ty solidní umělce v solidní Felicii..jak jedou v zatáčkách 140 a jak to auto háže ze strany na stranu..tak je mi špatně
čau jmenuji se alex a chci se jen zeptat mam také omegu 3.0 a budu kupovat ješte jednu a náhodou ty to svou neprodáš...Kdybys věděl o nějaké dej vědět.....díky
Já už mám opel omega taky nějaký čas mám sním už najeto 210 tisíc kilometrů doposavad se my sním nic nestalo kromě toho že mě trošku zlobí elektrika strešního okna občas ale myslím že na třináctiletého opla je to velice dobré.A ohledně tech felící v životě bych jí nechtěl kvůli pár duvodů a ty sou:auto vypadá příšerně hrozna výbava žádné pohodlí malá bezpečnost hlasitost motoru a když s tím chcete něco trochu svižnějš předjet tak to musíte vytáčet jak debil a u mé omegy stačí když tam dám za 3 a dám si všechny pokud to nebude nějaký nadupaný japonec.Prostě opel omega 3.0 MV6 je u mě jedinečný kousek od konceptu opel.
Zdary! Tak to musel být opravdu totálně nepovedený kousek. Ve své recenzi z auta nedělám vzor spolehlivosti. Na autě je použity některý levnější komponenty, který nejsou zrovna moc kvalitní a tudíž je pravděpodobnost, že se něco pokazí docela velká... Na druhou stranu, jsem seděl v pár kouscích co měly kolem půl milionu kilometrů a šlapaly po všech stránkách jak hodinky. Asi jsi měl abnormálně „povedenej" kousek, ale takové zmetky může člověk koupit bohužel i dneska. Potom, co se známýmu na novým passatu skoro za milion zadřel motor (3000km najeto, v rámci záruky opraveno), už věřím, že je možný skoro všechno
Nechcem ti brať nadšenie z tohto auta, ale presne rovnaké aj farbu som mal ja, len kombík. Musím priznať, že bolo pohodlné, ale bolo to najposranejšie auto, aké som kedy mal. Mal som ho dva roky od novoty a vždy sa vyskytol nejaký problém. V servise bolo aspoň raz za mesiac. Stále problémy s elektronikou, elektrické sedačky nešli nastaviť, len tak sa autu "zachcelo" vysrať so mnou a znefunkčniť otváranie okien, klimatizácia nešla nastaviť a pod. A to pri novom aute ! Do servisu som chodil a všetci ma tam už poznali, boli sme ako rodina... Opel už nikdy viac ! Ale tebe želám, aby ti to spoľahlivo jazdilo, možno som mal len zlý kus...
odkedy som mal prve auto nad 2000 ccm, uz mensi motor nechcem. ked uz vam ide o peniaze ten motor vydrzi dvakrat tolko co jednatrojky a podobne. a ten pocit na dialnici ked idem 130 a otacky 2100... najvacsia pohoda, mozme normalne kecat vsetkych 5 pasazierov... na mensom urcite toci dialnica aspon tri styri tisic...
To se musím smát, jak Felda s 1.3 a rychlostí 170km/h má úměrnou spotřebu. Při této rychlosti bere 2x tolik, co ten třílitr. Jinak autorovi šlo o vychutnání jízdy s šestiválcem, nikoli o plahočení s vraždou s názvem Felicia, kde v kile neslyšíš vlastního slova, o ostatním nemluvě - konstrukce, výbava. Zdvihový objem - klasické čecháčské zaklínadlo - do 1350ccm a víc ani prd. Tyto lidi, kteří uvažují v první řadě tímto směrem, fakt lituju.
I stou urvanou felicii s obsahem 1.3 se rozjedu po delsi rovine i na 170km/h a bohate to staci..a mam pri tom i umnernou spotrebu......na co takovy silny auto s vysokym obsahem.............
26.01.2012 | 22:09:32 | niso
| 85.135.177.*Reagovat
RE: ......
Ja si myslím že kluk má pravdu. Já mam taky MV6 kompletní tuning od Steinmetzu, na který jsme právě dodělaly noví celo lak a i když stala cca rok počkal jsem si a konečně opět sednu do pořádný káry. A to že to ma obsah jsem jen rád než jezdit vysavačema stylu 1,1 až 1,3 :D Je to kara která předčila dobu jak pohodlím tak výbavou a samozřejmě výkonem.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Omega
Cau Cendo!! :-) prave si prochazim recenze na MV6 najedu na Tvoji a podle fota zjistim ze ctu recenzi na Omegu kterou mam v garazi!! :-D jsem jeden z dalsich vlastniku tohoto perfektniho auta...muj mail je KMND@seznam.cz tak se kdyztak ozvi...dik mej se Mara
26.01.2011 | 23:16:58 | Marek Reagovat
to anonym
hele kdyz uz nekoho napadas tak se aspon podepis....at vime kdo to pise...
16.09.2010 | 05:58:00 | fenix Reagovat
Magnum440
Opravdu český národ to je ale banda... místo aby dotyčný řekl že prostě nemá na nic jinýho, než jezdit s pumpou na hnojnici ( Felicia ). tak radši kidá kecy, na co auto s vysokým obsahem.. fakt je mi ho líto...
15.09.2010 | 22:18:46 | Reagovat
mara
třeba na to, že omega se při takové rychlosti tak trochu jinak ovládá než Felda..
Když se dívám na D1 na ty solidní umělce v solidní Felicii..jak jedou v zatáčkách 140 a jak to auto háže ze strany na stranu..tak je mi špatně
14.07.2009 | 15:31:12 | Reagovat
čau jmenuji se alex a chci se jen zeptat mam také omegu 3.0 a budu kupovat ješte jednu a náhodou ty to svou neprodáš...Kdybys věděl o nějaké dej vědět.....díky
14.08.2008 | 12:52:45 | SAŠA Reagovat
Mám jí taky
Já už mám opel omega taky nějaký čas mám sním už najeto 210 tisíc kilometrů doposavad se my sním nic nestalo kromě toho že mě trošku zlobí elektrika strešního okna občas ale myslím že na třináctiletého opla je to velice dobré.A ohledně tech felící v životě bych jí nechtěl kvůli pár duvodů a ty sou:auto vypadá příšerně hrozna výbava žádné pohodlí malá bezpečnost hlasitost motoru a když s tím chcete něco trochu svižnějš předjet tak to musíte vytáčet jak debil a u mé omegy stačí když tam dám za 3 a dám si všechny pokud to nebude nějaký nadupaný japonec.Prostě opel omega 3.0 MV6 je u mě jedinečný kousek od konceptu opel.
09.08.2008 | 11:06:28 | bobo Reagovat
Zdary! Tak to musel být opravdu totálně nepovedený kousek. Ve své recenzi z auta nedělám vzor spolehlivosti. Na autě je použity některý levnější komponenty, který nejsou zrovna moc kvalitní a tudíž je pravděpodobnost, že se něco pokazí docela velká... Na druhou stranu, jsem seděl v pár kouscích co měly kolem půl milionu kilometrů a šlapaly po všech stránkách jak hodinky. Asi jsi měl abnormálně „povedenej" kousek, ale takové zmetky může člověk koupit bohužel i dneska. Potom, co se známýmu na novým passatu skoro za milion zadřel motor (3000km najeto, v rámci záruky opraveno), už věřím, že je možný skoro všechno
03.05.2008 | 17:51:10 | Čenda Reagovat
Hopla Opla
Nechcem ti brať nadšenie z tohto auta, ale presne rovnaké aj farbu som mal ja, len kombík. Musím priznať, že bolo pohodlné, ale bolo to najposranejšie auto, aké som kedy mal. Mal som ho dva roky od novoty a vždy sa vyskytol nejaký problém. V servise bolo aspoň raz za mesiac. Stále problémy s elektronikou, elektrické sedačky nešli nastaviť, len tak sa autu "zachcelo" vysrať so mnou a znefunkčniť otváranie okien, klimatizácia nešla nastaviť a pod. A to pri novom aute ! Do servisu som chodil a všetci ma tam už poznali, boli sme ako rodina... Opel už nikdy viac ! Ale tebe želám, aby ti to spoľahlivo jazdilo, možno som mal len zlý kus...
02.05.2008 | 20:03:00 | chocholoušek Reagovat
teraz neviem
ci 3100 pri 130 kmh? doriti teraz neviem... minule som sa na to pozeral na dialnici... to je jedno proste uplny klud
27.04.2008 | 21:58:09 | Reagovat
tak tak
odkedy som mal prve auto nad 2000 ccm, uz mensi motor nechcem. ked uz vam ide o peniaze ten motor vydrzi dvakrat tolko co jednatrojky a podobne. a ten pocit na dialnici ked idem 130 a otacky 2100... najvacsia pohoda, mozme normalne kecat vsetkych 5 pasazierov... na mensom urcite toci dialnica aspon tri styri tisic...
27.04.2008 | 21:55:57 | Reagovat
To se musím smát, jak Felda s 1.3 a rychlostí 170km/h má úměrnou spotřebu. Při této rychlosti bere 2x tolik, co ten třílitr. Jinak autorovi šlo o vychutnání jízdy s šestiválcem, nikoli o plahočení s vraždou s názvem Felicia, kde v kile neslyšíš vlastního slova, o ostatním nemluvě - konstrukce, výbava. Zdvihový objem - klasické čecháčské zaklínadlo - do 1350ccm a víc ani prd. Tyto lidi, kteří uvažují v první řadě tímto směrem, fakt lituju.
27.04.2008 | 19:18:30 | Radek Reagovat
......
I stou urvanou felicii s obsahem 1.3 se rozjedu po delsi rovine i na 170km/h a bohate to staci..a mam pri tom i umnernou spotrebu......na co takovy silny auto s vysokym obsahem.............
27.04.2008 | 18:44:32 | buldozer Reagovat
RE: ......
na chvilu :)
26.01.2012 | 22:09:32 | niso | 85.135.177.* Reagovat
RE: ......
Ja si myslím že kluk má pravdu. Já mam taky MV6 kompletní tuning od Steinmetzu, na který jsme právě dodělaly noví celo lak a i když stala cca rok počkal jsem si a konečně opět sednu do pořádný káry. A to že to ma obsah jsem jen rád než jezdit vysavačema stylu 1,1 až 1,3 :D Je to kara která předčila dobu jak pohodlím tak výbavou a samozřejmě výkonem.
23.05.2012 | 22:42:52 | Tom | 88.103.28.* Reagovat