Rok výroby:1998Typ motoru:2.2 16VStav km při koupi:170 000 kmStav km nyní:187 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?25 měsícůPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:25. 3. 2008
Po přivezení vozidla z Německa muselo být vyměněno ložisko v předním kole. Oprava drobné pavrchové koroze - většinou se objevila na místech po odštípnutém laku od kamínků.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Obrovský prostor a pohodlí. Naprostá spolehlivost v létě i v zimě. Dobré jízdní vlastnosti a dostačující výkon. S tímto autem jsme podnikli cestu do Bulharska a zpět bez jekýchkoli závad nebo potíží.
Byli jsme dva řidiči a auto se nezastavilo 25 hodin. Klimatizace fungovala bezvadně a při rychlosti do 130 km/h na dálnici, jsme se dostali na spotřebu pod 9 litrů na 100 km, při osazení auta pěti lidmi a plně naloženém zavazadlovém prostoru. Spotřeba se jinak pohybuje okolo 10 litrů na 100 km, záleží však jak daleko jezdíte.
Při kratších pojížďkách spotřeba samozřejmě vzroste. Velkou výhodou tohoto auta je, že i pokud máte obsazených všech sedm sedadel, stále vám zbývá ještě nějaký ten zavazadlový prostor a cestující na poslední řadě sedadel se netlučou hlavou o zadní sklo, nebo nemusejí být přikrčeni, aby si neomlátili hlavu o strop.
Skvělý je též výhled z auta, což přispívá k přehlednosti situace na vozovce. Abych to shrnul: Je to super auto na delší cesty, ale i na každodenní ježdění. Opravdu mohu doporučit!
Potřebuji poradit kde sehnat autobaterii s bočními vývody do opel sintry 2,2i 16V. Objednával jsem ji i u prodejce Opel v Chomutově a nebyli schopni mi ji sehnat. Děkuji za odpověď.
Zdravím, Opla jsem koupil jetého a po výměně náplní oleje jsme se v sedmi lidech vydali na Krym na dovolenou. 2500 km tam a to samé zpět. Auto slouží bez jakýchkoli problémů . Samozřejmě, že bezpečnost by měla být na prvním místě, ale když se podíváte na naše silnice, kde potkáte spousty aut které nemohly projít testem, jsou napadená korozí a domacími kutily ( říkají si tuningáři) tak si myslím, že tvrdost nebo měkost Sintry není až tak důležitá. Každý si koupíme auto na to co ho potřebujeme, někdo má terénní, protože jezdí do lesa, někdo má lambo protože chce na dálnici jezdit 200. Někomu se líbí Renault, jinému prostorovější Sintra.
To že Opel Sintra není moc bezpečné auto je jasné, ale třeba mě to moc neva. Kdybych uvažoval co je pro mě bezpečné a co není, tak nevylézám z baráku a sedím v opolstrované místnosti bez oken. Do teď jsme všichni jezdili ve Š120 a teď bude nějaký šašek dbát na testy NCAP. Sintru mám a je skvělá a budu jezdit tak, abych to přežil já i všichni ostatní a nebudu zbytečně borat do zdi!!!
Prominte ale dival jste se na ty testy na Euro NCAP? A co to melete o laminatu [on tan skutecne je ale proc ne snizuje hmotnost, nerezati a pri male kolizi se jen prohne a vrati], hlavni je vysledek testu - nehody po narazu? Nebo ne? Jinak s lidmi vaseho typu a predevsim argumentu se neumim bavit.
láminátovej Renault nemůže být nikdy snad lepší jak jakýkoli auto otec jí kupoval v roce 1997 v auto Daky CZ a tady nám ukazovali důvod vydaný tehdejším min.dopravy tam jasně psali že vozidlu chybý tzv.zóna ochrany tj.při srážce která přesahovala nějaký hodnoty by v nejvetší pravděbodobností došlo k poškození orgánů u posádky a proto bylo pozastaveno dovoz a kvůli ukončení výroby nikdy opět nezačal takže je to jinak než si všichni myslí otec s ní najezdil za 7let 180000km a bez větších investic
No na tom obrazku z testu moc tvrda nevypada, ale i kdyby bylo pravdou co tvrdite vy - tvrdost neznamena rovnitko bezpecnost. Takze to co rikate je . Ju
právě naopak sintra je tak tvrdá že má tak robustní karoseriji proto jí přestaly dovážet protože má málo bortících zon a mělo to špatný dopad na posádku při větší srážce trpěly vnitřnosti posádky otec jí měl super auto já s ní byl na sicíliji a zpět za autem karavan 1200kg+náklad 4lidi na střeše kola klima a to vše za 12.9litru a to je dost dobrý
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Sintra
zlata Sintra
Drazi pratele a majitele opla sintry.
07.10.2014 | 07:20:34 | monas09@email.cz | 109.71.214.* Reagovat
baterie
Potřebuji poradit kde sehnat autobaterii s bočními vývody do opel sintry 2,2i 16V. Objednával jsem ji i u prodejce Opel v Chomutově a nebyli schopni mi ji sehnat. Děkuji za odpověď.
17.11.2010 | 18:12:17 | pavel Reagovat
zámky dveří
Prosím kdo má zkušenost se Opel Sintrou 2,2. Zbortily se mi zámky dveří a potřebuji poradit ze kterého typu auta pasují do sintry. Děkuji za odpověď
16.11.2009 | 14:59:48 | petr Reagovat
zdravím, no já v něm párkrát jel a řekl bych dosti podprůměrný vůz, dnes bych řekl už pěkně zastaralý s klasickými opláckými neduhy...
06.08.2009 | 11:07:56 | anonym Reagovat
Díly Opel Sintra
Tak mi odešlo ložisko předního kola, u OPLA za celý náboj chtěli 16000,-- bez DPH
24.10.2008 | 11:00:27 | Reagovat
Opel Sintra 2,2 16V
Zdravím, Opla jsem koupil jetého a po výměně náplní oleje jsme se v sedmi lidech vydali na Krym na dovolenou. 2500 km tam a to samé zpět. Auto slouží bez jakýchkoli problémů . Samozřejmě, že bezpečnost by měla být na prvním místě, ale když se podíváte na naše silnice, kde potkáte spousty aut které nemohly projít testem, jsou napadená korozí a domacími kutily ( říkají si tuningáři) tak si myslím, že tvrdost nebo měkost Sintry není až tak důležitá.
Každý si koupíme auto na to co ho potřebujeme, někdo má terénní, protože jezdí do lesa, někdo má lambo protože chce na dálnici jezdit 200. Někomu se líbí Renault, jinému prostorovější Sintra.
24.06.2008 | 06:25:58 | klubniva Reagovat
To že Opel Sintra není moc bezpečné auto je jasné, ale třeba mě to moc neva. Kdybych uvažoval co je pro mě bezpečné a co není, tak nevylézám z baráku a sedím v opolstrované místnosti bez oken. Do teď jsme všichni jezdili ve Š120 a teď bude nějaký šašek dbát na testy NCAP. Sintru mám a je skvělá a budu jezdit tak, abych to přežil já i všichni ostatní a nebudu zbytečně borat do zdi!!!
13.05.2008 | 11:47:59 | radecz Reagovat
bezpecnost
Prominte ale dival jste se na ty testy na Euro NCAP? A co to melete o laminatu [on tan skutecne je ale proc ne snizuje hmotnost, nerezati a pri male kolizi se jen prohne a vrati], hlavni je vysledek testu - nehody po narazu? Nebo ne?
Jinak s lidmi vaseho typu a predevsim argumentu se neumim bavit.
26.03.2008 | 20:27:27 | vlada Reagovat
láminátovej Renault nemůže být nikdy snad lepší jak jakýkoli auto otec jí kupoval v roce 1997 v auto Daky CZ a tady nám ukazovali důvod vydaný tehdejším min.dopravy tam jasně psali že vozidlu chybý tzv.zóna ochrany tj.při srážce která přesahovala nějaký hodnoty by v nejvetší pravděbodobností došlo k poškození orgánů u posádky a proto bylo pozastaveno dovoz a kvůli ukončení výroby nikdy opět nezačal takže je to jinak než si všichni myslí otec s ní najezdil za 7let 180000km a bez větších investic
26.03.2008 | 20:12:35 | sanbay Reagovat
bezpecnost
No na tom obrazku z testu moc tvrda nevypada, ale i kdyby bylo pravdou co tvrdite vy - tvrdost neznamena rovnitko bezpecnost. Takze to co rikate je . Ju
26.03.2008 | 19:57:54 | vlada Reagovat
právě naopak sintra je tak tvrdá že má tak robustní karoseriji proto jí přestaly dovážet protože má málo bortících zon a mělo to špatný dopad na posádku při větší srážce trpěly vnitřnosti posádky otec jí měl super auto já s ní byl na sicíliji a zpět za autem karavan 1200kg+náklad 4lidi na střeše kola klima a to vše za 12.9litru a to je dost dobrý
26.03.2008 | 18:47:19 | sanbay Reagovat
bezpecnost
nechci radost ale pokud vas zajima pasivni bezpecnost tak silne podprumer viz.http://www.euroncap.com/tests/opel_vauxhall_sintra_1999/62.aspx
26.03.2008 | 17:00:06 | vlada Reagovat