Rok výroby:1999Typ motoru:1.4 benzínStav km při koupi:56 000 kmStav km nyní:58 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 měsícePalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:25. 12. 2006
Mělo a bohužel některé nadále přetvávají. Nejdříve se porouchal regulátor napětí, závada za cca 3500 odstraněna, jedná tak trochu záhadná závada je to, že se při zavírání kufru vždy stáhne a opět zavře levé okno, asi je tam nějaký bludný proud...dosud na to ani v servisu nepřišli.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nějak souhrou (blbých) náhod jsem se stal účastníkem dopravní nehody a zrušil svého Fiata Seicento Sporting. Jakožto mladý člověk se mi líbí neobvyklá auta, je pro mě důležitý nápaditý design, klidně i na úkor praktičnosti. Takže má volba padla na tohoto neměckého tygra...:-).
Můj dojem z asi dv ouměsíčního používání tohoto vozu je v celku dobrý, auto má slušnou výbavu (klima, 2* airbag, ABS, v elektrice okna), jen od něj nesmíte očekávat to, co jsem já od něj očekával - sportovní jízdu. Motor o výkonu 66 KW prakticky netáhne od spodu, musí se vytočit přes 2500ot. a to i přesto že mam instalovaný kit vzduchového sání. Jedná se o typický nedostatek 16V motorů obecně.
Jinak podvozek je z Corsy B, takže docela "tvrdý", ucítíte každý hrbol na silnici. A vzhledem k tomu, že 80% váhy vozu je na přední nápravě, tak přední tlumiče se docela rychle opotřebovávají a záď vozu je lehká, takže pro zvýšenou stabilitu doporučuji obůt široké penumatiky (používám nízkoprofilovéí 195/55/R15). Řízení jde díky servu a velkému volantu velice snadno, brzdy jsou dostatečně učínné, ale nemohu posoudit ty sériové, já mám ve předu dvoukotoučové. Řazení přesné, spojka je příjemně měkká, z vozu je dobrý výhled.
Samotný motor 1.4 16V je mnohem lepší než starší 1.6 16V, která má sice o 12 KW více, ale jsou s ní trable (žere olej, problémy s ventily). Motor má vyrovnaný chod na volnoběh, jen je nepříjemné to, že jeho vibrace rozklepou celou karoserii když stojíte a následné klapaní zrovna dvakrát pěkné není.
Ale je mi 21, je to mé druhé auto a jsem celkově spokojen.
Pri zavirani a otevirani kufru se okenko automaticky otevre protoze kdyby tomu tak nebylo tak ten podtlak co zvnikne pri bouchnuti kufrem by rozmlatil okna ... je ro normalni a zadna chyba
04.11.2016 | 01:08:19 | Majitel opel tigra
| 95.90.230.*Reagovat
to okno se otevirá při zavíráni kufru aby venitř nevznikl vekly tlak
koupila sem dceři opel tigra 1997.chci se zeptat,když ji bude docházet benzín,zda se to hladové oko rozsvítí,či nikoiv nechci to nějak zkoušet,zatím radši tankujem.díky moc
Zdravím pánové konečně jsem tady zjistil proč se mi otevírá (čtvrtečně) okno od spolujezdce když zavírám kufr.Já osobně bych na to nepřišel ale všimla si toho přítelkyně..tak mně to jen zajímalo a ti co píšou že mají (177cm a nevlezou se tam tak je to dcla blbost) ja mám necelých 190 a pohoda ani se nemlátím hlavou do střechy :D ...
cetl jsem si recenzi na tigru na techto strankach a zminujete se tam o tak trochu zahadne zavade,ze se pri zavirani kufru stahne prave okno a zase se zavre.... lidi,nikdy vas nenapadlo,ze to to auto dela kvuli pretlaku,ktery vznika v kabině,pri zavreni tak velkych dveri jako ma prave tigra?????to neni zavada,jen zlepsovak u novejsich provedeni tigry.....
Už jsem to sem chtěl taky jít psát... ale předběhls mně... Jojo, je to tak... taky sem se tomu chvíli divil, ale pak sem to našel napsaný v knížečce o Tigře, takže to není závada, ale vychytávka:)
Mne sa toto aut(íčk)o páčilo dovtedy, dokým som nemal možnosť sa s ním zviesť. Hoci meriam len 177 cm mal som v nom neuveritelný pocit stiesnenosti (a to som sedel vpredu). Vzadu som sa musel mierne pokrčiť, aby som sa tam vôbec vtesnal. Okrem toho som stále narážal hlavou do stropu.
To okno na strane spolujezdce se pri zavirani kufru trochu stahuje schvalne. Pri zavirani skleneneho kufru vznika v aute tlak, ktery musi nejak utect z vnitrku auta, k tomu slouzi to ze se okno automaticky trochu stahne pri zavirani kufru a pak zase zavre pri zavreni. Tohle asi tvuj servisak o Tigre nevi:o) je to pouze u modelu 97 az 00.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Tigra
Pri zavirani a otevirani kufru se okenko automaticky otevre protoze kdyby tomu tak nebylo tak ten podtlak co zvnikne pri bouchnuti kufrem by rozmlatil okna ... je ro normalni a zadna chyba
04.11.2016 | 01:08:19 | Majitel opel tigra | 95.90.230.* Reagovat
to okno se otevirá při zavíráni kufru aby venitř nevznikl vekly tlak
12.10.2016 | 09:30:18 | vanicek | 77.48.234.* Reagovat
kontrolka benzínu
koupila sem dceři opel tigra 1997.chci se zeptat,když ji bude docházet benzín,zda se to hladové oko rozsvítí,či nikoiv nechci to nějak zkoušet,zatím radši tankujem.díky moc
07.10.2014 | 17:06:55 | máma řidičky | 89.176.74.* Reagovat
Zdravím pánové konečně jsem tady zjistil proč se mi otevírá (čtvrtečně) okno od spolujezdce když zavírám kufr.Já osobně bych na to nepřišel ale všimla si toho přítelkyně..tak mně to jen zajímalo a ti co píšou že mají (177cm a nevlezou se tam tak je to dcla blbost) ja mám necelých 190 a pohoda ani se nemlátím hlavou do střechy :D ...
26.03.2014 | 17:05:12 | Jiřík | 37.48.44.* Reagovat
bludný proud???:-)
cetl jsem si recenzi na tigru na techto strankach a zminujete se tam o tak trochu zahadne zavade,ze se pri zavirani kufru stahne prave okno a zase se zavre....
lidi,nikdy vas nenapadlo,ze to to auto dela kvuli pretlaku,ktery vznika v kabině,pri zavreni tak velkych dveri jako ma prave tigra?????to neni zavada,jen zlepsovak u novejsich provedeni tigry.....
20.11.2007 | 18:49:58 | zdenal brno Reagovat
RE: bludný proud???:-)
Už jsem to sem chtěl taky jít psát... ale předběhls mně... Jojo, je to tak... taky sem se tomu chvíli divil, ale pak sem to našel napsaný v knížečce o Tigře, takže to není závada, ale vychytávka:)
26.04.2012 | 22:26:13 | Číhy | 83.208.112.* Reagovat
stiestnenosť
Mne sa toto aut(íčk)o páčilo dovtedy, dokým som nemal možnosť sa s ním zviesť. Hoci meriam len 177 cm mal som v nom neuveritelný pocit stiesnenosti (a to som sedel vpredu). Vzadu som sa musel mierne pokrčiť, aby som sa tam vôbec vtesnal. Okrem toho som stále narážal hlavou do stropu.
15.09.2007 | 14:03:57 | šš Reagovat
Okno+kufr
To okno na strane spolujezdce se pri zavirani kufru trochu stahuje schvalne. Pri zavirani skleneneho kufru vznika v aute tlak, ktery musi nejak utect z vnitrku auta, k tomu slouzi to ze se okno automaticky trochu stahne pri zavirani kufru a pak zase zavre pri zavreni. Tohle asi tvuj servisak o Tigre nevi:o) je to pouze u modelu 97 az 00.
01.02.2007 | 21:02:58 | maditel Reagovat