Rok výroby:2008Typ motoru:2500Stav km při koupi:6 kmStav km nyní:40 060 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:24. 1. 2010
Auto do dnešního dne mělo pár závad. Těsně po zakoupení zjištěna nefunkční klimatizace, Po 2000 km Vůle na čepu řízení a na rameni nápravy. Zcela zničení zámek pátých dveří. Při nedávné garanční prohlídce ve 40052 km zjištěna velká vůle na stabilizátoru přední nápravy uznáno na záruku trošku s problémama ale uznáno. A to je asi vše . Tak že docela v pořádku.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Než jse koupili tento vůz tak jsem sháněli sedmi místný vůz alespoň s nějakým kufrem a to vše tohle auto splňuje. Jedn á se o auto v maximální výbavě Cosmo. Stálo skoro milion. Má třeba ESP, klimu, El okna, EL zrcátka, ALU kola a další adalší. S autem se jezdí velice příjemně a jistě i při takové velikosti jako je dodávka. Za volantem se cítíte jako když člověk řídí normální osobák. Dokonce i manželka řídí tohle auto ráda. Opravdu naprosto jistě se auto chová i když člověk jede naplno což je okolo 200k/h. Samozřejmě v německu na dálnicích! Často se stává že mě problikne Passat na dálnici a dost se diví když po sešlápnutí plynu Vivaro mizí v dálce... Sedačky moc příjemný žádný jako v dodávce. Auto má velké boční šoupací dveře . Po jejich otevření si nastoupí na všechny zadní sedačky i dost obézní tchýně!! Kufr by mohl být větší ale stačí. Dá se dost naložit i pod sedačky. Na střeše má origo příčníky a díky nim to dost hučí na dálnici při rychlé jízdě. Na stropě jsou vanilační ovládání který vlétě dostatečně ochladí celé auto, ale v zimně pří otočení červeným kolečkem nepochopitelně jde teplej vzduch jen z podlahových mřížek. Autorádio je takové jako do počtu nedá se od něj čekat zázrak. ESP funguje naprosto skvěle brzdy jsou dostatečný. Auto svítí perfekně . Jen pozor na přední nápravu. Člověk musí dávat pozor na díry na vozovce jinak mu čepy moc nevydrží.Co se týče jizdních vlastností tak jsem letost byl opravdu mile překvapen. Při sněhové kalamitě když napadlo ta 30 cm sněhu a byl i rozbředlej se mi podařilo vyjet jako nic. Dokonce se stala situace když jsem musel sjed sjezdovku na horách po čtyřech kolechnašeho Vivara a podařilo se!! Mám opravdu super gumy Godyaer cargo grip a už nikdy jiný!! Tak že můžu auto jen doporučit! Jen ty garanční prohlídky sou docela drahý. Standardní tak okolo 9500 kč. Takže doporučuju
Problém za jízdy si sám přidává a škube . Pokaždé se zakouří z výfuku. Při škubnutí auto ma divné zvuky u převodovky. Poraďte díky
22.12.2020 | 09:37:47 | Mark
| 178.255.168.*Reagovat
Zdravím,poradíte mi někdo_Mám Opel Vivaro,za studena mi nastartuje bez problémů,ale za tepla už vůbec nenastartuje.Starter točí,ale motor nenastartuje.
Zamek.... bacha na zamek, pokud mate originalni, pak bez vetsich obtizi tento zamek otevrete i klasickym FAB klicem nebo sroubovakem. Koukal jsem na to jako blazen, kdyz me to znamej ukazoval. Nejlepe vymenit komplet zamky. Jediny problem, co nastal po 200tis. jsou klasicke problemy..., cepy,tycky stabilizatoru. Tlumice zatim perfekt, pruziny i pres caste namahani pohoda. Jediny problem kontakt pod sedackou ridice, ktery, kdyz se rozpoji, prestane fungovat airbag ridice. Malickost, ktera vytaci.
Zdravím, možná bych zkusil servis Renault. Vzhledem k tomu, že to auto je vlastně Renault Trafic jen se znáčkem (motory, technika = vše Renault). A tak by tam mohli vědět více, než v Oplu, kde se prodá pár Vivar ročně.
Mám stejný automobil s motorem 2 CDTi, 7 míst. Co se týče jízdy, souhlasím, je super. Ovšem interiérové zpracování je velmi špatné. Použité plasty zejména na palubní desce nikde nesedí, při jízdě rezonují, horní deska na palubce nelze pořádně upevnit, za jízdy na kostkách nesnesitelný zvuk. Další katastrofou je servis. V Srba servisu Jíloviště si s autem nevěděli nikdy rady. 3x stejná reklamace palubní desky, nakonec jsem utekl jinam. Při jízdě nad 120 km /hod píská v kabině meluzína. Dost to otravuje. Po ujetí 15 000 km jsem si musel zvyknout, protože na jiné nemám. Příští značka ovšem Opel nebude.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Vivaro
Ahoj , mám Vivaro 2.5 cdti automat rok 2007
Problém za jízdy si sám přidává a škube . Pokaždé se zakouří z výfuku. Při škubnutí auto ma divné zvuky u převodovky. Poraďte díky
22.12.2020 | 09:37:47 | Mark | 178.255.168.* Reagovat
Zdravím,poradíte mi někdo_Mám Opel Vivaro,za studena mi nastartuje bez problémů,ale za tepla už vůbec nenastartuje.Starter točí,ale motor nenastartuje.
13.06.2015 | 10:00:21 | | 85.70.243.* Reagovat
Vivaro
Zamek.... bacha na zamek, pokud mate originalni, pak bez vetsich obtizi tento zamek otevrete i klasickym FAB klicem nebo sroubovakem. Koukal jsem na to jako blazen, kdyz me to znamej ukazoval. Nejlepe vymenit komplet zamky.
Jediny problem, co nastal po 200tis. jsou klasicke problemy..., cepy,tycky stabilizatoru. Tlumice zatim perfekt, pruziny i pres caste namahani pohoda. Jediny problem kontakt pod sedackou ridice, ktery, kdyz se rozpoji, prestane fungovat airbag ridice. Malickost, ktera vytaci.
09.05.2011 | 22:54:12 | Kuba Reagovat
Zdravím, možná bych zkusil servis Renault. Vzhledem k tomu, že to auto je vlastně Renault Trafic jen se znáčkem (motory, technika = vše Renault). A tak by tam mohli vědět více, než v Oplu, kde se prodá pár Vivar ročně.
20.02.2010 | 14:58:52 | LK Reagovat
Vivaro
Mám stejný automobil s motorem 2 CDTi, 7 míst. Co se týče jízdy, souhlasím, je super. Ovšem interiérové zpracování je velmi špatné. Použité plasty zejména na palubní desce nikde nesedí, při jízdě rezonují, horní deska na palubce nelze pořádně upevnit, za jízdy na kostkách nesnesitelný zvuk. Další katastrofou je servis. V Srba servisu Jíloviště si s autem nevěděli nikdy rady. 3x stejná reklamace palubní desky, nakonec jsem utekl jinam. Při jízdě nad 120 km /hod píská v kabině meluzína. Dost to otravuje. Po ujetí 15 000 km jsem si musel zvyknout, protože na jiné nemám. Příští značka ovšem Opel nebude.
20.02.2010 | 14:18:35 | Nespokojený Reagovat
RE: Vivaro
klima a topeni je prosta fizika-teplo stoupa,zima klesa
21.11.2011 | 22:30:18 | | 81.200.56.* Reagovat
RE: Vivaro
to neni opel ale renault, jediny dil od opela je na tom aute znak
28.07.2013 | 23:47:52 | Roman | 83.240.68.* Reagovat