Rok výroby:1991Typ motoru:1.0L 37kWStav km při koupi:120 000 kmStav km nyní:128 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:12 l/100 kmVloženo:28. 4. 2009
Auto se při koupi tvářilo velmi dobře, ale šok měl přijít brzy. Brzdy byly úplně sjeté, takže výměna kotoučů i destiček - 5000Kč. No, dalo se to čekat, ale kdybyste viděli ty kotouče, tak se zhrozíte. Následně sem zjistil, že tlakuje expanzka, takže prasklé těsnění pod hlavou. Ruční brzda přestala zabírat, pořídil sem nové pakny. Mechanik při výměně zjistil, že jsou špatná ložiska na kolech a u ruční brzdy nefungují samostavy. Naprosto chybělo odsávání par z nádrže, někdo to vymontoval a nechal nasávat normalní vzduch z motorového prostoru, naprosto bez nějakého filtru. Po pár dalších kilometrech sem musel měnit čepy na řízení a praskl chladič. Auto mi začalo baštit i 15 litrů naturalu v zimě, v létě je to o poznání lepší, ale i tak se s velmi klidnou nohou na plynu nedostanu pod 10 litrů. Začíná blbnout veškerá elektronika. Rozhodně už nikdy žádného francouze ! ! !
Ahoj mám problém z peguot 106 1,1 i někdy si vzpomene a ne a ne chytnout ráno startuje v pohodě ale po ujetí cca 10 km nechám na pakovišti a pak startuji cca 4 min a nechávám pro jistotu v kopci a ješte si nekdy sám přidává.
27.10.2019 | 08:29:56 | HUGO
| 79.141.246.*Reagovat
Jsem pobaven :D
Takovýmu hejlovi jako je autor recenze bych rád prodal jakejkoliv šrot..... Před koupí nekoune na ani na disky a destičky a po následnym zjištění, že to musí vyměnit neobviní ani prodávajícího(natož sebe za hloupost) ale za vše můžou francouzký automobilky. Radost prodávat...prodat mu nějakej předraženej šrot od VW, tak tu radši ani necekne ---- by ho jinak uplácali čepicema nejen VWčkáři ale i taťuldové se Škodovkama co do budoucna o VW sněj. :D :D
Autor je spíše mamlas.Co koupí totální ojetinu ,co se týče těch kotoučů za to nemůže auto,ale předchozí majitel co se k tomu neumí chovat, to samí prasklé těsnění pod hlavou.Když člověk bude jezdit s autem ,vytáčet ho za studena a pořád tomu dávat zabrat ,tak praskne těsnění taky ,at už je to cokoliv třeba Mercedes.A navíc všechny závady se dají zjistit při prvních svezení,tlumiče ložiska ,ruční brzda.Prostě si koupil ,auto ke kterému se někdo choval dost špatně,pak se nediv.Ještě by mě zajímalo ,jak zjistil že jsou špatná ložiska?Bud ložiska hučí ,a auto se chová jinak jde znát že jde, do kol odpor co brání v plynulé jízdě.Což zjistí normální člověk hned po ujetí tak 5 minut.S tím hučením i do minuty.To s tím Filtrem ,jde taky trochu znát že se s tím ,autem nikdo moc nemazlil,takže bych dával 100procentní vinu předchozímu majiteli nikoliv autu.
Ja myslím, že tu bude chyba skôr v majiteľovi. Všetky "závady" sú vlastne opotrebované spotrebné diely. Ak nie si schopný spraviť si základný servis, tak si nekupuj vylietanú mr*ku. To auto sa až na motor dalo opraviť za pár korún.
23.10.2011 | 09:18:22 | jean
| 93.184.73.*Reagovat
peugeot 106
r.v. 1998 najeto 121000 km koupeno z itálie první majitelka stál 59 tisíc prvně odešlo těsnění pod hlavou a hlava se musela břebrousit potom se zadřela zadní náprava komplet ,dále odešlo ložisko napředním kole a to je zatím vše . .
Příště nakupuj radši s nějakým mechanikem nebo aspoň člověkem co rozezná motor od převodovky:-) aspoň bys neudělal takovou chybu..Peugeoty nejsou špatný auta..ale takhle by dopadl i mercedes při špatném chování k autu OMG!!
kotuce + dosticky za 5000 ??? na 106-ku ??? to kde si daval robit? pocitam ze tak v autorizovanom servise. Ja som spravil kompletku na 306-ku za 3000 sk ...auto o triedu vyssie
spoustu: tesneni pod hlavou = tlakovanie nadobky na vodu .... da sa zistit hned pri kupovani. capy = da sa zistit hned pri kupovani brzdy = nie je porucha ale SPOTREBNY MATERIAL... da sa zistit hned pri kupovani (resp. s tym treba pocitat) kamarade s tebou by som nesiel kupovat ani bicykel... sa odstrel prosim ta
plně souhlasím s ostatními,podle toho co tu popisujete jste koupil naprosto ojeté a opotřebované auto které už bylo na smrtelné posteli. Buď jste toto auto koupil kvůli nízké ceně a nebo že mělo hezkou barvu. Osobně si myslím,že by jste neměl už kupovat žádné auto a nebo lépe vybírat.To auto za to nemůže,jsou pougeoti 106 ve vynikajícím stavu ale také takový které jsou už vraky.A nejen peugeot 106 může být vrak ale i třeba Opel Insignia-nové kvalitní auto ale stačí aby to měl pár let nějaký mamlas... a budete rád za škodovku 100ku ...Příště přeji lepší výběr
Naivita některých řidičů je pozoruhodná. Opravdu - po šestnácti letech se podivovat nad tím, že má vůz nějaké závady, nebo dokonce že předchozí majitel něco vymontoval, a nakonec to uzavřít slovy "Francouze už nikdy" - to snad hovoří za vše. No nic, autorovi přeju hodně štěstí s příštím vozem a snad, aby lépe vybíral.
Mechanika si mal mať pri kúpe,takto smola.Ak si kúpil čo popisuješ,autá su pre teba asi španielská dedina.Inák P 106 nie je také špatné,mne vydržal 150.000km a po predaji ho ešte vždy vidím behať po meste.Pre budúcnosť pri kúpe opatrnejšie,auto sa riadne predraží.
Ono taky koupit malinké autíčko s rodným listem starším jak 15 let a těmi najetými kilometry, to chce hodně dobrodružnou povahu. Asi to bylo levné, ne? :-)
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 106
startování
Ahoj mám problém z peguot 106 1,1 i někdy si vzpomene a ne a ne chytnout ráno startuje v pohodě ale po ujetí cca 10 km nechám na pakovišti a pak startuji cca 4 min a nechávám pro jistotu v kopci a ješte si nekdy sám přidává.
27.10.2019 | 08:29:56 | HUGO | 79.141.246.* Reagovat
Jsem pobaven :D
Takovýmu hejlovi jako je autor recenze bych rád prodal jakejkoliv šrot.....
Před koupí nekoune na ani na disky a destičky a po následnym zjištění, že to musí vyměnit neobviní ani prodávajícího(natož sebe za hloupost) ale za vše můžou francouzký automobilky.
Radost prodávat...prodat mu nějakej předraženej šrot od VW, tak tu radši ani necekne ---- by ho jinak uplácali čepicema nejen VWčkáři ale i taťuldové se Škodovkama co do budoucna o VW sněj. :D :D
07.09.2019 | 19:49:30 | Bobajz | 46.135.33.* Reagovat
106
prosím o radu,jde mi těžko řadit stupeň 1 a zpátečka,jednička mi jde dost tvrdě
24.08.2015 | 23:24:54 | Karel | 78.102.104.* Reagovat
RE: 106
Možná chyba v táhlech nebo KO převodovka..zkuste spíše zajít na Peugeot forum tam vám poradí na 100% :)
26.08.2015 | 00:28:15 | | 89.176.3.* Reagovat
RE: 106
Zkuste nechat seřídit spojku, třeba málo vystavuje.
26.08.2015 | 15:35:14 | | 89.176.46.* Reagovat
Autor je spíše mamlas.Co koupí totální ojetinu ,co se týče těch kotoučů za to nemůže auto,ale předchozí majitel co se k tomu neumí chovat, to samí prasklé těsnění pod hlavou.Když člověk bude jezdit s autem ,vytáčet ho za studena a pořád tomu dávat zabrat ,tak praskne těsnění taky ,at už je to cokoliv třeba Mercedes.A navíc všechny závady se dají zjistit při prvních svezení,tlumiče ložiska ,ruční brzda.Prostě si koupil ,auto ke kterému se někdo choval dost špatně,pak se nediv.Ještě by mě zajímalo ,jak zjistil že jsou špatná ložiska?Bud ložiska hučí ,a auto se chová jinak jde znát že jde, do kol odpor co brání v plynulé jízdě.Což zjistí normální člověk hned po ujetí tak 5 minut.S tím hučením i do minuty.To s tím Filtrem ,jde taky trochu znát že se s tím ,autem nikdo moc nemazlil,takže bych dával 100procentní vinu předchozímu majiteli nikoliv autu.
23.10.2011 | 11:31:38 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
Alebo je recenzia kravina, majiteľ hlupák, alebo auto prešlo 3x viac,
hlavne, že bolo LACNE...., nie?
106 mala žena od NOVA, dnes má asi 120-130.000 km, 1997, 1,1 motorček, lx menená batéria, 1x ľavé predné rameno, 1x zadné ložiská na náprave.
Sviečky pôvodné, spotreba stále do 5,o l benzínu. Centrál blbne,rovnako sa vydral immobilizér -číselný kódovač, inak OK.
23.10.2011 | 10:29:30 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Chyba bude asi medzi sedačkou a volantom
Ja myslím, že tu bude chyba skôr v majiteľovi. Všetky "závady" sú vlastne opotrebované spotrebné diely. Ak nie si schopný spraviť si základný servis, tak si nekupuj vylietanú mr*ku. To auto sa až na motor dalo opraviť za pár korún.
23.10.2011 | 09:18:22 | jean | 93.184.73.* Reagovat
peugeot 106
r.v. 1998 najeto 121000 km koupeno z itálie první majitelka stál 59 tisíc prvně odešlo těsnění pod hlavou a hlava se musela břebrousit potom se zadřela zadní náprava komplet ,dále odešlo ložisko napředním kole a to je zatím vše . .
24.10.2009 | 00:31:22 | Reagovat
Příště nakupuj radši s nějakým mechanikem nebo aspoň člověkem co rozezná motor od převodovky:-) aspoň bys neudělal takovou chybu..Peugeoty nejsou špatný auta..ale takhle by dopadl i mercedes při špatném chování k autu OMG!!
28.08.2009 | 17:08:59 | Eitn Reagovat
a este nieco
kotuce + dosticky za 5000 ??? na 106-ku ??? to kde si daval robit? pocitam ze tak v autorizovanom servise. Ja som spravil kompletku na 306-ku za 3000 sk ...auto o triedu vyssie
03.07.2009 | 17:28:25 | visna Reagovat
melo auto nejake poruchy?
spoustu:
tesneni pod hlavou = tlakovanie nadobky na vodu .... da sa zistit hned pri kupovani.
capy = da sa zistit hned pri kupovani
brzdy = nie je porucha ale SPOTREBNY MATERIAL... da sa zistit hned pri kupovani (resp. s tym treba pocitat)
kamarade s tebou by som nesiel kupovat ani bicykel... sa odstrel prosim ta
03.07.2009 | 17:25:45 | visna Reagovat
Za 16 let jen 120000 km. To je dobrá blbost. Pane autore vy jste tomu dal.
03.07.2009 | 17:14:47 | Reagovat
plně souhlasím s ostatními,podle toho co tu popisujete jste koupil naprosto ojeté a opotřebované auto které už bylo na smrtelné posteli. Buď jste toto auto koupil kvůli nízké ceně a nebo že mělo hezkou barvu. Osobně si myslím,že by jste neměl už kupovat žádné auto a nebo lépe vybírat.To auto za to nemůže,jsou pougeoti 106 ve vynikajícím stavu ale také takový které jsou už vraky.A nejen peugeot 106 může být vrak ale i třeba Opel Insignia-nové kvalitní auto ale stačí aby to měl pár let nějaký mamlas... a budete rád za škodovku 100ku ...Příště přeji lepší výběr
03.07.2009 | 15:48:16 | Shav0 Reagovat
Naivita
Naivita některých řidičů je pozoruhodná. Opravdu - po šestnácti letech se podivovat nad tím, že má vůz nějaké závady, nebo dokonce že předchozí majitel něco vymontoval, a nakonec to uzavřít slovy "Francouze už nikdy" - to snad hovoří za vše. No nic, autorovi přeju hodně štěstí s příštím vozem a snad, aby lépe vybíral.
03.05.2009 | 17:16:15 | Filip Reagovat
Peugeot 106 má úžasné jazdné vlastnosti, lepšie než autá Lotus, 107 aka Aygo sa môže schovať.
30.04.2009 | 19:51:39 | Angel_M Reagovat
Jojo chlape naletel jsi :-(
30.04.2009 | 19:00:04 | jamieson Reagovat
Hmmm
Co jsi čekal,když jsi to kupoval tak to bylo starý 16 let.U takhle starejch aut je naprosto normální,že se trošku pokakávaj.
30.04.2009 | 12:57:18 | Jirka Reagovat
Mechanika ku kúpe
Mechanika si mal mať pri kúpe,takto smola.Ak si kúpil čo popisuješ,autá su pre teba asi španielská dedina.Inák P 106 nie je také špatné,mne vydržal 150.000km a po predaji ho ešte vždy vidím behať po meste.Pre budúcnosť pri kúpe opatrnejšie,auto sa riadne predraží.
30.04.2009 | 09:55:19 | 07 Reagovat
Co se kdo diví...?
Ono taky koupit malinké autíčko s rodným listem starším jak 15 let a těmi najetými kilometry, to chce hodně dobrodružnou povahu. Asi to bylo levné, ne? :-)
30.04.2009 | 09:28:58 | Chleboděj Reagovat
Autor recenze
Ty už si raději nekupuj žádné auto. Prej žádnýho francouze. Troubo, koupil jsi vylítanej neudržovanej a rozvrtanej vrak! Jen tak dál.
30.04.2009 | 09:27:08 | Reagovat
Řekl bych, že jste prostě koupil vrak a vlastní neschopnost poznat ojetinu v rozumném stavu svalujete na Francouze.
30.04.2009 | 08:31:09 | durkheim Reagovat