Rok výroby:1996Typ motoru:HDYStav km při koupi:101 176 kmStav km nyní:113 136 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?12 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:20. 5. 2017
Předchozí auto:Citroën Xantia 1,8i16V a 2,0HDi 66kW
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
dopravní nehoda z nepozornosti-sjetí do škarpy s poškozením světla,kapoty,chladiče ,nárazníku a příčky pod chladičem.Oprava či výměna dílů za cca 2500kč. Fouklé těsnění pod hlavou- materiál 2200kč (sada těsnění+ šrouby hlavy k tomu sada rozvodů -VP,řemen,kladka)Orovnání hlavy+ zabroušení ventilů,tl.zkouška-2300kč
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vzhledem k velmi dobrým zkušenostem s produkcí PSA jsme sháněli P306-C ZX pkd možno 1,9d ,nebo P106-Saxo 1,4 či 1,5d.Nakonec se koupila P106 5dv.HB s motorem 1,1-40kW (1124ccm typ HDY ) rv 1996 edice HUSKY- zelená metalíza,lakované nárazníky ,p. s mlhovkami,manuální šíbr,na z.dveřích spojler.Najeto 101 tkm. Auto otestováno i plně naložené (cca430kg) a s tímto nákladem je docela svižné (zejména v porovnání s třeba Xantií s 81kW nebo s Mitsu space runner se 130kW). Nebýt nehody tak by se opravy týkali jen rozvodů a olejů s pneu.Jinak díly na opravu (olej do vody )tj těsnění pod hlavu,s tím pod víko a pod sání i výfuk+ gufera ventilů s novými šrouby hlavy kromě výfuků (corteco) vše Victor Reinz, sada rozvodů INA (řemen ,VP a kladka) za 2200 + 136kč poštovné.
Celkově-jednoduché,nenáročné a svižné autíčko s malou spotřebou a přes vnější velikost (malé auto)má docela velký vnitřní prostor.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 106