Rok výroby:2006Typ motoru:1600Stav km při koupi:24 000 kmStav km nyní:46 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?10 měsícůPrůměrná spotřeba:5.2 l/100 kmVloženo:28. 11. 2007
Špatné otevírání dveří za řidičem, (za horka) 27000km.
Poškozená kůže na volantu, 29000km.
Rachotící clona u spolujezdce při 31000km.
Vadný dávkovač vzduchu u turba, (únik oleje) 42000km.
Vadný přitlačný talíř u spojky, výměna. (nebylo možno zařadit rychlost).44000km.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vůz koupen v lednu 2007 ve SRN.
Výbava skoro plná, chybí pouze: kůže, tempomat, navigace.
Veškeré uvedené závady byly v záruce vyměněny, bohužel neuznané Peugeot ČR, z důvodu chybějícího razítka v servisní knížce. Reklamace uplatněna u Německého prodejce, vždy řádně proplacena.
K dnešnímu dni najeto něco přes 46000km, podotýkam že mám najeto pouze 22000km a na uvedené závady, nemám k tomuto vozu výhrady. Nijak mě neomezily v užívaní. Nechalo mě jen jednou na holičkách, a to v případě vadné spojky, bylo to ale naštěstí na parkovišti. U této závady je silně poddimenzováno toto ústrojí, bohužel sami mechanici Peugeot to přiznávají.
Svolávací akce na ABS, kompletní výměna PC jednotky, atd. Vše v kompetenci Peugeot, chválím.
Spotřeba uváděná v TP, je trošku zavádějící 4,3l při 90km, jde snad udělat s prázdným vozem, po rovině a s vítrem v zádech. Nyní spotřeba ustálená na 5,2l, v případě delší trasy, se jde dostat těsně pod 5 litrů, dálnice 5,6. Na druhou stranu na tuto hmotnost vozu velmi solidní spotřeba, nejsem žádný divočák, ale někdy si šlápnu rád:)
K vozu uvádím, vynikající motor, tichý, pružný a plynulý chod. Velmi kvalitní jizdní vlastnosti, komfortní a na dlouhé trasy velmi příjemný vůz.
Prosklená střecha, loketní opěrka, úložná místa, chladící schránka, dvouzonová klimatizace, jsou kvalitním doplňkem tohoto vozu.
Nedomyšleno je ale umístění rezervy kola, při defektu je jvždy nevlídné počasí a to si výrobce neuvědomuje. Snad to někoho napadane do budoucna.
Přátelé zasílámaktuální info, od posledního udaje 98 000km, udělány rozvody 120 000km, kotouče, desky, stěrače, prostě běžné věci, které nestojí za řeč, jelikož patří do opotřebení. Nyní závada na klapkách nastavení vzduchu klimatizace, dnes to budu opravovat, jelikož na netu je dost informací, jak to opravit, plastové kolečka jež jsou použita, je očehláno. Kdo bude chtít více informací jsem k dipsozici. Auto si nechám ještě dva roky a kupuji 5008.
najazdených cez 1 mil. km, ale tvrdiť, po týchto závadách, že je to spoľahlivé auto...?!! Treba si dať dole klapky z očí a rýchlo sa začať modliť. Toto sú závady pri tak málo km, že stoja za žalobu... Čo budete robiť pri 100-150.000 km? Predáte do šrotu? Za pár EUR?! Je naozaj neskutočné, ako klesol P za posledných 5-7 rokov, na úroveň Renaultu a spol. Z povesti sa dlho žiť nedá. Ak sa Frantíci nezobudia, o chvíľu zistia, že dizajnom nikoho neočaria, ani reklamou.
P.S. Chcem späť ten Peugeot, ktorý poznám od 1992 roku !! Zábavný, hravý podvozok, ľahká karoséria, špičkové jazdné vlastnosti, PRIEHĽADNÁ !!, dostatok miesta na život pre posádku, nesmrteľné diesle...
Já mám 307 SW 5let a to auto úrostě nemá chybu, najeto 130 000 a žádná porucha,obrovský vnitřní prostor,prosklená střecha, perfektní jízdá.308SW trochu na prostorum ošidili.P.
Tak to máte štestí, nám k uvedeným věcím ještě odešli přední i zadní kotouče, zadní brzdiče, řídící tyč a kloub a spousta jiných věcí. Máme nejeto 61000km. Snad Vás nepotká to samé. Asi jsme koupili vadný kus.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 307
Stav 135625km
Přátelé zasílámaktuální info, od posledního udaje 98 000km, udělány rozvody 120 000km, kotouče, desky, stěrače, prostě běžné věci, které nestojí za řeč, jelikož patří do opotřebení.
Nyní závada na klapkách nastavení vzduchu klimatizace, dnes to budu opravovat, jelikož na netu je dost informací, jak to opravit, plastové kolečka jež jsou použita, je očehláno. Kdo bude chtít více informací jsem k dipsozici.
Auto si nechám ještě dva roky a kupuji 5008.
05.12.2012 | 11:12:12 | Otakar | 188.246.111.* Reagovat
Stav 98 000km
Doplňuji ke stavu vozu ke dni 29.8.2010 najeto 98 000km, nyní po dovolené v Chorvatsku najeto za 12 dní 2400km:)) jinak super auto.
Od napsání recenze žádná porucha, výměna kotoučů a desek při 90 000km jinak spotřeba super 5,3 dlouhodobá.
Vozidlo plánuji ponechat ještě 2 roky a pak bude nějaký nový kousek, ale Peugeot asi ne, je čas na změnu:))
29.08.2010 | 11:48:23 | Otakar Reagovat
Sám síce na Peugeotoch
najazdených cez 1 mil. km, ale tvrdiť, po týchto závadách, že je to spoľahlivé auto...?!! Treba si dať dole klapky z očí a rýchlo sa začať modliť. Toto sú závady pri tak málo km, že stoja za žalobu... Čo budete robiť pri 100-150.000 km? Predáte do šrotu? Za pár EUR?! Je naozaj neskutočné, ako klesol P za posledných 5-7 rokov, na úroveň Renaultu a spol.
Z povesti sa dlho žiť nedá. Ak sa Frantíci nezobudia, o chvíľu zistia, že dizajnom nikoho neočaria, ani reklamou.
P.S. Chcem späť ten Peugeot, ktorý poznám od 1992 roku !! Zábavný, hravý podvozok, ľahká karoséria, špičkové jazdné vlastnosti, PRIEHĽADNÁ !!, dostatok miesta na život pre posádku, nesmrteľné diesle...
17.10.2009 | 12:04:21 | ľuboš Reagovat
Krasavec
Já mám 307 SW 5let a to auto úrostě nemá chybu, najeto 130 000 a žádná porucha,obrovský vnitřní prostor,prosklená střecha, perfektní jízdá.308SW trochu na prostorum ošidili.P.
17.10.2009 | 11:50:30 | Petr Reagovat
Peugeot
Mám najeto 80tisíc. r.v. 2006 Zatím uniká olej a spojka zabírá víc nahoře.Dveře za řidičem občas nejdou otevřít.Jinak vše v porádku.Snad vydrží.
13.08.2008 | 21:09:24 | Piitulka Reagovat
RE
Tak to máte štestí, nám k uvedeným věcím ještě odešli přední i zadní kotouče, zadní brzdiče, řídící tyč a kloub a spousta jiných věcí. Máme nejeto 61000km. Snad Vás nepotká to samé. Asi jsme koupili vadný kus.
04.06.2008 | 07:36:47 | Jarda Reagovat