S motorem 2.1TD nejsou vůbec žádné problémy i po tolika ujetých kilometrech, při správné údržbě vydrží všechno!
Karosérie je téměr bez koroze, bez problémů.
Po tolika najetých km sem tam vrže palubní deska, sem tam problem s elektronikou, ale většinou již zanesené kontakty a opotřebené mechanické věci.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Největší vozidlo z běžně dostupných automobilů. Bezpečná jízda umocněná mohutným předkem, velkým prostorem kolem sedadel, a 1.5 tuny čisté váhy.
Žádné jiné auto nenabízí tolik pohodlí a komfortu při jízdě. Byť std. jemné a pohodlné francouzské pérování, tak jízdní vlastnosti jsou velice dobré, auto se v zatáčkách vůbec nenaklání a dobře drží stopu. Jízda ve vyšších rychlostech nad 130km/h je velice pohodlná. Váha a velikost auta dodá jízdě potřebnou noblesu.
Std. výbava auta je již na vysoké úrovni. Za cenu kolem 100tisíc se dá pořídit velice slušně s plnou výbavou s klimatizací.
Nejvýhodnější se jeví koupit diesel, který díky výrobci získal vysokou trvanlivost a životnost. Perfekní rodinná limuzína s lehkými sportovními ambicemi.
Jediná vada na kráse jsou relativně drahé náhradní díly (jak co a jak kde).
Ja mam automobil Peugeot 605 SRDT r.v. 1991 a nemuzu si to vynachvalit co se tyce motorovych vlastnosti. Ten motor je neznicitelny. Mam ho trosku zajety jen pouhych 360 000 km a slape jako hodinky. Muzu pouze vytknout vrzani palubky uvnitr a slabou elektroniku, nefunguje mi klakson, ukazatel paliva, budik uz nejde nastavit ale to jsou prkotiny. Jinak ma auto 10 let a jsem s nim max. spokojeny. Na to, ze ma moje auto 18 let tak je to luxus. Jeste s nim pojezdim asi 2 roky a budu kupovat BMW. Silne tento vuz doporucuji, kdo chce luxus za dobry peniz. Co se tyka nahradnich dilu tak v pohode, vubec bych se toho nebal.
Cawko! No tak ja som kúpil asi pred 4 mesiacmi 605-ku!Na pohodlnú jazdu sa stažovať nemôžem...lepšie auto som si nemohol ani vybrať!Mám 191 cm a to auto je pre mna ako stvorené....Zatial nemám žiadne problémi,akurát mi nefungujú klaksóny,ale to bude asi problém s kontaktom alebo poistky!:) Rok výroby je 99 a je to 2.1 TD!Neviem čo si o tom mám myslieť,bojím sa že sa niečo pokazí a budem musieť kupovať drahé súčiastky!Myslíte si že na to mám dôvod?Hovorí sa že na motor auta sa dá spolahnúť,je to pravda?Je to moje prvé auto a ešte sa dosť bojím,že sa mi pokazí!Aký na to máte názor?
Taky jsem o něm uvažoval, ale nakonec jsem si koupil Ford Scorpio, který je takový rovnocený partner. Docela mila mne překvapily kladné recenze na 605. Moc se mi líbí.
Zdravim, po roce jsem se sem kouknul...co se tyce problemu s hlavou, tak to je zrejme ojedinela zalezitost a muze byt zpusobena "spatnym zachazenim s motorem" nebo proste nahoda. 2.5TD trpi problemem praskle hlavy, 2.1TD nikoliv. Problem 2.1TD motoru je jednoznacne prevodovka...tuto zkusenost zazivam nyni ja a treti sehnana prevodovka starsi je naprosto stejnem desolatnim stavu jako ta moje...po rozebrani diagnoza jednoznacna...temer vsechna loziska se protaceji v bloku, aniz by samotna byla nejak extra opotrebovana. Jezdit se s tim normalne da, akorat to na volnobeh a pri nizsich otackach docela rachoti. Dalsi problemy se mi po roceo objevily s klimatizaci...ale u tak stareho auta nelze se divit, zrejme odeslo gufero na kompresoru klimy, coz je ale celkem bezny jev i u mnohem mladsich aut. Zatim me ale auto nikde za 2 roky provozu nenechalo stat a menit co se vnitrniho prostoru tyka budu jiz jen tezko naleza adekvatni nahradu. Otec ma 406tku a misto na nohy ridice a spolujezdce se neda srovnat, je to obrovsky rozdil..zejmena stredni sloupek palubovky vadi ridici...me o vysce 190cm. U 605tky toto nehrozi. Sem tam vymena nejakych cepu a silentbloku, ale to povazuji za zcela normalni opotrebitelne soucasti auta, stejne jako se meni olej, ci nejaky filtr.
No mam tiež Peugeot 605 2,1 TD a netvrdil by som že ten motor je bezporuchový. Auto super ale kasička, teraz mi akurát odišla hlava - z ničoho nič pri 250000 km , že vraj je to u tohoto motora normalne - oprava 50 000Sk asi kúpim iný v rakúsku na papiere
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 605
Peugeot 6005
Ja mam automobil Peugeot 605 SRDT r.v. 1991 a nemuzu si to vynachvalit co se tyce motorovych vlastnosti. Ten motor je neznicitelny. Mam ho trosku zajety jen pouhych 360 000 km a slape jako hodinky. Muzu pouze vytknout vrzani palubky uvnitr a slabou elektroniku, nefunguje mi klakson, ukazatel paliva, budik uz nejde nastavit ale to jsou prkotiny. Jinak ma auto 10 let a jsem s nim max. spokojeny. Na to, ze ma moje auto 18 let tak je to luxus. Jeste s nim pojezdim asi 2 roky a budu kupovat BMW. Silne tento vuz doporucuji, kdo chce luxus za dobry peniz. Co se tyka nahradnich dilu tak v pohode, vubec bych se toho nebal.
06.04.2009 | 11:45:12 | Jarda Reagovat
Peugeot 605
Cawko!
No tak ja som kúpil asi pred 4 mesiacmi 605-ku!Na pohodlnú jazdu sa stažovať nemôžem...lepšie auto som si nemohol ani vybrať!Mám 191 cm a to auto je pre mna ako stvorené....Zatial nemám žiadne problémi,akurát mi nefungujú klaksóny,ale to bude asi problém s kontaktom alebo poistky!:)
Rok výroby je 99 a je to 2.1 TD!Neviem čo si o tom mám myslieť,bojím sa že sa niečo pokazí a budem musieť kupovať drahé súčiastky!Myslíte si že na to mám dôvod?Hovorí sa že na motor auta sa dá spolahnúť,je to pravda?Je to moje prvé auto a ešte sa dosť bojím,že sa mi pokazí!Aký na to máte názor?
23.01.2009 | 18:03:56 | Barbar 05 Reagovat
Pežotek
Taky jsem o něm uvažoval, ale nakonec jsem si koupil Ford Scorpio, který je takový rovnocený partner. Docela mila mne překvapily kladné recenze na 605. Moc se mi líbí.
30.10.2005 | 19:23:08 | Petr Reagovat
Hlava ?
Zdravim, po roce jsem se sem kouknul...co se tyce problemu s hlavou, tak to je zrejme ojedinela zalezitost a muze byt zpusobena "spatnym zachazenim s motorem" nebo proste nahoda. 2.5TD trpi problemem praskle hlavy, 2.1TD nikoliv. Problem 2.1TD motoru je jednoznacne prevodovka...tuto zkusenost zazivam nyni ja a treti sehnana prevodovka starsi je naprosto stejnem desolatnim stavu jako ta moje...po rozebrani diagnoza jednoznacna...temer vsechna loziska se protaceji v bloku, aniz by samotna byla nejak extra opotrebovana. Jezdit se s tim normalne da, akorat to na volnobeh a pri nizsich otackach docela rachoti. Dalsi problemy se mi po roceo objevily s klimatizaci...ale u tak stareho auta nelze se divit, zrejme odeslo gufero na kompresoru klimy, coz je ale celkem bezny jev i u mnohem mladsich aut. Zatim me ale auto nikde za 2 roky provozu nenechalo stat a menit co se vnitrniho prostoru tyka budu jiz jen tezko naleza adekvatni nahradu. Otec ma 406tku a misto na nohy ridice a spolujezdce se neda srovnat, je to obrovsky rozdil..zejmena stredni sloupek palubovky vadi ridici...me o vysce 190cm. U 605tky toto nehrozi. Sem tam vymena nejakych cepu a silentbloku, ale to povazuji za zcela normalni opotrebitelne soucasti auta, stejne jako se meni olej, ci nejaky filtr.
29.09.2005 | 21:34:10 | Rimmer Reagovat
No mam tiež Peugeot 605 2,1 TD a netvrdil by som že ten motor je bezporuchový. Auto super ale kasička, teraz mi akurát odišla hlava - z ničoho nič pri 250000 km , že vraj je to u tohoto motora normalne - oprava 50 000Sk asi kúpim iný v rakúsku na papiere
17.03.2005 | 19:13:42 | Gpat Reagovat