Recenze Peugeot 605 2.1 SRdt
“Auto s lepší výbavou za ty peníze nekoupíte !”

Autor recenze: Rimmer ,
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1993 Typ motoru:2.1 TD Stav km při koupi:240 000 km Stav km nyní:260 000 km Způsob řazení:manuál Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 6. 11. 2004

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.3

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

2
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

S motorem 2.1TD nejsou vůbec žádné problémy i po tolika ujetých kilometrech, při správné údržbě vydrží všechno!

Karosérie je téměr bez koroze, bez problémů.

Po tolika najetých km sem tam vrže palubní deska, sem tam problem s elektronikou, ale většinou již zanesené kontakty a opotřebené mechanické věci.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Největší vozidlo z běžně dostupných automobilů. Bezpečná jízda umocněná mohutným předkem, velkým prostorem kolem sedadel, a 1.5 tuny čisté váhy.

Žádné jiné auto nenabízí tolik pohodlí a komfortu při jízdě. Byť std. jemné a pohodlné francouzské pérování, tak jízdní vlastnosti jsou velice dobré, auto se v zatáčkách vůbec nenaklání a dobře drží stopu. Jízda ve vyšších rychlostech nad 130km/h je velice pohodlná. Váha a velikost auta dodá jízdě potřebnou noblesu.

Std. výbava auta je již na vysoké úrovni. Za cenu kolem 100tisíc se dá pořídit velice slušně s plnou výbavou s klimatizací.

Nejvýhodnější se jeví koupit diesel, který díky výrobci získal vysokou trvanlivost a životnost. Perfekní rodinná limuzína s lehkými sportovními ambicemi.

Jediná vada na kráse jsou relativně drahé náhradní díly (jak co a jak kde).

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 605

Vložit komentář

Peugeot 6005

Ja mam automobil Peugeot 605 SRDT r.v. 1991 a nemuzu si to vynachvalit co se tyce motorovych vlastnosti. Ten motor je neznicitelny. Mam ho trosku zajety jen pouhych 360 000 km a slape jako hodinky. Muzu pouze vytknout vrzani palubky uvnitr a slabou elektroniku, nefunguje mi klakson, ukazatel paliva, budik uz nejde nastavit ale to jsou prkotiny. Jinak ma auto 10 let a jsem s nim max. spokojeny. Na to, ze ma moje auto 18 let tak je to luxus. Jeste s nim pojezdim asi 2 roky a budu kupovat BMW. Silne tento vuz doporucuji, kdo chce luxus za dobry peniz. Co se tyka nahradnich dilu tak v pohode, vubec bych se toho nebal.

06.04.2009 | 11:45:12 | Jarda Reagovat

Peugeot 605

Cawko!
No tak ja som kúpil asi pred 4 mesiacmi 605-ku!Na pohodlnú jazdu sa stažovať nemôžem...lepšie auto som si nemohol ani vybrať!Mám 191 cm a to auto je pre mna ako stvorené....Zatial nemám žiadne problémi,akurát mi nefungujú klaksóny,ale to bude asi problém s kontaktom alebo poistky!:)
Rok výroby je 99 a je to 2.1 TD!Neviem čo si o tom mám myslieť,bojím sa že sa niečo pokazí a budem musieť kupovať drahé súčiastky!Myslíte si že na to mám dôvod?Hovorí sa že na motor auta sa dá spolahnúť,je to pravda?Je to moje prvé auto a ešte sa dosť bojím,že sa mi pokazí!Aký na to máte názor?

23.01.2009 | 18:03:56 | Barbar 05 Reagovat

Pežotek

Taky jsem o něm uvažoval, ale nakonec jsem si koupil Ford Scorpio, který je takový rovnocený partner. Docela mila mne překvapily kladné recenze na 605. Moc se mi líbí.

30.10.2005 | 19:23:08 | Petr Reagovat

Hlava ?

Zdravim, po roce jsem se sem kouknul...co se tyce problemu s hlavou, tak to je zrejme ojedinela zalezitost a muze byt zpusobena "spatnym zachazenim s motorem" nebo proste nahoda. 2.5TD trpi problemem praskle hlavy, 2.1TD nikoliv. Problem 2.1TD motoru je jednoznacne prevodovka...tuto zkusenost zazivam nyni ja a treti sehnana prevodovka starsi je naprosto stejnem desolatnim stavu jako ta moje...po rozebrani diagnoza jednoznacna...temer vsechna loziska se protaceji v bloku, aniz by samotna byla nejak extra opotrebovana. Jezdit se s tim normalne da, akorat to na volnobeh a pri nizsich otackach docela rachoti. Dalsi problemy se mi po roceo objevily s klimatizaci...ale u tak stareho auta nelze se divit, zrejme odeslo gufero na kompresoru klimy, coz je ale celkem bezny jev i u mnohem mladsich aut. Zatim me ale auto nikde za 2 roky provozu nenechalo stat a menit co se vnitrniho prostoru tyka budu jiz jen tezko naleza adekvatni nahradu. Otec ma 406tku a misto na nohy ridice a spolujezdce se neda srovnat, je to obrovsky rozdil..zejmena stredni sloupek palubovky vadi ridici...me o vysce 190cm. U 605tky toto nehrozi. Sem tam vymena nejakych cepu a silentbloku, ale to povazuji za zcela normalni opotrebitelne soucasti auta, stejne jako se meni olej, ci nejaky filtr.

29.09.2005 | 21:34:10 | Rimmer Reagovat

No mam tiež Peugeot 605 2,1 TD a netvrdil by som že ten motor je bezporuchový. Auto super ale kasička, teraz mi akurát odišla hlava - z ničoho nič pri 250000 km , že vraj je to u tohoto motora normalne - oprava 50 000Sk asi kúpim iný v rakúsku na papiere

17.03.2005 | 19:13:42 | Gpat Reagovat