Rok výroby:1992Typ motoru:2,0iStav km při koupi:168 000 kmStav km nyní:174 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:9-10 l/100 kmVloženo:6. 6. 2007
Po koupi mi 4. den prasknul rozvodový řemen, z čehož jsem opravdu neměl radost, obzvlášť, když jsem měl jet druhý den na jeho výměnu. Po opravě bylo auto bez problému.
Po třech měsících se mi při 150km/h náhle rozsvítila kontrolka mazaní oleje a to znamenalo, že jsem utavil ojniční kroužky, jen připomínám, že olej byl po výměně. Následovala výměna motoru za stejný typ. Za další dva měsíce odešla zapalovací cívka. Oprava trvala půl roku, protože ve třech servisech nenašli příčinu a bohužel ani zásuvku na diagnostiku !!!
Opravu provedl jeden domácí mechanik, kterému to trvalo dohromady asi dva dny. Od té doby mě pronásleduje občasné cukání motoru a špatné starty při chladnějším počasí. Dále mě čeká výměna stabilizačních tyček na zadní nápravě, zadních kotoučů a předních čepů. I přes to všechno jsem se zamiloval do tohohle pažouta, ale zvažuji koupi 406 1,8 16v lpg.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pohodlné auto na dlouhé cesty, dobré do města, protože jeho velikost vás nesvádí k rychlé jízdě, vypadá to totiž že jedete rychleji než si myslíte. Bohužel díky všem jeho poruchám jsem sním najezdil jen pár tisíc kilometrů.
Líbí se mi jeho prostornost a výbava, na tu dobu je to víc než dobré.
Z Petríka si nic nedělejte...nevie čítať pomedzi riadky:-) Olej na motor 2.0SRI není nic speciálního, jakýkoliv olej nezaviní fatální závadu mazání po pár tis km. Něco falírovalo na čerpadle nebo KH (netěsnost/ucpání/přílišné vůle ložisek), možná taky mohl olej uniknout odvětráním během pár tis km. Za to asi nemůžete.
Při výměně rozvodaku, jsem nechal předělat kompletně celou hlavu, což nebyla zrova levná záležitost a taky jsem samozřejmě musel :), takže mi věř,že olej v autě byl ten předepsaý od výrobce. V autoservisu,kde nenašli zásuvku k diagnostice jsem byl poprvé a taky že naposled. Na svém autě nešetřím,takže mě docela uráží co píšeš.
Údržbu potřebuje každé auto. Rozvody (vč. vodní pumpy) a olej je VELMI vhodné měnit hned po koupi. Nikdy nevíš, kolik má auto opravdu najeto a jakou péči mu věnoval předchozí majitel. Takže jediný problém je ta cívka. Stabilizátory a další podvozkové díly jsou spotřební věci - běžná údržba.
No myslím že Ti Petrík trocha krivdí, skrblík bol predchádzajúci majiteľ či majitelia. Jednoducho len kúpil vrak. To je jediný problém s ojazdenými autami. Inak P 605 nemá velmi dobrú povesť hlavne čo sa týka elektroniky. Tak prajem aby si ho spravil a ešte čo to užil.
Jasný príklad šetrenia na údržbe auta. Píšeš, že olej bol po výmene, ale pochybujem, že si tam dal olej predpísaný výrobcom. Skôr by som veril, že nejaký za pár korún. Rozvodový remeň si mal meniť hneď, alebo zatiaľ nejazdiť, keď bol v dezolátnom stave. A chodiť autom po nejakým pseudoservisoch, kde nie sú v stave nájsť ani zástrčku na diagnostiku, už snáď ani nepotrebuje komentár. Pokiaľ nemáš financie na to, aby si dal autu čo potrebuje, nemal si ho kupovať. Väčšinu závad si si spôsobil sám svojím skrblíkovským prístupom.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 605
Mazání
Z Petríka si nic nedělejte...nevie čítať pomedzi riadky:-) Olej na motor 2.0SRI není nic speciálního, jakýkoliv olej nezaviní fatální závadu mazání po pár tis km. Něco falírovalo na čerpadle nebo KH (netěsnost/ucpání/přílišné vůle ložisek), možná taky mohl olej uniknout odvětráním během pár tis km. Za to asi nemůžete.
24.09.2008 | 21:27:50 | Gar Reagovat
to Martin
Neviem, neviem, ale chlape pravda je taká, že si napísal : v troch servisoch nenašli príčinu a ani zástrčku. Takže ako to vlastne je.
30.07.2007 | 21:41:56 | Petrík Reagovat
pro Petrika
Při výměně rozvodaku, jsem nechal předělat kompletně celou hlavu, což nebyla zrova levná záležitost a taky jsem samozřejmě musel :), takže mi věř,že olej v autě byl ten předepsaý od výrobce. V autoservisu,kde nenašli zásuvku k diagnostice jsem byl poprvé a taky že naposled. Na svém autě nešetřím,takže mě docela uráží co píšeš.
30.07.2007 | 20:24:51 | Martin Reagovat
údržba
Údržbu potřebuje každé auto. Rozvody (vč. vodní pumpy) a olej je VELMI vhodné měnit hned po koupi. Nikdy nevíš, kolik má auto opravdu najeto a jakou péči mu věnoval předchozí majitel. Takže jediný problém je ta cívka. Stabilizátory a další podvozkové díly jsou spotřební věci - běžná údržba.
08.06.2007 | 17:32:30 | Tom Reagovat
to nie
No myslím že Ti Petrík trocha krivdí, skrblík bol predchádzajúci majiteľ či majitelia. Jednoducho len kúpil vrak. To je jediný problém s ojazdenými autami. Inak P 605 nemá velmi dobrú povesť hlavne čo sa týka elektroniky. Tak prajem aby si ho spravil a ešte čo to užil.
06.06.2007 | 22:38:29 | miki Reagovat
Jasný príklad šetrenia na údržbe auta. Píšeš, že olej bol po výmene, ale pochybujem, že si tam dal olej predpísaný výrobcom. Skôr by som veril, že nejaký za pár korún. Rozvodový remeň si mal meniť hneď, alebo zatiaľ nejazdiť, keď bol v dezolátnom stave. A chodiť autom po nejakým pseudoservisoch, kde nie sú v stave nájsť ani zástrčku na diagnostiku, už snáď ani nepotrebuje komentár. Pokiaľ nemáš financie na to, aby si dal autu čo potrebuje, nemal si ho kupovať. Väčšinu závad si si spôsobil sám svojím skrblíkovským prístupom.
06.06.2007 | 21:17:27 | Petrík Reagovat