Rok výroby:1991Typ motoru:3.0 SV24 a 3.0 SVStav km při koupi:265 000 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:5. 7. 2006
Na SV24 poruchy elektroinstalace motoru a nefungující servo, ale to měl na svědomí automechanik, který prováděl předchozímu majiteli výměnu motoru. Napáchal tam velice neodborným způsobem motor z XM - ka. Elektrika chvíli dělala dobrotu, jenže když jsem auto koupil, mělo chycené šály na klice (předchozímu majiteli vytekl olej za jízdy), při jejich výměně musel motor ven, a "úžasně" splácanou elektriku už nkdo nedal dohromady.
Na druhé 605 SV3.0 mi odešel akorát startér, jinak to bylo supr auto.
Hodnocení a zkušenosti s autem
První 605 - ku mi prodal známý kvůli již zmiňovaným problémům s motorem, běžel a jezdilo to jako ďas a cena byla dost dole, lákala mě plná výbava včetně kůže a klimatroniku a hlavně výkon, super 200 koní! Jezdil jsem asi půl roku bez žádné investice, pak jsem nechal udělat nové šály na klice, jenže motor musel ven, při té příležitosti jsme zjistili, že jsou neskutečně opotřebené vačky a zdvihátka ventilů, NIKDY nekupujte SV24, který má víc než 200 tisíc kilometrů a motor ťuká, na vrakovišti zdravé vačky nelze sehnat a nové stojí nesmysly!!!
Postupně se auto podařilo zprovoznit (po dvou měsících), ale pořád mi vadilo zatuhlé servo. Vyměnili jsme známou krabičku pod nárazníkem i pumpu a nic. Auto jsem tedy svěřil mechanikům, kteří se údajně zabývají opravami Peugeotů, kteří nejenže nic nespravili, ale zjistili(?), že najednou motor po GO nemaže. Neměl jsem nervy znova vyndavat motor a raději jsem koupil zachovalou SV3.0 v automatu po prvním majiteli ze Švýcarska - svatý klid. Auto mělo sice naběháno 265 tisíc, ale nebylo to na něm vůbec znát a i když to byl automat, žral o dva litry méně než přeplňovaná verze SV24. Klasický dvanáctiventil prý přežije kastli, i s těmi kilometry chodil jak hodiny, akorát se mi v zimě vysypal startér (cívka), jinak úplně v pohodě.
605 - ka je supr koráb za supr peníze, teď mám omegu MV6, ale na Peugeota pořád vzpomínám. Nemohl jsem si vynachválit automat a tempomat. Kdo to zná, ví o čem mluvím a v kombinaci s třílitrem a plnou výbavou je to "labůžo"!
citace: ale nebylo to na něm vůbec znát a i když to byl automat, žral o dva litry méně než přeplňovaná verze SV24. Klasický dvanáctiventil prý přežije kastli, i s těmi kilometry chodil jak hodiny, akorát
dovoluji si napsat, ze SV24 o vykonu 147kW (200koni) 6valec 3litr neni preplnovana verze, ale je to bezny atmosvericky motor se 4 ventily na valec...tot vse
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 605
citace:
ale nebylo to na něm vůbec znát a i když to byl automat, žral o dva litry méně než přeplňovaná verze SV24. Klasický dvanáctiventil prý přežije kastli, i s těmi kilometry chodil jak hodiny, akorát
dovoluji si napsat, ze SV24 o vykonu 147kW (200koni) 6valec 3litr neni preplnovana verze, ale je to bezny atmosvericky motor se 4 ventily na valec...tot vse
10.07.2006 | 20:21:51 | Rimmer Reagovat