Rok výroby:1997Typ motoru:2963/UKZStav km při koupi:200 000 kmStav km nyní:220 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?11 měsícůPrůměrná spotřeba:12 l/100 kmVloženo:17. 9. 2007
Autu jsem musel vyměnit benzínové čerpadlo,jěště mám problémy s posilovačem jinak vše funguje jak by mělo,ASR taky bez poruchy,hudba v autě nepřekonatelná!10xrepro!rádio Kenwood!no prostě špička!ještě jsem měnil poslední díl výfuku.Akátát až se něco pokazí,tak jsem v ....,protože ty náhradní díly nejsou zrovna nejlevnější.Pro všechny,co si chtějí koupit nějaký vůz mám jednu radu-peugeot 605 je prostě nadstandartní a za tu cenu se vyplatí ho zkusit.
Francouzi jsou v tmhle směru velice precizní a peugeot 605 patří mezi špičku!!!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Své auto přirovnávám k něčemu co zatím sám neznám!až se svezu v něčem lepším už budu mít možnost srovnávat.Prostě super super !šlápnu na plyn a auto jede,i když to LPG trochu zabírá místo v kufru,tak od čeho je tažné zařízení?no prostě auto aut!
Na autě se mi líbí prostor uvnitř vozu/sedačky vyhřívané a v kůži/,jsem třetí majitel,první dělal pravidelný servis do 130000km,začínal jsem na 405,měl jsem havárii a od té doby vím že peugeot je spolehlivý vůz jak po stránce bezpečnosti tak po stránce komfortu.
Na autě se mi líbi jeho vzhled,komfort,jízdní vlastnosti jsou bez debaty.
Tak nevím, měl jsem velmi starý motor --renault laguna 2,0 16ventil (102kW/140k) z roku 1996 bral jsem N98 .ted mám taky dost starý motor i dost staré auto z roku 2000 peugeot 406 2,2 16V(116kW/160k).tak jestli je to zbytečné, tak nevím proč jsem to tam celých 5 roků lil achjo...Myslel jsem že je to ku prospěchu...
ale pokud nebude seřízenej předstih podle oktanovýho čísla tak to bude zbytečný....u novejch motorů si elektronika podle použitýho benzínu nastaví průběh... takže ty 3 oktany navíc jsou asi něco jako ty lubrikující oleje z telešopingu... Kolegové mají elektronicky řízený zapalko..v něm 2 nebo tři křivky + další v notebooku...můžou si zvolit křivku i podle oktanového čísla...ale do starýho motoru je to absolutní zbytečnost která má jen placebo efekt
no pokud budu mít např.Ford Sierra Cosworth,tak tam N95 lít nebudu.I starší,výkonné,skvělé motory si zaslouží dobrý benzín. N95 stačí pro Nexii 16V,ale např.pro zmíněného forda nee.
Natural 98 a víc rozhodně poznáš a to nejen ve vysokých otáčkách. Prostě to líp vybuchuje = musí to mít vyšší účinnost. Kromě teorie sem své Thalii párkrát 100 oktanů od šelu dopřál, a jeden to opravdu lépe.
Nevim no,s tim "prostorem" bych trochu brzdil. Jednou jsem se chtel v bazaru posadit dozadu v 605, ale tak jsem se triskl do hlavy o strechu,ze jsem se na to radsi vykaslal. Misto vzadu nic moc!
Zkus načepovat Natural 98 a výš,pak něco uvidíš.Ten nádhernej tah...Tenhle motor jsem měl v XMku a nádhera.Pokud jsem byl slušňák,jezdil i za 9l na sto.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 605
Anonym z 8.6.2009:
Ty si bohužel ještě hloupější a si ubožák.Když chceš něco kritizovat,tak se aspoň pod svůj trapný koment podepiš
08.11.2010 | 23:58:15 | Hamby Reagovat
motor
Tenhle motor jsem měl v Xantii a je naprosto spolehlivý. Výdrží i půl milionu. Xantie s tím jezdila cca 240 km/h.
09.06.2009 | 08:10:02 | Reagovat
si vůbec hloupý že jezdíš fr. pekáčí a ještě do nich liješ drahý benzín. Lituju
08.06.2009 | 23:51:17 | Reagovat
benzín N98
Tak nevím, měl jsem velmi starý motor --renault laguna 2,0 16ventil (102kW/140k) z roku 1996 bral jsem N98 .ted mám taky dost starý motor i dost staré auto z roku 2000 peugeot 406 2,2 16V(116kW/160k).tak jestli je to zbytečné, tak nevím proč jsem to tam celých 5 roků lil achjo...Myslel jsem že je to ku prospěchu...
08.06.2009 | 22:49:22 | Jurko Transport Reagovat
hm
ale pokud nebude seřízenej předstih podle oktanovýho čísla tak to bude zbytečný....u novejch motorů si elektronika podle použitýho benzínu nastaví průběh...
takže ty 3 oktany navíc jsou asi něco jako ty lubrikující oleje z telešopingu...
Kolegové mají elektronicky řízený zapalko..v něm 2 nebo tři křivky + další v notebooku...můžou si zvolit křivku i podle oktanového čísla...ale do starýho motoru je to absolutní zbytečnost která má jen placebo efekt
19.09.2007 | 23:44:11 | KubikCv Reagovat
JÁ SNAD NIKDY NENAPÍŠU VCELKU TO CO CHCI
19.09.2007 | 23:25:51 | Loser Reagovat
Kubikcv
no pokud budu mít např.Ford Sierra Cosworth,tak tam N95 lít nebudu.I starší,výkonné,skvělé motory si zaslouží dobrý benzín.
N95 stačí pro Nexii 16V,ale např.pro zmíněného forda nee.
19.09.2007 | 23:25:20 | Loser Reagovat
Hanz
Lití naturálu 98 do starších aut je zbytečnost...leda si podle 98ky seřídit předstih a lít tam jen vysokooktanovej benzín
19.09.2007 | 23:10:31 | KubikCv Reagovat
to Hanz
novější auto s kvalitním benzínem pojede lépe i v nižších otáčkách,ale měl jsem na mysli starší vozy.
19.09.2007 | 21:50:42 | Loser Reagovat
to loser
Natural 98 a víc rozhodně poznáš a to nejen ve vysokých otáčkách. Prostě to líp vybuchuje = musí to mít vyšší účinnost. Kromě teorie sem své Thalii párkrát 100 oktanů od šelu dopřál, a jeden to opravdu lépe.
19.09.2007 | 16:32:23 | Hanz Reagovat
Nevim no,s tim "prostorem" bych trochu brzdil. Jednou jsem se chtel v bazaru posadit dozadu v 605, ale tak jsem se triskl do hlavy o strechu,ze jsem se na to radsi vykaslal. Misto vzadu nic moc!
19.09.2007 | 10:10:29 | Taurus Reagovat
tento motor je divokej.XMko rozhýbal i na 260km/h.
ten benzín je vcelku fuk.rozdíl je poznat jen v nejvyšších otáčkách a tam to snad málokdo točí bo pak motor udělá pápá.
605,taky neoplývá moc spolehlivostí,ale píšeš,že byl dlouhodobě pravidelně servisován,takže by ti pežůtek mohl vydržet.
přeju ti ať jezdí bez poruchy a nikde ho nesešrotuj.je trošku už vzácnost s touhle motorizací a vůbec
18.09.2007 | 16:04:25 | Loser Reagovat
Pěkný auto
jednomu známýmu 605ka zachránila život..když to do něj z vedlejší naprala v plný rychlosti 120ka..řidič 120 zemřel...605 totálně na šrot..ale přežil
18.09.2007 | 00:39:59 | KubikCv Reagovat
Benzín
Zkus načepovat Natural 98 a výš,pak něco uvidíš.Ten nádhernej tah...Tenhle motor jsem měl v XMku a nádhera.Pokud jsem byl slušňák,jezdil i za 9l na sto.
17.09.2007 | 23:54:59 | Valdauf Reagovat