Recenze Peugeot 806
“Je to dobré auto.”

Autor recenze: DAVSON (31 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1996 Typ motoru:1,9TD 66KW Stav km při koupi:145 000 km Stav km nyní:180 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 7,8-10 l/100 km Vloženo: 22. 8. 2006

Hodnocení inzerátu: 4 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.0

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

3
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: TRANSIT TRANSPORTÉR JUMPY

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Po zakoupení tohoto vozu odešla poloosa a ABS.

Po roce převodovka. Oprava stála 20 000kč.

Za další tři měsíce prasklo těsnění pod hlavou orava 15 000kč.

Ramena a kotouče 11 000kč.

Drobnosti ani nepočítm jako jsou:

rozvody,1x ročně napuštění klima. nefunkční elektrická zrcátka a centrál na DO.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Mám verzi 1,9 Td v plné výbavě. Auto je to pohodlné a prostorné. Závoďák to není, ale po odstranění katu jede 170km. Skvěle jsou řešena zadní sedadla, která jsou hned vyjmutá a je s toho náklaďák.

Spotřeba je trochu vyšší, což je klidně 10,5l, ale při slušné jízdě se dá jet za 7,8l.

Jinak se mě s ním moc dobře jezdí. Uvažuji o 806 HDI.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 4


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 806

Vložit komentář

spotreba, aj km su cudne...

Km neverim, spotreba je ehm, sialene vysoka.

Jedine po meste, kratke jazdy.

Mexanik ma uplne rovnake auto, aj motorizaciu, okolo 350.000 km, ale tvrdi, ze este treba dat plus 200.000 a ma povodny motor, aj poloosy, takze asi tak.

12.01.2013 | 08:04:03 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

rozvody 1x ročně? to najedete 120 000km za rok tesnění pod hlavu za patnáct nechápu když nová hlava stojí 11 000

11.01.2013 | 20:49:46 | bořek  | 91.241.23.* Reagovat

RE:

"rozvody,1x ročně napuštění klima" za rozvody je napsaná čárka

12.01.2013 | 13:13:57 |   | 78.102.79.* Reagovat

Zdeněk

Tak tomu nevěř, výměna oleje se ti naopak krátí!! LPG, ti čistí motor, je to dáno jiným druhem paliva, oproti benzínu se ti nezasírá spalovací prostor karbonem. Pokud jezdíš na plyn, tak máš krásně čistej motor, ale má to jednu nevýhodu a to takovou, že plyn má jinší čoudík a pouští ti do oleje jinej sajrajt a ten ti právě olej ničí! Pokud máš olej, kde výrobce doporučuje výměnu třeba po 15000km, tak tuto výměnu zkrať na desítku. Pokud jezdíš couráky, klidně ho měň i po 8000km. Jinak ať ti auto jezdí k velké radosti, sám jsem vlastnil dvě auta na LPG. Návratnost je velmi rychlá, a jednou za rok se dá oželet pětibábu za revizi.

16.04.2009 | 07:42:30 | kraken Reagovat

806, 2 L, turbo, 108KW

Auto má najeto 144.000km a jezdil jsem za 11,2l. Dal jsem tam LPG a v přepočtu jezdím za 6,7l. Na výkonu to moc nepoznáte a investice 30.000,- je za 14měsíců nazpátek.
Motor je o poznání tišší a prý jsou delší intervaly výměny oleje. Na benzín to jede i 210km/hod.

16.04.2009 | 00:13:09 | Zdeněk Reagovat

RE: 806, 2 L, turbo, 108KW

LPG znizuje zivotnost motora aj o tretinu. Nema mazacie schopnosti ako benzin.

12.01.2013 | 08:06:22 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: 806, 2 L, turbo, 108KW

A jaké mazací schopnosti, už jako jste slyšel, že benzín je mazivo???
Benzínem se čistí také i ta mastnota... :D
To jsou vtipy dneska...:D

12.01.2013 | 13:52:36 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: 806, 2 L, turbo, 108KW

Aj taia nafta ma mazacie sxopnosti, aj ked sa da takisto.pouzit na umytie kadecoho od oleja :)
Zahada, ci nie?

P.S. Ujo Google.., ak uz nic


12.01.2013 | 19:16:53 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: 806, 2 L, turbo, 108KW

Asi vím jaká je nafta a jaký je benzín, nafta a na umytí mastnoty od oleje,...Ujo google :D To snad není možný a promnul sis to někdy v ruce???
Šmarja panno to jsou úplné základy základní školy 6.-8.ročníku...

Benzín už dávno nemaže motor tak jak mazal kdysi(viz special 91) když už něco, ale motorová nafta a čistící prostředek proti mastnotě??? No to snad neeeee...:D

12.01.2013 | 20:20:37 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: 806, 2 L, turbo, 108KW

Uja Googla som Ti preto odporucal, aby si si nieco nasiel o MAZACICHsxopnostix benzinu, aj nafty, ked uz nevies,ze sxopnot mazania.benzinu a nafty je zivotne dolezita pre motor.

Lpg nema taku sxopnost, pteto.znizuje zivotnost motora.

Ale myslel som si, ze taketo.zakladne veci poznas.

A ak si este nemal zaolejovane ruky, alebo nejaku suciastku, tak vedz, ze pomoze aj nafta, sice henzin je lepsi..., aj aj nafta pomoze.

12.01.2013 | 20:33:20 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: 806, 2 L, turbo, 108KW

Tvoje praktické znalosti o takových úplných základech jsou na úrovni 0. To snad ani není možný a do nebe volající...
Proč se asi do starých motorů zejména 2taktů přilívá olej.
Proč se musí nyní do starých aut přilívat k benzínu aditiva
PROTOŽE BENZÍN NEMAŽE, pravděpodobně jsi nikdy asi neměl auto na benzín, jinak prostě asi jako blondska a ještě najít kde se to lije že... :(
Tos asi nezažil ty slavný přechody a nutný výběr správnýho benzínu do auta na benzínce, říkával se mu SPECIÁL. To tys asi mladý ročník, že tohle neznáš co...
PS:odmastnit nebo čistit si ruky naftou, to by mě v životě nenapadlo hahaha, to už bych si raději opláchl ruce i ve špinavý vodě. :D

13.01.2013 | 11:48:52 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: 806, 2 L, turbo, 108KW

Co si myslis Ty, alebo co vies, ci skor nevies..., je mi taaaaak.u riti../u zadnice/.

13.01.2013 | 16:17:05 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: 806, 2 L, turbo, 108KW

Vševedko v tvojich pesimistických pohľadoch na lpg je len jedna pravda ale tá sa dá v pohode vyriešiť,a čo by malo podľa teba lpg mazať?Po 1."spodok"motora (piesty,krúžky,valce,ojnice)sú mazané motorovým olejom,po2."vrch" motora (drieky ventilov,vačky)sú tiež mazané motorovým olejom.Jediný problém pri používaní lpg je že trpia sedlá ventilov,ale použitím primazávania ventilov FlashLube odpadáva aj táto nevýhoda a lpg je pri spaľovaní menej znečisťujúce ako benzín dokonca aj menej degraduje mot.olej,takže tvoj pohľad ktorý prezentuješ je z obdobia 120-cín ktoré museli používať olovnatý bezín aby netrpeli sedlá ventilov a preto týmto autám aj lpg robilo problémy.

13.01.2013 | 22:34:58 |   | 95.102.150.* Reagovat

RE: 806, 2 L, turbo, 108KW

Aha, spoluziak Svlastika?:)

Ked myslis, tak si mysli dalej, mne su Tvoje mudra ukradnute. Kto, ci kde pisem o 120-tkach?

Aj Ty radsej "gugluj"...

14.01.2013 | 00:40:26 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: 806, 2 L, turbo, 108KW

Já mám svý praktický zkušenosti, už jen taková jednoduchá otázka jako co umí benzín to jsem znal už v 9letech. Čím sis asi čistil kolo, tedy odmazával řetěz, to ještě nebyly WDčka a k benzínu ses dostal snadno. A co se Ti pak stalo, když jsi ho pak nepromazal?
Uschl a zrezatěl to jsou úplné základy a neříkej, že ses nikdy nestaral ani o to blbý kolo...
A co udělá benzín s gumou nebo s pryží to taky nevíš co...
Benzín je agresivní odmašťovač, takže použití jako mazadlo vůbec nepřipadá v úvahu. Jak to, že v na motorce díky benzínu neskutečně rezne nádrž a ta rez pak ucpává kat prostě takový věci praktický, to je pak mazadlo podle tebe?
Jinak v našem městě jezdí celá MHD na CNG a pohoda jazz absolutně žádný problém, najeto x stovek tisíc km. Je to jiné než nafta a dýchat se to taky dá líp. Nafta taky si přečti co to dělá za bordel do ovzduší. V londýně na tu naftu umřelo na 8tisíc lidí než na to přišli jojo ten tvůj diesel tedy nafta je to nejhorší svinstvo co jde do ovzduší ať už z motoru nebo z kamen. Nafta je zdrojem smogu a je mastná...
A raději se podívej, na olovnatý benzín, který už se dávno neprodává na benzínkách, ten olovnatý už neseženeš, teď co je na benzínkách 91 tak to je jen horší natural, který nemaže.
Struktura olova v prvcích molekul je jakoby mastná, skládá se z prvků, které podporují promazávání, to už je zas probirání metalurgie ve vyšších ročnícich...
Ohledně prodloužení intervalu oleje, netuším, já jej měním častěji, jistota je jistota...

14.01.2013 | 05:07:36 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: 806, 2 L, turbo, 108KW

eee ne kat, ale karb. :D

14.01.2013 | 05:11:13 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: 806, 2 L, turbo, 108KW

Nafta a benzín je neskutečný rozdíl.
Nafta je sama o sobě mastná a jako mazadlo se dá používat. Benzín je PRAVÝ OPAK.
Takže benzín se dá používat jako nejlevnější čistidlo a odmaštovadlo špinavých mastných a hrubých nečistot na kovových částech, nafta se používá na následné jako nejlevnější na promazání, pokud není nic jiného po ruce. Stejný rozdíl mezi benzínem a naftou v použití asi jako cukr a sůl v kuchyni i když mají stejný původ tedy vychází z ropy. Takhle laicky snad učit jak toho 9.letého kluka.
Nafta se dá nahradit olejem dokonce i jako pohonná jednotka. Xkrát to tu bylo řečeno, že v létě smícháním do starých dieslů to fungovalo. Takže má srovnatelné vlastnosti jako samotný olej.
Ale tady něco vymýšlíš o BENZÍNU a jeho mazacích schopnostech, NE po něm se vysychá a rezne.
Za dob kdy byly olovnaté benzíny, tak to bylo taky to reznutí, ale né v tak velkém měřítku jako je tomu teď. Když týpek nechal místo očištěné benzínem, tak kdysi to zrezlo za cca 3-4měsíce. Teď? Tak do měsíce a dřív. Kdysi s těma motorkama nebyl takový bordel a tak častá a pravidelná údržba.
Opět zas příklad Haťápky Fábky, ani jsem nemusel tápat o původu motoru, můžu se vsadit, že je český, motory a špatný zkušenosti převzaté snad ze starých škodulí a proto první motory měli problémy právě s ventily, asi technika jak na olovnatý benzín, pak to dali do kupy následnou úpravou mezi rokem 2004 a jiným označením motoru. Na co mi je google, tam nic nevyčteš, tyhle zkušenosti jsou dlouhodobé a jeden řádek mi to už nevymluví...

A DÁLE proč tahám diesel jako výpary do ovzduší? Protože nafta je sama o sobě mastná a váže na sebe nečistoty ze vzduchu, takže diesel nikdy nebude životu nezávadný i kdyby tam naskládali x filtrů do výfuku, museli by tam dát takový filtr, který naftu zcela odmastní a výpary budou suché stejně jak u benzínu. A opět rozdíl v uzavřeném prostoru je nebezpečnější benzín, ale v atmosféře bude dělat větší bordel mastné výpary nafťáka.

14.01.2013 | 06:50:28 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: 806, 2 L, turbo, 108KW

Tak teď jsem googlil a dokonce je LPG lepší než benzín, protože po Benzínu se motor zakarbonuje u LPG to nehrozí a proto ten delší interval výměny oleje a motor je na tom dokonce líp než s benzínem. :D
Zlatý google.:D
Obrovský problém ale nastává ve výběru oleje, který bude specializovaný pro pohon na plyn. Přeci jen plyn je plyn a není to kapalina...
Jako nejlepší doporučení pro motor na LPG je prý typ Low SAPS používat ale pro němce a taky korejce. Pokud vás zajímá jiný, tak si to najděte na google. )

14.01.2013 | 09:46:30 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

Spokojenost

Jezdím 806kou 2.0 8V 89kW uř skoro 7 let a jsem velice spokojený. Spotřeba kolem 9 - 10 litrů odpovídá užitným hodnotám auta. Na dálnici nezdržuju (dá se jet i 190km/h), motor je tichý, celkově je auto velmi pohodlné. A když jsem se stěhoval, výrazně mi usnadnilo situaci. Občas problémy s přední nápravou, občas "záhadné" zhasínání motoru, ale jinak si nemůžu stěžovat.

10.03.2009 | 08:55:41 | blizard0909 Reagovat

RE: Spokojenost

Vážený pane, potřeboval bych s vámi mluvit kolem Peugeotu 806 ... mám stejný vůz i motor a mám malý problém. Stačí mě jen poslat sms 603 477 424 Kulhavý - Vyškov ... děkuji.

12.03.2017 | 11:43:44 | Ivan  | 94.199.199.* Reagovat

tak to nevym

Já jsem přivez 806 ku ze švícar.1,9 td 66 kw spotřeba při 130-140 kmh 6,0-6,5 litru tak si ty auta dejte do kupy a pak vám to žrát 10litru rozhodně nebude nazdar

23.04.2008 | 09:52:39 | sweny Reagovat

hmmmmmm turbo motor robili aj 8ventil???

11.09.2007 | 23:48:03 |  Reagovat

Údržba turbo benzínového motoru je prakticky shodná takže to jsou jenom kecy!!! Je to taky 8ventil takže třeba rozvody jsou levnější než na novější 2.0 16v. Motor 2.0 89kW a 2.0Turbo 108kW jsou stejný jen to turbo je tam navíc jinak většina dílů je shodná!! A hlavně když je potřeba tak turbo zafouká a pápá

12.05.2007 | 22:06:24 |  Reagovat

Pytate sa na tu spotrebu no ja mam momentalne bez turba a zere to 8 litrov pri jazde 100-150km rychlostou, v meste 8-10l , ten s turbom si zobere trosku viac.Co sa tyka poruchovosti tak na tychto motoroch odchadzaju klukovky, ojnice a motory sa casto aj zadieraju ale to je vecsinou chyba mechanikou.Motory su vysoko otackove obmedzovac vypina pri 7500ot/min treba pocitat z velkym opotrebenim pri motoroch nad 200000km to je uz o nicom kluka odide ani neviete ako.V nemecku najdete kopu takychto aut s pokazenymi motormi vsetko su to kluky a ojnice ktore odchadzaju po 200000km

10.04.2007 | 00:07:30 | jalas Reagovat

806 turbo

libi se mi to turbo je to poruchove a za kolik to jezdi nevi nekdo?

04.04.2007 | 18:56:14 |  Reagovat

to do diesla tankujete 10,5 tlacite do neho tazke prachy?? vsak benzinak jazdi na 8 - 10 ide jak raketa , tie odpichy su neporovnatelne a naklady na udrzbu su minimalne ovsem len u tych 8 ventilovych bez turba

26.03.2007 | 01:54:26 |  Reagovat

Kat??

Stará 1.9 TD měla kat????

14.11.2006 | 15:44:25 |  Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Peugeot 806