Recenze Peugeot Boxer 3000 Blue HDI
“Široce používaný užitkový vůz schopný využití i jako prostorný kemper vhodný pro menší rodinu nebo jednotlivce.”

Autor recenze: Ing. Miroslav Had všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2018 Typ motoru:2,0 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:6 200 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 5 měsíců Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 6,8 l/100 km Vloženo: 20. 8. 2018

Hodnocení inzerátu: 50 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Hyundai H1 6 VAN

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

Pohodlný vůz s kultivovaným chodem motoru
Velký obytný (ložný) prostor 10 m3
Nízká spotřeba vzhledem k velikosti vozu
Dobré reference k vozu před nákupem
Vynikající financování součástí nabídky k vozu

Slabé stránky

Zatím se neprojevily

Závady a opravy na autě

Zatím jsem po ujetí 6 000 km reklamoval v podstatě drobnosti, které byly servisem jakožto záruční závady odstraněny. Šlo o odchlipování spodního plastu na zadních bočních dveřích, vrzání při stahování bočních oken a pískání brzd.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Vůz nahradil dříve používáný vůz Hyudai H1, na který jsem zde měl uvedenou rovněž recenzi a je používán stejně, tedy jako obytný vůz - kemper. Z tohoto důvodu jsem nejprve do vozu musel udělat (vlastnoručně) vestavbu, zateplení a odhlučnění stěn a stropu netkaným filcem a kobercem. Součástí dodávky vozu byla výdřeva stěn a stropu a nějaké další příslušenství, jako nezávislé naftové topení nebo dřevěná podlaha v ložném (spacím) prostoru. Vůz je vybaven celou řadou asistentů včetně asistentu pro rozjezd do kopce, tempomatem. Proti předchozímu vozu H1 je znát, že vozy mají od sebe 15 letou časovou prodlevu. Spotřeba je téměř o 2,54 litru nafty na 100 km nižší a prostor celkově větší a pohodlnější, v obytném prostoru lze spát napříč, neboť jeho šířka je 1,87 m. Důvod výměny ale není ve vozu samotném, ale v tom, že došlo ke změně osobní situace, jejíž součástí řešení byla i nutnost majetkového řešení a tedy i výměny vozů.
S vozem se velmi pohodlně jezdí, má kvalitní sedačky, které umožňují dlouhé jízdy bez únavy těla nebo bolesti zad a posádka má velmi vysoký posaz a vynikající rozhled z vozu s výjímkou situací, kdy vůz vjíždí na hlavní silnici z vedlejší, terá je šikmo ve vztahu k hlavní. V tomto případě mohl být rozhled vymyšlen lépe. Chod nového dvoulitrového motoru je kultivovaný a vcelku dynamický.
Kempovací výbava je zatím jen v první fázi, skříně a lůžko, v další fázi do začátku příští sezony do vozu namontuji ještě skříňku pracovní plochou a vařičem, umyvadlem, vodním hospodářstvím (nádrže na vodu užitkovou i odpadní) a také stůl.
jako u všech mých vozu pro mě byly přijatelná barva výhradně červená.


Doplnění recenze ze dne 20.09.2018

Vůz po návratu z dovolené v Itálii v 08/2012 měl najeto 6 tis. km a potřeboval drobné servisní záruční zásahy. Jednak se odchlipoval plast na bočních šoupacích dveřích, velmi vrzala okna při spouštění a vytahování a pískaly brzdy. Všechno bylo v rámci záruky odstraněno během asi 1,5 hodiny, téměř na počkání. Nyní upravuji v rámci reklamace způsob provedení instalace přídavného topení, které mělo v ložném prostoru nízkou účinnost. I zde byla reklamace provedení instalace uznána a bude změněno umístění hlavního ovladače topení, teplotního čidla a přisávání vzduchu, tak, aby se účinnost topení vzadu zvýšila a prakticky bude topení vyřazeno pro vyhřívání přední kabiny a veškerý výkon nasměrován dozadu.


Doplnění recenze ze dne 06.06.2019

Stav km nyní: 10 500 km

Vůz stále bez technických závad. Blue HDi kapalinu doplňuji po 5 tis. km, neboli podruhé, spotřeba byla 4,7 litru na těch 5 tis. Km. Spotřeba nafty průměrná 7,47 l. Musel jsem vyměnit pravé zpětné zrcadlo, protože jsem ho zničil nárazem na vodící tabuli na jedné z četných uzavírek kousek za Benešovem asi před měsícem, kdy ta vodící tabule trčela mezi stovkami dalších asi o 3/4 metru do vozovky.


Doplnění recenze ze dne 14.01.2020

Stav km nyní: 18 900 km

Vůz zatím v zimě nepoužívám ani v letošním roce. Letos jsme Projeli řadu zemí, dostali jsme se s vozem až do Albanie a Řecka. Nemám tak nějak motiv k zimním karavanistickým výletům. Vůz po celou dobu šlapal jako hodinky bez jediné závady. Protože na konci března uplynou 2 roky od jeho zkoupení, jeho první cesta letos povede do servisu k první servisní prohlídce, interval je dvouletý. S vozem jsem naprosto spokojený, snad až na lak, který jak se ukázalo není dvouvrstvý, ale jednovrstvý s leskem. Totiž jeho pravá strana byla ošlehaná od větví stromů, jak silničáři v různých zemích, nejen u nás kašlou na jejich ořezávání. No když jsem ty škrábance chtěl přeleštit, ukázalo se, že ubírám barvu, kdyby byl dvouvrstvý s bezbarvým lakem navrch, žádná barva by se na leštícím hadru neobjevila.


Doplnění recenze ze dne 26.08.2020

Stav km nyní: 25 200 km

Vůz jezdí i nadále bez závad, dokončil jsem obytnou vestavbu, namontoval kuchyňskou servisní skříň s PB vařičem, umyvadlem, 2 nádržemi na vodu 40 litrů (čistou a špinavou) a stolem. Zavedl jsem do obytného prostoru 2x 12 V zásuvku.

Předchozí dva příspěvky patřily k recenzi na R11, omluva za chybu a prosba, zda by to mohl admin vymazat.


Doplnění recenze ze dne 15.12.2021

Stav km nyní: 37 700 km

Vůz má najeto 37 700 km. Bohužel se mi tam začala objevovat podivná závada - hláška hill hoder unavalible, see hanbook. Když se to objeví, tak motor ztrácí na výkonu, někdy se musí i vypnout a znovu nastartovat. Už jsem to měl na záruční opravě 2x, vždy se to objevilo na diagnostice, poprvé to prý dělal brzdový spínač a podruhé měnili elektrický pedál plynu. Teď to půjde pozítří na opravu potřetí. Obávám se ale, že to opět neopraví a nevím, jestli na základě toho bych měl po 3 stejných závadách řešit výměnu vozu. Ani bych nechtěl, vzhledem k té obytné vestavbě.


Doplnění recenze ze dne 21.09.2022

Stav km nyní: 40 870 km

Vůz má již 4,5 roku a 5. letá záruka se blíží ke konci. Stále přetrvává problém se závadou na elektroinstalaci popsanou v předchozím doplňujícím příspěvku. Vůz byl na opravě této závady počtvrté v březnu 2022 a popáté je tam právě nyní. Začal jsem vyjednávat ohledně možnosti odstoupení od smlouvy v záruce, ale rychle mě v servisu uklidnili tím, že to se vztahuje na zákonnou 2 letou záruku a ne na dodatečnou 3 letou dobrovolnou záruku výrobce. Tentokrát jsem věc řešil už přímo s ředitelem společnosti Domanský, kde jsem jej koupil a bylo mi přislíbeno, že závadu určitě odstraní ve spolupráci se servisním poradenským centrem výrobce ve Francii. Do opravy jej přijali přednostně hned druhý den, kdy jsem ředitele firmy kontaktoval. Jiné závady vůz nemá a nebýt tohoto trvalého problému byl bych s ním plně spokojený. Zatím vůz neprošel havárií. Na STK v 04/2022 zcela bez závad a s nulovými emisemi.


Doplnění recenze ze dne 16.01.2024

Stav km nyní: 47 001 km

Vůz je již po záruce, ale stále bez technických problémů. Pořád s ním v zimě nejezdím. Závada popsaná výše byla na až 5. pokus odstraněna. S vozem jezdím prakticky výhradně na dlouhé cesty vůz teď šlape jako hodinky a má průměrnou spotřebu necelých 7. litrů nafty / 100 km. Letos plánuji cestu do Španělska a Portugalska. Nyní hledám servis, který se mi o vůz bude po záruce starat. Důvod - neúnosné ceny v autorizovaných opravnách. Jak jinak.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 50


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot Boxer

Vložit komentář

NO....

takové inženýrské řešení....:-))) já myslel, že jedeš v Daciích.....

30.09.2018 | 11:28:08 | Vašek  | 194.228.76.* Reagovat

RE: NO....

V Dacii jedu, ale jen do práce a nákupy.

28.10.2018 | 17:46:35 | Ing. Miroslav Had  | 109.81.212.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Peugeot Boxer
  • Peugeot Boxer
  • Peugeot Boxer
  • Peugeot Boxer
  • Peugeot Boxer
  • Peugeot Boxer
  • Peugeot Boxer
  • Peugeot Boxer
  • Peugeot Boxer
  • Peugeot Boxer
  • Peugeot Boxer
  • Peugeot Boxer