Rok výroby:2007Typ motoru:16VStav km při koupi:80 000 kmStav km nyní:225 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 letPalivo:LPG (plyn)Průměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:26. 11. 2020
Přidírající se zadní brzdy-výměna brzdových třmenů, prasklá zadní pružina-výměna obou, prasklá přední pružina-výměna obou + horní uložení a tlumiče na celém voze.Postupná výměna všech zapalovacích cívek (místo origo BERU použity NGK, doporučuji, nová od BERU vydrží tak 30tis. km a pak začne postupně odcházet),výměna tyček stabilizátorů, výměna čepů na př. nápravě,výměna kotoučů a desek ATE nebo TRW obojí OK.Samozřejmě rozvody a řemen pohonu příslušenství, oleje (i v převodovce) filtry, brzdová kap., chladící kapalina (každé dva roky!!),svíčky.Prasklé lanko stahování okénka-výměna stahovačky, výměna autobaterie.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Spoustu prostoru, perfektní výhled všemi směry (chybí bohužel parkovací kamera),skvěle odstupňovaná převodovka, motor jen 100KW-nic moc na 1850kg vážící vůz ,ale s ESPACEm se nezávodí, že jo.Na 6 st. můžete na rovině od 70km/hod a pokud jste rozjetý tak na ni zvládá kopec v pohodě. Pokud chcete něco svižnějšího doporučuji alternativu s turbem (chlazeným vodou)nebo diesel, ale ten asi nebude mít spolehlivost benzinové verze. Motor je absolutně bez problémů jen doporučuji nepřešvihnout výměnu oleje zejména při provozu na LPG-10tis. km, olej degraduje díky vyšším teplotám rychleji a motor má variabilní časování ventilů takže na tom určitě dost záleží. Výměnu zvládne každý kdo má garáž a při nej. oleji od ELF to nestojí víc jak 800kč i s fitrem.Výměna vzduchového filtru je trošku náročnější a jen napoprvé jen pozor na vyháknutí hadice od posilovače brzd ze sacího potrubí-není to vidět a nemusí to vždy vyskočit samo. Také doporučuji výměnu svíček max po 30tis km, samozřejmě záleží na typu, já používal NGK dvouelektrodové sada za 600kč. Slyšel jsem o spoustě problémech s elektronikou obecně, nicméně já jsem neměl žádnou závadu vč. jinak prý velmi problematického alternátoru (chlazený vodou), možná to bylo jen základní výbavou což v případě ESPACE obnáší : okna v elektrice, man. klima ale dvouzónová. Dále se hodně mluví o elektrické parkovací brzdě-absolutně skvělá záležitost pokud funguje jak má-neměl jsem jediný problém kromě přidírajících se třmenů (vyměněny hned po koupi vozu viz. opravy) ,tyto jsou klasické jako u jiného auta jen za páky místo ,,ruky tahá elekromotor pod podlahou vozu.Jak jsem četl na různých fórech tak mám dojem, že závady jsou v mnohých případech vytvořeny ,,uměle v našich skvělých autoservisech, protože naši automechanici jsou nejlepší a manuály od výrobců aut jsou úplně k ničemu takže při výměně destiček se místo klasického odbrždění přes táhlo-spínač (jak říká dílenský manuál) použije nouzové odpojení mezi sedadly a pak se to neumí ,,nahodit zpět. Stejně tak je známá brzd. kapalina DOT4, nevím jak ostatní vozy s ESP, ale RENAULT vyžaduje DOT4 HP-což znamená nižší viskozitu-kvůli rychlosti otevírání ventilů v systému ESP-ABS.Koneckonců na obalu kapaliny je specifikováno její použití (BOSCH to určitě). Stejně tak jsem neměl jediný problém se startovací problém-jediný kdo ho měl byl v jednom nejmenovaném servisu-neuměl ji vložit,skvělý systém spolu se startovacím tlačítkem (od roku 2002-u RENAULTU) Já měl štěstí na mechanika,nebyl ješitnej a sehnal si dílenský manuál a udělal vše tak jak se má (nikdo učenej z nebe nespadl a co platilo před 20 lety nemusí platit dnes) Ještě jedna perlička-nerezový výfuk, stále ve skvělé kondici, vč. katalyzátoru a pro zaryté antiplynaře-diag. motoru se mi rozsvítila jen když mi vynechalo zapalování-vadná zap. cívka viz. opravy.
Zbytočne reagovať na takéto komenty. Ten Vašek vypisuje tie isté bludy všade a dookola aj na iných serveroch. Na tie km je tam v podstate bežná údržba. Viem o plno dokonalých nemeckých a japonských áut kde sa toho pomenilo za menej najazdený km podstatne viac a rozhodne nie takéto banality ako tu.
Ta počúvaj, chujko, já jsem na svém malém, blbém, levném, krpatém zgarbu, a nevím jak ještě častují místní odborníci kolínské jebky, neměnil během 145 000 km NIC (kromě oleje, filtrů a 1x brzdové komponenty). To co se tady popisuje v tom románu je k pláči a nemá to nic společného s recenzí. Holt Renault, no.... a to nejsou bláboly, sorry jako.
Vracím políček: Renault je prodán,koupil jsem Toyotu Auris, majitel byl autosalon, žádný operák,naj 17tis., nyní 22tis.Převodovka v háji, na čtyřku má zvuk jako kdysi můj Peugeot,ale ten měl přes 400tis.takže tak.Auto je samo v záruce,ale abych mohl jezdit musím si půjčit jiný a to je 700 za den a víc. Díky za chujka,ty jelito , nápodobně.
Kdo si myslíš blbečku, že ti bude věřit tuhle slátaninu? Mimochodem, auto , které je opravováno v záruce znamená automaticky zápujčku jiného zdarma ze salonu....alespoň tedy v kultivovaných krajích na západ od Moravy...
Nevím proč mě urážíte, nevím jestli jste to někdy řešil,v poslední době asi ne,v servisu Toyota v Liberci i v Pardubicích vám auto půjčí,ale ne zdarma.Prosím nejdříve si ověřte fakta a pak komentujte. Navíc je možné,že různé značky mají různé podmínky,nevidím důvod proč bych si vymýšlel.Také je možný rozdíl v autě na leasing a nebo složení celé částky-můj případ ty socko.
Navíc pokud servis řeší opravu v záruce tak díly dostane od výrobce,ale práci mu nikdo nezaplatí,takže půjčení vozu za úplatu je jediná možnost jak se trochu zahojit,ale jak říkám,toto je má osobní zkušenost.
Řeším to každou chvíli....takže plkat takové nesmysly na mne neplatí..., dtto pokud jde o havárii, půjčovné platí zase pojišťovna, za posledních 20 let jsem půjčovné v autorizáku neplatil.
Nekupuji si takový šmejdy jako ty,abych reklamaci řesil několik dní nedejbože týdnů👍😂😂😂😂🛴X let si kupuju nový auta,ale letos jsem udělal vyjímkou,vzal jsem roční předváděčku.Za celou dobu jsem reklamoval před asi pěti sedmi lety prkotinu a dělali mi to společně s olejovým servisem.Ráno jsem auto odevzdal,druhý den ráno vyzvedl bez náhradního vozu.Podruhé při reklamaci zpackaný výměny předního skla,kdy tam zatékalo mi sami dali náhradní korejskej zázrak na necelý den.Dealer více značek.V práci x desítek koncernů od šitygo po superby,karoqy a transportéry nikdy auto nebylo kvůli reklamaci v servisu dýl jak den.Většinou prkotiny spíš nic co se vyřeší jednodenně.Zajedeš,domluvíš termín,objednáš a se servisem vyřešeno za den.A co vím koncern náhradní vozidla dává,ale není to pravidlo u všech automobilek při reklamacích a často se opakujících závadách mají svoje daný postupy.Nevím co s vadnou převodovkou u recenzenta dělají tak dlouho,je to divný,jestli nechtějí reklamaci uznat nebo se cukaj a zkoumají,rozebírají a budou jí třeba repasovat,protože výměna kus za kus by trvala den.Je to na dohodě dealera s importérem jak se k tomu postaví a co zaplatí a Toyota je u nás celkem okrajová značka.Jinak tady to už dávno není o autech a divím se,že sem někdo díky vám dvěma trolům něco vůbec ještě píše.Jsou naštěstí jiný platformy a fóra,kde to má úroveň ne jako tu,kdy je to jak diskuse pod články na novinkách.Chodím se sem nad vašema plkama jen pobavit.Auta nejsou jako prodávat pračky nebo v depu vytírat WC.Člověk se tu dozví takový kraviny jako třeba,jak na podzim půjdou ceny nových aut dolů 😄👍nebo ještě třebaže Renault je šmejd a Kolíně nejlepší auto.Víc nic rozumějšího z vás nikdy nevypadlo😂😂😂😂😂😂a už asi nikdy jak tak koukám nevypadne.
Slyšeli jste slovo boží. Amen. taky si kupuju x let nový auta (občas proložím lehce ojetým do 35 000 km). Rozdíl mezi tebou a mnou je ten, že já neřeším žádný reklamace, od doby, kdy kupuju toyoty. Předtím řešené reklamace byly vždy placeny výrobcem vozidla, a to jak díly, tak práce. Mají na to normy, není to tržnice. Ale holt musíš kupovat spolehlivý auta od spolehlivý značky a ne šitky, zoufalče. Toyota okrajová značka? Ano, pro hlupáky ano. Jinak je jí plný svět, je to č. 1 :-) Ty platformo :-)
😂😂😂😂😂další plky😂😂😂půlku toho vraku sis dodělával jak na stodváce a děláš tu ramena.Kolik je u nás dealerství Toyoty a kolik koncernu nebo Korejců.Podle toho vypadá taky zákaznická péče.A až budeš goolit jestli víš vůbec co to je tu platformu tak si zjisti co je to výrobce,importér a dealer i ten druhej áť tu ze sebe neuděláte hlupáky 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Proč tak málo smajlíků? Jen více, ať dodáš svým hloupým reakcím více na vážnosti. Hele, ale vážně, že ty jsi velkej srandista. Rád jsi v centru dění, s humorem se prezentuješ tady i na těch dalších platformách, a já to beru. V tomto vánočním čase... Protože jinak, pokud to bereš vážně, pak jsi ten největší hlupák a omezenec, jakého jsem poznal na těchto stránkách. Na tebe nemá ani doktor Luboš Všeználek.
Ty jsi vážně tragéd.....Toyota okrajová značka (největší automobilka na světě), vyrábí zmetky - jedny z nejspolehlivějších vozů vůbec..., ale boreček tu bude plkat něco o tom, že má nová auta ze salonu :-)))), běž za roh a dej si facku, třeba se ti rozsvítí, ale spíš ne...
Renault je šmejd já vím a Toyota nejlepší a nejspolehlivější značka.Si přečti tu recenzí nahoře na proace jak jednají u nás zastoupení Toyoty a pak dělej chytrýho.A vůbec je pokrok už jsi kromě jednoho nesmyslu řekl i druhý,tak za pět let to bude třetí.Jinak jenom urážíš a blafeš kraviny co s autama nemaj nic společného a ani nevíš jak funguje záruka,borec tu napíše recenzi a vy ho pozurážíte vypadáte do debilů přitom víte kulový.Na novinkách jste asi dostali ban.
No konečně máš pravdu, Toyota je obecně považována za jednu z nejspolehlivějích značek vůbec - na tom jedna , kdoví zda pravdivá - recenze nemůže nic změnit (a to jsem nikdy žádnou nevlastnil - představ si, přesto tomu věřím), zato jsem vlastnil Rendl(nový za salonu - extra pro tebe) a tam o kvalitě fakt nemůže být řeč.....Apropos co jsou to novinky oslíku? Mimochodem i v tom rendlu tedy abych na ně jen neplival, dávají na záruku jiný vůz - pokud ji tedy uznají, ale to je zase jiná písnička....
Mimochodem - Pro Ace je plechová dodávka vyráběná frantíky a jestli mu nefachaj světla na vozíku...strašnej průser..., evidentně si nechal někde blbě dodělat tažné...
Socko:-)))) si pobavil...pokud jde o záruční opravu neznám v ČR značku , která by nedala náhradní auto zdarma (platí se jen poalivo), ale třeba viděli, že jsi taková socka, že tě natáhli, jinak je všude zvykem to tak dělat i v Pardubicích a Liberci, si představ...
Tak určitěěě... vrchol zoufalosti. V listopadu napíšeš recenzi na renaulta, zuřivě ji tady obhajuješ, a najednou máš toyotu. I ty filuto, zkoušíš to dost dětinsky, a klidně přidej nějakou další pohádku o polámané toyotě.
V době kdy jsem recenzí psal byl Renault měsíc prodaný.Chtěl jsem se jen podělit o své zkušenosti s tímto vozem a nenapadlo mě to tam napsat.Cíl byl ten,že pokud někdo chce koupit tento vůz jen aby věděl a nenechal se ovlivnit . Nechápu proč mě tak urážíte, myslel jsem,že se tu bavíme o autech,slušně.Vše co jsem napsal je má osobní zkušenost.Netroufám si odhadovat kolik z vás vlastní/lo nový vůz,ale nové auto nemusí být vždy bez problémů jen proto,že je nové.Pokud tvrdí ,že vám při závadě vždy půjčí jiný vůz tak si prosím zjistěte fakta, záleží na prodejci a jasně,že pokud kupujete u stejného prodejce auta častěji a navštěvujete ten samý servis tak se k vám bude chovat vstřícněji Ti, kdo mají jinak zkušenost,ne tu jedna paní povídala,gratuluji.Tímmto zde definitivně končím.
Děláš tady ze sebe jen zbytečně hlupáka...., každý, kdo někdy kupil auto ze salonu (a je fakt jedno ze kterého a zda v Pardubicích,Liberci nebo Horní Dolni ví, že v záruce VŠE hradí dealer,resp. automobilka - tak to prostě je, že to nevíš je pouze důkaz toho, že jsi nikd auto od nova nevlastnil, pokud jsi tedy nějaké kdy vlastnil vůbec...
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Espace
Urob si sám. Skvělé. A teď ještě tu recenzi na auto, prosím.
27.11.2020 | 15:06:47 | | 89.102.148.* Reagovat
RE:
Tak Renault...no...:-)), to už když si kupuješ, jsi poloviční mechanik...
30.11.2020 | 16:58:47 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE:
a co byste chteli , behem 145000 km je to vicemene jen udrzba , nebo myslite ze by to mladoboleslavsky zazrak dal bez servisu ?
03.12.2020 | 12:47:28 | | 62.245.119.* Reagovat
RE:
Zbytočne reagovať na takéto komenty. Ten Vašek vypisuje tie isté bludy všade a dookola aj na iných serveroch. Na tie km je tam v podstate bežná údržba. Viem o plno dokonalých nemeckých a japonských áut kde sa toho pomenilo za menej najazdený km podstatne viac a rozhodne nie takéto banality ako tu.
04.12.2020 | 12:39:36 | | 195.168.36.* Reagovat
RE:
Hej a móžeš nám ty kokot nejaké také servery spomenúť? Zalez na Slovač a nesmrď tuna.
04.12.2020 | 16:55:12 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE:
Vraj bežná údržba. Keby som mal takto bežne udržovat auto, tak ho hodím ze skály.
04.12.2020 | 18:42:29 | | 89.102.148.* Reagovat
RE: Vašek, Ty si sa narodil ako chudák,
Aj ako chudák zdochnes...
08.12.2020 | 21:24:00 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: Vašek, Ty si sa narodil ako chudák,
Á Blboš vstal z mrtvých.....amen.
09.12.2020 | 15:42:11 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE:
Co by dal mladoboleslavský zázrak netuším, žádný nevlastním již od pětadvaceti let....
04.12.2020 | 16:53:51 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE:
Ta počúvaj, chujko, já jsem na svém malém, blbém, levném, krpatém zgarbu, a nevím jak ještě častují místní odborníci kolínské jebky, neměnil během 145 000 km NIC (kromě oleje, filtrů a 1x brzdové komponenty). To co se tady popisuje v tom románu je k pláči a nemá to nic společného s recenzí. Holt Renault, no.... a to nejsou bláboly, sorry jako.
04.12.2020 | 18:41:00 | | 89.102.148.* Reagovat
RE: Toyota -spolehlivý vůz?
Vracím políček: Renault je prodán,koupil jsem Toyotu Auris, majitel byl autosalon, žádný operák,naj 17tis., nyní 22tis.Převodovka v háji, na čtyřku má zvuk jako kdysi můj Peugeot,ale ten měl přes 400tis.takže tak.Auto je samo v záruce,ale abych mohl jezdit musím si půjčit jiný a to je 700 za den a víc. Díky za chujka,ty jelito , nápodobně.
09.12.2020 | 17:47:46 | | 89.24.34.* Reagovat
RE: Toyota -spolehlivý vůz?
Japonci jsou dneska průměr stejně jako Francouzi,ti se celkem zlepšili.
09.12.2020 | 19:29:11 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Toyota -spolehlivý vůz?
Kdo si myslíš blbečku, že ti bude věřit tuhle slátaninu? Mimochodem, auto , které je opravováno v záruce znamená automaticky zápujčku jiného zdarma ze salonu....alespoň tedy v kultivovaných krajích na západ od Moravy...
10.12.2020 | 10:12:12 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Toyota -spolehlivý vůz?
Nevím proč mě urážíte, nevím jestli jste to někdy řešil,v poslední době asi ne,v servisu Toyota v Liberci i v Pardubicích vám auto půjčí,ale ne zdarma.Prosím nejdříve si ověřte fakta a pak komentujte. Navíc je možné,že různé značky mají různé podmínky,nevidím důvod proč bych si vymýšlel.Také je možný rozdíl v autě na leasing a nebo složení celé částky-můj případ ty socko.
10.12.2020 | 12:09:27 | | 89.24.34.* Reagovat
RE: Toyota -spolehlivý vůz?
Navíc pokud servis řeší opravu v záruce tak díly dostane od výrobce,ale práci mu nikdo nezaplatí,takže půjčení vozu za úplatu je jediná možnost jak se trochu zahojit,ale jak říkám,toto je má osobní zkušenost.
10.12.2020 | 12:18:22 | | 89.24.34.* Reagovat
RE: Toyota -spolehlivý vůz?
Řeším to každou chvíli....takže plkat takové nesmysly na mne neplatí..., dtto pokud jde o havárii, půjčovné platí zase pojišťovna, za posledních 20 let jsem půjčovné v autorizáku neplatil.
10.12.2020 | 12:52:09 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Toyota -spolehlivý vůz?
Opravu v záruce platí výrobce vozidla KOMPLETNĚ. Další tvoje výmysly nemá cenu komentovat, blbečku.
10.12.2020 | 19:29:44 | | 89.102.148.* Reagovat
RE: Toyota -spolehlivý vůz?
Víš prd jako vždy i s tím druhým trolem.Je tady od vás zase opět akorát 🤮
10.12.2020 | 21:35:08 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Toyota -spolehlivý vůz?
Tys toho v záruce určitě řešil, ty hlupáku. Nemáš auto ano ojetý, natož nový. Skoč do větráku hlavou napřed a nehejtuj tady.
11.12.2020 | 21:57:34 | | 89.102.148.* Reagovat
RE: Toyota -spolehlivý vůz?
Nekupuji si takový šmejdy jako ty,abych reklamaci řesil několik dní nedejbože týdnů👍😂😂😂😂🛴X let si kupuju nový auta,ale letos jsem udělal vyjímkou,vzal jsem roční předváděčku.Za celou dobu jsem reklamoval před asi pěti sedmi lety prkotinu a dělali mi to společně s olejovým servisem.Ráno jsem auto odevzdal,druhý den ráno vyzvedl bez náhradního vozu.Podruhé při reklamaci zpackaný výměny předního skla,kdy tam zatékalo mi sami dali náhradní korejskej zázrak na necelý den.Dealer více značek.V práci x desítek koncernů od šitygo po superby,karoqy a transportéry nikdy auto nebylo kvůli reklamaci v servisu dýl jak den.Většinou prkotiny spíš nic co se vyřeší jednodenně.Zajedeš,domluvíš termín,objednáš a se servisem vyřešeno za den.A co vím koncern náhradní vozidla dává,ale není to pravidlo u všech automobilek při reklamacích a často se opakujících závadách mají svoje daný postupy.Nevím co s vadnou převodovkou u recenzenta dělají tak dlouho,je to divný,jestli nechtějí reklamaci uznat nebo se cukaj a zkoumají,rozebírají a budou jí třeba repasovat,protože výměna kus za kus by trvala den.Je to na dohodě dealera s importérem jak se k tomu postaví a co zaplatí a Toyota je u nás celkem okrajová značka.Jinak tady to už dávno není o autech a divím se,že sem někdo díky vám dvěma trolům něco vůbec ještě píše.Jsou naštěstí jiný platformy a fóra,kde to má úroveň ne jako tu,kdy je to jak diskuse pod články na novinkách.Chodím se sem nad vašema plkama jen pobavit.Auta nejsou jako prodávat pračky nebo v depu vytírat WC.Člověk se tu dozví takový kraviny jako třeba,jak na podzim půjdou ceny nových aut dolů 😄👍nebo ještě třebaže Renault je šmejd a Kolíně nejlepší auto.Víc nic rozumějšího z vás nikdy nevypadlo😂😂😂😂😂😂a už asi nikdy jak tak koukám nevypadne.
12.12.2020 | 08:55:05 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Toyota -spolehlivý vůz?
Slyšeli jste slovo boží. Amen. taky si kupuju x let nový auta (občas proložím lehce ojetým do 35 000 km). Rozdíl mezi tebou a mnou je ten, že já neřeším žádný reklamace, od doby, kdy kupuju toyoty. Předtím řešené reklamace byly vždy placeny výrobcem vozidla, a to jak díly, tak práce. Mají na to normy, není to tržnice. Ale holt musíš kupovat spolehlivý auta od spolehlivý značky a ne šitky, zoufalče. Toyota okrajová značka? Ano, pro hlupáky ano. Jinak je jí plný svět, je to č. 1 :-) Ty platformo :-)
12.12.2020 | 10:04:08 | | 89.102.148.* Reagovat
RE: Toyota -spolehlivý vůz?
😂😂😂😂😂další plky😂😂😂půlku toho vraku sis dodělával jak na stodváce a děláš tu ramena.Kolik je u nás dealerství Toyoty a kolik koncernu nebo Korejců.Podle toho vypadá taky zákaznická péče.A až budeš goolit jestli víš vůbec co to je tu platformu tak si zjisti co je to výrobce,importér a dealer i ten druhej áť tu ze sebe neuděláte hlupáky 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
12.12.2020 | 10:23:41 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Toyota -spolehlivý vůz?
Proč tak málo smajlíků? Jen více, ať dodáš svým hloupým reakcím více na vážnosti. Hele, ale vážně, že ty jsi velkej srandista. Rád jsi v centru dění, s humorem se prezentuješ tady i na těch dalších platformách, a já to beru. V tomto vánočním čase... Protože jinak, pokud to bereš vážně, pak jsi ten největší hlupák a omezenec, jakého jsem poznal na těchto stránkách. Na tebe nemá ani doktor Luboš Všeználek.
12.12.2020 | 15:25:55 | | 89.102.148.* Reagovat
RE: Toyota -spolehlivý vůz?
Ty jsi vážně tragéd.....Toyota okrajová značka (největší automobilka na světě), vyrábí zmetky - jedny z nejspolehlivějších vozů vůbec..., ale boreček tu bude plkat něco o tom, že má nová auta ze salonu :-)))), běž za roh a dej si facku, třeba se ti rozsvítí, ale spíš ne...
13.12.2020 | 10:19:20 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Toyota -spolehlivý vůz?
Renault je šmejd já vím a Toyota nejlepší a nejspolehlivější značka.Si přečti tu recenzí nahoře na proace jak jednají u nás zastoupení Toyoty a pak dělej chytrýho.A vůbec je pokrok už jsi kromě jednoho nesmyslu řekl i druhý,tak za pět let to bude třetí.Jinak jenom urážíš a blafeš kraviny co s autama nemaj nic společného a ani nevíš jak funguje záruka,borec tu napíše recenzi a vy ho pozurážíte vypadáte do debilů přitom víte kulový.Na novinkách jste asi dostali ban.
13.12.2020 | 11:59:35 | Jizrka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Toyota -spolehlivý vůz?
No konečně máš pravdu, Toyota je obecně považována za jednu z nejspolehlivějích značek vůbec - na tom jedna , kdoví zda pravdivá - recenze nemůže nic změnit (a to jsem nikdy žádnou nevlastnil - představ si, přesto tomu věřím), zato jsem vlastnil Rendl(nový za salonu - extra pro tebe) a tam o kvalitě fakt nemůže být řeč.....Apropos co jsou to novinky oslíku?
Mimochodem i v tom rendlu tedy abych na ně jen neplival, dávají na záruku jiný vůz - pokud ji tedy uznají, ale to je zase jiná písnička....
13.12.2020 | 17:04:14 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Toyota -spolehlivý vůz?
Mimochodem - Pro Ace je plechová dodávka vyráběná frantíky a jestli mu nefachaj světla na vozíku...strašnej průser..., evidentně si nechal někde blbě dodělat tažné...
13.12.2020 | 17:09:51 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Toyota -spolehlivý vůz?
Socko:-)))) si pobavil...pokud jde o záruční opravu neznám v ČR značku , která by nedala náhradní auto zdarma (platí se jen poalivo), ale třeba viděli, že jsi taková socka, že tě natáhli, jinak je všude zvykem to tak dělat i v Pardubicích a Liberci, si představ...
10.12.2020 | 12:50:36 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Toyota -spolehlivý vůz?
Tak určitěěě... vrchol zoufalosti. V listopadu napíšeš recenzi na renaulta, zuřivě ji tady obhajuješ, a najednou máš toyotu. I ty filuto, zkoušíš to dost dětinsky, a klidně přidej nějakou další pohádku o polámané toyotě.
10.12.2020 | 19:27:26 | | 89.102.148.* Reagovat
RE: Toyota -spolehlivý vůz?
V době kdy jsem recenzí psal byl Renault měsíc prodaný.Chtěl jsem se jen podělit o své zkušenosti s tímto vozem a nenapadlo mě to tam napsat.Cíl byl ten,že pokud někdo chce koupit tento vůz jen aby věděl a nenechal se ovlivnit .
Nechápu proč mě tak urážíte, myslel jsem,že se tu bavíme o autech,slušně.Vše co jsem napsal je má osobní zkušenost.Netroufám si odhadovat kolik z vás vlastní/lo nový vůz,ale nové auto nemusí být vždy bez problémů jen proto,že je nové.Pokud tvrdí
,že vám při závadě vždy půjčí jiný vůz tak si prosím zjistěte fakta, záleží na prodejci a jasně,že pokud kupujete u stejného prodejce auta častěji a navštěvujete ten samý servis tak se k vám bude chovat vstřícněji Ti, kdo mají jinak zkušenost,ne tu jedna paní povídala,gratuluji.Tímmto zde definitivně končím.
11.12.2020 | 19:24:59 | | 94.112.221.* Reagovat
RE: Toyota -spolehlivý vůz?
Jo. A za měsíc jsi na té polámané rozjebané toyotě najel 5000 km. Tahle pohádka je ještě slabší než ta první.
11.12.2020 | 22:03:47 | | 89.102.148.* Reagovat
RE: Toyota -spolehlivý vůz?
Děláš tady ze sebe jen zbytečně hlupáka...., každý, kdo někdy kupil auto ze salonu (a je fakt jedno ze kterého a zda v Pardubicích,Liberci nebo Horní Dolni ví, že v záruce VŠE hradí dealer,resp. automobilka - tak to prostě je, že to nevíš je pouze důkaz toho, že jsi nikd auto od nova nevlastnil, pokud jsi tedy nějaké kdy vlastnil vůbec...
12.12.2020 | 08:35:04 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Toyota -spolehlivý vůz?
😂😂😂😂👍tak to je zase další pěkná kravina👍👍👍😂😂😂😂
12.12.2020 | 09:26:24 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat