Tachometr neukazuje ujeté km (ozubená kola jsou oholená).
Zkrat v elektroinstalaci (svazek kabelů mezi kabinou a motorem způsobil při startování zkrat).
Špatné starty za studena i za tepla (je tam hodně čidel, asi by je člověk musel vyměnit všechny). Někdy startuje dobře, jindy musím čekat až motor vychladne a pak startovat-teď to řeším tak, že čidlo poleju studenou vodou a startuji hned.
Prasklá vyrovnávací nádobka chl. kapaliny.
Nefunguje stavění předních světel.
Přidřené ložisko volantu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zajímavé auto v době vzniku, slušný prostor, ale pohodlnější byla R 21. Náhon 4x4 je docela fajn, musí si člověk zvyknout, že třeba při parkování auto klade odpor (vytočená kola přizavírají diferenciál), v zimě to může být nepříjemné. Jinak jízdní vlastnosti jsou dobré, lepší než u vozu s jednou poháněnou nápravou, auto je v zatáčkách spíž nedotáčivé.
Na autě je vidět že je to Francouz - mohl bych jmenovat spoustu různých detailů které by u auta za 1,2 mil. Kč neměly člověka otravovat.
Mám dotaz, zda máte někdo zkušenosti s výměnou serva na řízení - pokoušel jsem se jej povolit, ale nepřišel jsem na to, jak se dostat k maticím objímek? Co je potřeba demontovat?
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Espace
Polévat čidlo
Je potřeba zajet na počítač někam, kde s tím uměj a pak vyměnit čidla. Pak startuje OK
14.11.2006 | 15:52:11 | Pajda Reagovat
servo
Mám dotaz, zda máte někdo zkušenosti s výměnou serva na řízení - pokoušel jsem se jej povolit, ale nepřišel jsem na to, jak se dostat k maticím objímek? Co je potřeba demontovat?
14.09.2005 | 08:35:57 | Reagovat