Rok výroby:2001Typ motoru:2,2dciStav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?7 měsícůPrůměrná spotřeba:8,3 l/100 kmVloženo:6. 6. 2006
Auto má neustále problémy s elektrikou, elektronikou a dost odchází podvozkové části. Neustále uvnitř vrže. Sedadla se hýbou v kolejničkách - jako u staré škodovky.
Neustálé zjišťování závad elektroniky + mazání ... á 500,-
Originální díly nejsou na skladě, vše se posílá z Maďarska do 48 hodin, takže jsou vyloučeny rychlé opravy.
Hodina práce ve značkovém servisu cca 1.000,- Kč. bez DPH.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je katastroficky nespolehlivé, nevíte, zda odjedete z parkoviště. Neskutečně drahé náhradní díly - spojková hadice např. dražší než na F 355, a to už je dost.
Auto je ale velmi pohodlné a pokud funguje tak je s ním bezvadná jízda. Sedadla velmi krátká, měká, vhodná na max. 180 cm výšky, na delší cesty nevhodná. Potahy sedadel povolují ve švech, typicky francouzská práce. Nákladový prostor skutečně GRAND+Digitální přístroje čitelné, bezporuchové. Zabudované radio OK, zvukem neodpovídá pořizovací ceně auta - 1.300.000,- Kč. Klimatizace, vytápění lepší průměr mezi MPV.
Motor má zvláštní průběh výkonové křivky, dle mého názoru zlaté Tdi, spotřeba lehce nadprůměrně vysoká, výkon dostatečný. Cestovní rychlost cca 135 km-hod, max 185km-hod. Vzhledem k jízdním vlastnostem vhodné spíše pro dálnice, v zatáčkách houpavý, ale předvídatelný, ve městě méně obratný.
Výhled super, zvláštní a jedinou pochvalu si zasluhují zpětná zrcátka, která poskytují neskutečný přehled o dění za Vámi.
Dle mého názoru je auto vhodné koupit ve stáří max 2 roky, ve 100. 000km ho bezpodmínečně prodat. Obvyklý kilometrový náběh za 1 rok bývá 35. 000 km, doporučuji vyvarovat se "výhodným nabídkám", trvat na servisní knížce, auto kupovat nebourané a trvat na předprodejní kontrole v servisu, hlavně co se týče výpisu závad z počítače.
Máme stejný auto a největší problemy sou s elektronikou!!! Měli sme problém s tim že auto nestartovalo jelikož byl špatný kabel k měření otáček potřebných ke startu! PS: Je to navoněná plechovka:(
ve vší úctě, ale cena za servis se mi zdá přehnaná. Já jezdím též do autorizovaného servisu a cena tu je 600 s DPH. Jinak přeju již co nejméně závad, protože motory 2,2dci byly špatný
Tak koukám že jsem mšl asi zatím štěstí a to jezdím espasem přes deset let. 1/ r.88 benzín provoz na LPG - majitelem 5 let a bez problému 2/ r.94 taky na LPG majitelem 1,5r. 3/ r.97 model III. benzín bez úprav 2,0i 84kW najeto přes 200tis - dosud vlastním a . 4/ r.03 mám ho 1rok s motorem 1,9Dci koupil jsem ho spadlým motorem ale teď super. Tak že espase mám zmáknutýho a dosud jsem neměl důvod být nespokojený. zdravý karel
Koukám že ta spojková hadice nepotkala jen mně..Jen by mně zajímalo jestli to mají i modely od roku 1999 v benzínové verzi u nových benzínových 16V motorů.Já už dávno toho diesela prodal ale opět potřebuji velké auto a tohle je nejpohodlnější .A na spotřebě u tohoto tolik nešetřím.Mě ten diesel chodil v zimě po městě za 10 litrů,tak na takovej provoz budu radši jezdit benzínem.
čo sa týka spolahlivosti nič moc (možno je to aj tým, že som druhý majitel) . Moje skúsenosti sú skor . auto má nabehaných 183000 a už 3 krát som musel meniť tesnenie pod hlavou a navyše teraz ju mám ešte aj prasknutú. Pritom bežné jazdenie žiadne extrémy. Miesta je v ňom dosť, teda aspoň mne postačuje. Som zvedavý aky je spolahlivy najnovší model.
Chtěl jsem se zeptat jak jste byl spokojenej s Fordem Galaxy ?? Uvažuji o koupi a tady na tomto servru velice kladně hodnotí až od roku 2000 a výše,starší model určitě nechci,jen mě zajímají vaše zkušenosti s předchozím modelem !! Díky
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Grand Espace
Elektronika - Špatná
Máme stejný auto a největší problemy sou s elektronikou!!! Měli sme problém s tim že auto nestartovalo jelikož byl špatný kabel k měření otáček potřebných ke startu! PS: Je to navoněná plechovka:(
30.01.2008 | 21:10:29 | Hitman Reagovat
práce v servisu
ve vší úctě, ale cena za servis se mi zdá přehnaná. Já jezdím též do autorizovaného servisu a cena tu je 600 s DPH. Jinak přeju již co nejméně závad, protože motory 2,2dci byly špatný
20.12.2007 | 21:24:50 | David Reagovat
espas
Tak koukám že jsem mšl asi zatím štěstí a to jezdím espasem přes deset let. 1/ r.88 benzín provoz na LPG - majitelem 5 let a bez problému 2/ r.94 taky na LPG majitelem 1,5r. 3/ r.97 model III. benzín bez úprav 2,0i 84kW najeto přes 200tis - dosud vlastním a . 4/ r.03 mám ho 1rok s motorem 1,9Dci koupil jsem ho spadlým motorem ale teď super. Tak že espase mám zmáknutýho a dosud jsem neměl důvod být nespokojený. zdravý karel
15.02.2007 | 21:33:51 | karel Reagovat
Spojková hadice
Koukám že ta spojková hadice nepotkala jen mně..Jen by mně zajímalo jestli to mají i modely od roku 1999 v benzínové verzi u nových benzínových 16V motorů.Já už dávno toho diesela prodal ale opět potřebuji velké auto a tohle je nejpohodlnější .A na spotřebě u tohoto tolik nešetřím.Mě ten diesel chodil v zimě po městě za 10 litrů,tak na takovej provoz budu radši jezdit benzínem.
12.02.2007 | 00:04:02 | morhotronic Reagovat
veru nič moc na takú káru
čo sa týka spolahlivosti nič moc (možno je to aj tým, že som druhý majitel) . Moje skúsenosti sú skor . auto má nabehaných 183000 a už 3 krát som musel meniť tesnenie pod hlavou a navyše teraz ju mám ešte aj prasknutú. Pritom bežné jazdenie žiadne extrémy. Miesta je v ňom dosť, teda aspoň mne postačuje. Som zvedavý aky je spolahlivy najnovší model.
26.12.2006 | 13:07:24 | milan Reagovat
Předchozí auto
Chtěl jsem se zeptat jak jste byl spokojenej s Fordem Galaxy ?? Uvažuji o koupi a tady na tomto servru velice kladně hodnotí až od roku 2000 a výše,starší model určitě nechci,jen mě zajímají vaše zkušenosti s předchozím modelem !! Díky
24.10.2006 | 13:27:19 | Buri Reagovat