Rok výroby:2010Typ motoru:2,0 dciStav km při koupi:0 kmStav km nyní:10 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPrůměrná spotřeba:7,7 l/100 kmVloženo:7. 4. 2011
Na začiatku bol výber z mnohých značiek a variánt. Podmienkou bol pohon 4x4 a naftový motor.Voľba na Koleos padla po porovnávaní komfortu výbavy, typu pohonu 4x4 a samozrejme aj ceny. Tá, zrejme po nízkych predajoch klesla na zaujímavú úroveň. V porovnaní so svojim bratrancom od Nissanu je v rovnakej výbave asi o 20% lacnejší. Koleos sa dodáva v dvoch výbavách, Najvyššej a strednej a vždy s pohonom 4x4. Po počiatočnom zábehu, ktorý trval 2500 km som si naozaj začal auto užívať. Na dlhých cestách je Koleos pohodlné auto. Nie je to žiadny "trhač asfaltu", ale nie je problém akcelerovať a bezpečne predbiehať. Rýchla jazda sa samozrejme odzrkadlí v spotrebe. Mne sa darí držať priemernú spotrebu na cca 7,7 l/100km. Pohon 4x4 dáva výborný pocit bezpečia na zasnežených cestách. V zime som mal možnosť overiť si spoľahlivosť aj na lesnej ceste pokrytej súvislou vrstvou ľadu. Koleos bezpečne stúpanie na ľadovej ceste zvládol. Rovnako spoľahlivý je ja teraz, či už za sucha, alebo v blate. V oboch prípadoch to boli typické, rozbyté lesné cesty, po ktorých len deň pred tým lesácke LKT ťahali drevo.
Mám druhého Koleose. 110 Kw diesel.První - od roku 2008 - jsem vyměnil v roce 2012 za nový model. Ročně najedu cca 40.000 km. První nyl svižnější, filtr pevných částic ubral na všem a zvýšil spotřebu.Fakt otrava. Motor zdaleka tak nejde do otáček a rovněž déle točí při startu. Mám lehkou nohu. Jezdím max. do 7 litrů a nelžu. Spíš 6.4 - 6.6 u staršího modelu a cca 6.8. u novějšího s filtrem. Na okreskách 90-100 a na dálnicí 120-130. Takže kolega, který tvrdí, že kdo jezdí pod 7.5 je lhář.....není. Kolega jen zřejmě jezí jinak. Dá se to, pokud člověk předvídá a chová se na silnici normálně. A to nejsem žádný plž , mlž. Každý rok si tahám dřevo z lesa na zimu, jezdíme s vlekem s veterány..... takže tak. Jenom používám mozek. Ani s jedním jsem neměl sebemenší problém. Žádná závada během provozu. Nic. jen nafta, aditiv a olej. První destičky jsem měnil vždy až ve 100.000 u obou aut. Je to super auto a věřím, že nástupce v roce 2016 bude stejně fajn.
Chtěl bych vnést trochu objektivity do různých rozporuplných recenzí na RENAULT KOLEOS. Vlastním ho 5 roků a mám najeto 170 OOO km, motor 2,0 TDI 110 KW. Vůz je v plné výbavě včetně kůže. Za cenu tohoto vozu si nekoupíte málo které SUV v základní výbavě a přitom jsem zkoušel NISSAN QASZKAI a VW TIGUAN. Jízdní vlastnosti jsou srovnatelné a mohu říci, že v terénu předčí i těžší teréňáky. Samozřejmě, že to není limuzína na ježdění po dálnicích, ale pružná a pohodlná jízda s perfektním držením stopy mu není cizí. SUV si kpuji proto.aby se mi bezpečněji jezdilo hlavně v zimě a nejvíc ho ocení rodiny, které jezdí často do hor, myslivci a v neposledním rybáři.Já jsem myslivec a často jezdím po polních a lesních cestách v zimě i v létě, nikdy se mi nestalo, že by mě v blátě, nebo v hlubokém sněhu zklamal, průchodnost je až neuvěřitelná, jak jsem už zmínil, je lehčí a v blátě ujede i výkonnějším, ale těžší teréňákům. Kdo tvrdí, že se na silnicích dostane se spotřebou pod 7,5 l tak lže, ale myslím, že pro dvoulitr a čtyřkolku je to docela slušné.Za celou dobu nemám nejmenší problémy a měním pouze olej, filtry, brzdové destičy a pneumatiky což je normální spotřební materiál. Vím, že karoserie není nejkrásněší, ale vzhledem k prostoru pro posádku, množství odkládacího prostoru, a hlavně pohodlného nastupování a vystupování a ještě proslkení a výška s úžasným výhledem nad ostatní osobáky na něj nedám dopustit.
Zdravým mám automat 4x4 najazdených 50 000Km zatial bez jedinej poruchy akurát mi vadí že v lese vo večšom blate štvorkolku vypina lebo sa prehreje olej to je riadny blud treba počkať kým olej vychladne.Auto je fakt do ľachkého terénu spotreba priemer 7,8L.
25.07.2014 | 19:26:36 | KAROL
| 95.103.104.*Reagovat
Koloušek
Takže měl jsem X-traila dCi, 150000 km za 3 roky, bez poruch, jen nafta filtry apod., spotřeba 6,2. nyní mám 1,5 roku Koleos dCi, 75000 km, bez poruch, jen..., spotřeba 6,1 - 5,9 (podle období). Na safari to není, ale z problémů vždy dostane (max. střední terén). Taky jsem slyšel něco o autech s ... No, buď mám kliku, nebo to už neplatí...
RE: Koloušek, Tej spotrebe naozaj verím...., :)), dá sa chodiť aj za 4-4,5 l..., či ešte menej.
Mohu tě ujistit, že s Koleosem jezdím každý den a mám s ním najeto 85000 Km a spotřebu mám také 6 až 6,5! Nikdo tomu nechce věřit, ale přesto to tak je... A co se týká spolehlivosti, tak problémy žádné dosud nebyly, terén zvládá nad očekávání dobře, jo a co se týká té spotřeby, tak nepatřím mezi pomalé jezdce. Takže tvé připomínky vychází z tvé neznalosti a nezkušenosti...
11.01.2015 | 02:08:17 | Tommy
| 86.49.67.*Reagovat
RE: Koloušek, Tej spotrebe naozaj verím...., :)), dá sa chodiť aj za 4-4,5 l..., či ešte menej.
v rodine je x-trail 127 kw,manuál. ked idem eko rally, dokážem aj za 5-5,5 litra, ale ked začnem vytínať 130-140 km/h..., tak je tam 10 litrov a viac. jednoducho veľká krabica.
moc recenzí na tento tip auto tu moc není :-( .Já osobně zatím nemůžu moc soudit koleose (recenzi na něj napíši až bude doma a otestuji ho v provozu).Prozatím mám scenic r.2001 LPG +max. výbava + male dodělávky a nemůžu napsat křivé slovo na tento vůz,nevím jak ostatní auta"renault"na tom jsou s kvalitou a zpracováním.Máme doma ještě starší vůz felicie 1.6 jenže to je o něčem jiném :-) .
Podle mě si to kupují lidi jenž měly Škodu ,a mají nějaký vztah k značce ,jinak člověk který měl jiný auta tak si to nikdy nemůže koupit.Možná jako 1 auto někdo muže vyzkoušet.Nebo někdo jenž je Škodovák ,a pak ten jenž mu stačí že auto dojede s A do B ,ale k autům nemá žádný vztah a je mu naprosto jedno čím jede.Takže podle mě je škodovka pro škodováky nebo pro lidi jenž auta vůbec nezajímají.Ale ten co jezdí kolik let třeba s Japoncem nebo Francouzem .Tak při koupi se v bazaru asi po těchto autech ani nepodívá .Navíc ta cena mě přijde strašná ,to je někdy až balík za takovej střep .
Se mě líbí jak sou všichni chytrý a nikdy v tom autě neseděly ani v tom nejely a víc co to má a nemá a co to dělá atd.Každý auto má poruchy ,a občas některá značka v určitý okamžik spadá do skupiny špatných.Jenže ti zabedněnci jenž věří co kde se píše tak nezjistí nic.Není značka bez poruch ,a to že to je moc poruchoví a tohle zase málo to je prostě o kusu.Pro mě jsou Francouzský auta pohodlný pěkný a z mé zkušenosti vydrží hodně .U někoho zase ne .Pro někoho jsou kvalitní BMW VW Škoda.Já to auto nikdy neměl ,jen co znám známý tak s tím mají problémy.Jiní zase ne.Před 4 lety si jeden týpek koupi 406 1.8 16v Break z roku 1998.A asi po 14 dnech mu přestala fungovat ručička tachometru.Centrál .A furt mu to chcípalo za jízdy.Co mě nikdy R19 o 8 let starší nedělala a technicky fungovala líp.Ted co má toho Peugeota tak je naprosto OK vše funguje jede jak má.Někdo má štěstí někdo ne .Jsou i ti jenž mají dobrý zkušenosti s Alfou někomu vydrží 8 let bez větších poruch někdo koupí novou a najede pár tisíc a odejdou mu ventily hlava atd.Jde taky o stylu jízdy zacházení atd.A můžu říct že už mě sere že se furt do těch aut někdo naváží .Pro mě je od mala prostě značka Škoda absolutně na nic.Š120 katastrofa Favorit to samí Felda no v práci dobrý jinak na nic nepěkný auto,tvrdý nepohodlný a malý.Octavia ročníky 1997 dle mě strašný interier katastrofa .Jediný co se mě líbí je Nová Octavia RS v kombiku.Ale stejně bych za to ty peníze nedal.Ta značka nemá pro mě žádný auto jenž by mě zaujalo jak komfortem tak designem.Když se podívám na Novej Peugeot 508 nebo Renault Latitude nebo cokoliv jinýho NIssan Mazda Honda atd.Tak se mě bude líbit ne všechny ,ale i tak jo .Třeba ta 508 na první pohled mě zaujme design interier jízda.Ale nová Octavia nebo superb musím chodit dokola zezadu ze předu abych na tom něco našel .
Prosím - všichni, než odklepnete komentář, nechte ho projet kontrolou pravopisu. Sice jsem na průmce o pololetí propadl z češtiny, ale tento text je až smutnej - v případě, že nejsi ukrajinec!
Už ne ,ale 12 let jo a nemůžu si stěžovat dle mě na to kolik tomu bylo kolik to najelo ,tak sloužilo dobře ,co se poruchovosti týče mnohdy lépe jako většina nových aut .Za těch 12 let jsem dal do oprav 38 000kč.+Filtry atd.Ale to do toho nepočítám.Což pro mě je z mé strany výhra když se dívám na recenze kde za auto který má sotva nalítaný 15 000km jsou opravy mnohdy víc jak u mě.Jako při koupi to mělo něco kole 120 000km.V roce 1998 cena 145 000kč v roce 2010 256 000km plus mínus něco k tomu .Pak praskla hlava motoru což finančně do 20 let starýho auta se mě moc nechtělo dávat už prachy .Ted mám z roku 2000 Peugeot 406 něco přes půl roku při koupi 175 000km a zatím jsem najezdil něco přes 11 000km a porucha žádná ,vše OK jiný auto bych nechtěl francouzský mě vyhovují ,škoda vw to je tvrdý jak kopyto .Ted do práce dovezly Novou Fabii Kombi ,bych nechtěl ani zadarmo takovej střep.
Ta, ako nazyvas parodia 4x4 je z X-Trailu a je urcena na to, na co bola navrhnuta. Najhorsie posudenia zacinaju "v zivote som v tom nesedel". Koleos je male SUV, urcene na zpevnene cesty a max. do lahkeho terenu, ale ten teren by uz napr. Legacy nepreslo. Tak ze z tohto pohladu sa ako parodia javi Legacy ;-) Samozrejme parodiou nie je ani jedno, ani druhe. Aj Legacy a aj Koleos je navrhnute na nieco ine. Legacy cesta, Koleos aj lahky teren. Benzin do takehoto auta je trosku zcestne, pokial samozrejme celu dobu zostavas len na asfalte. To ale nie je potrebne 4x4. Diesel dava pri nizkych rychlostiah dostatocnu silu, aby auto v terene nieco zvladlo. Benzin v tomto smere zaostava. Koleos vypina 4x4 len v rezime pevneho rozdelenia pohonu 50:50 na obe napravy, po prekroceni 40km/hod. To vsak robi kazda stvorkolka s touto moznostou. A z vlastnych skusenosti s dieslom od Renaultu viem, ze tych cca 350-400 tic km urcite vydrzi.
Myra nemýl si 11 ročný Scénic s moderným Renaultom , ja som mal tiež DTi, na ktoré človek nemohol povedať jedno krivé slovo, ale dnešne modely stoja za vekú<>...
Pre autora Koleos je len parodia na pohon 4x4, v živote som v tom nesedel ale predpokladám že pohon 4x4 funguje len do určitej rýchlosti ako u všetkých SUV, ak si chcel poriany pohon 4x4 mal si siahnúť po AWD , to je nevypínatelný pohon. K spotrebe mám Subaru Legacy 2.5i 121kW, AWD pohon patrí medzi špičku a celkový priemer mám 9,3l/100km, dialnice a mimo mesto ešte menej. Až sa u tvojho Koleosa objavia prvé problémy common-rail motora, nabudúce si už kúpiš benzín, vermi , že tie ušetrené 2l/100km tam nasypeš jedným šupom.
Dlouhá léta jsem jezdil v japonských vozech ( 3 x mazda -626 a 6, Toyota Carina, Subaru Impreza) V r. 2009 jsem si koupil Koleos 110kW, dnes má ujeto cca 120.000 km a dosud jsem byl v servisu pouze na výměnu oleje a filtrů. fakt jsem tomu vozíku s pí.... ve znaku moc nevěřil, ale co, říkal jsem si, tři roky záruka nebo 150.000 km mi tak akorát vychází a jsem velice mile překvapen , jak spotřebou ( do 7 litrů nafty) tak kvalitou. nevím, možná mám štěstí, ale téměř tři roky jezdit úplně bez závad je milé. Pohon na čtyřkolku se v případě potřeby přepíná velice plynule, jasně, není to Subaru, tak je jízda vskutku jako po kolejích, ale díky váze vozu a všem těm pomocným systémům jsem velice spokojen. Ivan- jeden diskutující, tvrdil, že má Legacy 2,5 a jezdí za 9,3 l. já měl Imprezu 2.0 r.v. 2006 160 HP a opravdu mám "lehkou nohu" což dokládá i spotřeba s Koleosem, ale nejezdil jsem s lehčí Imprezou zá méně než 9.5 l. Tak nevím. Asi kolega s těžkým a objemnějším Legacy jezdil jenom z kopce, nebo na laně. A hlavně jeho hodnocení motorů renault je fakt asi jenom z neznalosti, renaulty mohou sklízet kritiku možná za hodně věcí, ale rozhodně to nejsou motory...... ty jsou v pohodě, minimálně ten, kterým je osazen Koleos. Tomík
Já mam na kapotě kosočtverec a nechci už nic jinýho. Luke20:Zapoměl jsi na Octavii 2.0 TDi,kde hlavy praskali,jak supermarkety po výrazných slevách.To samé i 1.8 TSI.
No nevím, jestli na autě s kosočtvercem rozsype i to, co tam není.Já mám 11 let starého Scenica a když nepočítám rozvody nebo brzdy, tak asi takhle: prasklá stahovačka okna-z vrakárny i s motůrkem-1500,-, zanešený snímač otáček-auto špatně startovalo-stačilo vyčistit, odešel předřadný odpor na větráky-oprava u známého s pájkou za láhev vodky. Celkově si myslí, že se poruchovost mého současného auta neliší nijak od jiných.
Většina lidí haní Renault ,ale největší problémy s co znám mají s BMW VW a Škoda .BMW 3 rok 2002 ,špatný turbo ,a kliková hřídel,Passat rok 1999 častá výměna turba ,a vstřikování,Suberb zakoupený nový při 40 000km porucha turba ,oprava 30 000kč .vw golf 4 opět špatné turbo ,nefungující centrál.A můj bejvalej stroj ,nejhorší porucha byla výměna převodovky ,za 12 let ježdění,a to byl Renault 19,ted mám 406 rok 2000.A zatím poruchá taky žádná mám ho teda jen asi 9 měsíců ,ale stav OK najeto 175 000km při koupi.1majitel dovoz Německo ,výměna rozvodů při 145 000km .Dokumentace STK ,a oprav.Zatím jen platím benzín,a jezdím.
U Laguny se mě zatím do 128000 km neprojevilo nic. Za to u Passatu, který byl dvakrát tak drahý odešel dvouhmotý setrvačník, přední ramena a kosti a začalo se jebat DSG. To všechno do 125 tis km.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Koleos
koleos- zkušenosti
Mám druhého Koleose. 110 Kw diesel.První - od roku 2008 - jsem vyměnil v roce 2012 za nový model. Ročně najedu cca 40.000 km. První nyl svižnější, filtr pevných částic ubral na všem a zvýšil spotřebu.Fakt otrava. Motor zdaleka tak nejde do otáček a rovněž déle točí při startu. Mám lehkou nohu. Jezdím max. do 7 litrů a nelžu. Spíš 6.4 - 6.6 u staršího modelu a cca 6.8. u novějšího s filtrem. Na okreskách 90-100 a na dálnicí 120-130. Takže kolega, který tvrdí, že kdo jezdí pod 7.5 je lhář.....není. Kolega jen zřejmě jezí jinak. Dá se to, pokud člověk předvídá a chová se na silnici normálně. A to nejsem žádný plž , mlž. Každý rok si tahám dřevo z lesa na zimu, jezdíme s vlekem s veterány..... takže tak. Jenom používám mozek. Ani s jedním jsem neměl sebemenší problém. Žádná závada během provozu. Nic. jen nafta, aditiv a olej. První destičky jsem měnil vždy až ve 100.000 u obou aut. Je to super auto a věřím, že nástupce v roce 2016 bude stejně fajn.
08.12.2015 | 20:28:15 | tomeš fibich | 178.23.219.* Reagovat
renault koleos
Chtěl bych vnést trochu objektivity do různých rozporuplných recenzí na RENAULT KOLEOS. Vlastním ho 5 roků a mám najeto 170 OOO km, motor 2,0 TDI
110 KW. Vůz je v plné výbavě včetně kůže. Za cenu tohoto vozu si nekoupíte málo které SUV v základní výbavě a přitom jsem zkoušel NISSAN QASZKAI a VW TIGUAN. Jízdní vlastnosti jsou srovnatelné a mohu říci, že v terénu předčí i těžší teréňáky. Samozřejmě, že to není limuzína na ježdění po dálnicích, ale pružná a pohodlná jízda s perfektním držením stopy mu není cizí. SUV si kpuji proto.aby se mi bezpečněji jezdilo hlavně v zimě a nejvíc ho ocení rodiny, které jezdí často do hor, myslivci a v neposledním rybáři.Já jsem myslivec a často jezdím po polních a lesních cestách v zimě i v létě, nikdy se mi nestalo, že by mě v blátě, nebo v hlubokém sněhu zklamal, průchodnost je až neuvěřitelná, jak jsem už zmínil, je lehčí a v blátě ujede i výkonnějším, ale těžší teréňákům. Kdo tvrdí, že se na silnicích dostane se spotřebou pod 7,5 l tak lže, ale myslím, že pro dvoulitr a čtyřkolku je to docela slušné.Za celou dobu nemám nejmenší problémy a měním pouze olej, filtry, brzdové destičy a pneumatiky což je normální spotřební materiál. Vím, že karoserie není nejkrásněší, ale vzhledem k prostoru pro posádku, množství odkládacího prostoru, a hlavně pohodlného nastupování a vystupování a ještě proslkení a výška s úžasným výhledem nad ostatní osobáky na něj nedám dopustit.
13.01.2015 | 18:45:51 | Radůz | 194.228.223.* Reagovat
RE: renault koleos
je to 2.0 DCI..:), rovnaký aj X-traily. fajnový motorček, 127 je ešte lepší. je v rodine.
13.01.2015 | 20:44:22 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
KOLEOS 2012
Zdravým mám automat 4x4 najazdených 50 000Km zatial bez jedinej poruchy akurát mi vadí že v lese vo večšom blate štvorkolku vypina lebo sa prehreje olej to je riadny blud treba počkať kým olej vychladne.Auto je fakt do ľachkého terénu spotreba priemer 7,8L.
25.07.2014 | 19:26:36 | KAROL | 95.103.104.* Reagovat
Koloušek
Takže měl jsem X-traila dCi, 150000 km za 3 roky, bez poruch, jen nafta filtry apod., spotřeba 6,2.
nyní mám 1,5 roku Koleos dCi, 75000 km, bez poruch, jen..., spotřeba 6,1 - 5,9 (podle období). Na safari to není, ale z problémů vždy dostane (max. střední terén).
Taky jsem slyšel něco o autech s ... No, buď mám kliku, nebo to už neplatí...
27.02.2012 | 09:24:58 | Luboš | 93.99.63.* Reagovat
RE: Koloušek
Máš kliku :-)
27.02.2012 | 11:09:21 | Vašek | 88.102.46.* Reagovat
RE: Koloušek, Tej spotrebe naozaj verím...., :)), dá sa chodiť aj za 4-4,5 l..., či ešte menej.
A potom sa rýchlo zobudiť. 6 litrov... to je spotreba tak do max. 90-100 km/h, po rovine.
27.02.2012 | 13:49:26 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Koloušek, Tej spotrebe naozaj verím...., :)), dá sa chodiť aj za 4-4,5 l..., či ešte menej.
Mohu tě ujistit, že s Koleosem jezdím každý den a mám s ním najeto 85000 Km a spotřebu mám také 6 až 6,5! Nikdo tomu nechce věřit, ale přesto to tak je... A co se týká spolehlivosti, tak problémy žádné dosud nebyly, terén zvládá nad očekávání dobře, jo a co se týká té spotřeby, tak nepatřím mezi pomalé jezdce. Takže tvé připomínky vychází z tvé neznalosti a nezkušenosti...
11.01.2015 | 02:08:17 | Tommy | 86.49.67.* Reagovat
RE: Koloušek, Tej spotrebe naozaj verím...., :)), dá sa chodiť aj za 4-4,5 l..., či ešte menej.
v rodine je x-trail 127 kw,manuál.
ked idem eko rally, dokážem aj za 5-5,5 litra, ale ked začnem vytínať 130-140 km/h..., tak je tam 10 litrov a viac. jednoducho veľká krabica.
13.01.2015 | 20:46:24 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
moc recenzí na tento tip auto tu moc není :-( .Já osobně zatím nemůžu moc soudit koleose (recenzi na něj napíši až bude doma a otestuji ho v provozu).Prozatím mám scenic r.2001 LPG +max. výbava + male dodělávky a nemůžu napsat křivé slovo na tento vůz,nevím jak ostatní auta"renault"na tom jsou s kvalitou a zpracováním.Máme doma ještě starší vůz felicie 1.6 jenže to je o něčem jiném :-) .
07.07.2011 | 15:16:46 | Perla Reagovat
Podle mě si to kupují lidi jenž měly Škodu ,a mají nějaký vztah k značce ,jinak člověk který měl jiný auta tak si to nikdy nemůže koupit.Možná jako 1 auto někdo muže vyzkoušet.Nebo někdo jenž je Škodovák ,a pak ten jenž mu stačí že auto dojede s A do B ,ale k autům nemá žádný vztah a je mu naprosto jedno čím jede.Takže podle mě je škodovka pro škodováky nebo pro lidi jenž auta vůbec nezajímají.Ale ten co jezdí kolik let třeba s Japoncem nebo Francouzem .Tak při koupi se v bazaru asi po těchto autech ani nepodívá .Navíc ta cena mě přijde strašná ,to je někdy až balík za takovej střep .
07.05.2011 | 14:27:23 | luke20 Reagovat
No tak Škoda to je úplný humus, to máš recht, to lidi kupujou snad jenom ze setrvačnosti
06.05.2011 | 08:04:43 | Reagovat
Se mě líbí jak sou všichni chytrý a nikdy v tom autě neseděly ani v tom nejely a víc co to má a nemá a co to dělá atd.Každý auto má poruchy ,a občas některá značka v určitý okamžik spadá do skupiny špatných.Jenže ti zabedněnci jenž věří co kde se píše tak nezjistí nic.Není značka bez poruch ,a to že to je moc poruchoví a tohle zase málo to je prostě o kusu.Pro mě jsou Francouzský auta pohodlný pěkný a z mé zkušenosti vydrží hodně .U někoho zase ne .Pro někoho jsou kvalitní BMW VW Škoda.Já to auto nikdy neměl ,jen co znám známý tak s tím mají problémy.Jiní zase ne.Před 4 lety si jeden týpek koupi 406 1.8 16v Break z roku 1998.A asi po 14 dnech mu přestala fungovat ručička tachometru.Centrál .A furt mu to chcípalo za jízdy.Co mě nikdy R19 o 8 let starší nedělala a technicky fungovala líp.Ted co má toho Peugeota tak je naprosto OK vše funguje jede jak má.Někdo má štěstí někdo ne .Jsou i ti jenž mají dobrý zkušenosti s Alfou někomu vydrží 8 let bez větších poruch někdo koupí novou a najede pár tisíc a odejdou mu ventily hlava atd.Jde taky o stylu jízdy zacházení atd.A můžu říct že už mě sere že se furt do těch aut někdo naváží .Pro mě je od mala prostě značka Škoda absolutně na nic.Š120 katastrofa Favorit to samí Felda no v práci dobrý jinak na nic nepěkný auto,tvrdý nepohodlný a malý.Octavia ročníky 1997 dle mě strašný interier katastrofa .Jediný co se mě líbí je Nová Octavia RS v kombiku.Ale stejně bych za to ty peníze nedal.Ta značka nemá pro mě žádný auto jenž by mě zaujalo jak komfortem tak designem.Když se podívám na Novej Peugeot 508 nebo Renault Latitude nebo cokoliv jinýho NIssan Mazda Honda atd.Tak se mě bude líbit ne všechny ,ale i tak jo .Třeba ta 508 na první pohled mě zaujme design interier jízda.Ale nová Octavia nebo superb musím chodit dokola zezadu ze předu abych na tom něco našel .
06.05.2011 | 01:29:05 | luke20 Reagovat
RE:
Prosím - všichni, než odklepnete komentář, nechte ho projet kontrolou pravopisu. Sice jsem na průmce o pololetí propadl z češtiny, ale tento text je až smutnej - v případě, že nejsi ukrajinec!
24.05.2015 | 12:40:08 | RX | 89.176.61.* Reagovat
RE:
no hlavně bys měl velice intenzivně opakovat pravopis - tam máš hodně velké mezery.....
21.12.2016 | 13:00:22 | morales | 80.188.190.* Reagovat
Anonym
Už ne ,ale 12 let jo a nemůžu si stěžovat dle mě na to kolik tomu bylo kolik to najelo ,tak sloužilo dobře ,co se poruchovosti týče mnohdy lépe jako většina nových aut .Za těch 12 let jsem dal do oprav 38 000kč.+Filtry atd.Ale to do toho nepočítám.Což pro mě je z mé strany výhra když se dívám na recenze kde za auto který má sotva nalítaný 15 000km jsou opravy mnohdy víc jak u mě.Jako při koupi to mělo něco kole 120 000km.V roce 1998 cena 145 000kč v roce 2010 256 000km plus mínus něco k tomu .Pak praskla hlava motoru což finančně do 20 let starýho auta se mě moc nechtělo dávat už prachy .Ted mám z roku 2000 Peugeot 406 něco přes půl roku při koupi 175 000km a zatím jsem najezdil něco přes 11 000km a porucha žádná ,vše OK jiný auto bych nechtěl francouzský mě vyhovují ,škoda vw to je tvrdý jak kopyto .Ted do práce dovezly Novou Fabii Kombi ,bych nechtěl ani zadarmo takovej střep.
06.05.2011 | 01:11:37 | luke20 Reagovat
Pre : Ivan
Ta, ako nazyvas parodia 4x4 je z X-Trailu a je urcena na to, na co bola navrhnuta. Najhorsie posudenia zacinaju "v zivote som v tom nesedel".
Koleos je male SUV, urcene na zpevnene cesty a max. do lahkeho terenu, ale ten teren by uz napr. Legacy nepreslo. Tak ze z tohto pohladu sa ako parodia javi Legacy ;-)
Samozrejme parodiou nie je ani jedno, ani druhe. Aj Legacy a aj Koleos je navrhnute na nieco ine. Legacy cesta, Koleos aj lahky teren.
Benzin do takehoto auta je trosku zcestne, pokial samozrejme celu dobu zostavas len na asfalte. To ale nie je potrebne 4x4. Diesel dava pri nizkych rychlostiah dostatocnu silu, aby auto v terene nieco zvladlo. Benzin v tomto smere zaostava.
Koleos vypina 4x4 len v rezime pevneho rozdelenia pohonu 50:50 na obe napravy, po prekroceni 40km/hod. To vsak robi kazda stvorkolka s touto moznostou.
A z vlastnych skusenosti s dieslom od Renaultu viem, ze tych cca 350-400 tic km urcite vydrzi.
05.05.2011 | 22:47:33 | Mio Reagovat
Koleos
Myra nemýl si 11 ročný Scénic s moderným Renaultom , ja som mal tiež DTi, na ktoré človek nemohol povedať jedno krivé slovo, ale dnešne modely stoja za vekú<>...
Pre autora Koleos je len parodia na pohon 4x4, v živote som v tom nesedel ale predpokladám že pohon 4x4 funguje len do určitej rýchlosti ako u všetkých SUV, ak si chcel poriany pohon 4x4 mal si siahnúť po AWD , to je nevypínatelný pohon. K spotrebe mám Subaru Legacy 2.5i 121kW, AWD pohon patrí medzi špičku a celkový priemer mám 9,3l/100km, dialnice a mimo mesto ešte menej. Až sa u tvojho Koleosa objavia prvé problémy common-rail motora, nabudúce si už kúpiš benzín, vermi , že tie ušetrené 2l/100km tam nasypeš jedným šupom.
25.04.2011 | 10:42:53 | Ivan Reagovat
RE: Koleos
Dlouhá léta jsem jezdil v japonských vozech ( 3 x mazda -626 a 6, Toyota Carina, Subaru Impreza) V r. 2009 jsem si koupil Koleos 110kW, dnes má ujeto cca 120.000 km a dosud jsem byl v servisu pouze na výměnu oleje a filtrů. fakt jsem tomu vozíku s pí.... ve znaku moc nevěřil, ale co, říkal jsem si, tři roky záruka nebo 150.000 km mi tak akorát vychází a jsem velice mile překvapen , jak spotřebou ( do 7 litrů nafty) tak kvalitou. nevím, možná mám štěstí, ale téměř tři roky jezdit úplně bez závad je milé. Pohon na čtyřkolku se v případě potřeby přepíná velice plynule, jasně, není to Subaru, tak je jízda vskutku jako po kolejích, ale díky váze vozu a všem těm pomocným systémům jsem velice spokojen. Ivan- jeden diskutující, tvrdil, že má Legacy 2,5 a jezdí za 9,3 l. já měl Imprezu 2.0 r.v. 2006 160 HP a opravdu mám "lehkou nohu" což dokládá i spotřeba s Koleosem, ale nejezdil jsem s lehčí Imprezou zá méně než 9.5 l. Tak nevím. Asi kolega s těžkým a objemnějším Legacy jezdil jenom z kopce, nebo na laně. A hlavně jeho hodnocení motorů renault je fakt asi jenom z neznalosti, renaulty mohou sklízet kritiku možná za hodně věcí, ale rozhodně to nejsou motory...... ty jsou v pohodě, minimálně ten, kterým je osazen Koleos. Tomík
28.01.2012 | 00:18:21 | Tomík | 88.100.225.* Reagovat
Anonym
Já mam na kapotě kosočtverec a nechci už nic jinýho.
Luke20:Zapoměl jsi na Octavii 2.0 TDi,kde hlavy praskali,jak supermarkety po výrazných slevách.To samé i 1.8 TSI.
25.04.2011 | 08:45:41 | Hamby Reagovat
No nevím, jestli na autě s kosočtvercem rozsype i to, co tam není.Já mám 11 let starého Scenica a když nepočítám rozvody nebo brzdy, tak asi takhle: prasklá stahovačka okna-z vrakárny i s motůrkem-1500,-, zanešený snímač otáček-auto špatně startovalo-stačilo vyčistit, odešel předřadný odpor na větráky-oprava u známého s pájkou za láhev vodky. Celkově si myslí, že se poruchovost mého současného auta neliší nijak od jiných.
15.04.2011 | 10:56:32 | Myra Reagovat
na autě s pí.čou na kapotě se rozsype i to co tam není..
15.04.2011 | 10:18:30 | Reagovat
RE:
Některá auta mají 3,14ču ve znaku, jiná za volantem! :-)
13.10.2012 | 15:06:06 | oli | 31.47.100.* Reagovat
Většina lidí haní Renault ,ale největší problémy s co znám mají s BMW VW a Škoda .BMW 3 rok 2002 ,špatný turbo ,a kliková hřídel,Passat rok 1999 častá výměna turba ,a vstřikování,Suberb zakoupený nový při 40 000km porucha turba ,oprava 30 000kč .vw golf 4 opět špatné turbo ,nefungující centrál.A můj bejvalej stroj ,nejhorší porucha byla výměna převodovky ,za 12 let ježdění,a to byl Renault 19,ted mám 406 rok 2000.A zatím poruchá taky žádná mám ho teda jen asi 9 měsíců ,ale stav OK najeto 175 000km při koupi.1majitel dovoz Německo ,výměna rozvodů při 145 000km .Dokumentace STK ,a oprav.Zatím jen platím benzín,a jezdím.
14.04.2011 | 23:40:58 | luke20 Reagovat
U Laguny se mě zatím do 128000 km neprojevilo nic. Za to u Passatu, který byl dvakrát tak drahý odešel dvouhmotý setrvačník, přední ramena a kosti a začalo se jebat DSG. To všechno do 125 tis km.
14.04.2011 | 21:33:32 | Reagovat
Jo super, pecka ,rencek, ale ta cena a logo kosoctverce se do dvaceti tisic dalsich kilometru projevi to mi ver...
14.04.2011 | 21:06:49 | Reagovat
Taky jsem o něm uvažoval, nakonec jsem koupil CR-V 2.0 AT a asi jsem udělal chybu, protože cena byla vysoká, ale kvalita spíše podprůměrná.
11.04.2011 | 07:39:30 | Adam Reagovat