Recenze Renault Master L3H3
“Dobré auto, zlý servis”

Autor recenze: milan (46 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2001 Typ motoru:2,5 DCi Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:360 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 7 let Průměrná spotřeba: 8,81 l/100 km Vloženo: 16. 3. 2009

Hodnocení inzerátu: 9 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.4

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Peugeot Boxer

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Žiadne, ktoré by nedovolili dôjsť do cieľa.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Máme Mastera od novoty, toho najväčšieho a najdlhšieho. Motor má 84 kW, je príjemný tichý, spotreba dlhodobo 8,81 l/100km. Máme najazdené 360.000 km, ale takú hlúposť, že treba meniť ložiská v prevodovke po 100.000 km som ešte nepočul. Auto má poruchy ktoré sa dajú označiť za bežné - 2x sme menili EGR ventil, rozvody podľa predpisu, kotúče 1x a spojku máme ešte originál!!! Menili sme 1x ložiská zadné. Teraz akurát odišli poloosi - ľavá prežila pravú o 10.000 km. Auto jazdí vyťažené (nosnosť 1565 kg) na plno asi 50% času. Inak tak cca do 1000 kg. Musím povedať, že keby mal Renault lepší servis, tak ani o inom už neuvažujem. Mali sme aj Boxera, to bola katastrofa. Náklady na servis boli 5 násobné!
Takže Mastera brať.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 9


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Master

Vložit komentář

Renaul Master 2.3 dci v automatu - zkušenosti?

Máte někdo zkušenosti s Renault Master (11/2012) 2,3dci v automatu? Spolehlivost? Problémy s automatem? Kolik jste s tím najeli bezproblémových km?

12.01.2021 | 17:14:06 | David  | 89.24.41.* Reagovat

master

Něco přes 50000km ma rencek najeto a za sebou uš má dot závad brzdy ,přední čep kola ložisko v převodovce,setrvačník.Servis renault nebudu radši ani komentovat.Mizerný rejd,nepohodlný.

08.03.2019 | 20:34:48 | xxx  | 85.71.57.* Reagovat

Renault master 120 dci 2,5 r.v.2003

Nemá někdo z vás nějakou zkušenost se žhavením u tohoto vozu? Rele je v pořádku, svíčky jsou v pořádku, čidlo teploty je v pořádku. Někdo mi doporčil udělat tlačítko. Je to možné? Díky za odpovědi

14.11.2017 | 16:32:07 | Olda  | 213.175.45.* Reagovat

nádrž

můžu vás poprosit o zajímavost? Jak velká je nádrž u Renault Master 2,5 DCI plachta? Díky za odpověď

13.03.2016 | 09:59:36 | Ivetka  | 178.23.219.* Reagovat

RE: nádrž

Samozřejmě že myslím palivovou nádrž....

13.03.2016 | 10:01:01 | Ivetka  | 178.23.219.* Reagovat

RE: nádrž

Že ty jsi blond??? :-)))

11.03.2019 | 12:36:35 | Vašek  | 194.228.76.* Reagovat

renault master

My máme 4 vozidlá Renault Master vo firme. Problematické sú asi všetky. Neustále náklady na údržbu a problémy so servismi sú na každodennom poriadku . Nevyhli sme sa problémom s prevodovkou , ložiskami , štrajkujúcim imobilizérom, brzdami / zostávajú visieť aj po viacnásobnej oprave - vozidlo 40000km a ani pol roka staré!!!!/, celkové problémy s elektroinštaláciou, rozsypaný zotrvačník , EGR ventil atď... Naopak čo sa týka vozidiel Jumper III, Boxer III nemáme žiadne väčšie problémy , Renaulta Mastra nemôžem odporúčať nikomu...

14.12.2009 | 12:56:47 | majmo Reagovat

RE: renault master

Mám od září Master 2,2 DCI. Na tachu má 398 000, z toho mnou najeto 40 000. Servis od koupi ložisko L/P kola a 2x olej. Startuje na brnk, imobilizér nezlobí, rez jen pár puchýřů, ale je to rok 2002 tak se to dám, převodovka bez vůlí a motor suchý. Turbo spíná a zabírá jak má, z výfuku žádná mlha. Na Renault s tímto motorem nadává každý koho se zeptám, ale z mého pohledu je dobrý. Záleží jak se k tomu člověk chová. Včas měnit olej, nehonit studený motor a není co řešit. Mám prý 100l nádrž, ale víc než 90 litrů jsem nikdy nenatankoval. Spotřeba dlouhodobá 7,2 na nádrž od natankování po rozsvícení rezervy najedu v průměru cca 1400 km. Nevozím víc než 900kg. Před tím jsem měl Ford tranzit 2,4D, kdybych neboural přes střechu, tak jezdí do dnes a Vw T4 1,9D-tak to byla chuťovka. Spotřeba 8/9L, hulil motor, zadřené turbo, převodovka s vůlemi, přední náprava věčně k výměně čepů a o poloose ani nemluvím. Renault je podle mě bez problémový pracant

31.03.2015 | 21:23:46 | Martin  | 31.192.85.* Reagovat

RE: renault master

Sorry, ale po 40.000 hodnotit dodávku...........

02.05.2016 | 07:39:59 | Vašek  | 194.228.20.* Reagovat

master

I ja poznal mastera.Porad pretesnit cerpadlo vymenit prevodovku,loziska v kolech,dale sem menil lanovody na rucni brzdu,turbo,poloosy,nejde central,nejde tohle nejde tamto.a v servisu my nevime co tam patri,nemame musime to objednat.Ted mam taky vw lt 306000 km akorat leju naftu a menim naplne.Master humpolacky auto k zlosti a prodelku co dodat.

24.05.2009 | 20:57:45 | listr Reagovat

Master

Provozujeme Renaulty Master 2,2 dci, L3H3. Servis RENAULT je žalostný. Kubíček nám navrhl opravu za cca 40.000Kč po odtažení do malé dílny stála oprava 400,--Kč.Obdoubnou zkušenost má náš obchodní partner s meganem. Drahá převodovka - nelze koupit prakticky žádný díl jediné co znají je kupte novou nebo repas za 95 tis! Opravná sada na zadní brzdiče neobsahuje to nejdůležitější takže znovu kupte nové nebo repas (repas v renault servis 8.000,--Kč/ks) Za dobu 5 let 7* na tyči do servisu - poprvé při 40.000km (nejčastěji problém s imobilizérem opravaneoprava za 300,--Kč- nikdo nezná důvod) náklady na odtah nezanedbatelné. Teď máme najeto 380.000tis za tu dobu odešlo turbo, diferák(je součástí převodovky a nelze objednat samostatně na rozdíl od Movana), ložiska převodovka, ložiska kola(normální dojezd) kotouče, po každé zimně lanovody na ruční brzdu,zadní brzdiče, rampa na vstřiky/pry vydržela dlouho 350tis.

03.04.2009 | 13:45:28 | Tomáš Reagovat

RE: Master

Máte někdo tip na dobre opraváře za rozumnou cenu na dodávku Renault Master L3H3, 2,5dci 88kw nebo 74kw

a přemýšlím jestli jít do koupi a opravit nějaké závady na motoru.
Může tam být jen něco nebo celý motor.
V dodávce je již poměrně dost vyměněných věcí.

26.02.2023 | 09:21:02 | Michal  | 89.102.34.* Reagovat

Jirka

Nemáš zač, ber to tak, že auto ti jezdí a máš klid, deset klacků dnes není moc peněz, ale záleží z jakého pohledu se na to člověk dívá. ( finanční příjmy ) Já bych to moc neřešil. Já třeba jsem hledal pořádný servis tři roky, než mi stríc doporučil jednoho pána, který má malou dílnu. Apropó!! Ten pan garážník je pouhých dva km. od mého bydliště!!! Jezdím k němu už 12 let a nikdy mě nenapadlo něco kontrolovat, prostě co jsem chtěl to udělal a ještě taková libůsta: když cena byla předem zhruba stanovena a vyskytl se nějaký problém, tak mi zavolal a řek co je za problém a kolik by stál, nebo když narazil na něco co by zřejmě brzy šlo do kytek. Nemám důvod mu nevěřit a vždy jsem byl spokojen s opraveným autem.
Ale těchto ( garážníků )je jako šafránu a je o štěstí na ně narazit, tak přeji šťastnou ruku při hledání.

27.03.2009 | 21:01:35 | kraken Reagovat

RE: Jirka

Přesně takového mám 6 km od bydliště a je ještě schopen nabídnout rezervní auto po dobu opravy.

14.03.2016 | 19:30:56 | Luděk  | 213.192.58.* Reagovat

Díky Krakene za komentář, už jsem se trochu uklidnil a vztek mě přešel. No, teď jsem aspoň trochu chytřejší a mám čas hledat někoho jinýho.

27.03.2009 | 20:43:26 | Jirka Reagovat

servis

Zdárec, to máš ouplně jedno do kterého servisu renault zajedeš, ona výsledná cena nebude moc rozdílná, ale věř, že pan garážník, či pan Klokočka by to zvládl o polovic levněji!!! Do aut. servisu se jezdí jen do doby než ti skončí záruka!!!! Ponaučení propříště, no hold chybama se člověk učí, ale pokud to máš kvalitně udělané a opravdu jestli je uděláno za cos zaplatil tak buď v poho a užívej si jízd.

27.03.2009 | 19:59:35 | kraken Reagovat

Zdravím Vás. Právě jsem se vrátil ze servisu Renault Kubíček V Olomouci a myslel jsem, že mě tam dnes raní. Koupil jsem Mastra L3H3 r.v. 2004. Hned jsem nechal udělat komplet rozvody a výměnu oleje a filtru. K tomu se prý automaticky dělá i vodní pumpa a řemen příslušenství. A teď pozor: práce jim trvala 7 hod. a výsledná cena zazněla 22.000Kč !!! V tu chvíli jsem šel do kolen. Dokáže to někdo komentovat a nadhodit běžnou cenu, kterou platíte? Jinak jsem s mastrem jezdil celou Evropu naprosto bez problémů. Byl to ještě starší typ Mastra s těmi menšími světly. Doufám, že mě ani tento nezklame. Jezdím v poklidu a spotřeba cca 8,5 L/100km. Díky za poznatky o Vašem servisu.

27.03.2009 | 18:05:16 | Jirka Reagovat

spotreba 8.8, jedine ak jazdis 90, ked mu davas, tak aj 13 -14 l

17.03.2009 | 14:44:40 |  Reagovat

Renaul je hnus, tiez sme mali mastera, od nova sa tam stale nieco kazilo,problem s elektrikou, same to brzdilo, stale nejake opravy na podvozku. pri 220000 km isiel do sveta lebo sa posralal prevodovka, repas 800000. Teraz mame vw lt, 180000 km a ani nevieme ze ho mame, len vymena oleja a brzd.

17.03.2009 | 14:43:19 |  Reagovat

RE: Master

800000,-za repas je dost,já vým kolem 25 000,-.Moc věcí se nedá koupit v druhovýrobě.A Renault díly, to je paleta.

30.04.2015 | 11:27:53 | Milonek  | 90.180.231.* Reagovat

RE: Master

Kluci dělal jsme v renaultu i v opelu a napíšu Vám k tomu jediné, podle mě je master naprosto skvělý auto a hlavně nelze tady srovnávat ceny v autorizovaným servisu a garáži a to nikdy a u žádné značky. Jistě existují vyjímky a to u všech značek a spousta dodávkářů se k autu také chovají opravdu hrozně. Stejně jako si málokdo nechá vysvětlit, že prostě nemá měnit olej po 40000Km. A na Mováno pozor ceny těch stejných renault dílů jsou běžně o 100procent vyšší než v Renaultu, čímž netvrdím že jsou na Renault díly levné. Jen je potřeba srovnávat srovnatelné. Garáže s garážeme a značky se značkama. Renaulta nijak zvlást němiluji, ale mastera bych příteli s klidným srdcem doporučil.

29.02.2016 | 11:47:53 | nezávisle  | 31.30.87.* Reagovat

RE: Master

zdravim mam mam mastra a nevim si uz rady nemuzu ho rozpohybovat nejde nastartovat uz jsem vymnenil vsechno mozny a ted mi nejde proud do strikovacu nemuzete mi poradit co stim

03.03.2016 | 09:52:42 | radek  | 83.208.200.* Reagovat

RE: Master

Ahoj a co 3.0 dci, dobrý motor nebo konečná?

09.09.2016 | 15:06:55 | Hans  | 109.81.208.* Reagovat

RE: Master

3,0 dCi je úžasný motor, tichý dinamický

20.10.2016 | 18:04:09 | dusi  | 78.141.92.* Reagovat

RE: Master

Jako všechny motory v mastrech(krom 1,9dci) asi od r2003 ,japonské.
3.0dci je z Nissan Patrol( dělá to u Isuzu).Trpí na prasklé hlavy,ta stojí kolem 50 000,- holá.(Jde koupit čínská z Polska.Převodovky mají stejné na všechny motorizace (PF6).V 3.0dci furt řadíš jak protrženej.Děsně krátký kvalty.

13.12.2016 | 08:02:31 | Milonek  | 90.180.231.* Reagovat

RE: Master

No............, jestli ono to nebude spíše tak, že díky alianci renault-nissan, nejsou všechny ty motory renault (dCi) a nedávají se i do Nissanů?

13.12.2016 | 08:21:22 | Vašek  | 194.228.20.* Reagovat

RE: Master

Taky si to myslim, patz asi klon mastera nissan by si nedal nejaky shit motor do sve vyroby.Mam koupeno mastera 2.5dci 84kw 500tis km a doufam ze aspon neco najede jezdim jen obcas.Egr uz radci zaslepene jinak předni naprava určite bude chtit oba čepy na ramenech jinak pomerně tiché.Jinak motor 2.8 puvod iveco dal uz ho asi nedelaji nahrazen 3.0 jsem myslel ze je take od iveca ale asi to neni pravda tedy isuzu?

09.06.2018 | 13:24:50 | Roman  | 185.15.108.* Reagovat