Rok výroby:2002Typ motoru:1900Stav km při koupi:56 000 kmStav km nyní:110 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:18. 11. 2006
1 x problémy s motorkem ovládajícím vnitřní/vnější okruh klimatizace.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Tento vůz jsem zakoupil od prvního majitele, se servisní knihou a s najetými 56000km, vůz měl rozbitý motorek ovládající klimatizaci, oprava vyšla zhruba na 6000,- Kč.
Toto bohužel nebyla jediná závada, asi po týdnu od koupě se projevilo vadné turbodmychadlo, které ve značné míře propouštělo olej, oprava mě vyšla na cca 12000,-Kč, toto se během následujících 60000 km opakovalo ještě 3 x, naštěstí bylo turbo v záruce. V důsledku tohoto jsem se vozidla, asi po 6 měsících, raději zbavil se značnou finanční ztrátou.
Tímto vůbec nechci říci že se jedná o špatné vozidlo, nebýt problémů s turbodmychadlem, vůz bych rozhodně neprodával, ale jelikož najedu zhruba 100000km ročně nemohu si dovolit vozidlo u kterého budu každých 20000 - 40000km měnit turbodmychadlo, nehledě na to že tato oprava je i časově velmi náročná a v důsledku tohoto jsem neměl vozidlo vždy více než dva týdny k dispozici!!! Na druhou stranu musím napsat že jinak se jedná o velice kvalitní vozidlo.
Solidní jízdní vlastnosti, velmi vysoká kvalita zpracování a použitých materiálů, nízká průměrná spotřeba, zhruba 5,0 l nafty na 100 km, velmi vysoká užitná hodnota, výborný poměr cena - výbava a až na problémy s turbodmychadlem velmi spolehlivé a na provoz finančně nenáročné vozidlo.
Je to výrobní vada, turbo je nedostatečně mazáno, k autu jsem se choval jeko (anděl), pořádně nechat ohřát, po dojezdu nechat 5min běžet, motorový olej jsem měnil místo předepsaných 40000km co 10000km a turba stejně odcházela, nedá se s tím bohužel vůbec nic udělat.
Kolega má na Megane najeto 100tis. km a turbo měnil 2x. Buď je to používáním - ráno dostatečně ohřát a před zastavením ochladit a mazat do dotočení turba nebo je to konstrukční vada.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
tak to máš asi velké štěstí
06.11.2009 | 21:52:05 | Reagovat
k turbu
mam stejny auto, ma 200tis. km, turbo mam prvni nikdy nebyl problem. Tak asi tak.....
14.05.2008 | 10:59:06 | Reagovat
Je to výrobní vada, turbo je nedostatečně mazáno, k autu jsem se choval jeko (anděl), pořádně nechat ohřát, po dojezdu nechat 5min běžet, motorový olej jsem měnil místo předepsaných 40000km co 10000km a turba stejně odcházela, nedá se s tím bohužel vůbec nic udělat.
03.12.2006 | 15:58:53 | Michal Reagovat
Turbo
Kolega má na Megane najeto 100tis. km a turbo měnil 2x. Buď je to používáním - ráno dostatečně ohřát a před zastavením ochladit a mazat do dotočení turba nebo je to konstrukční vada.
29.11.2006 | 13:47:58 | Reagovat