Rok výroby:2006Typ motoru:1,5 dci 63 kwStav km při koupi:14 500 kmStav km nyní:42 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:zapůjčenýJak dlouho auto používáte?20 měsícůPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:30. 12. 2008
Ťuk ťuk na dřevo, nemělo a nemá. Snad jediné, co stojí za zaznamenání, byla výměna asi třech žárovek H7, to byla jediná slabost, které už předcházím tím, že starty a zhasnutí motoru provádím na parkovačky (mám automatické rozsvěcení světel) a od té doby žárovky drží.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Za skoro dva roky, co Megana mám jsem nemusel nic krom pravidelných servisních prohlídek řešit, tak tedy spokojenost. Jediný problém jsem už zmínil (H7), tak teď už jen pocity z vozu. Motor má dobrý zátah hned od spodních otáček bez velkého turboefektu, má sice jen 63 kw , pár kw by se jistě hodilo pro větší klid do zásoby do nějaké krizové situace, ale když se jezdí s vědomím, co auto umí a kde jsou jeho hranice, dá se i s tímto motorem v pohodě. Co je plus, to je odhlučnění, opravdu je velmi dobré.Spotřeba se pohybuje v létě pod pět litrů i s klimou, v zimě něco málo nad pět litrů na sto, což si myslim je taky ok. Je ale pravda, že auto zbytečně nehoním, ale rychlostní limity hlavně v Praze taky nějak zapomínám dodržovat, ale jen o pár. Vnitřní prostor ve předu dostatečný do všech stran, na zadních sedačkách trochu méně a za mnou nic moc, ale jsem kus chlapa, dva metry a metrák živé váhy. Na delší štreky pro čtyři, po městě klidně pro pět osob v poho. Podvozek bude asi né každému vyhovovat, je to typický francouz, měkký a houpavý, ale na našich silnicích prostě skvělý, na jiný ,tvrdší bych si asi už těžko zvykal. Vůz drži stopu i v zatáčkách a případnou chybu řidiče ohlídají ESP a jiné vymoženosti. Řízení a řazení mi přijde normální, ale co je super, to jsou brzdy. Ostrý jako břitva a nevadnou. Jen to občasné pískání by si mohly odpustit, to zbytečně ubírá body. Topení díky el. odporům jde velmi brzy, ale mohlo by být ještě vydatnější. Výbava vozu (expresion) na slušné úrovni, 6 x airbag, klima, ESP,ASR,ABS atd v porovnání s konkurencí za dobrou cenu. Zavazadlový prostor dost dobrý na převoz čehokoli v běžném provozu, líbivá karoserie, dostatečné odkládací prostory pro kravinky, no nevim , co bych ještě napsal. Za tu dobu jsem byl dvakrát v servisu, bez problému, ale je pravda že nebyl důvod k nějakým potížím ze strany zaměstnanců, šlo vždy o garanci . Jen se mi nelíbí ceny origo náhradních dílů, ale to asi nikomu z nás bez ohledu na značku vozu. Takže když to sečtu a podtrhnu, mohl jsem koupit dražší a kvalitnější auto s větší prestiží, ale taky něco horšího a méně kvalitního. Možná mám i kliku, že auto drží, ale určitě nebudu jediný spokojený majitel a určitě se najdou i méně spokojení , ale 100% auto snad ani pro normálního smrtelníka , no zná ho někdo?
Renault Mégane II, jen nový model. R. v. 2003 - 08, náhradní díly z přední části vozu, chladiče, blatníky, kapota, světla, nárazník, převodovka, dveře prední, poloosy, nápravnice, atd. z havarovanych. www.autodily-renault.com
Myslím, že niekedy v roku 2006 Renault značne vylepšil spoľahlivosť Meganov. Dúfajte, že máte auto "po". Inak ako ste to vyriešili s tými žiarovkami, ja som to nepochopil?
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
Renault megane II nahradni dily od:rv:03-078
Renault Mégane II, jen nový model. R. v. 2003 - 08, náhradní díly z přední části vozu, chladiče, blatníky, kapota, světla, nárazník, převodovka, dveře prední, poloosy, nápravnice, atd. z havarovanych. www.autodily-renault.com
21.03.2010 | 22:12:57 | tomek Reagovat
ze nestartuje s rosvietenymi
31.12.2008 | 21:01:01 | Reagovat
Myslím, že niekedy v roku 2006 Renault značne vylepšil spoľahlivosť Meganov. Dúfajte, že máte auto "po".
Inak ako ste to vyriešili s tými žiarovkami, ja som to nepochopil?
31.12.2008 | 11:14:54 | Angel_M Reagovat