Recenze Renault Megane 1.9 Dci
“Dobré ale na chatu a zpátky”

Autor recenze: Venca (47 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2001 Typ motoru:F9QK7 Stav km při koupi:150 000 km Stav km nyní:270 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 5 let Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km Vloženo: 12. 8. 2012

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.2

Spolehlivost

3
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Silné stránky

Pořizovací cena
Nerezne
Prostorný interier
Spotřeba 5,5L/100 Km/h 160 Km/hod

Slabé stránky

Závady a opravy na autě

Spojkové Ložisko
Váha nasávaného vzduchu
Ložiska zadních kol
Podávací palivové čerpadlo
Odbočka ostřikovače
Uvolněný šroub rychloběžného kola
Odlepené obložení zadních brzd
Uvolněné hadice za turbokompresorem
Netěstnost kompresoru klimatizace
Urezlý zadní stabilizátor


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto pro kutily
Od roku 2007 jezdím pravidelně měsíčně do Holandska. Rozhodně bych ho nikomu na takový způsob cestování nedoporučil. Dvakrát mě nechalo na silnici. Avšak druhý problém nebyl ani tak ve značce Renault ale Bosch. Pokud Vám nepůjde podávací čerpadlo, tak to nenastarujete. Auto se hodí na cestování v blízkosti domova. Podmínkou je vozit sebou konopný startér a mít přítele na telefonu. Nicméně některé závady jsou přiměřené počtu kilometrů a ty ostatní si kutil může doma opravit sám. Závažné a drahé poruchy jsem neměl. Kromě zrelého stabilizátoru je karoserie v pořádku a i výfuk je původní. Comon-rail je náchylný na kvalitu nafty. Doporučuji tam vždy něco přidat. Nic se tím nezkazí a když u pumpy natankujete LTO takto přežije.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane

Vložit komentář

Podľa porúch a vážnych, to vyzerá skôr na 500 a viac tisíc km.

Ale ak sú km OK,tak je to fakt s R zlé.

16.08.2012 | 15:06:21 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Podľa porúch a vážnych, to vyzerá skôr na 500 a viac tisíc km.

Ono s tím Renaultem je to fakt o štěstí,a je to auto o které se člověk musí více starat.
A v případě ojetiny to hraje velkou roli.
Vím že ještě ta stará 19ctka,byla tenkrát 8 let stará a měla najeto kolem 120Tkm.
Do dvou let se měnily,tlumiče,čepy,ramena,poloosy.
Zadní tlumiče padly zároven,naštěstí asi 200m od garáže..pravda že po výměně tam vydržely 10let,ramena se měnila také pouze dvakrát.
Takže až to člověk nějak vše vyměnil tak to pak fungovalo spolehlivě,a řekl bych že na stáří to bylo více odolnější vůči všemu než když to bylo zánovní.Neboli až to člověk vyměnil tak,měl pokoj ale konkrétně u mě záleželo hodně na kvalitě dílů.
A poslední čtyři roky,jsem jezdil už opravdu jen s občasnou výměnou žárovky.Jinak to bylo OK.Takže to nebylo nějak katastrofální,ale po té koupi se to najednou sesypalo během pár měsíců naráz.


Takže je to takové auto,jak si to člověk udělá takové to má.

16.08.2012 | 15:39:23 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE: Podľa porúch a vážnych, to vyzerá skôr na 500 a viac tisíc km.

Více starat znamená více starostí a to spousta lidí nechce.Úplně všichni nejsou jelita.

16.08.2012 | 21:23:40 |   | 88.102.67.* Reagovat

RE: Podľa porúch a vážnych, to vyzerá skôr na 500 a viac tisíc km.

Však já to taky nehájím...já jsem rád že jen jezdím.Nemusím se v autě vrtat.

16.08.2012 | 21:43:55 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

Tak záleží jak,tam ty ložiska apod.byla dlouho,než jste je vyměnil.
Kolikrát,mají auta ještě původní díly..a ty tak do těch 150Tk vydrží,pak to padne.
Každopádně pravda je ta,že i starší R19 byla na podvozek v celku náchylná,hlavně na naších silnicích.Nejvíce to odnášela přední kola,hlavně čepy,pak i ložiska ty jsem měnil dvakrát..jednou bohužel kvůli špatné montáži.
Ale u mě záleželo hodně,na kvalitě dílů.

16.08.2012 | 14:56:13 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat