Rok výroby:2001Typ motoru:F9QK7Stav km při koupi:150 000 kmStav km nyní:270 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 letPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:12. 8. 2012
Pořizovací cena Nerezne Prostorný interier Spotřeba 5,5L/100 Km/h 160 Km/hod
Slabé stránky
Závady a opravy na autě
Spojkové Ložisko Váha nasávaného vzduchu Ložiska zadních kol Podávací palivové čerpadlo Odbočka ostřikovače Uvolněný šroub rychloběžného kola Odlepené obložení zadních brzd Uvolněné hadice za turbokompresorem Netěstnost kompresoru klimatizace Urezlý zadní stabilizátor
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto pro kutily Od roku 2007 jezdím pravidelně měsíčně do Holandska. Rozhodně bych ho nikomu na takový způsob cestování nedoporučil. Dvakrát mě nechalo na silnici. Avšak druhý problém nebyl ani tak ve značce Renault ale Bosch. Pokud Vám nepůjde podávací čerpadlo, tak to nenastarujete. Auto se hodí na cestování v blízkosti domova. Podmínkou je vozit sebou konopný startér a mít přítele na telefonu. Nicméně některé závady jsou přiměřené počtu kilometrů a ty ostatní si kutil může doma opravit sám. Závažné a drahé poruchy jsem neměl. Kromě zrelého stabilizátoru je karoserie v pořádku a i výfuk je původní. Comon-rail je náchylný na kvalitu nafty. Doporučuji tam vždy něco přidat. Nic se tím nezkazí a když u pumpy natankujete LTO takto přežije.
RE: Podľa porúch a vážnych, to vyzerá skôr na 500 a viac tisíc km.
Ono s tím Renaultem je to fakt o štěstí,a je to auto o které se člověk musí více starat. A v případě ojetiny to hraje velkou roli. Vím že ještě ta stará 19ctka,byla tenkrát 8 let stará a měla najeto kolem 120Tkm. Do dvou let se měnily,tlumiče,čepy,ramena,poloosy. Zadní tlumiče padly zároven,naštěstí asi 200m od garáže..pravda že po výměně tam vydržely 10let,ramena se měnila také pouze dvakrát. Takže až to člověk nějak vše vyměnil tak to pak fungovalo spolehlivě,a řekl bych že na stáří to bylo více odolnější vůči všemu než když to bylo zánovní.Neboli až to člověk vyměnil tak,měl pokoj ale konkrétně u mě záleželo hodně na kvalitě dílů. A poslední čtyři roky,jsem jezdil už opravdu jen s občasnou výměnou žárovky.Jinak to bylo OK.Takže to nebylo nějak katastrofální,ale po té koupi se to najednou sesypalo během pár měsíců naráz.
Takže je to takové auto,jak si to člověk udělá takové to má.
Tak záleží jak,tam ty ložiska apod.byla dlouho,než jste je vyměnil. Kolikrát,mají auta ještě původní díly..a ty tak do těch 150Tk vydrží,pak to padne. Každopádně pravda je ta,že i starší R19 byla na podvozek v celku náchylná,hlavně na naších silnicích.Nejvíce to odnášela přední kola,hlavně čepy,pak i ložiska ty jsem měnil dvakrát..jednou bohužel kvůli špatné montáži. Ale u mě záleželo hodně,na kvalitě dílů.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
Podľa porúch a vážnych, to vyzerá skôr na 500 a viac tisíc km.
Ale ak sú km OK,tak je to fakt s R zlé.
16.08.2012 | 15:06:21 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Podľa porúch a vážnych, to vyzerá skôr na 500 a viac tisíc km.
Ono s tím Renaultem je to fakt o štěstí,a je to auto o které se člověk musí více starat.
A v případě ojetiny to hraje velkou roli.
Vím že ještě ta stará 19ctka,byla tenkrát 8 let stará a měla najeto kolem 120Tkm.
Do dvou let se měnily,tlumiče,čepy,ramena,poloosy.
Zadní tlumiče padly zároven,naštěstí asi 200m od garáže..pravda že po výměně tam vydržely 10let,ramena se měnila také pouze dvakrát.
Takže až to člověk nějak vše vyměnil tak to pak fungovalo spolehlivě,a řekl bych že na stáří to bylo více odolnější vůči všemu než když to bylo zánovní.Neboli až to člověk vyměnil tak,měl pokoj ale konkrétně u mě záleželo hodně na kvalitě dílů.
A poslední čtyři roky,jsem jezdil už opravdu jen s občasnou výměnou žárovky.Jinak to bylo OK.Takže to nebylo nějak katastrofální,ale po té koupi se to najednou sesypalo během pár měsíců naráz.
Takže je to takové auto,jak si to člověk udělá takové to má.
16.08.2012 | 15:39:23 | luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE: Podľa porúch a vážnych, to vyzerá skôr na 500 a viac tisíc km.
Více starat znamená více starostí a to spousta lidí nechce.Úplně všichni nejsou jelita.
16.08.2012 | 21:23:40 | | 88.102.67.* Reagovat
RE: Podľa porúch a vážnych, to vyzerá skôr na 500 a viac tisíc km.
Však já to taky nehájím...já jsem rád že jen jezdím.Nemusím se v autě vrtat.
16.08.2012 | 21:43:55 | luke20 | 94.112.57.* Reagovat
Tak záleží jak,tam ty ložiska apod.byla dlouho,než jste je vyměnil.
Kolikrát,mají auta ještě původní díly..a ty tak do těch 150Tk vydrží,pak to padne.
Každopádně pravda je ta,že i starší R19 byla na podvozek v celku náchylná,hlavně na naších silnicích.Nejvíce to odnášela přední kola,hlavně čepy,pak i ložiska ty jsem měnil dvakrát..jednou bohužel kvůli špatné montáži.
Ale u mě záleželo hodně,na kvalitě dílů.
16.08.2012 | 14:56:13 | luke20 | 94.112.57.* Reagovat