Rok výroby:2007Typ motoru:1,6 benzínStav km při koupi:0 kmStav km nyní:55 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:18. 3. 2011
Za 42 měsíců co auto vlastním jsem vyměnil asi 10ks žárovek,než jsem našel kvalitnějšího výrobce,výměna prasklé manžety a ložiska u levého předního kola a to díky bordelu na silnicích,protože jsem namotal nějaký drát na kolo.Před měsícem jsem nechal v servisu opravit kabel k elektrickému otvírání patých dveří.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Po Škodě Oktavii II 1,6l r.v. 2006,jsem si koupil Renault Megane Grandtour II 1,6 r.v. 2007 z několika důvodů.Škoda sice nedělá špatná auta a měl jsem celkem dva její výrobky,ale pohodlí v nich nenajdete,spolehlivost je průměrná a proklamovaný servis patří k dražším a hlavně kvalitou zaostává za reklamou.S Meganem jsem určitě neudělal chybu i když jsem měl určité obavy a to díky "kvalifikovaným" odborníkům.Auta používám k podnikání a tak mám přepážku.ale musím uznat,že jsem za ni rád.Celkem jsem za Megane zaplatil asi 420000.-Kč,což byl o proti Oktavvi rozdíl 130000.-Kč.Průměrná spotřeba je někde kolem 7,5l/100km a to není zase tolik,protože převážně jezdím ve městě.Ono je vlastně jedno jestli 7l či 7,5l,protože rozdíl na plné nádrži je 120Kč.
Záleží jak ,kde třeba novou Lagunu dělají roboti skoro celou i do ní dávají sedačky a přidělávají štítky.Logan ten se dělá ručně co se týče interieru ,asi záleží na typu nebo v jaké továrně a kde se nachází.
žiju v norimberku a co se týče renaultů, jsou zde dražší než škoda, opel a nevím buh ví co ještě. zde je to značka, která je v podvědomí lepší než třeba peugeot, nebo citroen. říká se zde, že zatímco renault hraje první ligu, peugeot jen divizi. nevím čím to, těžko říct. třeba nové řady meganů a lagun jsou hodně oblíbené. většinou kombíky. dost na dálnicích potkávám také ty megane kupé.
nemyslím skutečné roboty, ale dělníky, víte kolik je např. pr. mzda v dělnické profesi ve Škodárně? O tom se našemu obvoďákovi nezdá a to je myslím hlavní problém, plechovky jsou ještě pořád předražené (napříč značkami).
Já bych tuto debatu ukončil.Vašek nemůže pochopit jak může člověk dát nebo dal takový peníze za Renaulta,navíc ani neví jak se auta vyráběj.Zajeď se podívat za hranice nebo navštiv stránky Renaultu v jiných zemích,kolik stojí jinde v Evropě a budeš překvapenej kolik tam za to chtěj.Dokonce víc jak za modlu Octavii.U nás je to o pověsti a o katastrofálním přístupu autorizovanejch servisů a celýho zastoupení.Bohužel se nesnaží si tu pověst zlepšit.Mnohem lepší pozici maj korejci,ikdyž ty letos v prodejích dost ztrácej a Renault je docela drtí.
Neviem ci mate na mysli robota , alebo cloveka. Zatial v automobilkach nerobia vsetko roboti. Boli ste uz v nejkakej sa vo vnutri pomoct. Neviem sice co vy robite , ale keby vsade mali byt roboti, tak nebudete mat nie na auto , ale ani na zakladne potreby. preco je asi nezamestnanost?
proč by měl mít nekvalifikovaný montující robot u pásu ve škodárně tak vysoký plat jaký má dnes a pokud polovina značek zmizí z trhu, jak říkám, ani to nepostřehneme.
Dobry den , ano niektore automobilky maju rezervy a jedn z nich je prave skodovka. Este pred krizou sme kupovali Hyundai elantra a kolegina Skodu oktavia II - nove. Jej auto bolo drahsie o 130 000 sk, v tej dobe 2006. My sme este mali zlavu dalsich 70 000sk, - vzhladom ze elantra koncila. Ale aj tak som nevidel tolko vyhod, aby oktavka stala o 130 000 viacej. V niektorych detailoch bola lepsia oktavka v dalsich elantra. Obe auta mali 1,6 motory benziny. Teraz po krize je to zase niekde inde. Na druhej strane si treba uvedomit ti co robia v automobilkach kolko zarabaju, ak budete zarabat 17000sk , - alebo 19 000 kc tak na nove auto budete sporit dost dlho.A automobilkam ide o to aby sme kupovali viacej novych aut a nie boli tretim majitelom 14 rocneho auta. Pokial maju ist automobilky nizsie s cenou, ano najprv budu hladat rezervy na pracovnej sile ako aj v technologiach. Takze kazda minca ma dve strany. Pracujem v automotiv takze trosku mam o tom prehlad.
Alespoň je vidět o kolik mohly automobilky klesnout s cenou díky krizy. Asi si pěkne mazaly kapsy, když jsou teď ceny o třetinu menší. A to věřím, že mají pořád stále velké rezervy.
Někdo je ochoten vysolit tuto cenu za ošklivé auto jako je Fábie 2 bez zlatých klik ,ale hlavně ať to má bílou střechu.Megane je samozřejmě o třídu výš,takže normálka.
Pokud porovnám interier,tak dle mého je povedenější u Meganu,Oktávka je celkem nudná i když je skoro vše jak má být.Obě auta mají v interieru příjemný měkčené plasty i když to je mi celkem jedno.Řadička u Megu má správnou výšku,to u Okty je dost krátká.Středový panel u Okty je největší chyba,protože tlačí do pravé nohy a sedačky jsou opravdu nepohodlný,ale lepší než u Ceedu.Podvozek Okty je tvrdší,ale jistější než u Megu,ale to se pozná až při 140km/h a víc.Motor má Meg lepší a brzdy přímo exelentní.Dnes mám žárovky H7 Wurth.Osram a další neberu,sic možná svítí lépe,ale cena a výdrž je jinde.Jinak bodové hodnocení vyjadřuje nižší střední třídu a mojí spokojenost.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
no, jestli myslíš, že tady v německu dělají v automobilkách němci, tak to jen z dvaceti procent. zde hodně pracujou turci a italové.
22.03.2011 | 18:33:10 | Reagovat
.
Záleží jak ,kde třeba novou Lagunu dělají roboti skoro celou i do ní dávají sedačky a přidělávají štítky.Logan ten se dělá ručně co se týče interieru ,asi záleží na typu nebo v jaké továrně a kde se nachází.
22.03.2011 | 02:26:06 | luke20 Reagovat
žiju v norimberku a co se týče renaultů, jsou zde dražší než škoda, opel a nevím buh ví co ještě. zde je to značka, která je v podvědomí lepší než třeba peugeot, nebo citroen. říká se zde, že zatímco renault hraje první ligu, peugeot jen divizi. nevím čím to, těžko říct. třeba nové řady meganů a lagun jsou hodně oblíbené. většinou kombíky. dost na dálnicích potkávám také ty megane kupé.
20.03.2011 | 21:56:24 | Reagovat
Ale pánové,
nemyslím skutečné roboty, ale dělníky, víte kolik je např. pr. mzda v dělnické profesi ve Škodárně? O tom se našemu obvoďákovi nezdá a to je myslím hlavní problém, plechovky jsou ještě pořád předražené (napříč značkami).
20.03.2011 | 20:08:57 | Vašek Reagovat
Já bych tuto debatu ukončil.Vašek nemůže pochopit jak může člověk dát nebo dal takový peníze za Renaulta,navíc ani neví jak se auta vyráběj.Zajeď se podívat za hranice nebo navštiv stránky Renaultu v jiných zemích,kolik stojí jinde v Evropě a budeš překvapenej kolik tam za to chtěj.Dokonce víc jak za modlu Octavii.U nás je to o pověsti a o katastrofálním přístupu autorizovanejch servisů a celýho zastoupení.Bohužel se nesnaží si tu pověst zlepšit.Mnohem lepší pozici maj korejci,ikdyž ty letos v prodejích dost ztrácej a Renault je docela drtí.
20.03.2011 | 20:04:08 | Jirka Reagovat
kvalif. robot
Neviem ci mate na mysli robota , alebo cloveka. Zatial v automobilkach nerobia vsetko roboti. Boli ste uz v nejkakej sa vo vnutri pomoct. Neviem sice co vy robite , ale keby vsade mali byt roboti, tak nebudete mat nie na auto , ale ani na zakladne potreby. preco je asi nezamestnanost?
20.03.2011 | 19:46:23 | hugo Reagovat
Nevidím důvod
proč by měl mít nekvalifikovaný montující robot u pásu ve škodárně tak vysoký plat jaký má dnes a pokud polovina značek zmizí z trhu, jak říkám, ani to nepostřehneme.
20.03.2011 | 11:55:06 | Vašek Reagovat
rezervy
Dobry den , ano niektore automobilky maju rezervy a jedn z nich je prave skodovka. Este pred krizou sme kupovali Hyundai elantra a kolegina Skodu oktavia II - nove. Jej auto bolo drahsie o 130 000 sk, v tej dobe 2006. My sme este mali zlavu dalsich 70 000sk, - vzhladom ze elantra koncila. Ale aj tak som nevidel tolko vyhod, aby oktavka stala o 130 000 viacej. V niektorych detailoch bola lepsia oktavka v dalsich elantra. Obe auta mali 1,6 motory benziny. Teraz po krize je to zase niekde inde. Na druhej strane si treba uvedomit ti co robia v automobilkach kolko zarabaju, ak budete zarabat 17000sk , - alebo 19 000 kc tak na nove auto budete sporit dost dlho.A automobilkam ide o to aby sme kupovali viacej novych aut a nie boli tretim majitelom 14 rocneho auta. Pokial maju ist automobilky nizsie s cenou, ano najprv budu hladat rezervy na pracovnej sile ako aj v technologiach. Takze kazda minca ma dve strany. Pracujem v automotiv takze trosku mam o tom prehlad.
20.03.2011 | 11:13:12 | hugo Reagovat
Určitě ještě rezervy mají,
kdyby jich polovina zkrachovala, ani to nepoznáme......., pořád jich bude až až a konkurence také zůstane.
20.03.2011 | 09:37:09 | Vašek Reagovat
Určitě ještě rezervy mají,
kdyby jich polovina zkrachovala, ani to nepoznáme......., pořád jich bude až až a konkurence také zůstane.
20.03.2011 | 09:36:57 | Vašek Reagovat
Alespoň je vidět o kolik mohly automobilky klesnout s cenou díky krizy. Asi si pěkne mazaly kapsy, když jsou teď ceny o třetinu menší. A to věřím, že mají pořád stále velké rezervy.
19.03.2011 | 18:48:55 | Myra Reagovat
Jsou to jen 4 roky,
je pravda , že ceny šli dolů, ale 420 za megoše nebo dokonce 550 za oktu mi přijde jako nehoráznost no.
19.03.2011 | 18:43:16 | Vašek Reagovat
Někdo je ochoten vysolit tuto cenu za ošklivé auto jako je Fábie 2 bez zlatých klik ,ale hlavně ať to má bílou střechu.Megane je samozřejmě o třídu výš,takže normálka.
19.03.2011 | 18:15:22 | KK Reagovat
A co jsi v tý době za tohle koupil jinýho v nižší střední v kombi?Koreu s 1,4?
19.03.2011 | 18:08:25 | Jirka Reagovat
Teda
420.000 za Megana a 1,6 mi přijde pálka, má zlacený kliky?
19.03.2011 | 14:42:50 | Vašek Reagovat
Doplnění recenze
Pokud porovnám interier,tak dle mého je povedenější u Meganu,Oktávka je celkem nudná i když je skoro vše jak má být.Obě auta mají v interieru příjemný měkčené plasty i když to je mi celkem jedno.Řadička u Megu má správnou výšku,to u Okty je dost krátká.Středový panel u Okty je největší chyba,protože tlačí do pravé nohy a sedačky jsou opravdu nepohodlný,ale lepší než u Ceedu.Podvozek Okty je tvrdší,ale jistější než u Megu,ale to se pozná až při 140km/h a víc.Motor má Meg lepší a brzdy přímo exelentní.Dnes mám žárovky H7 Wurth.Osram a další neberu,sic možná svítí lépe,ale cena a výdrž je jinde.Jinak bodové hodnocení vyjadřuje nižší střední třídu a mojí spokojenost.
19.03.2011 | 11:59:32 | Pepa Reagovat
Moc jsme se toho nedověděli. Když jsi měl dvojku oktávu, tak jsi měl obě auta aspoň porovnat ohledně jízdních vlastností, materiálů uvnitř atd. Škoda.
19.03.2011 | 10:24:53 | Radek Hulmihoukolen Reagovat