Rok výroby:2008Typ motoru:2LStav km při koupi:0 kmStav km nyní:8 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:5. 9. 2008
Vozidlo bylo zcela bez vad, - prodejní servis mi vyhověl i na drobných "úpravách" zdarma nebo za režijní cenu:
šedavé plasty nárazníků a bočních lišt opatřeny originálním černým lakem a motorový prostor byl doplněn plastovými kryty, které výrobce z nepochopitelných důvodů od r. 2008 nedává. ( mohu porovnat s vozem r.v. 2003, který kryty motoru měl).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Neopakovatelný a originální design Meg II s krátkou zádí byl důvodem,že jsem už jako druhý vůz tohoto typu a třetí této značky v pořadí pořídil v lednu s výbavou Dinamique a atmosférickým 2l motorem, aby mi dělal radost.
A dělá ji dobře, protože vybavenost vozidla, pohodlí, tichý a silný motor, stejně tak jako jízdní vlastnosti, které se s trochou nadsázky blíží jistotou jízdy v zatáčkách jízdě s motokárou, vysoce kvalitní brzdy, nádherný a čistě provedený interiér, solidní automatická klimatizace, tempomat, 6ti stupňová převodovka, kůže na volantu a řadící a brzdové páce- prostě radost.
Je trochu škoda, že tento nádherný a architektonicky čistý pokračovatel Avantimu končí s výrobou, byl to jediný vůz v dané třídě, který jste mohli pořídit s 2L motorem, navíc s klasickým atmosférickým plněním - navíc nepřehlédnutelný, bez chyby!
Jezdil jsem už tisíce km s Vectrou, Octávií I, Fordem, Fabií, takže trochu vím, očem píši. Tenhle vůz vyhrává a to po všech stránkách. Umí a je vidět - například proti šedivé uniformitě koncernu "lidových vozů" je to prostě jiná káva. Skvělá, silná a dobrá!
Zdravím, mám Megana 2 rv 2008 a vcelku spokojenost, byť byl teď měsíc v servisu na GO Motoru. Závada - mikrotrhlina na výměníku tepla mezi olejem a chladící směsí, najeto 30000 km, vůz v záruce. Servis se choval kotektně a závadu odstranil na náklady výrobce včetně náhradního vozu. Představa, že by se něco podobného objevilo po zázuce mě celkem znepokojuje. Malé překlapení ovšem přišlo, když jsem chtěl nechat vyměnit plastový kryt pod motorem cena okolo 6500,- Kč je opravdu za kus plastu v servisu nehorázná. Zhlediska jízdních vlastností zatím spokojenost.
zdravim,pisi ,ze tu hledam nejake veci a nejak jsem zde skoncil.chci rici nazor na renaulty . nasi znami maji kazdy po jednom kusu at co se tyka novych meganu kratkych ci kombiku a i starich modelu.zjistili to pozde ale je to nestesti,sype se to porad a dily to je mazec,nekteri uz pokoupili bud oktavku nebo bmw....co se me tyka francouz a ital mi nesmi do domu.mam oktavku 1 i 2 a roomstera vse ciply tdi a nemuzem si to vynachvalit.hodl kvality vw se vyplaci ....
ako to vysvetlíš môjmu renault M II 8/2008 a 160 tis. km bez poruchy??? jedine čo sa menilo bol olej a žiarovky. kecáš blbosti. renault si nevidel ani na obrázku, všetko sa to zmenilo od roku 2005-2007 a M III a L III sú bezproblémov v dlhodobých testoch nemcov predbehli u teba užasné šroty, kde som preservisovla nehorázne peniaze ako VW, škoda, audi
Vážený uživateli, jsem zvědav, co zde budete zpívat po najetí zhruba 20 tisíc a na autu se začnou projevovat poruchy a značkový servis je nebude chtít platit. Důvěřovat těmto krámům je skoro sci-fi. Nemít několik vlastních zkušeností, tak to sem nepíšu. Brzy si na mě vzpomenete.
Mám megana 1,6 16V 2007, naprosto bez problémů po roce jen výměna oleje v práci používám 02 1,6 z mého pohledu je renault celkově pohodlnější auto, motory o stejném obsahu se nedají porovnat megane jednoznačně vede v roce 2007 kdy jsem ho kupoval o cca 150 tis levnější než O2
Ještě k poslednímu odstavci recenze: srovnání jízdních vlastností Vectry I a Megana I také mohu udělat. Není to fér vůči Meganu, protože Vectra je o třídu výše, ale: NEBE A DUDY. Megan byl skoro nový a Vectra už měla hódně nalítáno.
No, nevím, možná se to hodně zlepšilo, ale svezl jsem se s kdysi Meganem I sedanem a jízdní vlastnosti byla jedna z nejslabších stránek vozu. Rozhodně ne motokára, ale pravý opak - měkké, gumové, nejisté - při vyšší rychlosti, ke které svižný motor i dobře stupněná převodovka lákaly. I brzdy byly pěkné. Ale jízdní vlastnosti - zklamání. Mohl to být sportovec, ale jízd. vlastnosti to zabily. Auto bylo tehdy skoro nové.
Mega2Grand jem si koupil v 07,po Oktavii2 r06 a opravdu se těžko tyhle auta srovnávají.V pohodlí ,motor,prostoru a desigu jednoznačně vítězí Renault.Jen si myslím,že klima u Škody byla výkonější.Po třech týdnech mi taky ukradli oroš radio,kastlík a gum. rohože,zloděj rozbil zadní okkýnko a hned byla škoda za 16tis.Tak už jsme dva,co zažili tuhle nepříjemnost a policie se prý s něčím podobným u Meg2 nesetkala.Hahaha.Ať nám ti krasavci slouží.
tak ať Vám slouží, já mám v 1.6 16V a absolutní spokojenost. Myslím, že se Renaulty poslední dobou zlepšily. Já musel do servisu až po roce kdy mi rozbili okno a ukradli rádio. Jinak po technické stránce, nemám problém.
Krvavé roky zažíval Renault hlavne v rokoch 2000 - 2005/6. Súhlasím s tým, že sa teraz je kvalita úplne inde. Poznám ľudí, čo majú nové Modusy, Clia a Megany a 100% spokojnosť. Fakt je, že Megane má perfektný podvozok, vďaka ktorému dokáže vháňať sa do zákrut o 100 - 6, lepšie než Golf. Na druhú stranu je Škodovka istá kvalita. Spoľahlivosť VW nikdy nekolísala tak ako u Francúzov, nie je záruka, že nový Megane bude bezprolémové auto, naopak ma desí množstvo elektriniky ktoré sa takmer zdvojnásobí. Naopak VW množstvo elektroniky znižuje v novom Golfe 6 znižuje. Avšak na druhú stranu, Škodovka nerobí žiadne auto ktoré by som chcel. Octavia je veľká, praktická, spoľahlivá, ale oproti Golfu sú jazdné vlastnosti mizerné kvôli veľkým previsom.
V PSA tiež doznievajú znaky nespoľahlivosti v podobe Peugeotu 206/307 a niektorých modelov Citroen. No Peugot 207, 308 a Citroen newC5 sú veľmi spoľahlivé autá. Minule som čítal ročný dlhodobý test v jednom časopise na 207. Za ten rok najazdili 80 000 km bez poruchy a hodnota auta sa znižila len o 10 000 sk.
Tady je vidět, že autor nepodléhá všeobecné mánii vozů VW grop a motorů TDI specielně. Já sám jezdím služební Fabií II s TDI a mám pocit, že se hlukem a vibracemi auto rozpadne a já dostanu vazoneurózu. Předtím OI taky TDI. Vše nedovybavené, polovičaté, když chcetze plnmou výbavu, zaplatíte 800- 850 tis a to už je nový mercedes SLK ( ato už jsme hodně jinde , že?!?). TDI je prostě už staré a oceňuji autorův vkus a výběr vozu a výbavy, protože s Meg II s motorem 1,6 jsem jezdil týden a nemělo to chybu. Ticho, klid, síla, pohoda, komfort. Což teprve 2l motor se 150 koni pod kapotou. Na to dnešní nabídka skoda VW prostě nemá ani cenově ani výbavou, ani pohodlím. Kvalita Renaultu je v posledních 3-4 letech úplně jinde, což mohu referovat od kolegů, kterí je mají. Moje příští auto bude Megane, ten nový vypadá skvěle. Rozhodně ne Škoda VW.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
zkušenost
Zdravím, mám Megana 2 rv 2008 a vcelku spokojenost, byť byl teď měsíc v servisu na GO Motoru. Závada - mikrotrhlina na výměníku tepla mezi olejem a chladící směsí, najeto 30000 km, vůz v záruce. Servis se choval kotektně a závadu odstranil na náklady výrobce včetně náhradního vozu.
Představa, že by se něco podobného objevilo po zázuce mě celkem znepokojuje.
Malé překlapení ovšem přišlo, když jsem chtěl nechat vyměnit plastový kryt pod motorem cena okolo 6500,- Kč je opravdu za kus plastu v servisu nehorázná.
Zhlediska jízdních vlastností zatím spokojenost.
16.06.2009 | 10:31:10 | lukas Reagovat
renaut ach jo
zdravim,pisi ,ze tu hledam nejake veci a nejak jsem zde skoncil.chci rici nazor na renaulty . nasi znami maji kazdy po jednom kusu at co se tyka novych meganu kratkych ci kombiku a i starich modelu.zjistili to pozde ale je to nestesti,sype se to porad a dily to je mazec,nekteri uz pokoupili bud oktavku nebo bmw....co se me tyka francouz a ital mi nesmi do domu.mam oktavku 1 i 2 a roomstera vse ciply tdi a nemuzem si to vynachvalit.hodl kvality vw se vyplaci ....
04.02.2009 | 17:46:25 | olda Reagovat
RE: renaut ach jo
ako to vysvetlíš môjmu renault M II 8/2008 a 160 tis. km bez poruchy??? jedine čo sa menilo bol olej a žiarovky. kecáš blbosti. renault si nevidel ani na obrázku, všetko sa to zmenilo od roku 2005-2007 a M III a L III sú bezproblémov v dlhodobých testoch nemcov predbehli u teba užasné šroty, kde som preservisovla nehorázne peniaze ako VW, škoda, audi
09.10.2011 | 14:53:49 | Stanley099 | 195.98.28.* Reagovat
Do roku 2006 měl megane problémy s elektronikou od tohoto roku nejsou s těmito auty problémy, spolehlivost podobná jako škoda octavia
28.01.2009 | 17:44:54 | aaa Reagovat
Také tomu věřím, ale nemůžu se na to spolehnout, takže to zkoušet nebudu .
28.01.2009 | 17:15:56 | Itall Reagovat
Nevim
No nemusí být všechny Rencci špatní, já věřím tomu, že drtivá většina všech renaultů, tak jako jiných značek je v pořádku.
28.01.2009 | 16:55:02 | Gramáč Reagovat
Vážený uživateli, jsem zvědav, co zde budete zpívat po najetí zhruba 20 tisíc a na autu se začnou projevovat poruchy a značkový servis je nebude chtít platit. Důvěřovat těmto krámům je skoro sci-fi. Nemít několik vlastních zkušeností, tak to sem nepíšu. Brzy si na mě vzpomenete.
28.01.2009 | 16:30:28 | cimik Reagovat
megane 2
Mám megana 1,6 16V 2007, naprosto bez problémů po roce jen výměna oleje v práci používám 02 1,6 z mého pohledu je renault celkově pohodlnější auto, motory o stejném obsahu se nedají porovnat megane jednoznačně vede v roce 2007 kdy jsem ho kupoval o cca 150 tis levnější než O2
28.01.2009 | 15:26:36 | petr Reagovat
?????????
U kterého dealera Renault jste zaměstnán? Nebo, že by přímo centrála renault ČR?
28.01.2009 | 14:59:51 | Reagovat
konfort
Podvozek Mega I je určitě úplně něco jiného, ale plavná jízda mi vyhovuje.
28.01.2009 | 14:57:43 | Gramáč Reagovat
Ještě k poslednímu odstavci recenze: srovnání jízdních vlastností Vectry I a Megana I také mohu udělat. Není to fér vůči Meganu, protože Vectra je o třídu výše, ale: NEBE A DUDY. Megan byl skoro nový a Vectra už měla hódně nalítáno.
28.01.2009 | 14:41:21 | Itall Reagovat
No, nevím, možná se to hodně zlepšilo, ale svezl jsem se s kdysi Meganem I sedanem a jízdní vlastnosti byla jedna z nejslabších stránek vozu. Rozhodně ne motokára, ale pravý opak - měkké, gumové, nejisté - při vyšší rychlosti, ke které svižný motor i dobře stupněná převodovka lákaly. I brzdy byly pěkné. Ale jízdní vlastnosti - zklamání. Mohl to být sportovec, ale jízd. vlastnosti to zabily. Auto bylo tehdy skoro nové.
28.01.2009 | 14:36:51 | Itall Reagovat
Anonym 13:44
Mega2Grand jem si koupil v 07,po Oktavii2 r06 a opravdu se těžko tyhle auta srovnávají.V pohodlí ,motor,prostoru a desigu jednoznačně vítězí Renault.Jen si myslím,že klima u Škody byla výkonější.Po třech týdnech mi taky ukradli oroš radio,kastlík a gum. rohože,zloděj rozbil zadní okkýnko a hned byla škoda za 16tis.Tak už jsme dva,co zažili tuhle nepříjemnost a policie se prý s něčím podobným u Meg2 nesetkala.Hahaha.Ať nám ti krasavci slouží.
28.01.2009 | 14:10:36 | Kobyla Reagovat
tak ať Vám slouží, já mám v 1.6 16V a absolutní spokojenost. Myslím, že se Renaulty poslední dobou zlepšily. Já musel do servisu až po roce kdy mi rozbili okno a ukradli rádio. Jinak po technické stránce, nemám problém.
28.01.2009 | 13:44:42 | Reagovat
Plasty v motoru
Je poznámka pro autora? Plasty v motorovém prostoru přestali montovat již v roce 2006 (mám Mégane sedan z tohoto roku a spokojenost)
27.10.2008 | 09:34:32 | Chorche Reagovat
RE:Krtek
Krvavé roky zažíval Renault hlavne v rokoch 2000 - 2005/6. Súhlasím s tým, že sa teraz je kvalita úplne inde. Poznám ľudí, čo majú nové Modusy, Clia a Megany a 100% spokojnosť. Fakt je, že Megane má perfektný podvozok, vďaka ktorému dokáže vháňať sa do zákrut o 100 - 6, lepšie než Golf. Na druhú stranu je Škodovka istá kvalita. Spoľahlivosť VW nikdy nekolísala tak ako u Francúzov, nie je záruka, že nový Megane bude bezprolémové auto, naopak ma desí množstvo elektriniky ktoré sa takmer zdvojnásobí. Naopak VW množstvo elektroniky znižuje v novom Golfe 6 znižuje. Avšak na druhú stranu, Škodovka nerobí žiadne auto ktoré by som chcel. Octavia je veľká, praktická, spoľahlivá, ale oproti Golfu sú jazdné vlastnosti mizerné kvôli veľkým previsom.
V PSA tiež doznievajú znaky nespoľahlivosti v podobe Peugeotu 206/307 a niektorých modelov Citroen. No Peugot 207, 308 a Citroen newC5 sú veľmi spoľahlivé autá. Minule som čítal ročný dlhodobý test v jednom časopise na 207. Za ten rok najazdili 80 000 km bez poruchy a hodnota auta sa znižila len o 10 000 sk.
04.10.2008 | 03:36:43 | Angel_M Reagovat
souhlas
Tady je vidět, že autor nepodléhá všeobecné mánii vozů VW grop a motorů TDI specielně. Já sám jezdím služební Fabií II s TDI a mám pocit, že se hlukem a vibracemi auto rozpadne a já dostanu vazoneurózu. Předtím OI taky TDI. Vše nedovybavené, polovičaté, když chcetze plnmou výbavu, zaplatíte 800- 850 tis a to už je nový mercedes SLK ( ato už jsme hodně jinde , že?!?).
TDI je prostě už staré a oceňuji autorův vkus a výběr vozu a výbavy, protože s Meg II s motorem 1,6 jsem jezdil týden a nemělo to chybu. Ticho, klid, síla, pohoda, komfort. Což teprve 2l motor se 150 koni pod kapotou. Na to dnešní nabídka skoda VW prostě nemá ani cenově ani výbavou, ani pohodlím. Kvalita Renaultu je v posledních 3-4 letech úplně jinde, což mohu referovat od kolegů, kterí je mají. Moje příští auto bude Megane, ten nový vypadá skvěle. Rozhodně ne Škoda VW.
16.09.2008 | 13:05:21 | krtek Reagovat