Rok výroby:1997Typ motoru:1.6/66kWStav km při koupi:130 000 kmStav km nyní:162 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7-8 l/100 kmVloženo:8. 6. 2009
No tak čím bych mohla začít. Auto mám dva a půl roku. Na začátku výměna rozvodů, čepy, žárovičky v podsvícení palubní desky a ještě nějaké mušky. Po pár desítkách kilometrů to začalo. Nejprve se vysypal se katalyzátor. Poté se 3x spálily kabely. Pravda, u těch se nevyplatí šetřit. Vysypal se zadní díl výfuku, poté i střední. Klasika. Nefunguje ani jeden zámek, odemykám pouze na dálku. Ulámaly se všechny páčky na polohování sedadel. A to jsem je opravdu šetřila. Plast mezi zadními sedačkami také odpadl. Při bližším ohledání jsem zjistila, jak šitově je tam přidělaný. Nyní mě čeká výměna ložisek, tlumičů a poloosy. Praskla nádobka od chladiče. Někdy nefunguje ovládání rádia pod volantem. Světla svítí jak umíráčky.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Od loňského září jsem řešila záhadu, proč auto chcípe, někdy nejde nastartovat vůbec, nebo za jízdy cuká. Vyměňovalo se všechno možné i nemožné, bez úspěchu. Pak jsme zjistili, že oxidují kontakty u řídící jednotky. V listopadu začalo auto zlobit znovu, opět záhada a opět řídící jednotka. V současné době to řeším tak, že když to prostě nechce naskočit, nebo to šlape napůl, rozpojím řídící jednotku, vyčistím a jedu. Takže ještě doklepu pár kilometrů a bye bye Megane.
Nulová spolehlivost? Já na laguně s najetyma 290 tisíc za celou dobu neměnil nic jiného než spotřebák a i ten vydrží sakra dlouho. rok výroby 1997. Koroze nikde.Výfuk se měnil origo po 10 letech, tlumiče původní, kotouče za tu dobu jednou..Ale jinak nic jiného.Řekne mi už někdo, co se na těch lagunách že teda tak kazí? Všímám si, že NIKDO neřekne co se na těch autech sere..Ale slova silná, to jo..Nejde o provokaci?I ta recenze..Ložiska, tlumiče, výfuk, katalyzátor, žárovky v palubní desce..To jsou teda fakt závady..Myslím, že lidi odsuzující (takhle vehementně a až agresivně) renault jsou zakomplexovaní blbečci.Pak tu člověk napíše, že přesedl z trojky golfa do laguny, je s ní spokojen, a dostane vynadáno jako kdyby někomu něco snad provedl. Už Vás mám plné zuby. Nechcete vidět moji servisku? Ale ona je podle vás zfalšovaná určitě, nebo se pletu??
Na hodnocení krámů jako je Renault člověk nepotřebuje ovládat pravopis, jelikož i malé dítě by mělo vědět, co je nejkatastrofálnější auto na světě, auto s nulovou spolehlivostí, no...to ani není auto, pouze pokus o auto!
taky mám doma tu "plečku". Mám lagunu 2litr v plné polní, stála pár korun(oproti němcům asi třetinu).Zatím nic neodešlo, laguna drží, nerezne, i běžný spotřebák zde drží hodně dlouho... . A věřte mi, že ten rozdíl, co jsem ušetřil při nákupu, NIKDY NEPROSERVISUJU.Jinak je to celkově, dobré a hodnotné auto(ale cenově na urovni škody felicie a možná i níž).
Ono je to lehký říct auta a ženy. Ale ty auta pak stejně opravují muži. Co se týče té řídící jednotky, tak auto šlapalo v pohodě rok. Motor nikdo wapkou nemyl, to bych o tom musela něco vědět. Kontakty se čistí, prostříkávají a mažou pravidelně od té doby, co se přišlo na to, proč auto vždy minimálně po měsíci nechce jet. A oxidujou pořád. Ty světla jsou fakt jak umíráčky, a to jsou v nich žárovky, které tam patří. Zámky jsou vyhnilé, pochybuju že by nějaké promazání pomohlo. Jsou to jen drobnosti, ale když se to sečte a podtrhne, tak to vyjde na docela dost peněz. Jinak svezení v autíčku je super, o tom žádná. Kdyby aspoň šlapalo všechno tak jak má a nemuselo se do toho pořád sypat tolik peněz.
Nejvíc aut na světě vyrobí Toyota, nejvíc aut v bazarech má značku Renault a Ford. Že by to bylo tím jak jsou Rencky a Fordy skvělá auta? Ne, je to proto že se jich většina lidí po 5 letech kdy se začínají sypat zbavuje.Japonec drží min.10let bez oprav.
Mal som presne toto auto, malo 200 tis km a stale behalo!!! Sice kusok hrdzavelo ( bol z rakuska) ale fungovalo vsetko, nic neodpadavalo. Asi som kupil auto, ktore pred tym pouzival clovek a nie hovado!!!!! Inak je naozaj smutne ze po 160 tis km a 12 rokoch sa rosypal vyfuk, to je tragedia, ziarovky su tiez vecne, loziska, tlmice. Je to spotrebak!!! Inak k tym zamkom. Ked 12 rokov pouziva niekto iba dialkove comu sa cudujes? Treba ich premazata pojdu ako nove. Oxidacia je sposobena tym, ze niekto umyval motor s Wapkou, mne sa to tiez raz podarilo.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
tom
Nulová spolehlivost? Já na laguně s najetyma 290 tisíc za celou dobu neměnil nic jiného než spotřebák a i ten vydrží sakra dlouho. rok výroby 1997. Koroze nikde.Výfuk se měnil origo po 10 letech, tlumiče původní, kotouče za tu dobu jednou..Ale jinak nic jiného.Řekne mi už někdo, co se na těch lagunách že teda tak kazí? Všímám si, že NIKDO neřekne co se na těch autech sere..Ale slova silná, to jo..Nejde o provokaci?I ta recenze..Ložiska, tlumiče, výfuk, katalyzátor, žárovky v palubní desce..To jsou teda fakt závady..Myslím, že lidi odsuzující (takhle vehementně a až agresivně) renault jsou zakomplexovaní blbečci.Pak tu člověk napíše, že přesedl z trojky golfa do laguny, je s ní spokojen, a dostane vynadáno jako kdyby někomu něco snad provedl. Už Vás mám plné zuby. Nechcete vidět moji servisku? Ale ona je podle vás zfalšovaná určitě, nebo se pletu??
14.06.2009 | 16:06:39 | Jiří Reagovat
Na hodnocení krámů jako je Renault člověk nepotřebuje ovládat pravopis, jelikož i malé dítě by mělo vědět, co je nejkatastrofálnější auto na světě, auto s nulovou spolehlivostí, no...to ani není auto, pouze pokus o auto!
14.06.2009 | 15:19:43 | tom Reagovat
Jojo,
taky mám doma tu "plečku". Mám lagunu 2litr v plné polní, stála pár korun(oproti němcům asi třetinu).Zatím nic neodešlo, laguna drží, nerezne, i běžný spotřebák zde drží hodně dlouho... . A věřte mi, že ten rozdíl, co jsem ušetřil při nákupu, NIKDY NEPROSERVISUJU.Jinak je to celkově, dobré a hodnotné auto(ale cenově na urovni škody felicie a možná i níž).
11.06.2009 | 21:49:17 | Jirka Reagovat
Ono je to lehký říct auta a ženy. Ale ty auta pak stejně opravují muži. Co se týče té řídící jednotky, tak auto šlapalo v pohodě rok. Motor nikdo wapkou nemyl, to bych o tom musela něco vědět. Kontakty se čistí, prostříkávají a mažou pravidelně od té doby, co se přišlo na to, proč auto vždy minimálně po měsíci nechce jet. A oxidujou pořád. Ty světla jsou fakt jak umíráčky, a to jsou v nich žárovky, které tam patří. Zámky jsou vyhnilé, pochybuju že by nějaké promazání pomohlo. Jsou to jen drobnosti, ale když se to sečte a podtrhne, tak to vyjde na docela dost peněz. Jinak svezení v autíčku je super, o tom žádná. Kdyby aspoň šlapalo všechno tak jak má a nemuselo se do toho pořád sypat tolik peněz.
11.06.2009 | 20:54:04 | já Reagovat
Nejvíc aut na světě vyrobí Toyota, nejvíc aut v bazarech má značku Renault a Ford. Že by to bylo tím jak jsou Rencky a Fordy skvělá auta? Ne, je to proto že se jich většina lidí po 5 letech kdy se začínají sypat zbavuje.Japonec drží min.10let bez oprav.
11.06.2009 | 20:50:45 | MIREK Reagovat
Mal som presne toto auto, malo 200 tis km a stale behalo!!! Sice kusok hrdzavelo ( bol z rakuska) ale fungovalo vsetko, nic neodpadavalo. Asi som kupil auto, ktore pred tym pouzival clovek a nie hovado!!!!! Inak je naozaj smutne ze po 160 tis km a 12 rokoch sa rosypal vyfuk, to je tragedia, ziarovky su tiez vecne, loziska, tlmice. Je to spotrebak!!! Inak k tym zamkom. Ked 12 rokov pouziva niekto iba dialkove comu sa cudujes? Treba ich premazata pojdu ako nove. Oxidacia je sposobena tym, ze niekto umyval motor s Wapkou, mne sa to tiez raz podarilo.
11.06.2009 | 17:37:49 | lakinooo Reagovat