Rok výroby:2007Typ motoru:1,6 / 88kWStav km při koupi:0 kmStav km nyní:36 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?9 měsícůPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:6. 1. 2008
- občas se po startu nerozsvítí podsvícení kulatých budíků a tudíž nejde regulace podsvícení přístrojovky (displej rádia ano)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem zakoupil nové v květnu 2007. Nyní je leden 2008 a mám najeto 36tis KM. Auto je parádní, nestěžuji si na nic, kromě dvou věcí:
- až nyní při první zimě jsem zpozoroval, že po nastartování auta nelze zapnout rádio (original, s MP3). Prostě nejde vůbec. Musím jednoduše odpojit celý kontakt z baterie (stačí třeba "+ kontakt"), a opět připojit. Tím se rádio znovu probere a jen zadám kód a jede se dál. Poprvé jsem s tím byl v servisu, kde mi poradili toto. Ale říkali, kdyby se toto opakovalo, ať je navštívím a něco s tím provedou. Nejspíš výměna rádia. Tak tam příští týden asi zajedu....
- druhá věc: stalo se mi, že mi zničeho nic nešlo plynule stáhnout okna na jeden zátah až dolů. Vždy to zastavilo po asi ujetí dráhy 5cm. Musel jsem opakovaně mačkat spínač, až se uzavřela úplně: V tomto stavu také nešlo samočinné zavírání oken při zamykání auta (já tam tuto funkci mám a jinak normálně funguje). Kupodivu toto samo odeznělo asi po týdnu mého rozčilování se s okny. Asi se to napravilo tím, že jsem kvůli rádiu musel asi 6x odpojit baterii. Nyní to je zase O.K.
Také jsem si již zvykl na funkci samočinného rozsvěcení světel po startu a samovypínání po zhasnutí motoru. Je to parádní věc, ale do té doby, než jsem musel měnit obě žárovky H7 (elegantně ustrojen na benzince na dálnici kdesi u Plzně). Obě praskly zároveň. Náhoda asi.... Prý jsou to žárovky se zvýšenou svítivostí a se zkrácenou životností. Ale já jsem při každém startu zpozoroval, že po naskočení motoru se vyhoupne nad 1000 otáček a při pozorování na stropním světle je vidět, jak se rozsvítí na maximum a poté se ustálí svítivost na normál. Usuzuji, že alternátor dává do elektrosítě auta dobrých 14V, než se zapojí ty regulační a logické obvody a začnou regulovat nabíjení. A v tomto momentu dostávají halogenky parádní šok, a ještě k tomu jsou ledově studené! Není divu, že prd vydrží. Jednoduchý závěr: I když mám fukci samorozsvícení aktivní, tak jsem si zvykl přepnout na parkovačky a pak zhasnout motor. Potom po startu zase pootočím na svícení a jedu. Jsem domluven v servisu, že mi za 2500,00 Kč dodají časově spínané relé, aby to zapnulo světla za pár sekund, a né hned po startu.
Jinak auto jezdí skvěle, jezdím hodně do zahraničí a dálky, po dálnicích s tím jedu až 210 km/hod. a otáčkoměr až nadoraz!!!! Škoda, že tempomat je jen do 200km. Ale i tak je to paráda!!!
Závěr: Za tu cenu je to fakt výborná volba!!!!! Já mám v autě přepážku N1, takže bez DPH a s akční slevou, co ještě stále frčí, jsem dostal auto za 336 000 Kč !!!!. To ať se jdou ostatní autosalony "bodnout". Pardon. A to mám výbavu Dynamique s metalízou a rádiem MP3, loketky všude (i vzadu), klimatizace, hliníková kola 16"/215/55, kliky a hagusy v chromu, mlhovky, kožený volant a řadící páku také v kůži, elektricky stahovaná okna komplet všude, temponat a omezovač rychlosti, gumové koberce všude, plastovou vanu v zavazadlovém prostoru, atd.
Jo ti ocasové projektanti to malují na fábie a tak když se postaví vedla sebe dva fiaty Multipla tak potřebují 3 místa.Ale i lidi jsou paka,vyděl jsem jak kokot s firemní octávkou schválně flákl do vedlejšího auta až se zatřepalo.
Ty vymezený kotce jsou tak na Tráboše.Nejepší je,když tam je kotec pro děti poeadž vždycky se najde jezeďák s tlustou máňou vedle sebe,který to prostě vomlátěj jenom.aby máňa vylezla nebo pustěj košík a buch,ale to je na dlouhý pivídání.
Nikdy neparkuji vedle těchto aut: VAZ , Škoda 105 až Octavia a vedle 3 dveřáků,spolehlivě Vám omlátí auto. Většinou parkuji na kraji ,alespoň jedna stranu zůstane ušetřena.
Tady autor recenze: tak po třech letech provozu mám najeto 140tis, a jsem spokojen, opravdu spokojen. To rádio mi vyměnili v Renaultu, protože mi přiznali, že to vylo vadné rádio z nějaké výrobní série, kdy udělali asi 100ks rádií s nějakou součástkou, co nemaká v mrazech. Vyměnili, omluvili se, super. Jinak mě nic nezlobí. Jezdím jako drak, otáčkoměr využívám až nadoraz, dálnice jezdím okolo 200km/hod a více.... Auto jezdí dobře....tuhle jsem jel Slovensko pro zboží s vlekem, a zpět naloženej asi 600kg (v autě i na vleku). A průměrá spotřeba myslím byla 6,4L/100km. A to jsem jel, neflákal jsem se... Akorád mi vadí jedna věc: nevydrží to při stání před supermarkety nárazy okolo parkujících debilů, co otevírají vrata svých veteránů silou rovnající se volům, a už mám pár kráterů v blatnících za zadními dveřmi a jiné ťukance a důlky. Megan je dobré auto. Amen...
Koupil jsem si ho loni i přes to že bych si renault nikdy nekoupil,ale nechal jsem se ukecat na cenu a na to že mám servis za rohem.Auto bylo v plné verzi s klimou a stahovací střechou.To asi byla chyba,střecha drhne že mám strach že se zablokuje.Servis to ale vidí že je to v pořádku.Klimatizace po nastartování kabinu vychladí nebo vytopí,podle potřeby,ale pak vypne a musím ho ovládat ručně což pro mě automatická klima není.A to vůbec nehovořím o zatékání do kufru,pískajících brzdách krátkých kobercích a spotřebě 8 litrů na sto při motoru 1,6-Těžké zklamání s autem i se servisem
to Tomas: No konečne sa niekto nasiel kto ma presne ten isty problem ako ja. Mam megana 1.5dci od června 2007 a už od začiatku som si všimol že mi pri cca 15km/h niečo akokeby křupne. Na zaradenej 1-čke je to vždy okolo 1200ot/min. Na zaradenej 2-ke je to pri 900 až 1000ot/min. Stale sa snažim prost na to čo to može byt ale stale nemam odpoved. Riešili sme to aj tu: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?t=12517 vyzera to na nejaky zo silent blokov motora podla mna. No potvrdene to nemam.
zdravím, mám Grandtoura od dubna 2007 a jediný problém zatím byl jen s tím rádiem - v zimě bylo občas mrtvé - nechal jsem si ho vyměnit a zatím je klid. Takže zatím také plná spokojenost a nedám na něj dopustit.
Toto už bylo řešeno docela do hloubky u recenze jinýho novýho megana... To co ti řekli v servise je pravda! O závadu nejde... Dělá to i jiným majitelům nových meganů a má to tak být....
Dobrý den, chci se zeptat, jestli máte také ABS s ESP? Jestli áno, tak já mám následující problém. Dělá Vám to také? Vždycky po nastartování při rozběhu a po dosáhnutí asi 12 km/hod, pod pedálem resp. v podvozku něco buchne a zarachotí. Udělá to skutečně jen po nastartování. Když stojím například na semaforech a rozjedu se, tak to už neudělá. Byl jsem s tím v servise, ale bylo mi řečeno, že to dělá každý nový Mégan, který má ABS a ESP. Že prý to dělá čerpadlo pro ABS.
K tvé "závadě" stahování oken. Nejedná se o závadu. Po odpojení baterie si řj stahování oken musí "osahat" krajní polohy. Poprvé je proto třeba takto po kouskách stáhnout a vytáhnout okno, aby se mohly krajní polohy uložit. Předpokládám, že se ti to stalo poté, co jsi odpojoval baterii kvůli problému s rádiem. Jinak přeji hodně spokojenosti s autem.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
JÁ SE ROZTÁHNU PŘES DVĚ MÍSTA NA PARKOVIŠTI A MÁM KLID.AT SI MYSLÍ KDO CHCE CO CHCE.JE MI TO FUK
05.04.2010 | 11:32:18 | Reagovat
Jo ti ocasové projektanti to malují na fábie a tak když se postaví vedla sebe dva fiaty Multipla tak potřebují 3 místa.Ale i lidi jsou paka,vyděl jsem jak kokot s firemní octávkou schválně flákl do vedlejšího auta až se zatřepalo.
04.04.2010 | 21:40:42 | japan Reagovat
Ty vymezený kotce jsou tak na Tráboše.Nejepší je,když tam je kotec pro děti poeadž vždycky se najde jezeďák s tlustou máňou vedle sebe,který to prostě vomlátěj jenom.aby máňa vylezla nebo pustěj košík a buch,ale to je na dlouhý pivídání.
04.04.2010 | 21:08:37 | Jirka Reagovat
Debilové na parkovišti
Nikdy neparkuji vedle těchto aut: VAZ , Škoda 105 až Octavia a vedle 3 dveřáků,spolehlivě Vám omlátí auto. Většinou parkuji na kraji ,alespoň jedna stranu zůstane ušetřena.
04.04.2010 | 20:34:47 | j Reagovat
Autor píše po 3 letech
Tady autor recenze: tak po třech letech provozu mám najeto 140tis, a jsem spokojen, opravdu spokojen. To rádio mi vyměnili v Renaultu, protože mi přiznali, že to vylo vadné rádio z nějaké výrobní série, kdy udělali asi 100ks rádií s nějakou součástkou, co nemaká v mrazech. Vyměnili, omluvili se, super. Jinak mě nic nezlobí. Jezdím jako drak, otáčkoměr využívám až nadoraz, dálnice jezdím okolo 200km/hod a více.... Auto jezdí dobře....tuhle jsem jel Slovensko pro zboží s vlekem, a zpět naloženej asi 600kg (v autě i na vleku). A průměrá spotřeba myslím byla 6,4L/100km. A to jsem jel, neflákal jsem se... Akorád mi vadí jedna věc: nevydrží to při stání před supermarkety nárazy okolo parkujících debilů, co otevírají vrata svých veteránů silou rovnající se volům, a už mám pár kráterů v blatnících za zadními dveřmi a jiné ťukance a důlky. Megan je dobré auto. Amen...
04.04.2010 | 20:21:21 | Jirka/Brejcha Reagovat
Megane GT II
Koupil jsem si ho loni i přes to že bych si renault nikdy nekoupil,ale nechal jsem se ukecat na cenu a na to že mám servis za rohem.Auto bylo v plné verzi s klimou a stahovací střechou.To asi byla chyba,střecha drhne že mám strach že se zablokuje.Servis to ale vidí že je to v pořádku.Klimatizace po nastartování kabinu vychladí nebo vytopí,podle potřeby,ale pak vypne a musím ho ovládat ručně což pro mě automatická klima není.A to vůbec nehovořím o zatékání do kufru,pískajících brzdách krátkých kobercích a spotřebě 8 litrů na sto při motoru 1,6-Těžké zklamání s autem i se servisem
19.11.2009 | 10:21:57 | Stary Reagovat
ABS+ESP
to Tomas: No konečne sa niekto nasiel kto ma presne ten isty problem ako ja. Mam megana 1.5dci od června 2007 a už od začiatku som si všimol že mi pri cca 15km/h niečo akokeby křupne. Na zaradenej 1-čke je to vždy okolo 1200ot/min. Na zaradenej 2-ke je to pri 900 až 1000ot/min. Stale sa snažim prost na to čo to može byt ale stale nemam odpoved. Riešili sme to aj tu: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?t=12517
vyzera to na nejaky zo silent blokov motora podla mna. No potvrdene to nemam.
06.04.2008 | 11:58:34 | loskar Reagovat
Rádio
zdravím, mám Grandtoura od dubna 2007 a jediný problém zatím byl jen s tím rádiem - v zimě bylo občas mrtvé - nechal jsem si ho vyměnit a zatím je klid. Takže zatím také plná spokojenost a nedám na něj dopustit.
22.03.2008 | 18:35:50 | Ladinek Reagovat
cena
zdravím, čoeče za ty prachy , zlatej kup !!!! hlavně ať ti vydrží a máš z autíí i po prá letech vždy radost
13.03.2008 | 22:18:09 | Jarda Reagovat
ABS+ESP
Toto už bylo řešeno docela do hloubky u recenze jinýho novýho megana... To co ti řekli v servise je pravda! O závadu nejde... Dělá to i jiným majitelům nových meganů a má to tak být....
11.01.2008 | 12:56:35 | štefi Reagovat
EPS
Dobrý den, chci se zeptat, jestli máte také ABS s ESP? Jestli áno, tak já mám následující problém. Dělá Vám to také?
Vždycky po nastartování při rozběhu a po dosáhnutí asi 12 km/hod, pod pedálem resp. v podvozku něco buchne a zarachotí. Udělá to skutečně jen po nastartování. Když stojím například na semaforech a rozjedu se, tak to už neudělá. Byl jsem s tím v servise, ale bylo mi řečeno, že to dělá každý nový Mégan, který má ABS a ESP. Že prý to dělá čerpadlo pro ABS.
11.01.2008 | 11:53:03 | Tomas Reagovat
Stahování oken
K tvé "závadě" stahování oken. Nejedná se o závadu. Po odpojení baterie si řj stahování oken musí "osahat" krajní polohy. Poprvé je proto třeba takto po kouskách stáhnout a vytáhnout okno, aby se mohly krajní polohy uložit. Předpokládám, že se ti to stalo poté, co jsi odpojoval baterii kvůli problému s rádiem. Jinak přeji hodně spokojenosti s autem.
09.01.2008 | 16:18:16 | no name Reagovat