Rok výroby:1996Typ motoru:1,6e - 66kwStav km při koupi:120 000 kmStav km nyní:150 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:28. 12. 2007
Asi ve 130 000 km se mi rozsvítila kontrolka "vstřikování" a auto špatně táhlo. Stačilo se ale podívat do motorového prostoru, a bylo po problému - prasklá hadička ke snímači množství nasávaného vzduchu a oprava zadarmo - v garáži jsme našli hadičku, která nahradila tu původní na 100%. Věřím ale tomu, že kdybch to odvezl do autorizovaného servisu, vzali by si minimálně 500,- za diagnostiku a 200,- za originální ND (hadičku).
Jinak žádné problémy - nepočítám výměnu rejdových čepů a čepů spodního ramena, provozních kapalin, destiček, kotoučů, baterie... To jsou věci se kterými se počítá.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jezdí dobře, je spolehlivé, jízdní vlastnosti asi odpovídají Renaultu (měkkčí pérování).
Drobné postřehy:
Když jsem měl auto teprve chvíli, překvapil mě pátý rychlostní stupěň - když přeřadíte ze čtyřky na pětku, skoro nepoznáte rozdíl, otáčky klesnou jenom mírně. O to líp ale auto na pětku táhne.
Při prudším průjezdu zatáček se musíte nečeho chytnout, tzn. sedadla mají špatné boční vedení. Na druhou stranu k sedadlům musím napsat, že aspoň v mém autě (výbava označena RN) je sedadlo řidiče výškově stavitelné, a má bederní opěrku, což je skvělá věc.
Pozor na imobilizér - pokud necháte auto otevřené delší dobu a pak se pokusíte nastartovat, imobilizér motor hned zhasne. Je třeba auto zamknout a odemknout. To není problém, pokud o tom víte. Pokud o tom nevíte, budete mít plus mínus půl hodiny co dělat:-)
S autem jsem spokojený, možná jsem měl stěstí na konkrétní povedený kus, možná ty poruchy po napsání téhle recenze teprve příjdou... Každopádně po mých zkušenostech ho můžu doporučit.
omlouvám se, výbava není RN, jak jsem uvedl v recenzi, ale RT...
28.01.2008 | 18:05:37 | Martin - autor recenzeReagovat
hadicky
K těm hadičkám - nešlo o palivové, ale o hadičku ke snímači množství nasávaného vzduchu. ale jinak věřím, že originál hadičky jsou hodně předražené! Tak je to se všemi originálními díly... Třeba ložisko od firmy SKF pro škodu fabii, zabalené do krabičky "Škoda" stojí 2500,- , a úplně totéž ložisko, pouze v krabičce od firmy SKF stojí asi 1000,- Kč... ty ceny už si úplně přesně nepamatuju, ale takový nějaký rozdíl tam byl. Dělal sem ve firmě co prodává ložsika...
30.12.2007 | 20:15:25 | Martin - autor recenzeReagovat
S temi cenami hadicek origo palivove co sou v motorovem prostoru na Lagunu tak nestoji 200kc ale 3500kc:))))))) neorigo za 50kc
Já měltaky Megana, ale se spolehlivostí to bylo poměrně špatný. Měl sem tam motor 1.9D bez turba a to byla hrůza, špatně to startovalo, občas běželo na tři válce atd... Raději jsem to dal pryč. Dále sem měl problémy se stahování el. oken, čudlíky se zedrhávaly. Dál pak absolutně sežraný výfuk a špatná spojka. Měl sem ho jen 8 měsíců.
Zdravím, asi předchozí majitel se pěkně staral o svoje autíčko, proto jsi neměl závady ( to je dobře ), mám stejný r.v., ale 1,4. Mám ho 4 roky najeto cca..50000 km. Za dobu mého užívání měněno: startér, krokový motorek, všechny ložiska v kolech, těsnění pod hlavou, v budoucnu asi motýlek ( snímač klikového hřídele ) začíná zlobit. Co se týče pohodlí tak mohu souhlasit, krásné pohodlné i bezpečné auto. Přeji hodně šťastných km bez poruch a nehod
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
vybava
omlouvám se, výbava není RN, jak jsem uvedl v recenzi, ale RT...
28.01.2008 | 18:05:37 | Martin - autor recenze Reagovat
hadicky
K těm hadičkám - nešlo o palivové, ale o hadičku ke snímači množství nasávaného vzduchu. ale jinak věřím, že originál hadičky jsou hodně předražené! Tak je to se všemi originálními díly... Třeba ložisko od firmy SKF pro škodu fabii, zabalené do krabičky "Škoda" stojí 2500,- , a úplně totéž ložisko, pouze v krabičce od firmy SKF stojí asi 1000,- Kč... ty ceny už si úplně přesně nepamatuju, ale takový nějaký rozdíl tam byl. Dělal sem ve firmě co prodává ložsika...
30.12.2007 | 20:15:25 | Martin - autor recenze Reagovat
S temi cenami hadicek origo palivove co sou v motorovem prostoru na Lagunu tak nestoji 200kc ale 3500kc:))))))) neorigo za 50kc
29.12.2007 | 17:46:50 | ToJa Reagovat
--
Mno, ložiska kol jsem měnil taky úplně všechny - hrozný... Brzdy nemývají moc velkou životnost (20 až 40 tis)
29.12.2007 | 01:45:44 | Štefi Reagovat
Spolehlivost
Já měltaky Megana, ale se spolehlivostí to bylo poměrně špatný. Měl sem tam motor 1.9D bez turba a to byla hrůza, špatně to startovalo, občas běželo na tři válce atd... Raději jsem to dal pryč. Dále sem měl problémy se stahování el. oken, čudlíky se zedrhávaly. Dál pak absolutně sežraný výfuk a špatná spojka. Měl sem ho jen 8 měsíců.
29.12.2007 | 00:34:56 | Grami Reagovat
spolehlivost
Zdravím, asi předchozí majitel se pěkně staral o svoje autíčko, proto jsi neměl závady ( to je dobře ), mám stejný r.v., ale 1,4. Mám ho 4 roky najeto cca..50000 km. Za dobu mého užívání měněno: startér, krokový motorek, všechny ložiska v kolech, těsnění pod hlavou, v budoucnu asi motýlek ( snímač klikového hřídele ) začíná zlobit. Co se týče pohodlí tak mohu souhlasit, krásné pohodlné i bezpečné auto. Přeji hodně šťastných km bez poruch a nehod
28.12.2007 | 23:42:44 | jarda Reagovat