Rok výroby:2006Typ motoru:1.4 16VStav km při koupi:0 kmStav km nyní:32 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7.1 l/100 kmVloženo:5. 10. 2007
Auto nemělo žádne poruchy,ale poslední dobou pozoruji při chladnějším počasí,když auto stojí delší dobu venku tzn. až 5 h,prvních 50 metrů po rozjetí auta to auto nejede,ale táhne se.2krát bylo auto na tuto závadu v servisu a tam řekli,že tady tyto typy motorů to dělají,je to běžná věc.
Jedná se o motor 1.4 16V,a proto tomu nevěřím a touto cestou žádám někoho o stejném typu motoru a auta,jestli mi to může potvrdit,to co mi řekli v servisu.
Ještě jednou to auto prvních 50 metrů prostě nejede,nemůžu vůbec depnout na plynový pedál,to auto se zadusí.Zkuste se někdo ozvat.
Hodnocení a zkušenosti s autem
To je věc,která mě mrzí,jinak OK.jezdím dlouhé trasy,spotřeba vynikající a jízdní vlastnosti dobré,akorát ten problém,který jsem napsal. Vybral jsem toto auto,protože je mnohem větší a pohodlnější než předchozí RENAULT THALIA..
V palubovce mi zatím nepraská,jak jsem přečetl od ostatních řidičů,ale objevuje se praskání pravý přední sloupek.
Auto mám ve stříbrné metalíze,ta barva se prostě na tento typ hodí. Ozvěte se prosím k mému problému z ROZJÍŽDĚNÍM AUTA ZA STUDENA...prostě NEJEDE !! brzy nashledanou:) S pozdravem Pavel Rychlík z Ostravy 112:):)
Mám 1,6 16V a problém s rozjížděním jsem měl také a navíc auto při rozjezdu škubalo. V servisu mně poradili vyměnit svíčky a přeprogramovat řídící jednotku. Po provedení tohoto úkonu, výše zmíněné potíže zmizely.
Mohu jen souhlasit, na mem meganu sedanu 2005 to same..prvnich cca 100 m nelze jet naplno, minimalni reakce na seslapnuti plynu, pote ok..a k tomu praskani v pravem sloupku - mam ten samy problem, jiz je vyresen. Chce to jen obcas promazat zamek a to okolo, postaci olejicek nebo vazelina..pomohlo to
Můžeš být v klidu, mě to dělá taky ..mám motor 1.4 16V a ráno cca. pár metrů mi to trošku škube...ale není to hrozné a dá se na to zvyknout. Jinak motor má najeto 125tis. a neměl žádnou poruchu !!!
mohu potvrdit sice mám 1,6 16V a prvních 100 metrů bych mohl prošlápnout plynem podlahu a stejně se nic neděje pak je to ale v pořádku, vyřešil jsem to tak, že nastartuju auto a usadím děti do sedačky a je to v pořádku:o)
Mám sice motor 1.6 a rok výroby 2007, ale mohu také potvrdit, že se mi občas stane, že auto po nastartování nechce jet. Ted teprve přichází zima, tak uvidíme, zda to budedělat neustále. Jinak já nastartuju motor, zapnu pás, zprovozním panel od rádia a pak terpve jedu, takže se motor maličko před rozjezdem zahřeje. Jinak s autem a hlavně jeho prostorností jsem spokojen. Problém je pokud vezu na předním sedadle spolujezdce postavu nekonfekční postavy, tak pro ní tam je docela málo místa :). Teď řeším jaké zimní pmneumatiky. Poaradí mi někdo, kdo jaké máte na Megane Grandtour?
Mám stejný ročník i stejnou motorizaci, akorát sedan. Tvůj případ můžu potvrdit, ale nemám s tím žádný problém. Stačí rano nejprve nastartovat a potom zapnout pás. Za tu chvilku se motor trošku ohřeje a je vše O.K. Otáčky u opravdu studeného motoru držím kolem 2 tis, maximálně 2,5 tis bez prudké akcelerace (nemám to srdce ho trápit). Jakmile se teploměr trošku pohne, tak rozsah otáček postupně zvyšuji. Jinak jsem s tímto motorem moc spokojený. Průměrná spotřeba v létě 6,3l (klima skoro stále zaptuná). V zimě spotřeba max do 7l. Má tichý a kultivovaný chod. Hodně šťastných kilometrů
Mám stejný typ vozu i stejnou motorizaci a mohu potvrdit, že mi to každé ráno prvních 50-100m absolutně netáhne. Pohraju si se spojkou, překročím 2tis otáček a pak je to v klidu.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
rozjezd
Mám 1,6 16V a problém s rozjížděním jsem měl také a navíc auto při rozjezdu škubalo. V servisu mně poradili vyměnit svíčky a přeprogramovat řídící jednotku. Po provedení tohoto úkonu, výše zmíněné potíže zmizely.
10.08.2009 | 22:03:54 | Milan Reagovat
Tah 1.4 16v
Mohu jen souhlasit, na mem meganu sedanu 2005 to same..prvnich cca 100 m nelze jet naplno, minimalni reakce na seslapnuti plynu, pote ok..a k tomu praskani v pravem sloupku - mam ten samy problem, jiz je vyresen. Chce to jen obcas promazat zamek a to okolo, postaci olejicek nebo vazelina..pomohlo to
11.07.2009 | 21:40:04 | Dave Reagovat
rozjazd
ano tieto motory a aj 1.6 to robia uplne normal ale potom mi ide ako raketa je to ok.
16.11.2008 | 23:38:59 | dano Reagovat
je to stejný i u mě
Můžeš být v klidu, mě to dělá taky ..mám motor 1.4 16V a ráno cca. pár metrů mi to trošku škube...ale není to hrozné a dá se na to zvyknout. Jinak motor má najeto 125tis. a neměl žádnou poruchu !!!
06.03.2008 | 16:28:44 | Michal Reagovat
1,6 16V to dělá taky
mohu potvrdit sice mám 1,6 16V a prvních 100 metrů bych mohl prošlápnout plynem podlahu a stejně se nic neděje pak je to ale v pořádku, vyřešil jsem to tak, že nastartuju auto a usadím děti do sedačky a je to v pořádku:o)
26.02.2008 | 13:59:41 | David Reagovat
Akcelerace
Mám sice motor 1.6 a rok výroby 2007, ale mohu také potvrdit, že se mi občas stane, že auto po nastartování nechce jet. Ted teprve přichází zima, tak uvidíme, zda to budedělat neustále. Jinak já nastartuju motor, zapnu pás, zprovozním panel od rádia a pak terpve jedu, takže se motor maličko před rozjezdem zahřeje. Jinak s autem a hlavně jeho prostorností jsem spokojen. Problém je pokud vezu na předním sedadle spolujezdce postavu nekonfekční postavy, tak pro ní tam je docela málo místa :). Teď řeším jaké zimní pmneumatiky. Poaradí mi někdo, kdo jaké máte na Megane Grandtour?
20.10.2007 | 09:42:06 | zizanek Reagovat
Mám stejný ročník i stejnou motorizaci, akorát sedan. Tvůj případ můžu potvrdit, ale nemám s tím žádný problém. Stačí rano nejprve nastartovat a potom zapnout pás. Za tu chvilku se motor trošku ohřeje a je vše O.K. Otáčky u opravdu studeného motoru držím kolem 2 tis, maximálně 2,5 tis bez prudké akcelerace (nemám to srdce ho trápit). Jakmile se teploměr trošku pohne, tak rozsah otáček postupně zvyšuji. Jinak jsem s tímto motorem moc spokojený. Průměrná spotřeba v létě 6,3l (klima skoro stále zaptuná). V zimě spotřeba max do 7l. Má tichý a kultivovaný chod. Hodně šťastných kilometrů
17.10.2007 | 14:44:54 | Jirka Reagovat
Mám stejný typ vozu i stejnou motorizaci a mohu potvrdit, že mi to každé ráno prvních 50-100m absolutně netáhne. Pohraju si se spojkou, překročím 2tis otáček a pak je to v klidu.
08.10.2007 | 10:30:50 | Honza Reagovat