Rok výroby:2003Typ motoru:1,4 16VStav km při koupi:106 000 kmStav km nyní:140 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:2. 12. 2010
- Auto bolo kúpené v októbri 2008 vo veľmi známom autobazáre s veľa áčkami. Dva dni po kúpe sa pokazilo otváranie kufra. Malo záruku v spomínanom autobazáre, zaujímavé, že vždy, keď som tam prišla, nikdy tam nebol automechanik. Čakanie vyše 3 hodín. Nejako sme to opravili so zápalkami :), zatiaľ 2 roky funguje.
- Hneď v tú zimu mi odišli dve cievky. Výmena 3 000,- Sk.
- Celé leto v poriadku, na konci leta odišiel mechanizmus na okno pri spolujazdcovi. Výmena ešte neuskutočnená, okno podložené drevom :)
- Prišla ďalšia zima odišiel zámok volantu, oprava 370eur. 2-ročná záruka, zatiaľ v poriadku.
- Celé leto v poriadku a teraz prišla ďalšia zima a odišla mi jedna cievka. Oprava 70 eur. Ostáva ešte jedna mrcha, ktorá sa určite pokazí ďalšiu zimu.
- Najnovšie mi niečo búcha vpredu na náprave. Vyriešim neskôr.
Hodnocení a zkušenosti s autem
To auto je stvorené len na letné obdobie. V zime sa mne za každým niečo pokazí. Tento rok som si to už vyčerpala, tak mám pokoj do ďalšieho roka. Dúfam.
Považujem ho za nespoľahlivé auto, nedokázala by som ísť s ním kvôli strachu niekam ďaleko na dovolenku. Preto sa chystám toto auto vymeniť. A myslím, že sa k tejto značke nevrátim.
Pratele, nejsem si jist cemu rikate poruchovost, ale tomuhle bych se jen smal...civky jsou znamou bolistkou renaultu, ale nadruhou stranu jeste jsem nemel auto kde by neodesla( ruzne znacky)...aktualne mam VW Passat B5, a svete div se, tam bych uz o necem hovorit mohl....velka spotreba oleje (hlava za 15 tisic) , nasledne turbo ( 4 tisice starsi kousek + projistotu vahu vzduchu) , aby toho nebylo malo z vany tece olej...odesel spinac svetlometu (nesvitily zarovky u SPZ + pristrojovka.. fakt super) take nefunguje central zadnich dveri....nechci byt nikterak neslusny, proto se nebudu vyjadrovat k vasim "porucham"
Souhlasím s příspěvkem pode mnou, jen malá úprava - bohužel u Renaultu neodchází součástky až po 200 tisíc, ale daleko, daleko dřív. Tudíž si za solidní cenu přivezete domů auto, v kterém proservisujete více, než byla jeho původní cena. S tím japoncem souhlas, jezdil jsem čtyři roky s Civicem r. 97, prodal jsem ho s najetými 400 tisíci a to auto dodnes bezchybně jezdí a má natočených 600.
Nič nemám proti značke Renault, ale je známe, že tieto autá sú v rámci recyklačného smerovania navrhované na "normovanú životnosť". Keď sú nové, sú fajn. Po dosiahnutí určitej hranice ( cca - 200 000 km) začnú takmer naraz odchádzať všetky časti ( ložiská, čapy, elektrika, motor atď...). Pozri si štatistiky spoľahlivosti ojazdených áut na doméne TUV - konce rebríčkov uzatvárajú práve zn. renault, fiat a pod . Ak chceš mať pokoj a veľa muziky za málo peňazí, kúp si staršieho benzínového japonca :-).
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
Hrozne zavady :-d
Pratele, nejsem si jist cemu rikate poruchovost, ale tomuhle bych se jen smal...civky jsou znamou bolistkou renaultu, ale nadruhou stranu jeste jsem nemel auto kde by neodesla( ruzne znacky)...aktualne mam VW Passat B5, a svete div se, tam bych uz o necem hovorit mohl....velka spotreba oleje (hlava za 15 tisic) , nasledne turbo ( 4 tisice starsi kousek + projistotu vahu vzduchu) , aby toho nebylo malo z vany tece olej...odesel spinac svetlometu (nesvitily zarovky u SPZ + pristrojovka.. fakt super) take nefunguje central zadnich dveri....nechci byt nikterak neslusny, proto se nebudu vyjadrovat k vasim "porucham"
17.04.2012 | 15:53:27 | Chip | 83.240.20.* Reagovat
Souhlasím s příspěvkem pode mnou, jen malá úprava - bohužel u Renaultu neodchází součástky až po 200 tisíc, ale daleko, daleko dřív. Tudíž si za solidní cenu přivezete domů auto, v kterém proservisujete více, než byla jeho původní cena.
S tím japoncem souhlas, jezdil jsem čtyři roky s Civicem r. 97, prodal jsem ho s najetými 400 tisíci a to auto dodnes bezchybně jezdí a má natočených 600.
05.12.2010 | 11:23:24 | tom Reagovat
ahoj
Nič nemám proti značke Renault, ale je známe, že tieto autá sú v rámci recyklačného smerovania navrhované na "normovanú životnosť". Keď sú nové, sú fajn. Po dosiahnutí určitej hranice ( cca - 200 000 km) začnú takmer naraz odchádzať všetky časti ( ložiská, čapy, elektrika, motor atď...). Pozri si štatistiky spoľahlivosti ojazdených áut na doméne TUV - konce rebríčkov uzatvárajú práve zn. renault, fiat a pod . Ak chceš mať pokoj a veľa muziky za málo peňazí, kúp si staršieho benzínového japonca :-).
04.12.2010 | 23:58:21 | neptun Reagovat
RE: ahoj
Kdyby až po 200.000 km :-(, to by bylo fajn..........
17.04.2012 | 16:34:35 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
U aut z bazarů se snad o spolehlivosti mluvit nedá všeobecně, vždyt' je tam dávají ti, kterým se kazí a nechtějí pořád sypat do oprav.
03.12.2010 | 18:17:34 | marne Reagovat