Rok výroby:2017Typ motoru:16i 84kwStav km při koupi:11 kmStav km nyní:4 520 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7-8 l/100 kmVloženo:16. 3. 2018
Spotřeba 5 manuál Kvalitou horší než konkurence známých značek hl. T
Závady a opravy na autě
Ahoj , koupil jsem v listopadu 2017 rencka 1.6i . Mám najeto 4500km. V servisu jsem byl už třikrát! Stále jako u blbých ! :-( Studené rozjezdy auto sem tam strácí na výkonu , prostě cukne když šlapu po plynu. Na 2,3i4 rychlostní stupeň .Je to jako by defekt vstřikování, nebo řídící jednotka špatně dává palivo.. Je toho víc na špekulace. A v Renaultu,, to je normální to se stává Co sakra!! Jsem naštvaný 😡 To ještě mi čas od času zhasne a zapne displej autorádia! Zas servis pokud se jim to neukáže nic neřeší! ,,máte záruku 5let. Buďte v klidu nevím jak auto dát do servisu popřípadě reklamovat defekt motoru. Auto za 420 tisíc (výbava) jsem nečekal takové problémy a pak přístup RENAULT SERVISU! Příště asi zpět k TOYOTA měl jsem 8let a bez starostí a žádný závady a servis, jen brzdové destičky při 93km tisíc.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je pěkné ,pohodlné mám vyšší výbavu a silnější motor za to bych u konkurence měl základ např. ŠKODA. snad až na spotřebu 7.5L a absenci 6 stupně převodovky. Mám jej 4měsíce čili zatím nevím.
Dobrý deň, kupovala som Renault Megane IV Intens Energy TCe 130, 11/2017 nové ( nie predvádzacie vozidlo). Okrem toho, že som za autom čakala 1rok ( pretože prvé auto prišlo bez výbavy ako som si objednala, a tak sme robili objednávku nanovo), napriek tomu, že som chodila na kontroly do Renaultu (menili oleje a filtre atď., so zápisom do servisnej knihy) napriek tomu pri najazdených 24.000km mi začala svietiť kontrolka skontroluj emisný systém. Auto bolo v Renaulte na diagnostike-výsledok výmena katalyzátora, ktorú som si mala zaplatiť (cca 800e), pretože aj keď je auto v záruke a plním všetky kontroly ako má auto nastavené, o čom svedčím aj servisná kniha, tak sa záruka nevzťahuje na tento druh opravy. Podotýkam, že tankovanie bolo vždy len na Slovnafte a pred zimou som dávala aditívum (kupované z predajne Renault) do plnej nádrže. Očakávala som, že ak budem chodiť poctivo na prehliadky, tankovať ako sa má, pridávať aspoň 1-2x do roka aditívum kupované v ich predajniach, tak nebudem mať starosti takého typu pri 20.000e aute aspoň minimálne 4-5 roky. Veľké sklamanie.
Očekávala jste špatně......ale to většina lidí zjistí až po skušenosti s touto pseudoznačkou - a někteří si to nejsou ochotni přiznat ani po všech problémech...zbavte se toho a kupte si auto, potíže budou jen přibývat.
Renault 1,6 Sce se musí zajet, protože se jedná o motor bez turba, tak motor reaguje když je nový mdle , jako atmosféra i jinak podává výkon, než se zahřeje a tady hlavně zajede, je potřeba mít trochu trpělivosti, své klady začne ukazovat až po najetí 15-20 000 km, ale pak už je to jenom o umění řidiče. Pokud jste měl turbo motor, tak se vám projev nebude moc líbit. Motor je k základní výbavě a jedná se o jeden z nejlepších motorů na trhu, jenom si musíte uvědomit, jak takový motor funguje, než se zajede. Takže to spíše vidím mezi sedačkou a volantem. Jinak motor je trochu háklivý na špatná benzín, který je u nás standardem. VIF trochu vylepší nekvalitní palivo, ale tady bych nechával zveřejňovat výsledky ČOI, jenže to se jedná o vyšší politiku a za to nemůže Renault. Já většinou při koupi nového auta projdu se zákazníkem více značek a prodejen, ale nejdříve se ale ptám, na jaký typ motoru je zvyklí atd...
Ahojte co sa spotreby tyka, po 5000 km mam v zime 6.4 az 6.5l v lete 6 az 6.3 l jazdim do prace medzimesto a jedno mesto takze co sa spotreby tyka uplna spokojnosť.
Mimo mesto 5,5-6l, to ani nahodou. Ted v zime klidnou jizdou kolem 6,7l. V lete kolem 6-6,5. Je to motor Nissan a asi je zravy. Navic auto mam kombi a pneu 205/16 leto, zima 195/15. Je zajimave, ze uzsi gumy v zime nepomohly k nizsi spotrebe. Kombinovana spotreba, mesto, okrsky 7,5. Mesto 8l. A to je dost. 🤔
Mám podobú skúsenosť s Megane 1.6 74kw z roku 2011. Táto reakcia motoru ale nieje pravidelná a keď tak sa týka len pár prvých sekúnd rozjazdu, markantné je to snáď pri nižších teplotách a určite pomôže pred rozjazdom nechať chvíľku naštartovaný motor.
18.03.2018 | 19:28:44 | Peter
| 188.167.250.*Reagovat
RE:
Ano, studenè starty by měli být vždy doprovázené vždy krátkou dobou 10-15s, která je dobrá k tomu že se motor trochu proběhne na volnoběh a olej se snáze dostane do všech koutů mozoru.
Nejprve změňte značku pumpy kde tankujete palivo, příp. tankujte chvíli N98. Mezi další úkony zahrňte to, že jakmile jednou nastartujete motor, tsk ho nechejte nastartovaný (usuzuji z toho, že máte garáž a typická situace: otevřete vrata, skočíte do auta, vyjedete, vypnete motor, zavřete vrata a opět startujete a jedete). Častý studený starty způsobují ulití svíček...projevem je pak různè pocukávání při jízdě. To ovšem může způsobovat i přiliš brzký až kvapný rozjezd hned po nastartování.
Vašku, asi jsi chtěl napsat, že nové typy svíček mají jiné vlastnosti a na dnešní svíčky nemá vliv špatná směs. Jsou tam, ale mění se třeba jednou za 80-100tkm. Takže rady platí na starší modely a né na ty nove přečidlované experimenty vhodné do laboratorních podmínek. jak na to nepříjdou tak si zvykněte, nebo se toho zbavte. takhle se chovaly obvykle vytopená auta.
Mám taktéž Megane Grandtour 1.6. 2018. Občas, když je motor studený, opravdu to zpočátku cuká. Nemyslím si, že je to benzínem. Spíš bych řekl, špatným dávkováním benzin, vzduch. Urtitě to chce nastartovat a chvíli počkat, má to řetěz, takže taky kvůli němu, aby se olej dostal všude. Spotřeba zklamání, tak 7.5l. Na to, že je to nové auto, spotřeba je špatná. Mělo by to být tak do 6l. Jinak jde. Sedačky jsou ok, řazení hrozný. Takže za mě jednoznačná negativa - řazení(starý typ převodovky) a vyšší spotřeba, jinak přimhouřím oči a ok.
13.12.2018 | 19:46:26 | jaro
| 178.255.168.*Reagovat
RE: re megane grandtour 1.6 sce
Divil bych se kdyby klasická 1.6 brala míň jak 7litrů. Po městě klasika 9, mimo město kolem 5,5-6l..Tyhle motory žerou už desetiletí pořád stejně. Jen ti výrobci lžou nějak víc.
18.12.2018 | 08:06:42 | Tomáš
| 178.255.168.*Reagovat
RE: re megane grandtour 1.6 sce
Renault Megane 1,6 SCe vlastním zhruba týžden a spotreba po meste 11,5 litra. Snad časom sa to zlepší, alebo ho predám....((
10.01.2019 | 17:01:56 | JANA
| 62.197.243.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
Renault Megane 2017
Dobrý deň,
kupovala som Renault Megane IV Intens Energy TCe 130, 11/2017 nové ( nie predvádzacie vozidlo). Okrem toho, že som za autom čakala 1rok ( pretože prvé auto prišlo bez výbavy ako som si objednala, a tak sme robili objednávku nanovo), napriek tomu, že som chodila na kontroly do Renaultu (menili oleje a filtre atď., so zápisom do servisnej knihy) napriek tomu pri najazdených 24.000km mi začala svietiť kontrolka skontroluj emisný systém.
Auto bolo v Renaulte na diagnostike-výsledok výmena katalyzátora, ktorú som si mala zaplatiť (cca 800e), pretože aj keď je auto v záruke a plním všetky kontroly ako má auto nastavené, o čom svedčím aj servisná kniha, tak sa záruka nevzťahuje na tento druh opravy.
Podotýkam, že tankovanie bolo vždy len na Slovnafte a pred zimou som dávala aditívum (kupované z predajne Renault) do plnej nádrže.
Očakávala som, že ak budem chodiť poctivo na prehliadky, tankovať ako sa má, pridávať aspoň 1-2x do roka aditívum kupované v ich predajniach, tak nebudem mať starosti takého typu pri 20.000e aute aspoň minimálne 4-5 roky. Veľké sklamanie.
04.10.2020 | 12:26:40 | IvanaIvana123 | 78.99.154.* Reagovat
RE: Renault Megane 2017
Očekávala jste špatně......ale to většina lidí zjistí až po skušenosti s touto pseudoznačkou - a někteří si to nejsou ochotni přiznat ani po všech problémech...zbavte se toho a kupte si auto, potíže budou jen přibývat.
05.10.2020 | 10:42:04 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
Problém je jinde
Renault 1,6 Sce se musí zajet, protože se jedná o motor bez turba, tak motor reaguje když je nový mdle , jako atmosféra i jinak podává výkon, než se zahřeje a tady hlavně zajede, je potřeba mít trochu trpělivosti, své klady začne ukazovat až po najetí 15-20 000 km, ale pak už je to jenom o umění řidiče. Pokud jste měl turbo motor, tak se vám projev nebude moc líbit. Motor je k základní výbavě a jedná se o jeden z nejlepších motorů na trhu, jenom si musíte uvědomit, jak takový motor funguje, než se zajede. Takže to spíše vidím mezi sedačkou a volantem. Jinak motor je trochu háklivý na špatná benzín, který je u nás standardem. VIF trochu vylepší nekvalitní palivo, ale tady bych nechával zveřejňovat výsledky ČOI, jenže to se jedná o vyšší politiku a za to nemůže Renault. Já většinou při koupi nového auta projdu se zákazníkem více značek a prodejen, ale nejdříve se ale ptám, na jaký typ motoru je zvyklí atd...
21.03.2020 | 12:12:37 | Mievro | 77.92.213.* Reagovat
Motor 1.6 sce
Ahojte co sa spotreby tyka, po 5000 km mam v zime 6.4 az 6.5l v lete 6 az 6.3 l jazdim do prace medzimesto a jedno mesto takze co sa spotreby tyka uplna spokojnosť.
12.01.2019 | 22:08:13 | Vodoc 30r. | 85.135.197.* Reagovat
motor 1.6 sce
Mimo mesto 5,5-6l, to ani nahodou. Ted v zime klidnou jizdou kolem 6,7l. V lete kolem 6-6,5. Je to motor Nissan a asi je zravy. Navic auto mam kombi a pneu 205/16 leto, zima 195/15. Je zajimave, ze uzsi gumy v zime nepomohly k nizsi spotrebe. Kombinovana spotreba, mesto, okrsky 7,5. Mesto 8l. A to je dost. 🤔
19.12.2018 | 08:43:56 | j | 178.255.168.* Reagovat
špatná elektronika
taky se mi líbí ten nový kombi megane, ale francouzi měli vždycky špatnou elektroniku v autě. zdá se, že tady tomu nebude jinak. škoda.
10.08.2018 | 16:42:03 | j | 178.255.168.* Reagovat
RE: špatná elektronika
Elektronika je německá,tak ted pomlouvej.
14.01.2019 | 23:36:14 | Megane | 37.48.52.* Reagovat
RE: špatná elektronika
Ale montovaná Francouzem :D a to jde :D vlastní zkušenost :D
15.01.2019 | 01:00:29 | AAABBBCCC | 78.45.254.* Reagovat
RE:
Mám podobú skúsenosť s Megane 1.6 74kw z roku 2011. Táto reakcia motoru ale nieje pravidelná a keď tak sa týka len pár prvých sekúnd rozjazdu, markantné je to snáď pri nižších teplotách a určite pomôže pred rozjazdom nechať chvíľku naštartovaný motor.
18.03.2018 | 19:28:44 | Peter | 188.167.250.* Reagovat
RE:
Ano, studenè starty by měli být vždy doprovázené vždy krátkou dobou 10-15s, která je dobrá k tomu že se motor trochu proběhne na volnoběh a olej se snáze dostane do všech koutů mozoru.
18.03.2018 | 19:59:31 | | 109.81.226.* Reagovat
Zkuste pár změn
Nejprve změňte značku pumpy kde tankujete palivo, příp. tankujte chvíli N98.
Mezi další úkony zahrňte to, že jakmile jednou nastartujete motor, tsk ho nechejte nastartovaný (usuzuji z toho, že máte garáž a typická situace: otevřete vrata, skočíte do auta, vyjedete, vypnete motor, zavřete vrata a opět startujete a jedete).
Častý studený starty způsobují ulití svíček...projevem je pak různè pocukávání při jízdě.
To ovšem může způsobovat i přiliš brzký až kvapný rozjezd hned po nastartování.
18.03.2018 | 17:58:04 | | 109.81.226.* Reagovat
RE: Zkuste pár změn
Svíček? No pán je zjevně odborník - až na to, že tohle auto (jako asi většina dnešních) žádné svíčky nemá.....:-)))))
19.03.2018 | 10:58:40 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Zkuste pár změn
a čo asi má, kahance, keď je to benziňák?
19.03.2018 | 15:27:41 | | 178.40.197.* Reagovat
RE: Zkuste pár změn
Přímovstřik???? :-))))
19.03.2018 | 16:35:27 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Zkuste pár změn
Keď tak, je to nepriame vstrekovanie. A čo tak asi môže zapaľovať zmes v benziňáku, okrem sviečok?
19.03.2018 | 16:59:47 | | 178.40.197.* Reagovat
RE: Zkuste pár změn
Sirka?
20.03.2018 | 08:51:54 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Zkuste pár změn
Ty jseš teda odborník.Benzín a je jedno jakej má vždy svíčky.
19.03.2018 | 17:49:23 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Zkuste pár změn
Vašku, tvoje auto nemá svíčky. Ostatní ano. Ty vole, i to moje. A má hned tři! :-)))
19.03.2018 | 17:09:05 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: Zkuste pár změn
Tak konečně ses odkopal, odborníku tříbarevnej.
19.03.2018 | 19:21:32 | Michal | 81.200.56.* Reagovat
RE: Zkuste pár změn
Jasněééééé
20.03.2018 | 08:53:24 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Zkuste pár změn
Vašku, asi jsi chtěl napsat, že nové typy svíček mají jiné vlastnosti a na dnešní svíčky nemá vliv špatná směs. Jsou tam, ale mění se třeba jednou za 80-100tkm. Takže rady platí na starší modely a né na ty nove přečidlované experimenty vhodné do laboratorních podmínek. jak na to nepříjdou tak si zvykněte, nebo se toho zbavte. takhle se chovaly obvykle vytopená auta.
20.03.2018 | 05:55:16 | | 82.117.146.* Reagovat
RE: Zkuste pár změn
Ne to rozhodně Vašek napsat nechtěl. On není tak chytrej a tak dlouhé věty nezvládá.
22.03.2018 | 18:48:48 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: Zkuste pár změn
Vašku, ty jsi předběhl dobu. Dieselův (tedy vznětový) motor na benzín teprve přijde do prodeje. Zatím najdeš svíčky v každém benzíňáku.
30.03.2018 | 14:24:26 | Pippo | 89.102.220.* Reagovat
re
Zdravím, mám tú istú motorizáciu v Grandtour, zatiaľ spolahlivosť, nič také, ako Vám sa mi zatiaľ nestalo.
Prajem veľa šťastných kilometrov
16.03.2018 | 12:53:52 | Rado | 78.98.189.* Reagovat
RE: re
Kampak se asi poděly všechny negativní komentáře.............??
18.03.2018 | 10:35:10 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: re
s tím si nedělej hlavu, však ty sem brzo vykálíš další, ty odborníku.
19.03.2018 | 17:10:28 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: re megane grandtour 1.6 sce
Mám taktéž Megane Grandtour 1.6. 2018. Občas, když je motor studený, opravdu to zpočátku cuká. Nemyslím si, že je to benzínem. Spíš bych řekl, špatným dávkováním benzin, vzduch. Urtitě to chce nastartovat a chvíli počkat, má to řetěz, takže taky kvůli němu, aby se olej dostal všude. Spotřeba zklamání, tak 7.5l. Na to, že je to nové auto, spotřeba je špatná. Mělo by to být tak do 6l. Jinak jde. Sedačky jsou ok, řazení hrozný. Takže za mě jednoznačná negativa - řazení(starý typ převodovky) a vyšší spotřeba, jinak přimhouřím oči a ok.
13.12.2018 | 19:46:26 | jaro | 178.255.168.* Reagovat
RE: re megane grandtour 1.6 sce
Divil bych se kdyby klasická 1.6 brala míň jak 7litrů. Po městě klasika 9, mimo město kolem 5,5-6l..Tyhle motory žerou už desetiletí pořád stejně. Jen ti výrobci lžou nějak víc.
18.12.2018 | 08:06:42 | Tomáš | 178.255.168.* Reagovat
RE: re megane grandtour 1.6 sce
Renault Megane 1,6 SCe vlastním zhruba týžden a spotreba po meste 11,5 litra. Snad časom sa to zlepší, alebo ho predám....((
10.01.2019 | 17:01:56 | JANA | 62.197.243.* Reagovat