Auto má katastrofální akceleraci i přes značný výkon 75 kw a papírový super krouťák. Rychlé opuštění křižovatky je s ním riskantní. Při zapnuté klimě, motor chcípá. Jízdní vlastnosti jsou podprůměrné, nesedí v zatáčkách. Naprosto příšerné je ovládání vnitřní cirkulace vzduchu. Servis uvedené závady odstranit neumí. Dobré jsou brzdy a skladný kufr.
Jazdím na autách s motorom 1.5dCi a 1.9 TDI. Paradoxne motor dCi nemá skoro žiadne tendencie zdochýnať pri rozbehu. Zato pri TDI mi to niekedy zdochne, keď pozabudnem dať viac plynu. A to je motor skoro s dvojnásobným výkonom. Škoda že nemôžem porovnať 1.9dCi a 1.9TDi, to by ma zaujímalo aka sa chovajú motory podobného výkonu.
Tak to tě llituji, že sis nemohl vychutnat sílu dobrého výkonu a kroutáku. Mě turbíko zabírá už od 1500ot/min. Musí se počítat stím, že je to diesel a chce napít při rozjezdu!
Já mám taky megana 1.9dci,rok 2002,mám ho do ted to jest 3rokem, a kromě pravidelneho servisu sním nedělám nic a šlape jak hodiny.Jediná porucha bylo zanesení EGR ventilu!!!!!!Jinak to jezdí velmi dobře,Používám sportovní filtr sání KN a akceleraci to má jak s praku.Jinak co se turba týká,pokud to není vadný kus od výroby Tak je to vždy chyba to ho kdo stím jezdí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Já to auto taky měl. Akcelerace mi přišla celkem slušná a auto mi nechcípalo ať jsem zapnul co jsem chtěl (i klimu). To že auto moc nedrží, to je dáno měkčím odpružením - člověk si holt musí vybrat předem, jestli bude řezat zatáčky nebo se nechá pohodlně přenášet přes díry. Jinak bych řekl, že jsi trefil asi na dost špatný kousek! Já byl maximálně spokojenej!
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
rozbeh
Jazdím na autách s motorom 1.5dCi a 1.9 TDI. Paradoxne motor dCi nemá skoro žiadne tendencie zdochýnať pri rozbehu. Zato pri TDI mi to niekedy zdochne, keď pozabudnem dať viac plynu. A to je motor skoro s dvojnásobným výkonom. Škoda že nemôžem porovnať 1.9dCi a 1.9TDi, to by ma zaujímalo aka sa chovajú motory podobného výkonu.
07.04.2008 | 08:04:33 | neb Reagovat
Skus si dat skontrolovat rozvodovy remen. pripadne posun cerpadlo plus minus zub.
06.04.2008 | 21:38:24 | lakinooo Reagovat
Měls smůlu
Tak to tě llituji, že sis nemohl vychutnat sílu dobrého výkonu a kroutáku. Mě turbíko zabírá už od 1500ot/min. Musí se počítat stím, že je to diesel a chce napít při rozjezdu!
21.05.2007 | 23:20:15 | matemi Reagovat
Blbost
Já mám taky megana 1.9dci,rok 2002,mám ho do ted to jest 3rokem, a kromě pravidelneho servisu sním nedělám nic a šlape jak hodiny.Jediná porucha bylo zanesení EGR ventilu!!!!!!Jinak to jezdí velmi dobře,Používám sportovní filtr sání KN a akceleraci to má jak s praku.Jinak co se turba týká,pokud to není vadný kus od výroby Tak je to vždy chyba to ho kdo stím jezdí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
21.03.2007 | 14:35:04 | Ráda Reagovat
a jseš si jistej že tam máš motor 1,9 dci ?
14.06.2006 | 23:01:23 | Břéťa Reagovat
Já to auto taky měl. Akcelerace mi přišla celkem slušná a auto mi nechcípalo ať jsem zapnul co jsem chtěl (i klimu). To že auto moc nedrží, to je dáno měkčím odpružením - člověk si holt musí vybrat předem, jestli bude řezat zatáčky nebo se nechá pohodlně přenášet přes díry. Jinak bych řekl, že jsi trefil asi na dost špatný kousek! Já byl maximálně spokojenej!
05.06.2006 | 17:38:21 | Jirka Reagovat
Měl jste asi smůlu na kus, mě jezdí dobře
20.11.2005 | 19:06:27 | ac Reagovat