Rok výroby:1998Typ motoru:K7M7Stav km při koupi:108 340 kmStav km nyní:135 582 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:16. 12. 2011
Jéééé těch bylo. Auto bylo sice od známýho stejně jako předchozí Š.Favorit (ten je u přítulkyně), takže vymazlenej vůz. Bohužel závady nikdo netuší a auto je plný elektriky, tudíž příležitosti k poruchám. Začal sem brzdama, ale o těch sem veděl a měnil sem sám (destičky, kotouče) rozvody sem nedělal na nich bylo 16 000km a dva roky. První rok co sem auto měl jezdilo v pohodě až na občasné zdechnutí za tepla a kolísání otáček. To ani v renualtu nevěděly co s tím,ale jezdilo to. Občas sem kopil nějakou maličkost jako všelijaky plastovy zapadky a držáky např. tyčky co drží kapotu takže prkotiny a vyměnil sem všecky žárovky venkovní. No a po roce to začlo. Po dojetí s cesty přestala jít zpátečka.Utrhlo se lanko a z vrakáče takovýhle věci neberu, takže nová řadička. Pak asi po třech měsících sem měnil svíčky, chlad.kapalinu a pár maličkostí. Ujel sem asi 300km a po dojetí z cesty sem to zaparknul u přítulkyně a za dva dny sem chtěl odjet a už sem neodjel. Byla zhnilá kabeláž k ŘJ (už delší dobu,ale asi to už udělalo nějakej kraťas a to byla konečná, někde tam nateklo,nejspíš to souviselo s tím zdecháním za tepla a kolísáním otáček) takže výměna kabeláže,snímače na převodovce a vyčištění odtíkacího kanálku. Pak po nějaké době odešel motorek vnitřní ventilace, začlo klepání v palubce. Zapátral sem na netu a zjistil že je to častá závada. Výměna v renaultu i s prací by byla cca za 7000,- tak sem to odpojil a nechal nefunkční. Pak to byly spálený žárovky v budíkách a tlačítkách stahovaček oken, takže sem nakoupil žárovky a vyměnoval, kupodivu všude dobrej přístup. Pak sem čistil zoxidovaný kontakty stropních světýlek a světýlek nad RZ a ještě světlo v kufru. Pak sem řešíl i konektory pod sedadlem. Díky kterým svítila kontrolka pytlů, Takže sem čistil a pořádně docvakl.Pak se odporoučela váha vzduchu, utrhla se z ní hadička i s přírubou a přilepení vydrželo akorát na dojetí domu. Další věc byl zámek pátých dvěří, koncem zimy šlo těžko mačkat to tlačítko. Myslel sem že zamrzlý, ale ne. Vevnitř po sobě kloužou plastový části a ty byly vykousaný. Z vrakáče sem to nechtěl. Takže objednávka v rendlu za 2340,- a ještě to poslaly blbý. Mělo to jinej uchyt do dvěří. Všiml sem si toho až doma, tak sem to rozdělal a přeházel do toho starýho držáku. Další věc byl výfuk,ještě původní. Praskla spojka, takže výměna a po měsícu výměna středního a zadního dílu. oboje shnilý. Pak přišly na jaře zadní ložiska, po měsícu zadní tlumiče. Pak chvily klid. No a pak aby to nebylo jen tak, tak po příjezdu jednoho dne z práce sem zaprkoval a auto se začlo třást. Jelo na 2 válce, samozřejmě zapalovací cívka. Koupil sem valeo, páč ty origoš sagem sou na houby. Jen zvědavost mě zavedla do rendlu, tam chtěly 1980,- takže sem jel do autobenex a tam 1300,-. Pak mě napadlo že preventivně bych mohl vyměnit i tu druhou. Když sem pro ni chtěl jet, tak přesně po týdnu odešla i druhá. Sehnal sem ji ještě jinde taky valeo za 960,-. Takže oprav a všeho je až až, teď momentálně ukazuje nějak divně palivoměr, někdy normálně a někdy uplnou nulu přitom je plná nádrž. Ještě že se spousta věcí dá opravit doma,lituju ty kdo sou techničtí antitalenti. V servisu by se nedoplatily, hlevně v tom značkovým. Tám já už rači nejezdím, našel sem lepší a spokojenost. Tohle auto asi člověk musí mít trochu rád aby to nehodil ze skály. Teď už je nějakou dobu klid a důležitý věci sou nový,takže když už sem do toho něco nacpal tak si to nějakej čas nechám.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Slyšel sem i o horším a závažnějších závadách těchto aut, který mě snad nepotkají. Stačí se trochu starat a dá se spoustě věcí předejít.
Auto jsem dostal od Táty jako dárek. Táta ho měl 6 let z AAA Auto a můžu říct že byl spokojen, prakticky bez oprav (Samozřejmosti jako žárovky,olej,filtry,kapaliny....To se mění na každém autě.) Takhlens to řešil 5 let. Minulí rok jel do práce prasklo těsnění pod olejovou vanou samozřejmě se potkali i ventily.. Oprava cca 15 000Kč. Po opravě najel zhruba 1 000km a aby toho nebylo málo tak se odpálila řídící jednotka oprava cca 10 000Kč. Skoro žádný ze zakoupených dílu nebyl noví až na pár věcí které fungl nové být musely. Už je to skoro rok od této havárky a zatím se renaultek drží :) Auto jezdilo stabilně do Rakouska (Vídeň)skrz práci dovezlo nás i do Řecka. Já jsem sním plně spokojen jelikož jsem začátečník nemůžu ho vynachválit jediný problém do dnes na volnobežných otáčkách pádá dolů má tendence i chcípnout sem tam i chcípne. Při rychlosti 150-160km/h má otáčky 4000 podivné vybrace, ze zvuku mi běhá vždy mráz po zádech. Ale přesto ho nehodlám zrušit a dojezdim ho až do posledního dechu. V rámci mích možností sem plně spokojen :)
Takže logicky chápu že na to někdo nadává..každý auto je jiný i když je stejné značky..ale štve mě když někdo přesvědčuje majitele..který s tím má delší dobu zkušenost a navíc dobrou že má doma krám.Třeba kamarád od mala velký fanda do VW Group ..a nakonec přešel na Japonce protože do toho auta rval minimálně 15 000kč ročně za opravy.Další jezdí se starým Passatem který to táhne s posledního dechu..ale pořád jede...a ani ho tolik neopravoval.z mého pohledu co jsem zažil..nejvíce nadávaly a vrážely peníze do VW neustále přední náprava..turbo váha vzduchu..pořád zamrzlá nafta apod..sice už se opakuji několikrát..ale třeba další co měl Superba tak po 30tkm výměna turba necelých 100tkm opět..nakonec skončil taky u Japonce.Další si šlechtí už několik let R5 a Megane Coupe 1996 a neměl s tím takové problémy jak slavný koncern.S toho jsme měly vždy srandu..Francouzský auta..jako největší krám..ale jezdily jsme na rozdíl od nich.Zkažená dovolená bohužel se na tom podepsal VW Golf IV...upadlá přední náprava Fabia I..takže když to shrnu tak u mě je největší krám VW a Škoda..ale určitě to nebudu tvrdit někomu kdo s tím má opačné zkušenosti..jde o kus a o zacházení.:)
Opět další chytrák co si myslí..že ví o autě více jako jeho majitel.Když člověk kápne na dobrý kousek..tak nemá problém..vlastní zkušenost.Já na Renault nedal nikdy dopustit..sice jde o starý typ R19 nevím jak jsou na tom ty dnešní..ale až na minimální závady..to jezdilo bez problému 12 let každý den..ani žádné vrzání plastu jak se někdy stává i u nových aut..dokonce i ne příliš izolované žárovky SPZ vydržely co já vím těch 12let.U auta o 11 mladší .jsem ji už měnil..a kolikrát potkám sousty nových aut..co jim to nesvítí..vím jde o blbost.ale i tak to po těch letech působilo jako solidně zpracované auto.Nevím možná jsem měl extra kus..ale opravdu tomu bylo tak.Několikrát mimo ČR vždy jsem dojel...ono chápu že když má s tím autem někdo špatnou zkušenost že to bude hanit..ale zase na druhou stranu co vidím já a moje zkušenost..tak bych pak odepsal koncern.konkrétně VW..a Škodu.Já zažil ..jen to že jak se říká že Francouzi mají špatnou el.Tak osobně jsem to viděl u Audi a VW...ale tím netvrdím že jsou to krámy.Já s těmi auty nemám problém..zřejmě dobrá koupě..:)Znám i takové co daly do auta co já do roku ježdění zhruba 20 000kč za opravy..já jezdím 2 roky a pořád nic.Jde o 406 PH2..k tomu R19 1.8 16v 1992.A nemůžu si stěžovat..a nejsem žádný blázen co by vyhazoval peníze s okna za opravy ..co se týče peněz tak těch se nerad vzdávám pro nic za nic..prostě mě tyto auta zatím nezklamaly.Jedno mě to potvrdilo 12 let...další zatím 2 roky..a 3 něco kolem půl roku.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
Renault Megane (1998)
Auto jsem dostal od Táty jako dárek. Táta ho měl 6 let z AAA Auto a můžu říct že byl spokojen, prakticky bez oprav (Samozřejmosti jako žárovky,olej,filtry,kapaliny....To se mění na každém autě.) Takhlens to řešil 5 let. Minulí rok jel do práce prasklo těsnění pod olejovou vanou samozřejmě se potkali i ventily.. Oprava cca 15 000Kč. Po opravě najel zhruba 1 000km a aby toho nebylo málo tak se odpálila řídící jednotka oprava cca 10 000Kč. Skoro žádný ze zakoupených dílu nebyl noví až na pár věcí které fungl nové být musely. Už je to skoro rok od této havárky a zatím se renaultek drží :) Auto jezdilo stabilně do Rakouska (Vídeň)skrz práci dovezlo nás i do Řecka. Já jsem sním plně spokojen jelikož jsem začátečník nemůžu ho vynachválit jediný problém do dnes na volnobežných otáčkách pádá dolů má tendence i chcípnout sem tam i chcípne. Při rychlosti 150-160km/h má otáčky 4000 podivné vybrace, ze zvuku mi běhá vždy mráz po zádech. Ale přesto ho nehodlám zrušit a dojezdim ho až do posledního dechu. V rámci mích možností sem plně spokojen :)
21.06.2014 | 04:11:08 | Sultán :) | 46.183.58.* Reagovat
Takže logicky chápu že na to někdo nadává..každý auto je jiný i když je stejné značky..ale štve mě když někdo přesvědčuje majitele..který s tím má delší dobu zkušenost a navíc dobrou že má doma krám.Třeba kamarád od mala velký fanda do VW Group ..a nakonec přešel na Japonce protože do toho auta rval minimálně 15 000kč ročně za opravy.Další jezdí se starým Passatem který to táhne s posledního dechu..ale pořád jede...a ani ho tolik neopravoval.z mého pohledu co jsem zažil..nejvíce nadávaly a vrážely peníze do VW neustále přední náprava..turbo váha vzduchu..pořád zamrzlá nafta apod..sice už se opakuji několikrát..ale třeba další co měl Superba tak po 30tkm výměna turba necelých 100tkm opět..nakonec skončil taky u Japonce.Další si šlechtí už několik let R5 a Megane Coupe 1996 a neměl s tím takové problémy jak slavný koncern.S toho jsme měly vždy srandu..Francouzský auta..jako největší krám..ale jezdily jsme na rozdíl od nich.Zkažená dovolená bohužel se na tom podepsal VW Golf IV...upadlá přední náprava Fabia I..takže když to shrnu tak u mě je největší krám VW a Škoda..ale určitě to nebudu tvrdit někomu kdo s tím má opačné zkušenosti..jde o kus a o zacházení.:)
19.12.2011 | 22:55:55 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
Renault? :DD
Nevěř ničemu co má ve znaku kosočtverec...:DD
16.12.2011 | 18:37:06 | stafík | 85.135.92.* Reagovat
RE: Renault? :DD
Opět další chytrák co si myslí..že ví o autě více jako jeho majitel.Když člověk kápne na dobrý kousek..tak nemá problém..vlastní zkušenost.Já na Renault nedal nikdy dopustit..sice jde o starý typ R19 nevím jak jsou na tom ty dnešní..ale až na minimální závady..to jezdilo bez problému 12 let každý den..ani žádné vrzání plastu jak se někdy stává i u nových aut..dokonce i ne příliš izolované žárovky SPZ vydržely co já vím těch 12let.U auta o 11 mladší .jsem ji už měnil..a kolikrát potkám sousty nových aut..co jim to nesvítí..vím jde o blbost.ale i tak to po těch letech působilo jako solidně zpracované auto.Nevím možná jsem měl extra kus..ale opravdu tomu bylo tak.Několikrát mimo ČR vždy jsem dojel...ono chápu že když má s tím autem někdo špatnou zkušenost že to bude hanit..ale zase na druhou stranu co vidím já a moje zkušenost..tak bych pak odepsal koncern.konkrétně VW..a Škodu.Já zažil ..jen to že jak se říká že Francouzi mají špatnou el.Tak osobně jsem to viděl u Audi a VW...ale tím netvrdím že jsou to krámy.Já s těmi auty nemám problém..zřejmě dobrá koupě..:)Znám i takové co daly do auta co já do roku ježdění zhruba 20 000kč za opravy..já jezdím 2 roky a pořád nic.Jde o 406 PH2..k tomu R19 1.8 16v 1992.A nemůžu si stěžovat..a nejsem žádný blázen co by vyhazoval peníze s okna za opravy ..co se týče peněz tak těch se nerad vzdávám pro nic za nic..prostě mě tyto auta zatím nezklamaly.Jedno mě to potvrdilo 12 let...další zatím 2 roky..a 3 něco kolem půl roku.
19.12.2011 | 22:39:19 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
RE: Renault? :DD
První si přečti důkladně recenzi autora a pak tady pouštěj svá moudra...:D
21.12.2011 | 16:48:42 | stafík | 85.135.92.* Reagovat